Skoči na vsebino

 

Zanesljivost in kvaliteta BMW vozil

* - - - - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
931 odgovorov v temi
Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 702
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#61

Cca 10 dni nazaj sem zvečer na AC videl žalosten prizor. Prižgani vsi 4 smerokazi, zadaj pa trikotnik. Avto: nova rdeča šestica:frown
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


ziga2004
ziga2004

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 267
  • Lokacija: slovenija

#62

lohka je guma šla?
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 702
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#63

Po praznem RTF-ju se lahko pelješ, en izvoz naprej je bil pa (sicer zaprt) Cosmos.
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


ziga2004
ziga2004

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 267
  • Lokacija: slovenija

#64

Po praznem RTF-ju se lahko pelješ, en izvoz naprej je bil pa (sicer zaprt) Cosmos.


kaj pa če je guma bila bolj poškodovana ne samo prepičena,ker RFT gume niso vsemogočne?

Drugač pa vsak stroj se lohka pokvari
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#65

Laično bi lahko rekli da, kvaliteta je takšna kot je, in se ne "spreminja" ter se meri pri novih in relativno novih avtih. Če armaturka in pol avta ne razpada, rjavi in črika ko je nov, in potem ko je star 3-5 let, potem najbrž ne bo teh problemov tudi ko bo avto star 10 let.

Lep primer tega je recimo kvaliteta materialov in same sestave v modelu E39. Kot so tudi po štirih, petih letih imeli marsikateri rjavo zadnjo havbo na spoju, in se je vedelo da je to to, še vedno pa ti vsaj tisti kolikor tolikor dobro vzdrževani dajo občutek lepe vožnje, nič ne poka in škripa noter itn... Ali pa recimo na drugi strani, problematično narejeni prvi model Serije 1, ki imajo praktično v večini čričke in še kakšne druge serijske "fellerje". Pa ketne na določenih serijah, in motorji nasploh v E90 320i (125kw), tista kao "športna" varianta, ki je bila narejena če se ne motim za potrebe dosega kvote tekmovanja v WTCC. Je pa vsaj po občutku videti, da so novejši modeli čedalje bolj "fragilni" iz področja obrabe materialov, vsaj jaz sem imel tak občutek dokler nisem šel probat F10, ki me je res pozitivno presenetila in bi jo z veseljem takoj imel, bo pa lahko kakšen lastnik 4 leta stare povedal, kako je po 4ih letih lastništva.

Zanesljivost, na drugi strani pa pada z leti in kilometri. In čeprav je slab lešnik lahko tudi med novimi, generealno gledano so novi zelo zanesljivi, 3 leta stari tudi ne glede na prevožene kilometre, potem pa to pada v veliki meri v odvisnosti servisiranja in vzdrževanja iz strani trenutnih lastnikov.

Lep primer slabega glasu BMWja v Sloveniji so uvoženi in prevrteni avtomobili, za katere je ponavadi tudi v dobri veri vzpostaviti neko regularno vzdrževanje, ker se ne moreš naslonit na predpisane intervale, ko živa duša ne ve koliko točno kilometrov ima avto.

Jaz sem se svojo lekcijo naučil na zelo drag način. In od sedaj naprej, realno raje imam 2 leti staro Laguno kot 8-10 let starega BMWja. BMWja bom kupil le še do maskimalno 3-4 leta starega v primeru rabljenega, kjer imaš v prihodnosti kot lastnik še nekako lahko "kontrolo" nad dogodki ki bodo sledili v življenjskem obdobju avtomobila. In potem ga lahko tudi 5 ali pa 10 let voziš, ker veš da načeloma izredno bo samo tisto kar imaš resnično nesrečo, ali pa ker ga voziš neprimerno, ne plačuješ pa "velik" davek na prejšnje lastnike.

Urejal Pepsi, 11.11.2013, 11:12.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 045
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#66

Kakovost (žal) pada, o tem ni dvoma. Dogajajo se stvari, ki se ne bi smele in ki se včasih niso. Zadeve so celo šle tako daleč, da se ponekod najdejo rešitve, ki bi jih prej pričakoval od francoskih "inženirjev". :-D

Ampak, dovolj o tem, da ne bo kdo spet rekel, da sem nostalgik. Nimam namreč izkušenj iz prve roke. K sreči. Upam, da se oglasi kakšen mehanik, @Eddy bo gotovo imel kakšno krepko, direktno iz pooblaščene delavnice. Zakaj od tam? Ker je tam bistveno manj utrujenih vozil. Ko se pritožujejo serviserji in prodajalci, potem je stvar več kot očitna.

Še vedno imam raje starega (ali novega) BMW-ja kot novejšega Renaulta, tam so smešne rešitve že od pamtiveka. :hihi

Žal je to postal globalni trend, podobna situacija je marsikje, ne le v avtomobilski industriji.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


tomaž 320
tomaž 320

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 605
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 coupe & cinquecento

#67

Materiali v notranjosti so pri BMW vsako leto bolj ceneni. Kot bi BMW-ja kupoval v IKEI. V E36 so bili sedeži oblečeni v kvaliteten velur že serijsko, danes pa v osnovni opremi ponujajo sintetične.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 736
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#68

Ni edini. Tudi Mercedesovo usnje je umetno, vsaj tisti začetni paketi z usnjem. In to že cca 10 let.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


tomaž 320
tomaž 320

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 605
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 coupe & cinquecento

#69

Ni edini. Tudi Mercedesovo usnje je umetno, vsaj tisti začetni paketi z usnjem. In to že cca 10 let.


Tudi blago z nazivom STOFF MOIRE (sintetika, v seriji 1 od 2004 naprej) je bilo popolnoma zanič. Za zjokat. Pri X1 osnovnem enako.
Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 158
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#70

Drugače je za veliko primerov, da te avto pusti na cesti kriv kar sam voznik. Tudi meni se je že to zgodilo zaradi ignoriranja lučke, oziroma zaradi odlašanja s popravilom :crazy
Prikaži več možnosti


bimmer 5
bimmer 5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 810
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: Bmw 528ia,VW Passat BMT

#71

Materiali v notranjosti so pri BMW vsako leto bolj ceneni. Kot bi BMW-ja kupoval v IKEI. V E36 so bili sedeži oblečeni v kvaliteten velur že serijsko, danes pa v osnovni opremi ponujajo sintetične.


Tomaž:-D, bo kar držalo:jok
V zadnji izdaji Autobilda so napisali da se bodo Bavarci "posebaj posvetili kvaliteti" notranjih materialov pri NOVI prihajajoči seriji 5..

Veš kaj:jok za avto ki naj bi stal od 48 KKevrov navzgor, je to izjava
ki lepo kaže, kako tovarna potiho priznava da je zavozila z stvarnim občutkom kvalitete...Nisem imel veliko BMW, ( 3 kom)
pa ta kateri je zadnji ( imam ga že 10 let) je majka za ta nova g.....a:damn Avto ima 482.500 km in gre kot satan....
Materijali, usnje, les, cromirani deli, nič se ne lušči...

Ima hibe, ma recimo da je to druga tema...:ok2
Long live E39:laugh

Ko se bo končalo lastništvo ne bo spet BMW...žal...

Bimmer 5:cool
Stairway to heaven!
Prikaži več možnosti
    • tomaž 320 je všeč


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 702
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#72

Avto ima 482.500 km in gre kot satan....
Materijali, usnje, les, cromirani deli, nič se ne lušči...

Ima hibe, ma recimo da je to druga tema...:ok2
Long live E39:laugh

Ko se bo končalo lastništvo ne bo spet BMW...žal...

Stara šola kvalitete.

Sem pa ravno prej bral v slovenskem avtobildu supertest MB C180k. V 6ih letih so naklepali 300kkm, sedaj gredo naprej do 400kkm. Z gorivom in vsemi servisi jih pride 0,23€/km - brez izgube vrednosti. Z njo pa nekaj čez 0,30€/km.

Same pohvale, edino žarnice tako masovno pregorevajo, da jih sploh ne štejejo več:blackeye

Še ne dolgo nazaj so delali praktično večne avtomobile:jok
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


tomaž 320
tomaž 320

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 605
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 coupe & cinquecento

#73

Prav žalostno je, da se v salonu usedeš v nov BMW in vidiš praske na armaturi.:jok

Materiali v notranjosti so res pogreb. Ko sem kupoval rabljen BMW sem videl sigurno 20 avtov (X3, serija 3 E9x, serija 5 E6x) in večinoma so imeli vsi nadpovprečne sledi obrabe. Skoraj pri vseh se je luščila plastika na volanu, značke BMW na volanu so se od spodaj "drobile" (verjetno zaradi prevelike občutljivosti na čistila), plastične obloge na armaturi so bile večinoma zelo spraskane (sploh mat srebrne), prav tako ročice menjalnika, kljuke, da ne govorim o sedežih (obvezno obrabljen ali "pošvedran" voznikov sedež). Ko sem šel gledat svoj E91 nisem mogel verjeti, da je lahko znotraj tako lep in to po šestih letih. Očitno je bil lastnik res skrben. Tudi jaz zanj nadpovprečno lepo skrbim, tako da je avto sedaj po osmih letih praktično kot nov. Ampak taki lastniki smo zelo zelo redki.

Zanimivo, ko sem lani za ženo kupoval fiat pando sem šel gledat 5 komadov (letniki 05-07) in prav nobena ni imela v notranjosti večjih sledi obrabe.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 999
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#74

Ko je prišla ven F30, so imeli na Cosmosu v salonu serijo 6 cabrio. Na vratih ali ne vem kje že je bilo strgano usnje.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 736
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#75

Večnih avtomobilov niso delali nikoli, ker vedo da to ni dobro za biznis. Avti so bili enostavnejši, razvijalo se jih je dlje časa. To je glavni razlog. Določen del je pa res da se sedaj vgrajujejo cenejše komponente kot bi bilo to potrebno.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#76

Ni problem pri novih BMWjih samo notranjost, tudi barva je katastrofalno slaba ... ves avto je že nov pomaranča, vzdržljivost barve je pa tudi katastrofa ... že zračna rja jo načne, določene zadeve pa niti s poliranjem ne gredo več ven, če se zasušijo gor, ker pronica v notranje sloje. Kriva je seveda "bruseljska ekologija", ker silijo proizvajalce avtomobilov, da uporabljajo barve na vodni osnovi.

Urejal Rottie, 15.11.2013, 10:51.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 736
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#77

Ni čisto res. Barva je res vodna, ampak prozorni laki čez so še vedno na nitro osnovi, tako da to ni problem. Problem je vedno tanjši nanos barve v imenu šparanja. No, mogoče tudi sama kemijska sestava barve, ampak to jasno ne moremo potrditi.

Pomoje bi bilo veliko bolje če bi avto imel debelejši sloj barve ter več kot eno plast prozornega laka (za na razne showe dajo avtomobile ki so dvakrat prelakirani).
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#78

Ni čisto res. Barva je res vodna, ampak prozorni laki čez so še vedno na nitro osnovi, tako da to ni problem. Problem je vedno tanjši nanos barve v imenu šparanja. No, mogoče tudi sama kemijska sestava barve, ampak to jasno ne moremo potrditi.

Pomoje bi bilo veliko bolje če bi avto imel debelejši sloj barve ter več kot eno plast prozornega laka (za na razne showe dajo avtomobile ki so dvakrat prelakirani).


Očitno ta lak ni dovolj debel, da bi nudil dovolj zaščite in ga prehitro poškodujejo delci, ki priletijo v avto med vožnjo oz. stvari, ki padejo nanj iz neba, dreves, itd ter potem te snovi pronicajo v vodne barve ter naredijo madeže, ki se jih ne da odstraniti niti s poliranjem v nekaterih primerih.

Urejal Rottie, 15.11.2013, 11:31.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 736
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#79

Ja, nekaj je z njim "narobe" se strinjam.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 702
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#80

Materiali v notranjosti so pri BMW vsako leto bolj ceneni.

Le zakaj?:ok2

BMW močno okrepil dobiček

Nemški proizvajalec avtomobilov BMW je v drugem letošnjem četrtletju zvišal čisti dobiček za kar 27,2 odstotka na 1,77 milijarde evrov

Pri nemškem BMW si lahko manejo roke, saj se je njihov dobiček v drugem letošnjem četrtletju zvišal za kar 27,2 odstotka na 1,77 milijarde evrov. Vodstvo močno rast pripisuje predvsem večjemu povpraševanju po njihovih vozili na globalni ravni. BMW je dobiček iz poslovanja v drugem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem lani zvišal za 26 odstotkov na 2,6 milijarde evrov.

Prihodki blizu 20 milijard evrov
Okrepili so se tudi prihodki, in sicer za 1,8 odstotka na 19,9 milijarde. "BMW je zvišal tako obseg prodaje kot prihodke in dobiček, tako v četrtletju kot na polletni ravni, kar kaže na uspešen razvoj," je ob tem pojasnil izvršni direktor BMW Norbert Reithofer. Delnice BMW so se na frankfurtski borzi danes podražile za več kot dva odstotka, v enem letu pa so pridobile več kot četrtino vrednosti.

Višja prodaja BMW in RR, nižja Minijev
Pri BMW so v zadnjem četrtletju prodali za pet odstotkov več vozil oziroma skupaj 533.187. K temu je pripomogla rast na Kitajskem in v Evropi, za osem odstotkov se je okrepil prodaja vozil znamke BMW, tudi po zaslugi novih modelov serije 2 in 4 - prodaja novega grancoupeja in X4 je s slovensko predstavitvijo pri nas stekla danes. Za deset odstotkov je padla prodaja Minijev, novega kupca je našlo 74.028 primerkov, močno pa se je okrepil Rolls-Royce. V zadnjem četrtletju so jih prodali 1.071, lani tak čas pa 833. Letošnji cilj skupine BMW je prodaja več kot dveh milijonov vozil.

Vir: http://avto.finance....okrepil-dobiček
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti