Skoči na vsebino

 

Zanesljivost in kvaliteta BMW vozil

* - - - - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
931 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 391
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#41

In kako veš da bodo problemi, če so jih komaj začeli vgrajevati? :)

Kot vedno... u know it all... :crazy


Ni treba bit ravno genialec da izračunaš kolikokrat na isti poti prestavi avtomatski menjalnik z dvema prestavama in kolikokrat tisti s sedmimi. Prav tako ni treba bit genij da ugotoviš, kateri je bolj kompleksno sestavljen. Če bi proizvajalec uporabil vrhunske materiale ne rečem, vemo pa kakšni so materiali danes in samo še čakamo da bo pol menjalnika iz plastike, tako kot je pol motorja že zdavnaj. Že 6-gangar iz E60 je jajc in odleti po 200.000 km zaradi plastike (ali pa menjaš cel karter, ki stane $$$), 7-gangar je zagotovo tehnološko še "izboljšan", beri: izpopolnjen v smislu natega potrošnikov. Res je sicer da ga še nisem videl, zato pa zelo natančno vem kako te stvari potekajo v praksi in če mi ga zložiš na mizo ti točno pokažem kaj je tisto, kar bo delalo probleme. Danes ni pri teh stvareh več nobene masive, če malo močneje prdneš se že vse sesuje... karikirano rečeno ampak vseeno ne daleč od resnice, tako pač je.
Prikaži več možnosti


K.G. BMW
K.G. BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 417
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 2x BMW

#42

nrp. tale primer...
http://www.avto.net/...=6222349&show=1

Priporočam kaj bolje opremljenega, tale je skoraj gol (avtomatsko klimo ima 95% E90k, razen tega ima pa samo še tempomat in senzor za dež)...
No, vsak po svoje:ok

Urejal K.G. BMW, 09.07.2013, 17:34.

Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#43

Priporočam kaj bolje opremljenega, tale je skoraj gol (avtomatsko klimo ima 95% E90k, razen tega ima pa samo še tempomat in senzor za dež)...
No, vsak po svoje:ok


Razen manjka xenona je to povsem dovolj za vožnjo. :ok
Prikaži več možnosti


hpop
hpop

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19
  • Lokacija: kp
  • Avtomobil: bmw 325i

#44

No pa, da ti še jaz iz prve roke povem kako je z 25i motorji. Pozabi na kratke relacije s tem motorjem,ker če se boš vozil na kratke razdalje se znajo pri tem motorju slišati dročniki in ta motor ima kar veliko porabo olja ,1l na 3000-5000km odvisno od načina vožnje. Tako,da tudi ta motor ni neka perla.

Lp
Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#45

Ni treba bit ravno genialec da izračunaš kolikokrat na isti poti prestavi avtomatski menjalnik z dvema prestavama in kolikokrat tisti s sedmimi. Prav tako ni treba bit genij da ugotoviš, kateri je bolj kompleksno sestavljen. Če bi proizvajalec uporabil vrhunske materiale ne rečem, vemo pa kakšni so materiali danes in samo še čakamo da bo pol menjalnika iz plastike, tako kot je pol motorja že zdavnaj. Že 6-gangar iz E60 je jajc in odleti po 200.000 km zaradi plastike (ali pa menjaš cel karter, ki stane $$$), 7-gangar je zagotovo tehnološko še "izboljšan", beri: izpopolnjen v smislu natega potrošnikov. Res je sicer da ga še nisem videl, zato pa zelo natančno vem kako te stvari potekajo v praksi in če mi ga zložiš na mizo ti točno pokažem kaj je tisto, kar bo delalo probleme. Danes ni pri teh stvareh več nobene masive, če malo močneje prdneš se že vse sesuje... karikirano rečeno ampak vseeno ne daleč od resnice, tako pač je.


Ne spet pretiravat:-D :ok2 Če bo kdaj naneslo bi ti pokazal kakšen MB menjalnik v katerem je tudi nekaj plastike, pa isto crkne, sam ne zaradi plastike ampak skurjenih lamel, ker ljudje samo terajo olje pa mislijo da je večno. E60 ima plastičen karter in čep. Vse vredu dokler ne zapelješ avto k mesarju, ki čep zategne, kot da menja bremze ali roko:-D in pol je pa treba zamenjat. Nekateri spet vozijo po zelo različnih poteh tudi tam kjer gre x5 težko in nasede, če ne porajta je spet potrebna menjava določenih sklopov:ok2 Zelo veliko je odvisno od voznika in mehanika:ok Nič ne rečem določene stvari so narejeno tako, da včasih pomisliš kako jim je lahko kaj takega padlo na pamet.
Ampak iz tebe je velikokrat razbrat kako je novo jajc E39 je pa bullet prof:ok2 :laugh

Pa brez zamere:beer
Prikaži več možnosti


K.G. BMW
K.G. BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 417
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 2x BMW

#46

Razen manjka xenona je to povsem dovolj za vožnjo. :ok

Dovolj za vožnjo je volan in sedež:-D

''Užitek v vožnji'' za moje pojme izhaja tudi iz opreme (športni sedeži itd.), ne samo iz motorizacije in podvozja:ok
Prikaži več možnosti


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#47

Dovolj za vožnjo je volan in sedež:-D

''Užitek v vožnji'' za moje pojme izhaja tudi iz opreme (športni sedeži itd.), ne samo iz motorizacije in podvozja:ok



Klima je nuja. Ostalo je višek. Brez šport sedežev se že preživi. :ok
Prikaži več možnosti


K.G. BMW
K.G. BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 417
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 2x BMW

#48

Klima je nuja. Ostalo je višek. Brez šport sedežev se že preživi. :ok

Točno to pravim, preživet se da brez marsičesa, je pa vseeno lepo imeti še kaj več kot samo tisto najbolj nujno;)

Urejal K.G. BMW, 09.07.2013, 20:10.

Prikaži več možnosti


DDDD
DDDD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 764
  • Lokacija: Klagenfurt
  • Avtomobil: Opel

#49

đeri itak vse ve. Ko pa jih bo pa prodajal bojo pa itak pa top, od 518d pa dalje. :ok
Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 je všeč


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#50

Točno to pravim, preživet se da brez marsičesa, je pa vseeno lepo imeti še kaj več kot samo tisto najbolj nujno;)


Brez sport zicev, in m-odbijačev večina preživimo BP. Teb je to pomembni, men pa ni. :ok
Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 069
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#51

đeri itak vse ve. Ko pa jih bo pa prodajal bojo pa itak pa top, od 518d pa dalje. :ok


Ne, nimaš prav. Vsi bojo v piz**, ampak samo njegov bo tipi top :laugh
(šala :ok2)

BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


K.G. BMW
K.G. BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 417
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 2x BMW

#52

Brez sport zicev, in m-odbijačev večina preživimo BP. Teb je to pomembni, men pa ni. :ok


Še vedno se strinjava:-D

No, sej jz se umikam iz te teme, avtorju sem že zadnjič poslal PS in nisem dobil odgovora, tko da se umikam preden izpade, da pišem zato, da bi ga prepričal, naj pride pogledat avto...

@kuky srečno z nakupom:)

I'm out...

Urejal K.G. BMW, 09.07.2013, 20:21.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 861
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#53

Mimogrede, BMW vgrajuje 8-st. avtomatike in ne 7-st. :ok 7-st. menjalnik najdete samo v M5 in M6 prejšnje generacije, za M3 in ostale nisem prepričan.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 391
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

Ne spet pretiravat:-D :ok2 Če bo kdaj naneslo bi ti pokazal kakšen MB menjalnik v katerem je tudi nekaj plastike, pa isto crkne, sam ne zaradi plastike ampak skurjenih lamel, ker ljudje samo terajo olje pa mislijo da je večno. E60 ima plastičen karter in čep. Vse vredu dokler ne zapelješ avto k mesarju, ki čep zategne, kot da menja bremze ali roko:-D in pol je pa treba zamenjat. Nekateri spet vozijo po zelo različnih poteh tudi tam kjer gre x5 težko in nasede, če ne porajta je spet potrebna menjava določenih sklopov:ok2 Zelo veliko je odvisno od voznika in mehanika:ok Nič ne rečem določene stvari so narejeno tako, da včasih pomisliš kako jim je lahko kaj takega padlo na pamet.
Ampak iz tebe je velikokrat razbrat kako je novo jajc E39 je pa bullet prof:ok2 :laugh

Pa brez zamere:beer


O katerem MB menjalniku konkretno govoriš, koliko prestav in kateri letnik?

đeri itak vse ve. Ko pa jih bo pa prodajal bojo pa itak pa top, od 518d pa dalje. :ok


Pobrskaj prosim med mojimi oglasi za zadnjih 7 let in mi povej, koliko 318d, 320d in 520d sem prodajal? No, da vidimo.

Mimogrede, BMW vgrajuje 8-st. avtomatike in ne 7-st. :ok 7-st. menjalnik najdete samo v M5 in M6 prejšnje generacije, za M3 in ostale nisem prepričan.


7 ali 8, isto sranje. 4 je (ob tapravem motorju) dovolj, 5 je vrh glave, kar je več kot 5 je pa čisti idiotizem oziroma je delano zato, da tovarna zasluži.
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 561
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#55

... Prav tako ni treba bit genij da ugotoviš, kateri je bolj kompleksno sestavljen ...

Spet pretiravaš! Št. delov ni vedno pravilo za povečano število okvar!

Na fiatu sem imel odmično gred gnano z verigo tako kot na sedanjem bimerju. Razlika?

Na fiatu sta bila samo dva zobnika in dvojna veriga pa zadeva ni vzdržala niti 50kkm. Na bimerju sta prav tako dva zobnika in še daljša enojna veriga, za nameček pa še dve vodili verige in oljni/hidravlični napenjalec pa zadeva BP drži že 250kkm - 5x dalj pa še ni težav. Kapiš razliko? :)


Pa da preveč ne odstopam od teme ... od novega imam sedaj že starčka E46 s skoraj 300kkm, ki mi ne dela nobenih težav. Niti na optiki še ni bil še manj pa na avtovleki ker bi kje obstal in me pustil na cesti. Pa ne vozim penzionistično ker vsaj 1x na teden števec pokaže +200, potovalna hitrost na AC pa je med 150 in 160 ...

Zakaj? Zato ker menjam olje na 12kkm, potrošni material kupujem original, 1x mesečno preverim vse tekočine in gume, ne butam po robnikih in ga nasploh uporabljam v mejah obremenitev za katere je narejen. Avto je še danes v stanju, da ga ta trenutek vžgem in brez skrbi peljem par 1000 km daleč :cool

Torej je povzetek, da je stanje rabljenega avta (pa naj bo BMW ali kakšna druga znamka) takšno kot ga je naredil prejšnji lastnik/i. Ker pa so BMWji znani po tem, da jih za prvim lastnikom kupujejo ego-potrebni mulci, ki potem tankajo za 5€ in nimajo niti za osnovno vzdrževanje ter avto v enem ali par mesecih samo zgonijo čisto do konca potem pa prodajo ... in potem beremo, da so jajca ...

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#56

O katerem MB menjalniku konkretno govoriš, koliko prestav in kateri letnik?



Pobrskaj prosim med mojimi oglasi za zadnjih 7 let in mi povej, koliko 318d, 320d in 520d sem prodajal? No, da vidimo.



7 ali 8, isto sranje. 4 je (ob tapravem motorju) dovolj, 5 je vrh glave, kar je več kot 5 je pa čisti idiotizem oziroma je delano zato, da tovarna zasluži.



O avtomatskem iz ML-a prejšnega modela, E- klasa 211 ipd.
Prikaži več možnosti


milanmartin61
milanmartin61

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: vw polo

#57

Lep pozdrav vsem, sem nov na tem forumu, da ne odpiram nove teme bi vprašal;
malo sem gledal rabljene Bmw-je pa me zanima, rad bi se odločil za nakup trojke (samo bencin) moram najprej Peugeot partnerja prodat, katero bi svetovali glede na kakovost, namreč slišal sem da je e36 kvalitetnejša od e46, čeprav je e46 zame os. najlepša trojka iz Bmw tovarne, sploh coupe. Mi je pa tudi zelo všeč e21 (kakšen nasvet)?
Sem pa ta vikend v Boh.bistrici videl 328i l.95 vinsko rdeča, Kr. tablica, zelo huda pa kakšen zvok!!!

l.p.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#58

Če v BMWje ne bi vgrajevali zanič in nevzdržljivo elektroniko, mogoče niti ne bi bilo tolk pokvarljiv avto ... ker večina delov, ki odpovejo in ne štejejo pod potrošni materjal, je elektronika. Ta je vsaj iz mojih izkušenj z E39 in E46 na nivoju cenenih kitajskih zadev, ne pa nekaj, kar naj se bi vgrajevalo v avtomobile, ki stanejo novi 30k+ €.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 561
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#59

Meni na E46 pa ravno elektronika v 20. letih ni nikoli nagajala. Večji problem so plastični deli hladilnega sistema (ekspanzija, čepi, priključki cevi), ki je za nameček še pod tlakom.

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#60

Meni na E46 pa ravno elektronika v 20. letih ni nikoli nagajala. Večji problem so plastični deli hladilnega sistema (ekspanzija, čepi, priključki cevi), ki je za nameček še pod tlakom.


Ja, to tudi ... vsekakor bi moralo to zdržat več kot le 150k km (sem tudi že sam moral hladilnik in termostat z ohišjem vred zamenjat, ker je puščalo, vodno pumpo sem še potem preventivno, ko sem že ostalo menjal, ker baje tut crkne okoli teh km itak). Kar se elektronike tiče, imam pa jst zelo slabe izkušnje ... vse žive senzorje sem že moral zamenjat, radio mi je crknil in sem moral kupit novo plato, cinšpule sem tudi že 4 menjal, stikalo za šipo je razpadlo (ok, to spada pod slabo plastiko), pumpice za vodo špricat na šipe sem že ene 4x menjal. V glavnem porazna kvaliteta, kar se mene tiče. Pri E39 isto cinšpule in razni senzorji.

Urejal Rottie, 14.07.2013, 21:31.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti