Skoči na vsebino

 

Zanesljivost in kvaliteta BMW vozil

* - - - - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
931 odgovorov v temi
kuky
kuky

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: peugeot 407

#1

Dragi forumaši, lastniki BMW vozil!

Zadnje čase se vse bolj nagibam k temu, da bi postal lastnik vozila BMW serije 3 ali 5. Še nikoli v svoji 20-letni šoferski karieri nisem imel v lasti ali ga vozil, BMW-ja namreč. Ker pa se tudi časi in navade spreminjajo, se odločam za nakup svojega prvega BMW-ja, po vsej verjetnosti serije 3 do vrednosti največ 13.000 EUR, saj večjega (5) glede na svoje potrebe niti ne potrebujem oz. mi serija 3 po velikosti, prostornosti, glede na videno in preizkušeno (ogled v živo) popolnoma ustreza. Odvisna je ponudba na trenutnem trgu... mogoče pa tudi 5 pride v poštev, a kot pravijo, večji avto, večji strošek... za brezveze :)

Seveda večna dilema... kaj vzeti? Bencinarja ali dizla? Glede na to, da sem že več kot 10 let na dizelašu, me po dolgem času vedno bolj mika bencinar, kljub porabi in mojimi letno prevoženimi km, ki znašajo približno 17.000 do največ 20.000. Nisem dirkač, sem "normalni voznik", seveda pa ga občasno tudi "pritisnem" rad. Gledam serije 3 (oblika vozila predzadnje serije) letnike od 2005 do 2009, z motorji 320i ali 325i. Poleg siromašne izbire na trgu rabljenih vozil pri nas pa mi vedno več težav - pomislekov povzroča slednje...

Ko sem se začel bolj temeljito poglabljati v to sfero glede kvalitete in zanesljivosti teh vozil, moram priznati, da me je moja želja za nakupi BMW kar malce minila, a ne še povsem minila. Glede na vsa zanimanja in pogovore z mnogimi avtomehaniki, nekaterimi lastniki teh vozil, na koncu pa še po prebiranju vašega foruma in še kakšnih dodatnih informacij iz drugih virov, se resno sprašujem o kvaliteti in zanesljivosti vozil BMW. In če "prelistaš" tale forum po izkušnjah, napakah, popravilih, možnih okvarah in še čem, te je resnično lahko strah kupiti tako kvarljiv avto z astronomsko visoko (precenjeno) ceno, česar si verjetno zadnje čase taka BMW vozila sploh ne zaslužijo. Predvidevam, da današnja cena znamk BMW živi sloves še iz časov dobrih starih BMW-jev, kot je to pri sosedih VW... Golf II še iz časov socializma.... Ali se motim?

Kot sem že uvodoma dejal, se zanimam za nakup serije 320i, 325i, ali spet dizel 318d, 320d... A tukaj spet naletim na težave... Da bi ugotovil, kateri motor je kolikor toliko zanesljiv, bi očitno moral naštudirati oh in sploh, da bi ugotovil, pri katerih motorjih veriga ne dela težav, pri katerih vztrajniki-menjalniki ne crkujejo kot po tekočem traku, pri katerih so mogoče vbrizgalne šobe, črpalke, turbine problematične..... Ja kruce fiks.... saj se ne zanimam za nakup neke povprečne KIE, RENAULTA, PROTONA, VW-ja.... Kaj je zdaj resnica in kaj ne? kako naj izvem, kateri motor od naštetih iskanih ni problematičen v tolikšni meri, da mi ga ne bi bilo žal kupiti in voziti v strahu? So verige v nekaterih BMW-jih (katerih modelih?) res tako problematične, kot pišejo nekateri na tem forumu, ali kot govorijo nekateri lastniki iz lastnih izkušenj? Enkrat prebiram, da so verige problem pri dizlih 143KM, 177KM, da pa pri 136KM, 164KM ni teh problemov... Kako je z bencinarji? Nekateri spet pravijo, da pri bencinarji teh problemov z verigami oz. na splošno ni, drugi spet, da imajo tudi bencinarji težave z verigami in še čem...

Resnično sem mislil, da BMW le ni toliko problematičen, vsaj za takšno ceno ne bi smel biti niti pod razno (ali pa že zaradi renomeja znamke), glede na izkušnje mnogih lastnikov BMW in avtomehanikov.

Kaj menite vi? Kaj predlagate? Kakšne so vaše izkušnje s tem? Za vsak nasvet oz. vaše mnenje se vam že vnaprej zahvaljujem za pomoč pri odločitvi o nakupu. Seveda pri tem naprošam BMW "fanatike", da ne zagovarjajo avta za vsako ceno, kljub morebitnemu bolj "pogostemu" obisku servisov... ali v smislu... oh tut če vse pocrka, važn da imam BMW, da me sosed vidi :)

PS: aja, še nekaj, BMW-ja ne kupujem zaradi pomanjkanja ega ali "majhnega", kakor prebiram po vseh forumih... da ne bo pomote, s tem nimam nikakršnih težav. Želim si le, da bi enkrat v življenju poizkusil tudi z BMW-jem. Pa me je glede na vse slišano in prebrano kar malce strah za nakup takega vozila... Upam da se motim.

Hvala za sodelovanje :)

Lep pozdrav vsem forumašem in lastnikom BMW!
Prikaži več možnosti


hvilu
hvilu

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 739
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fiat

#2

Jao, mislim d že vidim Pandoro, kak ji glave že mal štrli ven...
Prikaži več možnosti


ateis
ateis

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 89
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Micka 2.0

#3

kup pa boš vidu. avto ko avto. lahkoo se voziš BP, lahko pa maš nesrečo pri izbiri ali si preveč požrešn za svoj denar.

lp

Urejal ateis, 03.07.2013, 13:03.

Prikaži več možnosti


CSL
CSL

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: ///M

#4

Če želiš ustrezno izkušnjo z BMW kot znamko boš to doživel najbolje s serijo 5, ki je na kratko povedano drug razred v primerjavi s serijo 3…v vseh pogledih. V primeru rabljenega boš dobil za svoj denar tudi največ. Za vse ostalo pa velja kot za katerikoli drug rabljen avtomobil. Čim boljša ohranjenost, jasen izvor, kilometri, vzdrževanje… in seveda logika, da je kupovanje poceni po navadi drago. Po svojem okusu bi kupil 530d…vendar glede na to, da razmišljaš o 318d, bo tudi 525d več kot dovolj. V tem primeru boš vozil odličen 6 valjni motor z zelo ugodno porabo. Splača se razmisliti tudi o avtomatskem menjalniku.

Jaz bi v tvojem primeru začel kar s testno vožnjo ker boš samo tako razumel tudi druge komentarje in boš imel predvsem referenco.

Ko se boš odločil za točen model ti bomo precej lažje pomagali.

LP
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" ~ Mario Andretti
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#5

:ok

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#6

Glede na letno število prevoženih km se sploh ne bi oziral po dizlih. Kupuješ v rangu 6-7 let starega BMW-ja. Tle se že zančnejo "vzdrževalna dela", ko ti odpove kaj nenapovedanega.

Vsi novodobni BMW-ji gredo lepo in si lahko prvi na cilju.

Izbira dizlov je ogromna, ker je miselnost Slovencev še vedno, da bo ja avto imel 2 litra nižjo porabo, čeprav dela letno 16-20k km.

Bencinarjev ni veliko, ampak izbira je nedvomno bolj kvalitetna.

Poraba je nekje 2 litra višja pri bencinarju ampak o kakšnih izrednih vzdrževalnih posegih in servisih ni potrebno ravno razmišljat.

Moj glas gre k bencinarju.

Urejal Uhec, 03.07.2013, 13:34.

Prikaži več možnosti


Deyo
Deyo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 041
  • Lokacija: Unknown
  • Avtomobil: Bmw

#7

Tako kot je @CSL napisal, predlagam serijo 5, 6 valjni motor v vsakem primeru, zadnje letnike (08-09), ker so bile že izboljšave začetnih težav (pri obeh serijah).

Sploh pa med serijo 3 pa serijo 5 ni ogromne razlike pri vzdrževanju. V sami vožnji je pa precej večja razlika. Sta pa tudi po karakterju različna avtomobila.
Glede na to da si le občasni "dirkač" in če prav sklepam ti je bolj pomembna udobna vožnja je serija 5 spet v plusu.
Serija 3 je bolj utesnjena, nagiba se k športnosti, je bolj agilna kot serija 5.
Predlagam testne vožnje obeh serij pa ne le dva avta. Vsaj 2 iz obeh serij.

Glede na to, da na leto prevoziš cca. 20k km, osebno predlagam bencinarja (525i, 530i, 325i).

V vsakem primeru pa pred nakupom peljati avto na pregled nekomu, ki se dejansko spozna predvsem na BMW znamko. Če drži, da si iz LJ, predlagam vsem znanega @schumi-ja. Če se ti mudi z nakupom, bo malo težava, je trenutno na dopustu, avgusta pride.

Sploh pa ne hitet z nakupom, vzemi si čas, sprobaj avtomobile ter kot sem že napisal, obvezen pregled pred nakupom.

LP

:bmw e36 318is coupe; e36 320i; e39 523i :jok ; e39 523i lpg; e60 530i; e39 540iA :coole39 530d "M"
Fact: "There`s no girl that has lines as pretty as the E39 M5!" :-D

Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#8

Tako kot je @CSL napisal, predlagam serijo 5, 6 valjni motor v vsakem primeru, zadnje letnike (08-09), ker so bile že izboljšave začetnih težav (pri obeh serijah).

LP


Kot prvo. serije 5 letnik 08-09 niti pod sanjah ni za do 13.000€ :).
Prikaži več možnosti


Deyo
Deyo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 041
  • Lokacija: Unknown
  • Avtomobil: Bmw

#9

Kot prvo. serije 5 letnik 08-09 niti pod sanjah ni za do 13.000€ :).


Drži :ok sem pozabil na budget :ok2

Kot drugo? :laugh

:bmw e36 318is coupe; e36 320i; e39 523i :jok ; e39 523i lpg; e60 530i; e39 540iA :coole39 530d "M"
Fact: "There`s no girl that has lines as pretty as the E39 M5!" :-D

Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#10

Drži :ok sem pozabil na budget :ok2

Kot drugo? :laugh


Nekako se ne morem znebiti občutka, da petica le ni tako ugodna za vzdrževanje kot trojka.

kakorkoli.

Moj glas gre k bencinarju 320i- 325i :ok
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


Stalin
Stalin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 085
  • Lokacija: Indija
  • Avtomobil: rikša

#11

Karkoli boš kupil,ti predlagam,da naj bo od prvega lastnika,vse drugo je loterija,predvsem pri bavarcih!Servisi so,glede na ostale znamke dragi in ne delaj si utvar,da boš samo točil in se vozil.
Dizla ali bencinarja?Jez bi dizla:ok
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#12

Karkoli boš kupil,ti predlagam,da naj bo od prvega lastnika,vse drugo je loterija,predvsem pri bavarcih!Servisi so,glede na ostale znamke dragi in ne delaj si utvar,da boš samo točil in se vozil.
Dizla ali bencinarja?Jez bi dizla:ok


Se ravno ne strinjam da so servisi dražji kot za druge znamke, sploh če dobiš dobro vzdrževan avto z malo km. Za njegovo kilometrino bi jaz izbral bencinarja. :ok

Trojka ali petica? Hm, odvisno od želja in potreb, s tem da so servisi za petico vseeno nekoliko dražji ... ;)

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 861
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#13

Pri izbiri motorja bi najprej sam pri sebi razčistil, kakšen budget imaš za registracijo in zavarovanje. Med 18d in 25i motorjem je pa vendarle nekaj razlike - pri zavarovanju. Če boš pa po priporočilih nekaterih šel na 3.0, potem imaš razliko pa še pri registraciji. Med 18d in 20d motorjem vsekakor vzemi 20d, ti ne bo nikoli žal. Za 25i motorje pravijo, da pijejo dosti olja. Če misliš, da ti bo zadostoval 18d motor, potem lahko pogledaš za 20i motorjem. Pri trojkah je to 4 cilindrov, pri peticah (vsaj ta zgodnjih) pa 6 cilindrov, 2.2l. S slednjim baje ni nekih težav, medtem ko je z 4 cilidrašom baje več težav.
Glede težav je pa tako. Kjer težav ni, tam se ne piše, ti pa vidiš samo kar sploh je težav :ok2 kdor težav nima, ne bo niti pri mehaniku, niti na forumu nič kaj dosti pisal, razen kakšen po principu baba čula, baba rekla. Pri mehanikih vzemi v zakup še možno pristranskost in privrženost drugi znamki. Če greš brat komentarje npr. na avtomoto na siolu, ti bo jasno, kje je slovenska mentaliteta ;)
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 532
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#14

Prodaj svojega P407, kupi makar preživeto E39 (ti jo prodam iz usmiljenja) in ne boš več okleval za naslednjimi primerki BMW, v kolikor ti vožnja z avtom vsaj malo šteje.
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 713
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#15

Dragi kuky, tvoje pisanje je kot kopija mojih izkušenj oz.vprašanj. Tudi jaz sem si v 15-ih letih lastil veliko avtov, od korejcev, lahov do nemcev; večino rabljenih. Z nobenim nisem imel kakšneh večjih tehničnih težav (malo sreče, pa ''picajzel'' sem ko kupujem); veš čas pa je v meni gorela želja po BMW :)
No, pa sem se pred slabimi tremi leti odločil, da je čas za bavarca, sem cca.pol leta spremljal mnenja na forumu, pa avto.net, pa spraševal znance, mehanike....šel jih tudi nekaj gledat, na koncu pa sem ''kresnil'' solidno E39 3.0d in želja je bila izpolnjena. To je to, freude am fahren v pravem pomenu besede. Stara škatla mi je odlično služila, nobenih finačnih zlomov ni bilo v času dveh let, kar sem si jo lastil, pa še takoj sem jo prodal :ok. Razlog prodaje: še vsak avto sem po max.2 letih prodal, tudi tukaj ni bilo izjeme.
Torej : vse govorice kaj se lahko pokvari imej nekje daleč v mislih, ti pošči lep primerek (če se da 6 cilindrov), po možnosti z znano zgodovino, pa da ni bil glih na strehi (za kakšen štrihan blatnik, vrata, odbijač se ne sekiraj....). Najpomembneje: naj te ne bo strah odkorat od prodajalca(-ev). Če ti nekaj ne štima, adijo.....
Skratka, ne zaleti se.....mnenje dobrega mehanika bo vedno dobrodošlo.
Nič novega ti nisem povedal, vem, te pa opogumljam-sledi željam, BMW je zakon. Sedaj vozim drugo (nemško) znamko, pa je ne bom dolgo, to ni primerjave.....Srečno ! Pa javi, kaj boš kupil.
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 097
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#16

Predlog ...

Pojdi na avto.net, označi v rubriki kilometrina "nad 250.000km" pritisni IŠČI in poglej koliko je katerih modelov pri določenih znamkah... seveda to narediš še brez kakršnegakoli označevanja, da pač dobi še realno razmerje med vsemi in tistimi, ki imajo več kot 250.000km...:-D
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 151
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#17

Ali ni to spet ena izmed tem, katere avtor ima eno in edino objavo? Namen je namreč jasen. Prav zato ni vredno komentirati...
Če se obregnem samo ob naslov teme, bi se pa lahko strinjal s to dilemo, ampak ne zaradi slabe kvalitete. Vsi po vrsti prebiramo tale forum in vidimo da imajo nekateri težave z vozili (zakaj je spet drugo vprašanje). Prav zato je forum, da se kaj vpraša, dobi kak nasvet, deli težave z drugimi... Zakaj bi pisali da nimaš težav, da si zadovoljen, da odlično dela in služi...? Prepričan sem, če bi se vsi lastniki hvalisali s tem, bi dobili drugačen vtis.
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 017
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#18

Živjo.

Če delaš veliko km letno si kupi 318d ali 320d. Drugače si kupi bencinarja.
Ker si natipkal, da nisi dirkač bi bil zate verjetno 320i dovolj recimo. Mogoče celo 318i.
Pri rabljenem avtu je vedno tako, da ne veš ravno kaj kupuješ. Razen če avto poznaš in lastnika zraven.

Kvari se vse kr laufa:ok nič ni za večno narejeno. Odvisno pa je, kdaj in kako je vzdrževano.

Verjamem, da ti ne bo žal ko boš postal ponosen lastnik bavarca. Pa čeprav ti bo mogoče kak siv las zrastel na glavi. Govorim iz lastnih izkušenj:ok2

p.s. če te zanima mogoče 320i ga prodaja forumaš:ok

http://www.avto.net/...=7428105&show=1


Lp

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti
    • K.G. BMW je všeč


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 009

#19

Mnogo diplomskega materiala je že bilo napisanega na to temo. Glede na tvojo kilometrino priporočam bencinarja. Čeprav se ti bo verjetno zdelo, da se voziš dražje, se ne, ker če gre kaj narobe, nikoli ne gre toliko narobe kot pri dizlu. Poleg tega imaš bolj udobno vožnjo.

Glede vzdržljivosti in kvalitete bom pa tako rekel. Ja, se strinjam, BMW (in večina vseh ostalih znamk) deloma računa na svoje ime iz preteklosti, deloma pa so seveda to seveda še vedno BMWji :) - samo trend potrošniške družbe nas je pripeljal do tega, da nič več ni narejeno tako, da je večno (čeprav bi to brez večjih težav lahko naredili pri vsaki znamki).

Pogoj, da ne boš imel težav, je sreča. Res, jaz sem toliko bmwjev že videl in si jih lastil, da se mi zdi, da več kot vidim, manj vem. Dobro vzdrževanje (predvsem bi tukaj rekel PAMETNO vzdrževanje) je dobro merilo, ni pa to pogoj. Lahko boš kupil v nulo vzdrževan avto, pa ti bo ravno tebi začel delat probleme.

Nekateri so z njimi zelo zadovoljni, drugi imajo težave.

Trojka je cenejša za vzdrževanje kot petica. Pika.

Pred nakupom tudi jaz svetujem obisk Schumija iz Vodic. Nujno preveri realnost kilometrov (s testerjem), saj jih ima verjetno čez 50% zbite kilometre, sploh, če boš kupoval serijo 5.

Srečno :)

Urejal echo, 04.07.2013, 23:12.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 561
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#20

Vzdrževanje in tankanje serije 5 je definitivno dražje kot za serijo 3. Če letno ne delaš vsaj 30kkm ali po zagonu avta ne narediš vsaj 25km se dizel ne izplača!

Sem kupil 5 let staro trojko od prvega lastnika in se vozil BP 5 let. Potem kupil novo E46 in prvi dve leti skoraj obupal nad količino okvar :crazy ... potem se je stvar umirila in sem ostal na tem. Avto ima danes 13 let ter 270kkm in gre kot ura in mu bolj zaupam kot novemu iz trgovine. Ko se kam pripeljem me sprašujejo koliko ima prevoženih ker tako potihem deluje motor ...
Če omenim še, da ta avto še ni bil nikoli na optiki podvozja in so gume vedno enakomerno obrabljene, da ni bil nikoli na avtovleki, da so bili do sedaj na podvozju zamenjani samo gumi nosilci bumerangov in zadnji amortizerji, čeprav sem hiter in dinamičen voznik to najbrž to pove še marsikaj o kvaliteti. Res pa, da sem motor zaščitil z menjavami olja na 12kkm in teflonom SLICK50.

V vsakem primeru je nakup rabljenega avta loto, če ti ga pred nakupom ne pregleda poznavalec kot je bilo že prej omenjeno. Če se le da kupi od prvega lastnika čeprav bo nekaj dražji. Jaz se tega držim pri vseh avtih in mi do sedaj še ni bilo žal dat nekaj 100€ več prodajalcu, če je bil prvi lastnik in je imel urejeno dokumentacijo o zgodovini avta. Prvi lastnik jo skoraj nikoli ne ponareja ali vrti km ... :)

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti