Cukanje pri nizkih obratih
Objavil
markus20
, 21.04.2013, 14:01
49 odgovorov v temi
#1
Pozdravljeni!
Imam problem z E90tko 320d letnik 2006. Pri nizkih obratih med 1000 do 2000 rpm, v 3 in 4 prestavi mi včasih malo cukne avto med vožnjo. Nekaj sem že prebral v drugih temah, ker so že drugi uporabniki imeli težave, vendar nikjer nisem zasledil konkretno v čem je težava in kako so jo opravili. ...na avtu je bil prejšni teden opravljen servis olje in vsi filtri. |
Prikaži več možnosti
|
#2
Mislim da tudi jaz opazam nekaj podobnea na 2007 letnik (164km), 320d
|
Prikaži več možnosti
|
#3
...naj bi bila kar pogosta težava pri e90 320d, kje je pa vzrok pa ne najdem nikjer...dvomim da bo tester odkril napako.
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Hm. Ce ni ketna je pa cukanje , haha.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Šel bi danes z nami na panoramsko. Ti garantiram, da ti avto ne bi več cukal
![]() Šalo na stran, v kakšnem stanju so šobe? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Sem vas srečal v Ilirski Bistrici...lepo vas je bilo videti
![]() ...avto ima 122000km, misliš da je težava v šobah? |
Prikaži več možnosti
|
#7
sigurno inektorji!
probaj dat noter pol litra dvotaktola,če to ne pomaga pa boš moral it do Rudija na gorensko po aditiv |
Prikaži več možnosti
|
#8
... ali pa skoči do Miholda... naj on pove svoje strokovno mnenje... in mimogrede lahko kupiš njegov aditiv, namesto dvotaktola ![]() F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#9
Ne se igrat z dvotaktolom...
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Tudi meni se to cukanje občasno pojavlja na e92 320d 177/205KM 2007
sem že dobil odgovor kaj bi naj bilo ampak sem pozabil kaj je ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Verjetno regeneracija DPF. Zapelji se na en izlet po AC. Pa s cestninskih pospešuj do 4000 obratov, da se malo zavrti in prepuca:ok
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Ne bo držalo. Sploh, če cuka samo občasno. Pri regeneraciji se mu spremeni režim delovanja motorja, ne pa cukanje. Pojdi do Miholda in preverite stanje šob. Mogoče bo dovolj samo njihov aditiv, kot s(m)o ti svetovali že nekateri.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
tisti adiriv od miholda je proizvod agip iz italjie! ne vem če je ok,pa še cena |
Prikaži več možnosti
|
#14
zakaj pa ne ,pa še liter benzina rukneš noter! |
Prikaži več možnosti
|
#15
osebno mi je dal Rudi-Obilux adtiv za tovornjake,gor je pisalo da je za 800 litrov nafte!
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Malo hecno si napisal... veš, pa ne veš ![]() Aditiv je italijanski, samo ni od Agipa ![]() OK je sigurno, ta aditiv... jaz sem ga že dvakrat imel v nafti... cena je pa tudi ok, če ti poštima kako težavo brez posega v motor ![]() F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#17
Naročen aditiv pri Miholdu...upam da opravi težavo.
|
Prikaži več možnosti
|
#18
dej javi če bo to pomagal.
---
BMW, vse ostalo so prevozna sredstva... |
Prikaži več možnosti
|
#19
Jest sm menjal vse na koncu pa je bil elektro ventil ki krmili EGR:ok2
|
Prikaži več možnosti
|
#20
Tudi meni se to včasih pojavlja, tam pri 1500-1700 obr/min, isti motor 320d 164 KM.
Kake so pa kaj cene teh injektorjev? |
Prikaži več možnosti
|