Skoči na vsebino

 

* * * * -

Iz oči v oči z Michelin Pilot Sport 4

Reportaža
Premiera Test M6 F30 F31 F11

Michelin je pred nedavnim predstavil novo generacijo zmogljive pnevmatike iz družine Pilot Sport. Pomembna novost je dinamična odzivnost pnevmatike v ekstremnih pogojih, k čemur naj bi pripomogel hibridni ojačitveni pas, sestavljen iz najlona in aramida.

 

Aramid je (patentiran) plod Michelinovih inženirjev, poznamo ga že iz odlične pnevmatike Pilot Super Sport, pri Pilot Sport 4 pa so ga v razmerju 50:50 spojili z najlonom in tako pri lateralnih obremenitvah zagotovili največjo možno stično površino s podlago.

 

Izkušnje so, tako pravijo, črpali tudi iz diraških izkušenj, natančneje iz prvenstva formule E.

 

Zanimiva novost so tudi poudarjeni napisi na bočnici. Odtis v kalupu so obdelali tako, da stranski napis na svetlobi zaradi povečanega kontrasta postane poudarjen.

 

Pnevmatike so že voljo, trenutno v dimenzijah od 17 do 19 palcev, obljubljajo pa tudi homologacijo za prvovgradnjo, tako da jih bo kmalu mogoče zaslediti tudi na novih vozilih.

 

Novi Pilot Sport 4 je bilo mogoče preveriti tudi na (delno prenovljeni) dirkaški stezi v Hungaroringu. Testni BMW-ji so se odlično znašli na različnih podlagah in razmerah, ki so jih pripravili Michelinovi inštruktorji, obenem pa pomagali obnoviti znanje pri ravnanju v kritičnih situacijah.

 

Kot se za Michelinove dogodke spodobi, so tovrstne predstavitve zanimive tudi z informativnega vidika. Na ogledu tovarne v Nyíregyházi, kjer izdelujejo okrog 6.000 visoko zmogljivih pnevmatik, z novim obratom pa bodo številko konec drugega leta dvignili na slabih 7.000, so natančno prikazali postopek izdelave, pri tem pa postregli še s tehničnimi detajli posameznega segmenta.

 

Zanimivo, kljub dovršeni avtomatizaciji procesov, se končni pregled še vedno vrši pod budnim očesom človeškega kontrolorja.

 

Kako se PS4 obnesejo v praksi, bomo poročali v kratkem, ko bomo sezuli trenutni testni komplet (PS3) in ga zamenjali z novim.

 

Pripeta slika: DSC_5212.JPG Pripeta slika: DSC_5230.JPG Pripeta slika: DSC_5232.JPG Pripeta slika: DSC_5264.JPG Pripeta slika: DSC_5279.JPG Pripeta slika: DSC_5293.JPG




Pravi BMW ljubitelji komentirajo! 

75 komentarjev

Pozdravljeni,

 

Mene pa zanima zakaj mi je po slabih štirih letih pobralo robove na pnevmatikah ps4?

 

Optiko se 3x delal, nato pa mi je vulkanizer rekel da na vsakem bmw-ju pobere robove ker je v osnovi podvozje tako narejeno? Gerchy zakaj si jih zadaj bolj napolnil,ali ni spredaj večja teža zaradi motorja?

Jaz sem jih imel napolnjene nekje 2.3 2.4 bara vse 4 enako,ali je morda to vzrok da mi je pobralo robove?

Hvala za mnenja in izkušnje

Kje ti je pobralo robove? Zunaj, znotraj? Sprednje ali zadnje pnevmatike? 

Zadaj je predpisan višji tlak (2.2 in 2.6 za 18"), ampak jaz polnim malo več zaradi boljšega oprijema.

Zadnji par resda stoji malo bolj poševno, morda bolj opazno pri nižjem podvozju in širokih pnevmatikah (od 255 naprej), tako da tovrstna obraba je bolj ali manj normalna. Če si hiter v zavojih, je malo bolj obremenjen zunanji rob (slika). 


Pripete slike za predogled

  • Pripeta slika: michelin_ps2_2.JPG
Prikaži več možnosti
A so ze 4 leta zunaj ps4? Drugace pa je pomojem razlog da je gume pobralo po robu premalo pumpana guma... ce se pa ne motim jih pri bmw ob preganjanju spredaj pobere na zunanji strani zadaj pa na notranji. Vsaj tako je meni na e46. Sam sem jih pokoncal sedak ta vikend v dolomitih in sedj bodo sle ponovno ps4 gor oz mogoce ps2 ker imam eno ugodno ponudbo...
Ps ta guma na sliki je ps2
Prikaži več možnosti
magic man
Slika (avatar)
02.05.2018, 19:19

Kje ti je pobralo robove? Zunaj, znotraj? Sprednje ali zadnje pnevmatike? 

Zadaj je predpisan višji tlak (2.2 in 2.6 za 18"), ampak jaz polnim malo več zaradi boljšega oprijema.

Zadnji par resda stoji malo bolj poševno, morda bolj opazno pri nižjem podvozju in širokih pnevmatikah (od 255 naprej), tako da tovrstna obraba je bolj ali manj normalna. Če si hiter v zavojih, je malo bolj obremenjen zunanji rob (slika). 

Ma oboje robove najbolj pa notranje, ko sem menjaval spredaj zadaj.

Prikaži več možnosti
Prenizek tlak.
Prikaži več možnosti
skopusnik
Slika (avatar)
02.05.2018, 23:07

Če pobere po obeh robovih je tlak prenizek, če jih samo po sredini je previsok. Če bi jih samo po enem robu pol je pa bolj optika vprašanje :)

Prikaži več možnosti
Bavarious
03.05.2018, 06:08

Pozdravljeni,

 

Mene pa zanima zakaj mi je po slabih štirih letih pobralo robove na pnevmatikah ps4?

 

Optiko se 3x delal, nato pa mi je vulkanizer rekel da na vsakem bmw-ju pobere robove ker je v osnovi podvozje tako narejeno? Gerchy zakaj si jih zadaj bolj napolnil,ali ni spredaj večja teža zaradi motorja?

Jaz sem jih imel napolnjene nekje 2.3 2.4 bara vse 4 enako,ali je morda to vzrok da mi je pobralo robove?

Hvala za mnenja in izkušnje

Razporeditev teže pri e39 glede na os je 50:50.

Prikaži več možnosti

Razporeditev teže pri e39 glede na os je 50:50.

 

Meni pobira prednje gume bolj od zadnjih, na primer, ko imajo prednje 5 mm imajo zadnje 6 mm profila. To bo verjetno zaradi veliko kratkih (hitrih) ovinkov in neizrazitega pospeševanja - zmernega pritiskanja na gas. Zaviram pa z zavorami malo.

Prikaži več možnosti

Razporeditev teže pri e39 glede na os je 50:50.

Ja, kadar je v enakomernem nepospešenem gibanju.

Pojdi na Youtube gledat slow motion posnetke raznih drag racov kaj naredi z pogonsko gumo, ko pohodiš na gas :)

Prikaži več možnosti
Bavarious
03.05.2018, 11:06

Ja, kadar je v enakomernem nepospešenem gibanju.

Pojdi na Youtube gledat slow motion posnetke raznih drag racov kaj naredi z pogonsko gumo, ko pohodiš na gas :)

Ja normalno, da se pri pospeševanju, zaviranju in zavijanju teža razporeja drugače. :-D

Prikaži več možnosti

Razporeditev teže pri e39 glede na os je 50:50.

Pri mirovanju in pri enakomerni hitrosti.

 

Ja, kadar je v enakomernem nepospešenem gibanju.

Pojdi na Youtube gledat slow motion posnetke raznih drag racov kaj naredi z pogonsko gumo, ko pohodiš na gas :)

Pri kakršnemkoli pospeševanju (naprej) se nekaj teže prenese na zadnjo os.

 

Prikaži več možnosti

Lani nisem poročal rezultatih.

 

Zadnja "aktivna" obremenitev (poleg moje domače testne steze :laugh) je bil izlet v Dolomite, kjer pa sem staknil neko črevesno reč, pa sem moral voziti počasneje. Ampak zanimivo, ko je cesta res lepa, človek hitro pozabi na slabost. :ok2

Skupaj je s PS4 prevoženih okrog 13300 km, profil pa sem zradiral spredaj na slabih 6, zadaj pa na dobrih 5 mm. Se pozna, da je vsaka vožnja hitra, relacij pa v bistvu skoraj nič. Skratka, ne gre za dnevno rabo ampak za antistres terapijo. :skrbast

 

Nadaljujemo z letošnjimi izzivi, poročilo seveda sledi.

Pride pa tudi test modela Super Sport. Stay tuned!


Pripete slike za predogled

  • Pripeta slika: dolomiti_2018_oktober.jpg
Prikaži več možnosti

Vnovič potrjeno, PS4 rabi par kilometrov ogrevanja, da ponudi konkretnejši oprijem. Slikano seveda prej, po par dinamičnih kilometrih bi se že videl zavorni prah. :-D

 

Tako, zdaj pa poiskati kakšen zanimiv prelaz za jesen! :obrvi

 

wax072019a.jpg

Prikaži več možnosti

Meni so gume zelo dobre in v primerjavi z GY AS2, bolj primerne za težje avtomobile, kot je recimo E39 530dTA.

Prikaži več možnosti

Meni so gume zelo dobre in v primerjavi z GY AS2, bolj primerne za težje avtomobile, kot je recimo E39 530dTA.


Se strinjam. Na mojem s 1600kg+ so mi super, na kolegovem s 300kg manj pa je ze druga zgodba. Na kaksno enko jih sigurno nebi dajal, razen mogoce za zadaj :)
Prikaži več možnosti

PS4 (sicer z oznako N) so tudi prvovgradnja na Panameri Turbo S Hybrid, tam je teža hitro blizu treh ton. Avto pa zato nič manj agilen. Skoraj neverjetno.

Prikaži več možnosti

Danes sem spet skoraj odletel na ravnini, isti kot zadnjič, ko sem bil šokiran... Sinoči je močno deževalo, danes pa tudi nekaj pada. Bi sklepal, da bi morala biti kolikor toliko čista cesta... Avto mi je kar zaplesal sem in tja, sem se v redu prestrašil... Še nikoli prej doživel česa takega na tisti ravnini, pa se vozim po njej dostikrat... Zadnji par PS4 bo letel v smeti, dovolj imam. Pa tudi zradirane so že precej.

Prikaži več možnosti

Ti imaš res nenavadne izkušnje. Saj možnosti sta načeloma samo dve. Ali imaš slabo serijo gum ali pa z avtom nekaj ni v redu. Tretja bi teoretično bila, da imaš res huda pričakovanja. - ampak ker se ti to dogaja po ravnem, odpade tudi ta opcija.

Prikaži več možnosti

Nisem od včeraj, da bi imel huda pričakovanja.... Glede na normalne izkušnje z ostalimi gumami bi sklepal, da imam slabo serijo. Če je pa kaj z avtom, bom pa tudi hitro videl. Edino to me mogoče še okrog prinese, če so slučajno tudi sprednje gume problematične, ampak glede na pospeševalne zdrse dvomim v to.

Prikaži več možnosti
Ko sem jaz odlete so bile zadaj tudi stare in izrabljene Michelinke. Dez po 1 mesecu poleti je pa huda drsalnica, ce je se ovinek in gladek asfalt je pa itak zmaga.
Prikaži več možnosti

Z nobenim avtom in nobenimi drugimi gumami na tem avtu tam še nisem niti malo zdrsnil....

Prikaži več možnosti
Naslednji vikend predvidoma pridem po karavana do Miholda. Ce si kje v blizini bova sla en krog s tvojim pa z mojim. Tu nekaj ne stima. Jaz pa super zadovoljen z pss, pa tudi ps4 mi niso bile slabe.
Prikaži več možnosti

Če si za, bi kar moj zadnji par koles prešraufala na tvojega in greš probat svoj avto, da boš videl, če se prav obnaša ali ne :ok

Prikaži več možnosti
blackberet
Slika (avatar)
07.07.2019, 20:01

Sem vozil in se vozil isti dan po istih cestah v dežju z obema(@x-driverjevo in @majorjevo) in se je @majorjev avto res presentljivo dobro držal. @x-drivejreva je pa res hitro pobrskala zadaj.  Dvomim da bi bilo karkoli z x-driverjevo e39ko narobe, prej je nekaj v gumah ,jaz bi rekel da je problem kerverjetno  niso nove.. Kar imam jaz izkušenj z Michelinkami ,se jih otepam kot hudič križa,ker kakor ni nova je drsalnica v mokrem.

 

Ampak glede na videno/občuteno dvomim,da so Michelinke tako boljše kot zimske Nexenke stare 7let,glede na to kako sva sprobala ovinke z 540kama..  :hipi  @jerry ima prav to o staranju,kaj šele da bi bile Continetalke potem Michelinka ne bi imela za burek   :-D

Prikaži več možnosti
Wemar_e30
Slika (avatar)
16.03.2023, 09:11

Vprašanje se ne navezuje na prispevek ampak vseno najbolje da tukaj vprašam. Ali ima avtor oz. kdo drug izkušnje z Michelin PS5? Ali je napram PS4 korak naprej ali nazaj?

 

Ne morem se odločiti med PS5 in SC5. 

Prikaži več možnosti

Jaz bi vzel Michelin PS5 :ok

 

Letna Michein, zimska Conti, seveda, če ni pomembna cena. :ok2

Prikaži več možnosti
-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.