Skoči na vsebino

 

Zanesljivost in kvaliteta BMW vozil

* - - - - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
931 odgovorov v temi
Mundas
Mundas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 432
  • Lokacija: Bananistan
  • Avtomobil: STI

#21

Predvidevam da si do sedaj vozil bolj "ljudska" vozila zdaj bi pa probal nekaj "več".

Če nisi ravno mahnjen na pleh in na takšne in drugačne "dražje" požeruhe potem raje priporočam obvoz, ker skoraj gotovo ne boš samo tankal in vozil...
Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#22

Predvidevam da si do sedaj vozil bolj "ljudska" vozila zdaj bi pa probal nekaj "več".

Če nisi ravno mahnjen na pleh in na takšne in drugačne "dražje" požeruhe potem raje priporočam obvoz, ker skoraj gotovo ne boš samo tankal in vozil...


To ni ravno res. Glede na višino zneska lahko kupi dobro vzdrževano trojko 6 let staro trojko. VElika verjetnost je, da bo imel nekaj časa mir, če bo to bencinar, realni kilometri cirka 80.000-120.000 .

Sej BMW-ji so na slabem glasu zaraid uvoza in prevrtenih kilometrov.
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#23

To ni ravno res. Glede na višino zneska lahko kupi dobro vzdrževano trojko 6 let staro trojko. VElika verjetnost je, da bo imel nekaj časa mir, če bo to bencinar, realni kilometri cirka 80.000-120.000 .

Sej BMW-ji so na slabem glasu zaraid uvoza in prevrtenih kilometrov.


Tako je. :ok

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


Baggio
Baggio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 099
  • Lokacija: Laško
  • Avtomobil: Españamobil

#24

To ni ravno res. Glede na višino zneska lahko kupi dobro vzdrževano trojko 6 let staro trojko. VElika verjetnost je, da bo imel nekaj časa mir, če bo to bencinar, realni kilometri cirka 80.000-120.000 .

Sej BMW-ji so na slabem glasu zaraid uvoza in prevrtenih kilometrov.



Mhm..... seveda. Sam sem kupil 8 let starega, dobro vzdrzevanega compacta z realnimi kilometri, postempljano servisno in vsem kar spada zraven. Bil je od prvega lastnika. Prevozenih je imel 100kkm. Idealno, ne?

V treh letih in 70kkm sem pozamenjal na avtu cuda pa pol, in vanj zmetal ogromno denarja. Ampak se vedno je to najvecji jajc, kar sem ga imel. Trenutno od nekod kaplja olje po dvoriscu, in se se ni nasel vzrok, kljub menjavi skoraj vseh tesnil na motorju.

Bi ga ze zdavnaj dal v prodajo ampak bi bila izguba vrednosti prevelika, zato ga bom zvozil dokler bo delal.
Objavljena slika

Chuck Norris can slam a revolving door.
Prikaži več možnosti


Mundas
Mundas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 432
  • Lokacija: Bananistan
  • Avtomobil: STI

#25

No saj to pravim, če si mahnjen na pleh potem tudi pričakuješ €€ tu, €€ tam dat za to in ono brez problema in se ne obremenjuješ. Za nekoga, ki pa to ne pričakuje in bi samo iz ljudskih vozil šel probat tak špas je pa lahko šok za denarnico, če drugega ne.
Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#26

Mhm..... seveda. Sam sem kupil 8 let starega, dobro vzdrzevanega compacta z realnimi kilometri, postempljano servisno in vsem kar spada zraven. Bil je od prvega lastnika. Prevozenih je imel 100kkm. Idealno, ne?

V treh letih in 70kkm sem pozamenjal na avtu cuda pa pol, in vanj zmetal ogromno denarja. Ampak se vedno je to najvecji jajc, kar sem ga imel. Trenutno od nekod kaplja olje po dvoriscu, in se se ni nasel vzrok, kljub menjavi skoraj vseh tesnil na motorju.


Pazi, ti že govoriš o dokaj starem vozilu, ki je že v svojem 9 -tem letu obstoja. Jaz govorim 5 do 6 let starem vozilu. To je posledično razlika 2 do 3 leta, kar pa je ogromno. Če ne druga, se materijali starajo z leti. Ni potrebno, da se obrabljajo.

Kdo pač nima za mlajšega si kupi starejšega in tvega riziko, da bo pozamenjal pol avta. :ok.

Razlika v vrednosti 5 ali 8 letnega bmw-ja je pa ogromna , sploh če je vzdrževan. :ok
Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#27

No saj to pravim, če si mahnjen na pleh potem tudi pričakuješ €€ tu, €€ tam dat za to in ono brez problema in se ne obremenjuješ. Za nekoga, ki pa to ne pričakuje in bi samo iz ljudskih vozil šel probat tak špas je pa lahko šok za denarnico, če drugega ne.


Problem je, če si neracionalen in se greš pač nek slovenski luksuz z 9-10 let starim BMW-jem, čeprav imaš v denarnici luknjo in kupuješ 3 leta stare gume. Rabljene. Šparaš na vseh mogočih rezervnih delih.


Ne govorim za tebe. Na splošno.
Prikaži več možnosti


BMWBewk
BMWBewk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 320
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E39

#28

Loterija:ok.Glede samih okvar veliko vlogo igra kako je bil vzdrževan(redno in preventivno), ker nekateri šparajo pri rednih servisih da je joj...recimo primer zračni filter je okoli 30€, kar je zanemarljiv strošek napram kaj lahko za sabo potegne če je zabit(MAF,loputa...)... potem je pa jok ko nekaj od tega spusti dušo, pa je treba 200€+ vreči na mizo.
Je pa tudi res da so novejše serije manj zanesljive napram starejšim(materiali slabše kvalitete, polno elektronike). Po mojih izkušnjah je zadnja kvalitetna serija trojk E36...

E30 316f/2, E36 318is coupe, E46 323ci, E39 528iA, E36 320Ci...E39 525dT

Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 956
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#29

pozdrav iz grčije.
imel sem e46 320d 1999. sami prroblemi pri 168.000 po stevcu prodal. trenutno ML430 +lpg nobenih prblemov NIC naredil 50.000 km
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 843
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#30

Ali ni to spet ena izmed tem, katere avtor ima eno in edino objavo? Namen je namreč jasen. Prav zato ni vredno komentirati...Če se obregnem samo ob naslov teme, bi se pa lahko strinjal s to dilemo, ampak ne zaradi slabe kvalitete. Vsi po vrsti prebiramo tale forum in vidimo da imajo nekateri težave z vozili (zakaj je spet drugo vprašanje). Prav zato je forum, da se kaj vpraša, dobi kak nasvet, deli težave z drugimi... Zakaj bi pisali da nimaš težav, da si zadovoljen, da odlično dela in služi...? Prepričan sem, če bi se vsi lastniki hvalisali s tem, bi dobili drugačen vtis.


Očitno imaš prav. :ok

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


Baggio
Baggio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 099
  • Lokacija: Laško
  • Avtomobil: Españamobil

#31

Pazi, ti že govoriš o dokaj starem vozilu, ki je že v svojem 9 -tem letu obstoja. Jaz govorim 5 do 6 let starem vozilu. To je posledično razlika 2 do 3 leta, kar pa je ogromno. Če ne druga, se materijali starajo z leti. Ni potrebno, da se obrabljajo.

Kdo pač nima za mlajšega si kupi starejšega in tvega riziko, da bo pozamenjal pol avta. :ok.

Razlika v vrednosti 5 ali 8 letnega bmw-ja je pa ogromna , sploh če je vzdrževan. :ok


To je res, ampak če je avto vzdrževan pa ja mora delat 300kkm brez problema, saj je le BMW?
Malo morgen. Bmw se zaenkrat šlepa še na stari slavi, katera pa bo tudi hitro minila, če se ne bojo popravili in začeli spet delat kvalitetne avtomobile, in ne gledali le na dobiček.

Zakaj nimam nikakršnih težav z E36 compactom, kateri je še starejši (18let) in se približuje 400kkm? Zato ker je bil kvalitetno sestavljen in se še ni šparalo vsepovprek.

Je pa to sigurno moj zadnji rabljen BMW. Če, ko bom menjal, ne bom imel za novega bom šel pa v drug salon, od koder odpeljem le še nov avto, neglede na znamko.
Objavljena slika

Chuck Norris can slam a revolving door.
Prikaži več možnosti


tomaž 320
tomaž 320

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 604
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 coupe & cinquecento

#32

Do sedaj sem imel dva BMW-ja (118d-122 konjev, 320d-163 konjev). Pri obeh dveh sem sicer moral menjati turbine, ampak danes je tako, da ta pravi ljubitelj znamke BMW odpušča. Tako kot pri alfa romeo. Šele ko ti zariba prva alfa si pravi alfist. Ko boš kupoval BMW-ja si že pred nakupom naredi cca. 2.000 EUR rezervnega sklada za morebitne okvare.
Glede kvalitete pa te moram opozoriti, da so nekateri materiali v notranjosti zelo ceneni (globalizacija) in če lastnik ne ravna skrbno je videti ogromno sledi obrabe. Če boš kupoval trojko boš videl, da so vse večinoma lepe od zunaj, notri pa bo vse obrabljeno. Zanimivo, ko sem šel gledat 10 fiatov pand pri nobeni v notranjosti ni bilo videti večjih sledi obrabe.
Prikaži več možnosti


kuky
kuky

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: peugeot 407

#33

MiranK, zigi in ostali podobni....

Najprej en lep dober večer... naj vaju (vas) najprej malo razočaram. Moj namen te razprave ni v kontekstu, kot ga navajata vidva. Niti nimam časa se igrat po forumih zaradi dolgčasa, ampak zgolj in le zaradi dobrih informacij, izkušenj uporabnikov oz. lastnikov teh vozil. Moram priznati, da o BMW-ju kot avtu ne vem kaj dosti podrobnosti in sem vam za vsako podrobnost, nasvet, opozorilo, zelo hvaležen in se vam za to vsem skupaj zahvaljujem.

Kar se tiče mojih želja oz. izbora za nakup... najraje bi naštimal kakšno 520d, 525d, pa me je glede na slišano in splošno znano, pošteno povem, kar malo strah.... namreč da ima večina (ali pa kar vse po vrsti) zbite kilometre in še kaj.... mislim, potem pa kupi v dobri veri.... vsaj kar se tiče našega trga (npr. avto.net)... itaq folk samo nateguje, potem pa še tistemu, ki prodaja dober in vzdrževan avto, preprosto ne verjameš nič....

Ker še vedno mislim (nisem pa siguren) da je ta možnost pri seriji 3 manjša (tudi stroški vzdrževanja po principu večji avto, večji stroški)... se bolj nagibam k seriji 3. Prostorsko bi bi sicer 5 bolj ugajala, a tudi s 3 se da preživeti, sploh glede na to, da nisem toliko zahteven, niti nisem 2-metraš :)

da pa bi se vsem tem ustrahovanjem proti dizlu nekako izognil, se tokrat (po daljšem času) bolj nagibam k bencinarjem, kakor sem že predhodno omenil... in tiste 3-4 litre večje porabe napram dizlu mi ne bi delalo težav, kar sem tudi že omenil. Problem je spet osiromašen trg z bencinarji...

Dnevne relacije (šiht) imam okoli 15km v eno stran, pa večkratne kratke relacije za šoping in podobne neumnosti po 3 ali 4 km in podobno (hladni vžigi)... tudi zaradi tega se bolj nagibam k bencinarju. Če sem prav razumel, naj bi imeli težave z verigami 318d (143ks), 320d (177ks), 520d (177ks), itd.. ??

nrp. tale primer...
http://www.avto.net/...=6222349&show=1
...vse lepo in prav, pa me zmoti avtomatski menjalnik, ki mu ne zaupam, čeprav si ga še nisem lastil. Mi lahko kdo pove kaj o kvaliteti avtomatskih menjalnikov pri BMW-jih?

uporabnik je napisal...
"Ko boš kupoval BMW-ja si že pred nakupom naredi cca. 2.000 EUR rezervnega sklada za morebitne okvare." Ravno to me preseneča, da je treba imeti take štose pri znamki BMW... zakaj tega ni pri večini navadnih ljudskih avtih?

Hvala za vse informacije.

LP.

Urejal kuky, 08.07.2013, 22:19.
pomota

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 391
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#34

nrp. tale primer...
http://www.avto.net/...=6222349&show=1
...vse lepo in prav, pa me zmoti avtomatski menjalnik, ki mu ne zaupam, čeprav si ga še nisem lastil. Mi lahko kdo pove kaj o kvaliteti avtomatskih menjalnikov pri BMW-jih?

uporabnik je napisal...
"Ko boš kupoval BMW-ja si že pred nakupom naredi cca. 2.000 EUR rezervnega sklada za morebitne okvare." Ravno to me preseneča, da je treba imeti take štose pri znamki BMW... zakaj tega ni pri večini navadnih ljudskih avtih?


Glede avtomata si pri tem letniku lahko brez skrbi, to so še vedno dobri in robustni ter razmeroma enostavni stroji... problemi bodo s 7-stopenjskimi, ki jih je tovarna začela vgrajevati zdaj :ok 2000 eur "sklada za okvare" pa velja za starejše modele in/ali za dizle :laugh Prav ta avto ki ga gledaš (torej E90) s prav tem motorjem je zelo dobra izbira in neproblematičen avto, edini strošek bo menjava vodne pumpe ki je električna in stane s premontažo 400 eur, kak senzor kota volana zna počasi odletet (če do zdaj še ni) in to je to... z nakupom boš pomojem zadovoljen :metalc
Prikaži več možnosti


višnja
višnja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 554
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G31

#35

Glede zanesljivosti in anekdotičnih poročilih na forumih je treba upoštevati tudi malo psihologije.
Gre za stvar ki se ji reče "buyer's expectation".
Če jih presežeš bodo ljudje hvalili vsak drek, če pa ne pa bodo popljuvali vsako drobnarijo.
Ne gre za objektivno kvaliteto, ampak za to, ali ljudje dobijo več ali manj kot so pričakovali.
Vozil sem Škodo oktavijo in imel ogromno težav, vendar jo na splošno ljudje zelo hvalijo, ker so za malo denarja dobili soliden avto ki celo vozi, ne prepušča vode in tudi šipe gredo nekaj časa gor in dol (dokler ne ostanejo samo dol, ker je motorček fuč).
Prav tako sem vozil dve trojki E91 320d, eno 135.000, drugo, s 140.000 km pa še vozim, vse brez posebnih težav. Pa čeprav je dizel. In nimam težav z verigo, nisem menjal turbine, porabo imam pod 6, in olje menjam na 33.000, ko mi ukaže računalnik. Res pa da kupujem nove ali skoraj nove avte.
Prikaži več možnosti


Mundas
Mundas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 432
  • Lokacija: Bananistan
  • Avtomobil: STI

#36

Kupček dveh jurjev za rezervo je zato, ker so servisi in deli še vedno po "premium" ceni čeprav je avtu padla cena iz visoke neljudske vsote na ceno, ki je dostopna širni raji.

Zdaj to ni kar za vse stvari, nekateri deli znajo biti smešno poceni, ostali neumno dragi ampak v vsakem primeru te stane več kot navaden avto.
Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#37

Kupček dveh jurjev za rezervo je zato, ker so servisi in deli še vedno po "premium" ceni čeprav je avtu padla cena iz visoke neljudske vsote na ceno, ki je dostopna širni raji.

Zdaj to ni kar za vse stvari, nekateri deli znajo biti smešno poceni, ostali neumno dragi ampak v vsakem primeru te stane več kot navaden avto.


Nudi pa tudi več užitka kot povprečen avto. :P.

:ok
Prikaži več možnosti


Mundas
Mundas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 432
  • Lokacija: Bananistan
  • Avtomobil: STI

#38

Ja to je tudi res, zato sem pa kupil kar sem :ok2 Kurc pa ta pleh :laugh
Prikaži več možnosti


Blindek
Blindek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 856
  • Lokacija: Ljutomer -
  • Avtomobil: Superb Sportline

#39

Glede avtomata si pri tem letniku lahko brez skrbi, to so še vedno dobri in robustni ter razmeroma enostavni stroji... problemi bodo s 7-stopenjskimi, ki jih je tovarna začela vgrajevati zdaj


In kako veš da bodo problemi, če so jih komaj začeli vgrajevati? :)

Kot vedno... u know it all... :crazy


Mel 3 bmwje, 525dA,530dA,330Xi in vsi so šli bp. v času mojega lastništva, bivša 525d se še vedno vozi okrog bp.

Največji problem nastane, ko si ljudje kupijo bmwja, potem pa ni denarja za servis oz. hočejo pod vsako silo prihraniti, potem pa vidiš na forumu: "kupim: PDC senzor" ipd., namesto da bi kupili original novo pa mir.


Kuky, zavedaj se da so servisi malo dražji, deli dražji, vendar okvare so nakoncu enake kot vsepovsod in če je lepo ohranjen oz. normalno vzdrževan gre 200kkm+ bp.
Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#40

In kako veš da bodo problemi, če so jih komaj začeli vgrajevati? :)

Kot vedno... u know it all... :crazy


Največji problem nastane, ko si ljudje kupijo bmwja, potem pa ni denarja za servis oz. hočejo pod vsako silo prihraniti, potem pa vidiš na forumu: "kupim: PDC senzor" ipd., namesto da bi kupili original novo pa mir.


Al pa , ko kupi kdo sprednje nove diske za e46 šestaka za 55€ po komadu in mu čez
1000 km že tresejo. :P.

Pa olje za 5€ in filtre po 10€ :P.

Podvozje pa obvezno obnovit k Vargalnatu :P.

Urejal Uhec, 09.07.2013, 16:24.

Prikaži več možnosti