Skoči na vsebino

 

Zanesljivost in kvaliteta BMW vozil

* * - - - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1030 odgovorov v temi
gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 375
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i, C4 Picasso, Touran

#941

Nekateri to razumemo, nekateri pa ne. Res je, da so nekatere znamke popustile pri določenih komponentah, vendar generalno pa je ogromno avtov z bistveno več prevoženimi kilometri, kot je to bilo včasih. Nekateri avti so za to kilometrino potrebovali manj, nekateri pa malo več vložka.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 779
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#942

Nekateri to razumemo, nekateri pa ne. Res je, da so nekatere znamke popustile pri določenih komponentah, vendar generalno pa je ogromno avtov z bistveno več prevoženimi kilometri, kot je to bilo včasih. Nekateri avti so za to kilometrino potrebovali manj, nekateri pa malo več vložka.

To se tebi samo zdi, v resnici je zapisovanje kilometrov na tehničnih dejansko obrodilo sadove in ima danes redko kateri avto prevrtene kilometre. To delajo samo še orto, ampak res orto cigani. Avtomobili so imeli pa že včasih ogromno kilometrov, vsaj tisti višjega ranga, to ti lahko jaz povem. Tu se ni nič spremenilo, edina sprememba je na števcih.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


Tma
Tma

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: F11

#943

https://www.primorsk...0OKvNcDQrRxrLK4

 

LP, T


Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 177
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#944

In to je? E46?


Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 139
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#945

Po @shumijevih besedah bi se tudi meni lahko tole zgodilo. Pa ni bila nobena bmwjeva napaka ampak stare cevi za gorivo, se prej stare dihtnge na povratnih ventilih za nafto...
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 766
  • Lokacija: Ljubljana

#946

To mora kvaliteten mehanik vedet in zamenjat v okviru rednega vzdrzevanja. Servis ni samo zamenjat olje pa dolit vitrex, to zna vsak bumbar.
Prikaži več možnosti
    • zaxxon in gepl uporabnikom je všeč to sporočilo


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 569
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#947

Pr italjanih(pa ne samo pri njih) je kdaj tudi tako, da nima veze koliko kvaliteten je mehanik, ker ga avto lahko mehanika tudi nikoli ne vidi... :)


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 766
  • Lokacija: Ljubljana

#948

JA sej taki navrečkrat majo pol težave. 


Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 139
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#949

To mora kvaliteten mehanik vedet in zamenjat v okviru rednega vzdrzevanja. Servis ni samo zamenjat olje pa dolit vitrex, to zna vsak bumbar.


In kaj naj bi videl? Cevi so izgledale cisto take kot bi morale biti. Dokler niso pocile.
In ja. Po tistem so se pomenjale preventivno se vse ostale cevi.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 766
  • Lokacija: Ljubljana

#950

Vedet ne videt. Vedet mora da po 10 letih cevi preperijo zato jih zamenja po 9 letih in si miren.
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 139
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#951

Vedet ne videt. Vedet mora da po 10 letih cevi preperijo zato jih zamenja po 9 letih in si miren.


Ti bi jih menjal po 9 letih, a pri mojem so šle pri 18ih letih...

Po tvojem bi moral tudi vodno pumpo menjat po 10 letih, a rakom zvizgat je sla (se prvovgradnja) pri 18ih..

Jaz grem menjat taksne zadeve, ko je treba.
Ze pred pred tremi leti mi je mehanik ob nakupu trenutnega bmwja povedal da sta sklopka in vztrajnik slaba. In glej ga zlomka. Tri leta kasneje in 100.000km, sta se vedno ista sklopka in vztrajnik v avtu in vozim se normalno. Ko bo nekaj od tega slo v cugrunt, poklicem asistenco in dam odpeljat k mehaniku.
Pa ne me narobe zastopit, res bi lahko dal vse preventivno menjat, samo se mi zdi butasto metat xy denarje v avto naenkrat. Ze tako sem v treh letih ze preko 3,5k€ vlozil v popravila (brez rednih servisov in gum).
Ce potegnem crto mi je sedaj samo se sklopka in vztrajnik za zamenjat. Pa rjo za sanirat.

Verjamem pa, da bo tvoj hladilnik pri 9-10 letih imel veliko vec za pomenjat, kot pa je imela moja šajtrga :ok2
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 766
  • Lokacija: Ljubljana

#952

To sem rekel samo kot primer. Bi moral pa vedet da je treba po 17 letih menjat. Ti avta ne vzdrzujes ampak popravljas ko crkne, to je razlika. Men to da lahko ostanem na cesti ali pa da avto zgori zarad take banalne okvare ni vredno 100 eur, ki bi jih prisparal. Pa itak ne prisparas, se vedno zamenjas samo dodatne sitnosti mas. Ali pa se vecjo skodo. Lahko je pa celo nevarno zate ali druge.
Prikaži več možnosti
    • Bavarious je všeč


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 139
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#953

To sem rekel samo kot primer. Bi moral pa vedet da je treba po 17 letih menjat. Ti avta ne vzdrzujes ampak popravljas ko crkne, to je razlika. Men to da lahko ostanem na cesti ali pa da avto zgori zarad take banalne okvare ni vredno 100 eur, ki bi jih prisparal. Pa itak ne prisparas, se vedno zamenjas samo dodatne sitnosti mas. Ali pa se vecjo skodo. Lahko je pa celo nevarno zate ali druge.


Kaj pa pomeni vzdrzevanje?

Naj recimo rečem... uf avto je star 18 let, pa dajmo generalko na mašini ki dela bp delat? Turbina je ze stara sicer dela bp, ne žvižga, pa dajmo jo vseeno zamenjat...

Preventivno sem menjal letos zadnje amortizerje, ker sem ze ravno moral fedre zamenjat ki so popokali, vse cevi ki se niso bile menjane, bremz lajtnge, lansko leto je bil preventivno menjan hladilnik in ekspanzija...

Ko je kaj za popravit in mehanik vidi se kaksno zadevo ki je zrela za menjavo, me poklice in pove. In tisto potem tudi zamenjamo.

Ne mores reci, da ga samo popravljam.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 779
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#954

Vedet ne videt. Vedet mora da po 10 letih cevi preperijo zato jih zamenja po 9 letih in si miren.

Po 10 letih nobena ne preperi, 99% jih zdrži več kot 20 let. Tam nekje na 15 let jih je recimo priporočljivo menjat, ni pa nujno. Jaz sem na svoji E39 pri 319.000 km preventivno menjal pol avta, teh cevi pa kolikor se spomnim nisem menjal in so zdržale do 460.000 km. Nafta se ne vžge kar tako, smo že tudi kaj hujšega ušpičili, meni je recimo v centru LJ pol tanka bencina steklo na tla ko sem bil star 16 let, pa se k sreči ni vžgalo. Če bi se, bi bil na naslovnici vseh časopisov takrat. Tako da pri dizlu nič menjat, samo tankaj in vozi, ko začne smrdet po nafti ali cukat, takrat pa zamenjaj.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


martin11
martin11

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: bmw

#955

BMW Engines Are Gigantic Pieces Of Shit

It’s no secret that German reliability is a myth. The likelihood of an average German car making it 10 years without several unplanned roadside mishaps approaches the same probability of you waking up tomorrow as Katy Perry. To je mnenje Američanov.!


Prikaži več možnosti
    • jjjernej je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 852
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#956

Mhm, totalno nepristranski članek. Ker resen novinar vedno v naslov napiše "shit".
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • zaxxon je všeč


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 578
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#957

BMW Engines Are Gigantic Pieces Of Shit

It’s no secret that German reliability is a myth. The likelihood of an average German car making it 10 years without several unplanned roadside mishaps approaches the same probability of you waking up tomorrow as Katy Perry. To je mnenje Američanov.!

 

Moje mnenje pa je tako, da za babo ni tok važno, pes pa avto morta bit pa z Nemčije.

 

:ok2
 


You move your heart with a BMW, not people.

- B. Pishetreider

Prikaži več možnosti


zaxxon
zaxxon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 790
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E60 530DA 2003, E70 40D

#958

Tile "novinarji" pišejo o:

  1. Nevzdrževanih vozilih
  2. M vozilih, ki niso tako masovna proizvodnja
  3. Vozilih s kupom opreme, kje je seveda večja možnost da kaj odpove v primerjavi z ameriškimi kantami brez opreme in gromozansko porabo

383827_3.png

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 411
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#959

Ja sam to moraš gledat iz njihovega stališča in to so pač res kante iz vidika zanesljivosti. Toliko 30, 40 in več let starih vozil, kot jih imajo američani na cesti v dnevni uporabi, jih ni nikjer drugje. To so nenapredni velikolitražni motorji, ki pač laufajo brez hudih posegov.

 

Trenutno imam enga američana doma, ki sploh ni tako star, pa je to res vse tako preprosto poservisirat in pomenjat, da je smešno. Vse na roke skupaj sestavljeno, nobenih high-tech zadev, če ločiš križni vijak od zvezde si že na pol poti.

 

Danes na nemškem avtu ti pa en senzorček malce odstopa, pa padeš v limp mode.



Urejal neicheq, 11.12.2019, 10:17.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, powerslide in Bavarious uporabnikom je všeč to sporočilo


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 119
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#960

... Trenutno imam enga američana doma, ki sploh ni tako star, pa je to res vse tako preprosto poservisirat in pomenjat, da je smešno. Vse na roke skupaj sestavljeno, nobenih high-tech zadev, če ločiš križni vijak od zvezde si že na pol poti.

 

Danes na nemškem avtu ti pa en senzorček malce odstopa, pa padeš v limp mode.

Res je. To je nemce pokopalo že v WW2. Nemški tigri so bili super, a preveč sofisticirani in so na fronti hitro obstali. Ko so delovali pa so za šalo opravili z ruskimi T34 - razmerje zmag v tankovskih bitkah je bilo vsaj 1:10 v prid nemcem T34 so padali kot muhe ...

Podobno je bilo tudi proti ameriškim shermanom ... zgodovina se ponavlja ...

 

Ameriška in ruska vozila so si še danes v osnovi podobna, po obliki seveda ne. Oboji imajo preprosto osnovo brez veliko dodatne opreme, če jo posebej ne naročiš. Pred leti sem popravljal par amerikancev in se samo čudil mehanski podobnosti z ruskimi vozili ... vse jeftino poenostavljeno in robustno. Nemci pa zakomplicirali na polno ... npr. pri F30 moraš za zamenjat žarnico v reflektorju skoraj dvignit avto, sneti kolo in skoraj še notranji blatnik ... pri mercedesu pa isto ... pa še marsikaj drugega.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • sema318is, sun30 in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.