Skoči na vsebino

 

Vgradnja tempomata

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
36 odgovorov v temi
Kl3mzy
Kl3mzy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 763
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: BMW E91 LCI 320d

#21

pa se to ne da da bi iz tega dela prestavil ročico za brisalce, da bi potem zadnji tudi delal, ostalo bi bilo pa od e90?
Lp, K.
Prikaži več možnosti


Big-Boss
Big-Boss

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: F36 320dA M Sport

#22

To ti pa ne bi znal povedat. Ne vem, če je na sami plošči kaj drugačnega.
A si preveril na bmw info točno kateri part number potrebuješ?
Mogoče se da iz tega razbrati, če so enaki...
Prikaži več možnosti


Pahomij
Pahomij

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 41
  • Lokacija: Črnomelj
  • Avtomobil: E90 318d 90kW

#23

Poročaj kako je šlo - tudi jaz bi to mel... Koliko denarja in kdo ti je delal..
:bmw FREUDE AM FAHREN
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Kl3mzy
Kl3mzy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 763
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: BMW E91 LCI 320d

#24

Zaenkrat se nisem odločil za to ker em dobil ponudbo za del od E90 ki verjetno ne paše, bom počakal na del od E91, se mi ne mudi :) vgradil si bom pa sam ;)
Lp, K.
Prikaži več možnosti


mopedist46
mopedist46

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 516
  • Lokacija: V
  • Avtomobil: Bmw E46 320i

#25

Da obudim temo, iz e87 potem ne gre na e90, ker nima brisalca zadaj e90?
Prikaži več možnosti


salko
salko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 587
  • Lokacija: Savinjska dolina
  • Avtomobil: 530xd F11 LCI

#26

Končno mi je uspelo najti dobro ohranjen obvolanski mehanizem z tempomat ročko za E91, ampak sedaj pa berem na forumih, da bi naj za 6-cilinderske modele poleg tega obvolanskega mehanizma, obvolanska plastike ter kodiranje potrebna še menjava instrumentalne plošče, ker naj bi 6-cilinderski modeli v osnovi bili le z dinamičnim ali aktivnim tempomatom (ali brez, kot je to na žalost pri meni). Kdo ve kaj več o tem? :confused


907504.png
Prikaži več možnosti


stone
stone

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 796
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw

#27

Končno mi je uspelo najti dobro ohranjen obvolanski mehanizem z tempomat ročko za E91, ampak sedaj pa berem na forumih, da bi naj za 6-cilinderske modele poleg tega obvolanskega mehanizma, obvolanska plastike ter kodiranje potrebna še menjava instrumentalne plošče, ker naj bi 6-cilinderski modeli v osnovi bili le z dinamičnim ali aktivnim tempomatom (ali brez, kot je to na žalost pri meni). Kdo ve kaj več o tem? :confused

Ne rabiš menjati inštrumentno ploščo, deluje tudi na osnovni, edino kar ti ne bo kazalo je nastavitev hitrosti. Večja težava je samo pri vozilih narejenih če se ne motim pred sep. 2006. Ker je potrebno vgraditi posebni modul LDM. Pri prvih letnikih če se prav spomnim DSC modul drugačen in brez dodatnega modula tempomat ne deluje. Pa ročke za 4 in 6 valjne motorje se razlikujejo, ker pri 6 valjnikih lahko nastavljaš  hitrost po 1 km/h ali pa preskakuješ po 10km/h, tudi če nisi dobil ročke iz 6 valjnika ti bo isto delalo samo pač ne boš moral poviševat hitrosti po 10 km/h.

 

lp.


Prikaži več možnosti


salko
salko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 587
  • Lokacija: Savinjska dolina
  • Avtomobil: 530xd F11 LCI

#28

Super, me je že malo zaskrbelo :P

Me pa zanima še nekaj: ali je še kakšna druga varianta, da bi dobil airbag dol, kot da s tanjšim izvijačem pobezam v oni dve luknji spodaj za volanom? Namreč jaz teh dveh lukenj nimam odprtih, ampak je čez njih prevčena ta obloga volana in jih čutim zgolj na otip in če to preluknjam, se bo potem videlo, da je preluknjano :confused


907504.png
Prikaži več možnosti


davidr
davidr

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 314
  • Lokacija: PV

#29

Super, me je že malo zaskrbelo :P
Me pa zanima še nekaj: ali je še kakšna druga varianta, da bi dobil airbag dol, kot da s tanjšim izvijačem pobezam v oni dve luknji spodaj za volanom? Namreč jaz teh dveh lukenj nimam odprtih, ampak je čez njih prevčena ta obloga volana in jih čutim zgolj na otip in če to preluknjam, se bo potem videlo, da je preluknjano :confused


Druge ni, bos kar moral "razdevičit" tiste dve luknje, saj so za to namenjene.
Samo na rahlo počasi vtakni izvijač, najbolje kakšen torx.
Prikaži več možnosti


Primzi
Primzi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 148
  • Lokacija: Jurski Park
  • Avtomobil: E91 LCI 325i Touring

#30

Končno mi je uspelo najti dobro ohranjen obvolanski mehanizem z tempomat ročko za E91, ampak sedaj pa berem na forumih, da bi naj za 6-cilinderske modele poleg tega obvolanskega mehanizma, obvolanska plastike ter kodiranje potrebna še menjava instrumentalne plošče, ker naj bi 6-cilinderski modeli v osnovi bili le z dinamičnim ali aktivnim tempomatom (ali brez, kot je to na žalost pri meni). Kdo ve kaj več o tem? :confused

Moj avto je 6-cilindraš, pa ima navaden tempomat (ni radarski aktivni tempomat, ima pa funkcijo zaviranja - po klancu navzdol ne pospešuje, ampak to pa mislim da imajo vse E9x).


Nebo je črno, Zemlja je modra. (Jurij Gagarin)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 441
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#31

Vgradnja tempomata v 2006 letnik e90 318d, torej se rabi obvolanske ročke, ldm modul(je predpripravljeno za priklop ali ne?)?

Pa kot sem gledal nekateri prodajajo ročke brez slipringa, je ta pomemben ali lahko ostane original od avta?
Prikaži več možnosti


davidr
davidr

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 314
  • Lokacija: PV

#32

Nabaviti moraš slipring z ročico tempomata komplet in spodnjo plastiko pod volanom.

Imaš ZS:


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 897
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#33

ldm za navaden tempomat ni potreben, razen ce zelis tempomat z zaviranjem (dynamic cruise control), v tem primeru moras menjati se DSC enoto - pri sestakih to ni potrebno. Sicer pa je dodajanje LDMja mala malca - 5 zic: masa, plus, wup, pt-can-hi in pt-can-low.

 

Glede rocice preveri ce imas prostor za montazo, pri nadgradnji CC na ACC je dovolj le menjava rocice (samo rocice), in ne celotnega SZL modula s slipringom, vendar tega vecina ljudi ne ve.

 

Seveda moras menjati tudi plastike na volanski konzoli.



Urejal zok, 12.01.2020, 11:01.

Prikaži več možnosti
    • saso24 je všeč


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 479
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#34

Za retrofit tempomata na e87 e90 dizlu ne rabiš ldm modula. Tisti je samo potreben pri prvih letnikih bencinarjev pa pri avtih z radarskim tempomatom.
Prikaži več možnosti
    • saso24 in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 441
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#35

A ok, super! Hvala
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 479
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#36

Jaz imam en slipring z tempomat ročko in plastiko za e90 limuzino. Če te zanima se lahko zmenima ti tudi vgradim in skodiram.

Urejal ALFAinBMW, 12.01.2020, 12:13.

Prikaži več možnosti


davidr
davidr

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 314
  • Lokacija: PV

#37

Če kdo išče imam naprodaj tempomat ročice z slipringom komplet z spodnjo plastiko

Več na ZS:

 


Pripete slike za predogled

  • 68BD0C7F-EAA4-4570-8775-60568135D653.jpeg
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.