Skoči na vsebino

 

E60 M5

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
363 odgovorov v temi
kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 459
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#1

Pozdravljeni.

Si kdo na forumu lasti E60 M5? Bi imel nekaj vprašanj in želim odgovore lastnikov.
Lahko tudi preko zasebnih sporočil.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Guleb
Guleb

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 272
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: F80

#2

Imel M5 E61, dve leti nazaj, nekaj se še spomnim, vprašaj :-)
Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 459
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#3

Kateri letnik? Koliko časa si si ga lastil? Si naredil kak servis na menjalniku? Malo me zanima okoli SMG menjalnika pri tej raketi.
Kakšna je bila odzivnost? Malo spremljam ponudbo in bom počasi začel gledati za njimi. In ker nisem še nikoli imel SMGja ne vem kdaj lahko sumim na težave z menjalnikom oz. kako jih lahko prepoznam. Ostalo mi je načeloma vse jasno, SMG pa mi ostaja misterij. Je počasno pretikanje z izgubo gasa med prestavami normalno? Se med različnimi načini menjalnik drugače odziva in je to normalno? Pri steptronicu se mi to ne dogaja niti v sport načinu niti ročnem, zato sem malo v dvomih.

Če imaš čas, se prosim malo razpiši o dogajanju v času lastništva. Sicer sem si prebral zelo obsežen buying guide in največ časa je posvečenega ravno stanju menjalnika.

Hvala.

Urejal kn3z007, 25.04.2013, 10:13.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Guleb
Guleb

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 272
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: F80

#4

O menjalniku sem že nekaj pisal: http://forum.bmwslo....9636#post979636
Moj glavni razlog prodaje je bil neudoben menjalnik in (pre)majhen tank. Neplaniranih servisov nisem imel, avto sem pa prodajal s 60.000km se mi zdi. Bil je 2007 letnik.

Je počasno pretikanje z izgubo gasa med prestavami normalno?


Počasno pretikanje lahko rešiš s tistimi nastavitvami hitrejšega pretikanja, samo potem še bolj cukne (pokimaš z glavo ko prestaviš). To rešuješ z zmanjšanjem gasa med pretikanjem in s tem se da precej ublažiti to kimanje. Veliko pomaga tudi resetiranje menjalnika; na zgornjem linku si poglej kako to narediš.

Se med različnimi načini menjalnik drugače odziva in je to normalno? Pri steptronicu se mi to ne dogaja niti v sport načinu niti ročnem, zato sem malo v dvomih.


Če med temi različnimi načini misliš nastavitve prestavljanja, potem ja, se drugače odziva. To je tudi ves smisel;pri najbolj počasnem imaš občutek, kot da je zaspal; stisneš ročko, potem on razmisli, vklopi sklopko, razmisli, prestavi in izklopi sklopko. Len, počasen menjalnik za današnje standarde. V najhitrejšem načinu pa kot rečeno "buta".

Z vzdržljivostjo M5 menjalnikov (sklopk?) ti pa ne morem kaj več povedati, saj nisem imel nobenih problemov. Ko sem ga prodajal, se mi je avto zdel "večen". Sedaj pa imam avto, kjer je bilo potrebno pri 30.000km že menjati sklopko, pa je bil avto še v garanciji in vse. Ampak...

@dogajanje v lastništvu: največ kubikov/konjev/cilindrov za ta denar. Enormna poraba. Sicer pa avto, ki ga lahko imaš brez problema vsak dan, samo na koncu sem prišel do tega, kar so mi vsi govorili; ne mešat športnega avta z udobnim karavanom. Sta dva svetova, težko združljiva. Čemu je pravzaprav namenjen M5 V10? Hitri vožnji po ovinkastih lokalnih cestah? Prevelik, preokorn (vsaj E61). Autobahn bomber? Ja, ko ga ožemaš nad 6k obrati in ko nisi na bencinski črpalki. Ko te pa preseneti nek dizel z navorom, ti pa s spuščenimi hlačami (obrati pod 3k), potrebuješ kar nekaj časa, da ga uloviš.

Če bi ga še enkrat kupil? Takoj :D

Upam, da sem ti kaj pomagal, na žalost pa nisem serviser, da bi ti znal kaj več razložiti.
Prikaži več možnosti


Di4b1o^
Di4b1o^

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 364
  • Lokacija: Maribor ( okolica )
  • Avtomobil: ni vec BMW

#5

Pozdravljeni.

Si kdo na forumu lasti E60 M5? Bi imel nekaj vprašanj in želim odgovore lastnikov.
Lahko tudi preko zasebnih sporočil.


Prodaja se tudi Alpina B5, sicer drugačen karakter kot M5, meni za dailya vsekakor bolj prijazen avto.. :ok Menjalnik je "switch-tronic", poraba pri mešani vožnji presenetljivo nizka, uglajen, tih na nek način..pa še dizli te "ne dobijo s spuščenimi hlačami", kot je rekel Guleb. 700nm navora in kompresor..

Dobim metuljčke v želodcu, ko se spomnim vseh kilometrov prevoženih z njo.. :love :-D
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#6

[quote name='ko te pa preseneti nek dizel z navorom, ti pa s spuščenimi hlačami (obrati pod 3k), potrebuješ kar nekaj časa, da ga uloviš.

Če bi ga še enkrat kupil? Takoj :D

[/QUOTE']

A si imel probleme s kakšnim dieslom, ko si tako napisal?

Je pa e61 M5 moja mokra želja, ki zgleda iz dneva v dan postaja vse bolj suha :frown

Urejal M Kompakt, 25.04.2013, 12:56.

Prikaži več možnosti
    • Di4b1o^ je všeč


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 459
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#7

O menjalniku sem že nekaj pisal: http://forum.bmwslo....9636#post979636
Moj glavni razlog prodaje je bil neudoben menjalnik in (pre)majhen tank. Neplaniranih servisov nisem imel, avto sem pa prodajal s 60.000km se mi zdi. Bil je 2007 letnik.



Počasno pretikanje lahko rešiš s tistimi nastavitvami hitrejšega pretikanja, samo potem še bolj cukne (pokimaš z glavo ko prestaviš). To rešuješ z zmanjšanjem gasa med pretikanjem in s tem se da precej ublažiti to kimanje. Veliko pomaga tudi resetiranje menjalnika; na zgornjem linku si poglej kako to narediš.


Če med temi različnimi načini misliš nastavitve prestavljanja, potem ja, se drugače odziva. To je tudi ves smisel;pri najbolj počasnem imaš občutek, kot da je zaspal; stisneš ročko, potem on razmisli, vklopi sklopko, razmisli, prestavi in izklopi sklopko. Len, počasen menjalnik za današnje standarde. V najhitrejšem načinu pa kot rečeno "buta".

Z vzdržljivostjo M5 menjalnikov (sklopk?) ti pa ne morem kaj več povedati, saj nisem imel nobenih problemov. Ko sem ga prodajal, se mi je avto zdel "večen". Sedaj pa imam avto, kjer je bilo potrebno pri 30.000km že menjati sklopko, pa je bil avto še v garanciji in vse. Ampak...

@dogajanje v lastništvu: največ kubikov/konjev/cilindrov za ta denar. Enormna poraba. Sicer pa avto, ki ga lahko imaš brez problema vsak dan, samo na koncu sem prišel do tega, kar so mi vsi govorili; ne mešat športnega avta z udobnim karavanom. Sta dva svetova, težko združljiva. Čemu je pravzaprav namenjen M5 V10? Hitri vožnji po ovinkastih lokalnih cestah? Prevelik, preokorn (vsaj E61). Autobahn bomber? Ja, ko ga ožemaš nad 6k obrati in ko nisi na bencinski črpalki. Ko te pa preseneti nek dizel z navorom, ti pa s spuščenimi hlačami (obrati pod 3k), potrebuješ kar nekaj časa, da ga uloviš.

Če bi ga še enkrat kupil? Takoj :D

Upam, da sem ti kaj pomagal, na žalost pa nisem serviser, da bi ti znal kaj več razložiti.


Hvala za odgovore. Točno to me je zanimalo. Ker pri klasičnem steptronicu ni tega razmišljanja, tukaj pa se mi je zdelo, kot, da ne ve čisto točno ali bi menjalnik rad crknil ali prestavil v naslednjo prestavo. Z SMGji do sedaj še nisem imel opravka.

Zdaj moram samo še moj kavni mlinček prodati, potem pa akcija.

Kje si ga servisiral? Zavore si pustil stock ali si vzel kaj boljšega?

Če odštejem porabo V10 motorja, mi avto v tem trenutku predstavlja odličen daily car. Hiter, ko sem sam in velik, ko greva s punco na morje natovorjena :-D.

Drugače pa odličen prispevek na enem tujem forumu:
http://www.pistonhea...ers Guide&mid=0

Se mi zdi, da je zelo dobro povzel vse kar moraš pred nakupom M5 vedeti.

Urejal kn3z007, 25.04.2013, 13:15.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 045
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#8

Kako je kaj z motorji, so ql? nisem bral tistega linka ki si objavil.

lp
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


Bavarian Murder Weapon
Bavarian Murder Weapon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 023
  • Lokacija: center

#9

vzem FL :ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jur3
Jur3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 907
  • Lokacija: Ljubljana - Sever
  • Avtomobil: Mercator vozicek

#10

ga ni za 18.500€ :)

tele avti oz. motorji so k time bomb..in k poc je veselo
Scared Money Makes No Money
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bavarian Murder Weapon
Bavarian Murder Weapon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 023
  • Lokacija: center

#11

a kupuje se za 18.000 ? nisem zasledil, no potem odsvetujem nakupovanje:ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 459
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#12

Ne kupuje se še nič. Gleda se pa vse. V kratkem si bom ogledal vse, ki se prodajajo.
Dokler si ne ogledam vseh, nobenemu avtu ne bom delal krivice. V tem trenutku se samo bojim v kakšnem stanju so menjalniki. Motorji so ob pravilnem vzdrževanju popolnoma zanesljivi, launch control po drugi strani dela čudeže menjalnikom in nasmehe serviserjem.

Kako veš, da tisti za 18,5k€ ni vredu oz. je slabši od ostalih?

Urejal kn3z007, 25.04.2013, 16:30.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 459
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#13

ga ni za 18.500€ :)

tele avti oz. motorji so k time bomb..in k poc je veselo


Enako velja za vse avte. Zato se kupi avto, ki ima popolno servisno zgodovino in na pregledu pri mehaniku dobi potrditev stanja.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 045
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#14

A potem pa kul, nekje sem zaseldil da imajo tezave s vanosi, da niso neki zanesljivi.
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


Jur3
Jur3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 907
  • Lokacija: Ljubljana - Sever
  • Avtomobil: Mercator vozicek

#15

Enako velja za vse avte. Zato se kupi avto, ki ima popolno servisno zgodovino in na pregledu pri mehaniku dobi potrditev stanja.


to pa lih ni res no..ampak lej..bos ze vidu

men ze dejstvo pove, da ce je avto 05 letnik 120kkm pa 18.500€ neki ne stima
in ti si se za tega zapaliu,tko da..

no ja..kokr sm ze reku,bos ze sam vidu

Urejal Jur3, 25.04.2013, 19:56.

Scared Money Makes No Money
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Di4b1o^ je všeč


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 459
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#16

Prepričaj me kaj je narobe z njim? Ko ga je imel prvič na netu je bil 25k€. Če bi bil 25k€, bi bil pa kar avtomatsko dober zaradi visoke cene?
In ne, nisem zapel za njega, je pa bil priznam, povod za to, da sem začel gledati tudi malo v tej smeri. So pač postali zelo dostopni tudi širši množici. Sicer dopuščam možnost, da se na koncu kaj zgodi, sploh, če bo pri pregledu in dvigalu vse OK, ampak dokler ne pogledam vseh, se ne bom odločil.

Če se dotaknem še odebeljenega teksta: pri vsakem avtu se lahko naserješ. Če kupiš clia in ti zariba ga pač pelješ na servis ali odpad. Če kupiš M5, pač prespiš in greš na servis. Razen, če ti poznaš skrivno formulo po veš kateri rabljeni avto bo delal še 100kkm in kateri ne.

Urejal kn3z007, 25.04.2013, 20:06.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jur3
Jur3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 907
  • Lokacija: Ljubljana - Sever
  • Avtomobil: Mercator vozicek

#17

hotu sm ti povedat da je razlika, ce ti crkne clio (kot si sam dal primer) al pa M5.
Ce mas ti denarja 6k za nove masine in delo placevat, svaka cast.

Jst nism nic omenju kolko more bit cena, da je dober, ker sem ti tudi povedal da so te V10
time bombs. Sploh pa v Sloveniji, k se jih ne vzdrzuje, plus tega so na lizing taki avti ponavad.
Scared Money Makes No Money
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 459
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#18

To se strinjam, ja. Sploh, ker se jih očitno večina na avto.netu servisira kar pri najbližjem sosedu.
Saj pravim, iščem tako, ki bo imela preverjeno zgodovino, bo dobra na dvigalu in pregledu ter imela neko sprejemljivo ceno. V najslabšem primeru bom z nakupom počakal dokler ne najdem "taprave". Na silo sigurno ne bom šel v nakup.

Urejal kn3z007, 25.04.2013, 20:20.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jur3
Jur3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 907
  • Lokacija: Ljubljana - Sever
  • Avtomobil: Mercator vozicek

#19

:ok jst cakam ze 2leti....
Scared Money Makes No Money
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 391
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Bmw 530xd f10

#20

Prijatelj je imel M6. Kupil ga je za dobrih 50k imel je pa okol 50 000 km, čez dve leti mu ga je uspelo prodati za 20k imel je pa nekaj manj kot 100 000 km, bil je pa krasno ohranjen. vozil sem ga kar nekajkrat, Motor je vrhunski.. pospeški, zvok, edino poraba je težko pod 18l. Model je metal cca 800 eu za bencin na mesec.Menjalnik je za moje pojme katastrofa, zelo problematična, in za te čase zastarela zadeva. Je počasen, in pri prestavljanju v višjo prestavo pri visokih obratih se ti zdi da avto za trenutek zabremza, namesto, da bi potegnil. Prodal ga je znancu, ki ga je pred kratkim poklical in mu potarnal, da mu je zadnjič avto na avtocesti zaropotal in da je nekaj narobe pri menjalniku, ni še vedel kaj je, rekel je, da če je šla le sklopka, se bo popravljalo, če pa je menjalnik, se ne splača več popravljat in je avto za stran... Računati moraš še , da samo registracija za tak avto stane cca 500eu, da ne govorim o zavarovanju pa kasku, tko da je dobro razmišljati tudi o teh stvareh,,,.. Je pa res, da je avto brutalen in je užitek v vožnji zagotovljen.
Prikaži več možnosti