Skoči na vsebino

 

Selmar MB izkušnje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
31 odgovorov v temi
brundo2004
brundo2004

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: Ormož
  • Avtomobil: BMW 320D M optik

#1

Spoštovani forumaši!

Opisal bom mojo negativno izkušnjo s Selmarjem v MB. Na mojem BMW-ju mi je počila šipa, ker nisem imel časa za cenitev je šla moja boljša polovica na servis in so naredili zapisnik, katero kopijo oz. potrdilo nisem prejel-->češ ni potrebno. Prva sumljiva zadeva pa sem si mislil ok, ker sem tako ali tako dobil termin. PRVI MINUS

No potem sem se oglasil na dogovorjeni termin zjutraj in takrat so mi podali info, da bo avto gotov komaj drugi dan okrog 12 ure. Sem vprašal kaj bodo počeli, da rabijo avto tako dolgo in sem se potem organiziral glede prevoza. DRUGI MINUS.

Pred predajo vozila sva naredila nek zapisnik, ki je bil narejen podpiši tu in tu-->sem seveda zavrnil, saj ni bil izpolnjen. No potem je izpolnil, da vozilo ni poškdovani, itd... Potem sem podpisal. TRETJI MINUS

No na moje presenečenje me potem obvestijo tik preden sem končal s službo, da je avto gotov. Pridem tja in mi dajo ključ in to je to. Rečem kje podpišem in reče pisarne ne delajo in da mu niso nič pripravili. WTF$#=)=. Jezen kot ris odpeljem. ČETRTI MINUS

No potem ugotovim doma ugotovim, da ima streha vdolbino. Sem skoraj ponorel.
Peljem nazaj in izgovori, da je to že bilo. PETI MINUS
Potem se nekako dogovorimo za popravilo in dodatno kot opravičilo poliranje vozila.

Sledi termin. Uredimo zapisnik in uredijo mi nadomestno, ker bo trajalo več kot en dan. No tukaj pa se začne še komaj prava zgodba.

Drugi dan pridem po vozilo. Od daleč se sveti in moj BMW je videti kot nov. Stopim bliže in me dobesedno vrže na rit. Cel popraskan oz. boljše črte in krogi. Praske: pokrov motorja, vrata L prednja in zadnja, streha, prtljažnik, prag, D zadnja. Ponorim in hočem direktorja. Pride g. Selec in obljubi ureditev. No da ne bom predolg. Polirali so trikrat ( trije termini) in so komaj uredili, nekje samo delno. Četrtič nisem hotel sebi in mojemu BMW-ju privoščiti ponovne katastrofe Selmarja. Zahteval odškodnino in odgovor je bil, da so mi to naredili iz dobrih odnosvo do stranke in so praske nastale zaradi tega, ker je avto cel pokitan in barva-->naj bi se kit posedel. Avto je bil kupljne kot rabljen in komplet pregledan in premerjen. Še sam Selmar ga je oglašev v imenu stranke in napisal odličen avto vreden nakupa. No in sem zgodbo o kitu preveril ponovno na pooblaščenem servisu drugje in pri privat mehanik in ličarju. In odziv je bil :napaka :blabla.

Tožba-->ja sem razmišljal. Nisem se odločil. Avto sem dal porihtati in zadeva je sedaj kot mora biti.

Selmar kot servis-->ne hvala.

Urejal brundo2004, 12.04.2013, 17:22.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 461
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#2

Ojoj, to pa so tezave :napaka Nisem imel negativnih izkusenj pri njih, ampak sem samo kupoval rezervne dele, tam se mi zdi da imajo kompetentnega cloveka zaposlenega.

Upam da ti niso pobrali prevec laka z nepravilnim poliranjem, oz. se kaj hujsega. Ce se ne da z njimi zmenit (odskodnina), nimas kaj dosti razmisljat, vsaj jaz nebi...
Nasvet, nic ni zastonj v poslu, tudi brezplacno "poliranje" ocitno :)

Upam da porihtas!

Urejal MajoR, 12.04.2013, 17:47.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Matevz156
Matevz156
  • Uporabnik
  • Sporočil: 185
  • Lokacija: Svečina
  • Avtomobil: V V60&e-Golf,Z4 2.5

#3

Pozdravljeni,

 

no pa da še jaz delim eno slabo izkušnjo.

 

V petek sem šel gledati F31 Serijo , sicer avto skoraj nov letnik 2016, kateri pa se ne prodaja pri Selmarju MB, ampak v eni drugi AH.

Avto se mi je zdel super in vse in tako se zmenim tam, da mi dajo VIN številko, ker sem hotel preveriti zgodovino avta (67 K KM).

Dobim številko in so mi tam rekli, da lahko vse lepo preverim pri Selmarju, kakšno garancijo ima in seveda zgodovino avta.

 

Sem se  odpravil naslednji dan k Selmarju, seveda tam najprej čakam 10 min ,da sem sploh lahko prišel do tega gospoda (cca 30 let)

mu razložim zadevo, da bi rad kaj več izvedel o omenjenem avtomobilu mu povem da je bil pa ta avto kupljen lani pri njih.

 

Tam mi rečejo, da potrebujem dovoljenje od lastnika, razložim da se avto prodaja v AH no potem mi reče, da potrebujem potrdilo potem od njih.

Si rečem OK, jih pokličem jim dam tega gospoda na tel , mu preko telefona povedo, da se oni strinjajo, da lahko dobim vpogled. Seveda on zahteva še preko maila.

 

Mu rečem, kaj sedaj lahko pogledava saj ste dobili že potrjeno preko tel , mi reče da ne ker čaka še mail. To traja zdaj vse skupaj že dobre pol ure , še malo počakam mu rečem kaj ste že pogledali na mail, on nekaj dela tam in se ne zmeni za mene, ker ima druge telefone.

 

Naj še omenim, da je vmes prišel se 1 gospod in vprašal če mu lahko odvijačijo 4 vijake na pnevmatikah, ker je on te nastavke nekje založil, pa mu ta gospod odgovori da lahko, samo da je strošek 80 EUR.  Gospoda vpraša zakaj in odgovor je bil, da ta set stane 380 EUR in če ga uničijo potem oni blabla....

 

Epilog, na koncu sem potem šel, ker ga seveda nisem več čakal.

 

Ker kupujem avto praktično leto ali 2 starega, seveda moram delati servise pri pooblaščenem serviserjem, se bom pozanimal kako je v AT glede cen, seraje peljem kam drugam kot pa Selmarju.

 

 

Lg,Matevz


Prikaži več možnosti


V.I.A
V.I.A

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 513
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fxx

#4

Edino pravilno, da ti oseba na pooblascenem servisu Selmar MB ne izdaja "osebnih" podatkov o vozilu, če ni zraven lastnika oz. ima pisno dovoljenje od lastnika, da se lahko vozilo preverja. Sorry Matevž, tako to je. Minili so časi, ko se je lahko to počelo prosto po prešernu in hvala bogu da so, ker se sedaj več ne zlorablja podatkov!

Me zanima kako bi ti debelo gledal, če bi jaz vohal o tvojem vozilu, ter s tvojimi podatki lahko počel xyz. NEKATERIM NI JASNO, KAJ VSE SE LAHKO POČNE S TEM,
Prikaži več možnosti


Matevz156
Matevz156
  • Uporabnik
  • Sporočil: 185
  • Lokacija: Svečina
  • Avtomobil: V V60&e-Golf,Z4 2.5

#5

@VIA , če si prebral, kar sem napisal bi lahko videl, da nisem kar tako preverjal vin in sem imel potrdilo o lastniku po tel in kasneje še vedno po emailu.

Zmotil me je Vaš odnos do strank, da sem tam čakal kar tako, da ne govorim o ceni 4 vijakov.


Prikaži več možnosti


V.I.A
V.I.A

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 513
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fxx

#6

Za odnos našega sprejemnika ne vem, ker me ni bilo takrat zraven. Vem le da je delal po navodilih BMW in ni izdajal podatkov brez v tem primeru pisnega dovoljenja lastnika.

Kar se tiče varnostnih vijakov, pa ti lahko razjasnim, da je to šolski primer, ko vulkanizerji s pnevmatsko pištolo preveč pritegnejo vijake in, da ta oseba ni izgubila varnostnega nastavka, ampak ga je odlomila pri poizkusu odvijacenja vijakov. In ja, nov servisni set res stane 380/+ddv, posamezni nastavki pa se vec ne dobijo kot nekoc, ko si lahko narocil le po komadih.
Temu gospodu so potem na servisu izvrtali vse 4 varnostne vijake, za kar so porabili vec kot eno uro dela (1h-je 80eur) in brez obrabnine orodja... Se pravi je bil servis v negativnem poslovanju!
Prikaži več možnosti


Matevz156
Matevz156
  • Uporabnik
  • Sporočil: 185
  • Lokacija: Svečina
  • Avtomobil: V V60&e-Golf,Z4 2.5

#7

Pozdravljeni,

 

še zadnjič napišem svoje mnenje.

Sploh ni problem v tem, da če je dela 1 uro se potem seveda plača, problem je v vašem odnosu.

 

Lahko bi mu ta vaš gospod na servisnem sprejemu rekel , gospod da se ni problema, ampak če slučajno pride do uničenja teh nastavkov se potem plača 80 EUR.

To je za mene pravi pristop in bi verjetno vse skupaj lepše izpadlo.

 

Ko ste že omenili, da so temu gospodu izvrtali vse vijake  ne bom trdil da to ni res, ampak ko sem videl njegovo reakcijo je samo skomignil z rameni in rekel, da gre drugam in se odpeljal.

 

Nikjer nisem kaj rekel glede vašega strokovnega dela ali karkoli, komentiral sem samo izkušnjo o odnosu do potencialnih strank.

Aja pa še to sem pozabil omeniti , ko sem omenil, da je bil ta avto kupljen lani pri Vas, mi je potem še samo rekel zakaj pa potrebujete servisni izpis

saj je to praktično nov avto, no toliko še o tem.

 

Zame je ta debata zaključena, mogoče pa je imel slab dan kot ga imamo včasih tudi vsi.

 

 

lp,Matevž



Urejal Matevz156, 03.12.2017, 19:27.

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 475
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#8

Tale pripomba je pa evidentno samo pohvala za dobro in pošteno delo Selmar Mb. Je pa res, da se bo vedno nekdo našel, ki mu kaj ni všeč. Ali mu ni trgovec ali mu je mehanik antipatičen.. nekateri pač svoje frustracije izživljajo nad nič krivimi trgovci, ki so ravno tako v službi, kot stranke same, ko so v službi tiho kot miši. Ampak ko pa prideš z denarjem, potem pa morajo vsi na kolena...
Mene pri Selmar samo moti ta fama, ki sem jo že večkrat prebral tukaj, da je povezan v Celju z brati Keko. To ni ravno dobra reklama in če se motim, me prosim popravite.
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 023
  • Lokacija: Slovenija

#9

Če iščeš probleme jih najdes vsepovod. Folk pa je zadnje case itak unterhunt. Sami negativci.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 949
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#10

Mene pri Selmar samo moti ta fama, ki sem jo že večkrat prebral tukaj, da je povezan v Celju z brati Keko. To ni ravno dobra reklama in če se motim, me prosim popravite.

To sem zal tudi jaz slisal - pa ne tu na forumu.

Sem jih tudi jaz za prevzem identifikacijske nalepke (2 minuti dela) cakal kot idiot (v Celju), ampak kaj naj - konec koncev je razumljivo - ravno si je nekdo ogledoval en motocikel, in logicno je, s kom se bo prodajalec ukvarjal - ali z nekom, ki je bil tam pred menoj, in si oglejuje zadevo za 16k eur, ali z nekom, ki je prisel kasneje, in potrebuje zadevo za 13 eur...


Prikaži več možnosti


tadejMB
tadejMB

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 224
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: SDI

#11

Naj omenim da sem pred kratkim popravljal xenon žaromet preko zavarovalnice Sava - šlo je za 5/2017, in sem pred 1 tednom dobil pismo iz zavarovalnice da naj v 8 dneh predložim račun in jim ga posredujem. Odletim na Selmar MB po kopijo računa, nakar mi gospodična pove da je zadeva brezpredmetna in da bodo uredili. Prijazno se zahvalim in prosim, da mi posredujejo potrdilo, oziroma da me obvestijo vsaj ustno v kolikor so zadevo preverili še enkrat in uredili. Danes mineva 5 dan od tega pogovora, pa še gospa ni uspela poklicati...Jaz se pa jebem in borim za vsako stranko, pa še takrat te inšpekcije pa davki na pizdanevemkajševse pohodijo, ti frajerji pa tak..

 

Če bi se to zgodilo nekomu ki je v totalni gužvi, in jih je 3x premalo za to kar delajo še razumem, ne pa nekomu ko potegne 2kE za jeben refurb xenon žaromet s pol ure dela. Mamico jim :fight


Prikaži več možnosti


YuGo
YuGo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 218
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: BMW ...

#12

Naj omenim da sem pred kratkim popravljal xenon žaromet preko zavarovalnice Sava - šlo je za 5/2017, in sem pred 1 tednom dobil pismo iz zavarovalnice da naj v 8 dneh predložim račun in jim ga posredujem. Odletim na Selmar MB po kopijo računa, nakar mi gospodična pove da je zadeva brezpredmetna in da bodo uredili. Prijazno se zahvalim in prosim, da mi posredujejo potrdilo, oziroma da me obvestijo vsaj ustno v kolikor so zadevo preverili še enkrat in uredili. Danes mineva 5 dan od tega pogovora, pa še gospa ni uspela poklicati...Jaz se pa jebem in borim za vsako stranko, pa še takrat te inšpekcije pa davki na pizdanevemkajševse pohodijo, ti frajerji pa tak..

 

Če bi se to zgodilo nekomu ki je v totalni gužvi, in jih je 3x premalo za to kar delajo še razumem, ne pa nekomu ko potegne 2kE za jeben refurb xenon žaromet s pol ure dela. Mamico jim :fight

Moral bi uporabiti smajlija, ki sam sebe tepe po glavi.

 

Ne vem kaj je narobe, da se tako razburjaš. Ko se zadeva na zavarovalnico popravi, zavarovalnica avtomatsko pošlje vsaki stranki ta dopis, ki je za tebe brezpredmeten. Ko serviser fakturira račune in jih pošlje na zavarovalnico, dobi denar. Če je to prvi ali zadnji dan v mesecu, pa je stvar servisa. Prej pošlje, prej dobil plačilo.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 504
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#13

Bla bla bla bla, pa kaj vlačite ta selmar mb toliko ven iz dreka.....? Selmar Mb je Selmar Mb, Selmar Celje pa Selmar Celje vsak je zgodba zase.

 

Za Selmar Celje bom napisal tole, da so mi prodali lep avto, zunaj in znotraj.... Uredili so mi še par malenkosti.... Zamolčali pa da je imel motor generalko..... Sem našel človeka ki jo je delal.... Ima sicer potrjeno servisno, vse listke in par papirjev ki spadajo zraven.... Vgradili so roko ki ni originalna, čeprav na servisnem listu piše drugače..... Zamolčali so še par napak na vozilu ki sem jih potem seveda ugotovil in odpravil na lastne stroške.... Ena večjih je bila iztekanje olja pri nosilcu alternatorja.... Motor so spodaj seveda oprali.... Odklopljena glavna dovodna cev plinske instalacije, kar sem seveda opazil ob pregledu motorja iz zgornje strani, to je nek mehanik prišel na hitro privit z eno objemko...Avto se je prodajal kot vrhunski primerek po zagotovilih prodajalca in lastnika vozila..... Ampak ok, dobil sem nek popustek 10% na celotno ceno, kar tudi ni tako slabo, pa original rezervno platišče z novo gumo..... Načeloma pa velja da ima Selmar Celje bolj strokoven servisni kader kot mb.

Čeprav pri prodanem avtu ki je bil skozi servisiran v CE so obe roki privili na plastičen pokrov, namesto da bi prvo privili vijak na nosilec in pokrov dali čez kot more bit. Zato sta se potem oba vijaka rok odvila in začelo se je pokanje na podvozju pri zavijanju prvo v eno smer, potem v obe. No zadevo sem rešil sam z pravilnim vijačenjem rok na nosilec in potem z nameščanjem pokrovov. Šlamparija pač, oz nepoznavanje osnov..... Seveda so ob tej nestrokovni menjavi uničili tudi oba pokrova in sem moral naročit nova. Da o izpraznjenih katalizatorjih itd ne pišem naprej.... Avto sem sicer zdaj do dobra že uredil, nekaj težav ima še z elektriko (alternator) ampak to se tudi že rešuje. 

 

Za Selmar Maribor pa....... nestrokovno opravljeno delo skoraj v celoti + uničenje voznikove tapete in obvolanskih plastik, da o nezategnjenem volanskem obroču in pobranih glav vijakov airbag-a niti ne pišem.... Seveda sem zadevo potem rešil na svoje stroške, ker nisem želel da še kaj uničijo.... Tja hodim samo še po material, pa dobim seveda nek popust ker sem dokaj redna stranka.

 

Toliko o obeh Selmar-jih.... O odnosu in podobno, načeloma je takole, če uletim v lepi speglani obleki se bojo motali okoli mene, če pridem v casual outfit-u pa sem skoraj neviden..

Sistem je napet, nekaj bi se radi šli pa nimajo pravega sistema, nimajo niti pravih plač, vem pa kakšne so iz prve roke..... Pa se na podlagi tega niti ne čudim kako zadeva stoji.... Zanimivo da še sploh kolikor toliko stoji.

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 19.12.2017, 22:06.

Prikaži več možnosti


tadejMB
tadejMB

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 224
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: SDI

#14

Moral bi uporabiti smajlija, ki sam sebe tepe po glavi.

 

Ne vem kaj je narobe, da se tako razburjaš. Ko se zadeva na zavarovalnico popravi, zavarovalnica avtomatsko pošlje vsaki stranki ta dopis, ki je za tebe brezpredmeten. Ko serviser fakturira račune in jih pošlje na zavarovalnico, dobi denar. Če je to prvi ali zadnji dan v mesecu, pa je stvar servisa. Prej pošlje, prej dobil plačilo.

 

Zakaj pa potem zavarovalnica ne kontaktira njih, ampak mene z mojim imenom in priimkom, in me poziva naj jim jaz osebno posredujem vse to? Sem popravljal avte še kje drugje kot na Selmarju preko zavarovalnice, pa še nikoli nisem prejel takšnega pisma razen tukaj?

 

Sicer se mi jebe kaj si kdo misli, zapisal sem izkušnjo, če si jo ti kot mojster zavarovalništva kako drugače tolmačiš pa je tvoj problem. Normalen človek ki dobi poziv da more v roku 8 dni nekaj nardit to nardi. Ni fajn ko si državi dolžen, probaj kdaj pozabit prispevke plačat pravočasno - ma kaj bi ti govoril, verjetno si rit ki sedi v topli državni službi in dela za le svojo korist.

 

LP



Urejal tadejMB, 19.12.2017, 23:35.

Prikaži več možnosti


bmwziga
bmwziga

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 323
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 320dA

#15

Tale Selmar MB je res ena tema. tud sam imam vse prej kot dobre izkušnje z njimi.

 

Neresni, neodgovorni, itd....

 

Z njimi sem se preganjal celo poletje, na koncu se več na tel niso hotli javljat oz. se je tajnica in je vezala naprej od tu je linij i zmanjkalo. Odgovor: "gospoda ni v službi". Ne ti meni tra la la, da ga ni v službi, če zdraven njega sediš in mi ga vežeš. Če ga nebi bilo, bi takoj rekla da ga ni.

Skratka, ko sem prišel maja gor kupovat avto sem si rekel: "uau tole pa je servis. Kapo dol nad urejenostjo, veličino, strokovnostjo, ponudbo in prijaznostjo"...ko sem ga kupil je od tega bilo samo še 1 mesec prijaznosti, dokler nisem začel pritiskat kdaj se bodo odzvali na reklamacije ki so se kar vrstile. Po tem je od tistega mojega prvotnega navdušenja ostala le še veličina servisa. Adijo pamet. Pred leti sem kupil avto na Makomi v NM (res so garaža o velikosti v primerjavi s Selmarjem) ostalo pa so "nebotičnik". Z njimi nikoli težav v 20 letih odkar imamo BMW-je (3 bili kupljeni pri njih). V MB pa kupiš 1x, in težave prvi dan ko pripelješ avto. S tem da je bilo okvar ko sem ga šel gledat gor. Ko so ga vzeli v račun, se ga tudi dotaknili niso, kaj šele da bi priklopili tester.

 

Odprem šibedah - zapre se več ne

Premaknem el.nastavljiv sedež - ostane v položaju, ni več prestavljiv

Za odpravo tega so potrebovali 14 dni - ko je bilo odpravljeno je bil plačan in kupljen (ko sem šel avto gledat, tesna vožnja ni bila možna)

 

 

Pripeljem avto v NM (z vleko ker ni bil registriran in brez veljavnega tehničnega), grem na tehnični in padem. zakaj:

- seleni lufta

- 3x prekoračitev plina

 

da so tole odpravili so potrebovali 14 dni, pa še to da smo se na trdo pogovarjali.

 

Ko odpeljem avto iz MB nazaj domov v NM (o nadomestnem avtu tako niso hoteli slišati), sem se končno peljal z avtom ki sem ga kupil pred 14 dnevi in šel gledat pred skoraj 1 mesecem.

 

Grem z avtom za vikend v Split in ne se hecat:

 

- motor čedalje bolj rožlja (o tem sem jih opozoril že ko sem ga pripeljal prvič domov pa ni bilo nič narejenega)

- menjalnik zabija v nižjo da se te je strah peljat

- na pogonu ni reda.

 

Odpeljem nazaj (seveda je spet trajalo) in zamenjajo VTG olje, servis menjalnika - motor ne gledajo.

 

grem ga v drugič iskat v MB in se peljem domov, motor rožlja, prižge se lučka za motor...seveda mi je dvignilo plafon.

 

Ko sem že ta stotič klical na servis, seveda se nismo več prijateljsko pogovarjali....da ne nadaljujem....

 

 

skratka, da bi obstajal samo servis v MB, jaz sigurno nebi nikoli več imel BMW.

 

Polom na celi črti.

 

Pohvalim lahko edino gospoda, ki mi je avto prodal. On se je angažiral in obupaval nad primerom. Vsi ostali - adijo pamet. vključno z nadrejenim, ki je požrl besede. Upam da so mu teknile.


BMW.....ko razvada,postane navada

Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 183
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#16

Danes je bolj kot ne problem pomanjkanje ustreznega kadra ( mehaniki, ličarji, kleparji...). Ti lahko zgradiš in odpreš super modern servis, dobrih delavcev za v delavnico pa ne boš dobil. Poglej malo v šole. Razredi teh poklicev so že na leta skoraj prazni. Za te poklice se resno odloči par zanesenjakov letno, ostali pa so v razredu, ker slučajno nimajo kam drugam. Jaz se včasih sprašujem, kdo bo npr. čez 20 let ( če ne še prej) sploh še hotel popravljati avtomobile. Pa še to, v plačah je po moje še najmanjši problem pri tej problematiki....
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 974
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#17

bmwziga in kaj je bil epilog zgodbe, avto so zrihtali ali ne? Ne mores verjet kake izkusnje slisis za pooblascen servis niti me ne cudi da jih ljudje povezujejo z kekoti. Pol se pa se najdejo junaki ki zagovarjajo. Svasta.
Prikaži več možnosti


MonkeyHead
MonkeyHead

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 166
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Klijo

#18

Mah meni so se baterije na obeh daljincih popolnoma izpraznile da sem avto odklepal 1 dan z ključem v ključavnici... Nesem ključ tja, sem prosil da se mi menja baterija sam tega v tistem trenutku nisem znal storiti. Tak je nekaj vihal nos ko sem ga prosil za menjavo, ker sam nisem mel pojma da je tako einfoh to menjat. Potem sem mu še omenil da se rezervnega ključa nisem dotaknil par let in je tudi prazen in z njim nemorem avta sploh vžgat. Potem mi je zatrjeval da to niso baterije in je ključ po vsej verjetnosti zanič. Vseeno kupim dodatno bat. Doma menjam in dela vse bp.

Vglavnem en zvišen model starejši na rezervnih da se pričneš spraševat kaj je z njimi narobe.

Edini jure se mi zdi je normalen na rezervnih.

V8 e39 šaltar <3 

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 974
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#19

Sluzba jim najbrs smrdi, bi raj v bifeju na sanku viseli.
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 023
  • Lokacija: Slovenija

#20

Tak kot 80% slovencem. Vsi bi bili samo bogati pa vse imeli... Kaj češ... Nekdo je gor zapisal pač plače so slabe (iz prve roke) delavcev, ni mehaniki raje doma delajo ker se splača pa je... Ko se nekaj kupuje so vsi prijazni ko pride do problemov pa pizdarija...


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.