Skoči na vsebino

 

2001 E39 530iA

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
156 odgovorov v temi
user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Moderator
  • Sporočil: 6 689
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: e93 325i

#1

Sem razmišljal, ali bi tole sploh objavil, ali ne. Če bi objavil, ali bi bila to "multi part" zgodba, ali v enem kosu. Odločitev je padla, da je one long story "the way to go" :laugh
Tistim, ki se vam ne da brati, preskočite to klobaso in si poglejte samo slike :laugh

Začelo se je nekako tako... pred časom sem slučajno vrgel oko na eno e39 530iA, šel na testno vožnjo in si rekel, da to enkrat enostavno moram imeti. No, seveda sem takoj začel razmišljati kako in kaj in že praktično prodal svojega prejšnjega coupeja KLIK :), a sem potem naslednji dan zjutraj dobil "cold feet" in storniral celotno zadevo. Mogoče malo grdo, ampak po prespani noči, v glavi nekako nisem uspel sestaviti finančnega načrta za ta prestop v "višjo ligo".

Kakšno leto in pol kasneje, prejmem klic od vsem poznanega dilerja: "ej, a tebe še vedno mika e39 530iA? Imam eno, pridi mimo, pa se bova kaj zmenila... :jerry :laugh"

In firbec, kot sem, sem seveda moral it pogledat, kaj je to za eno čudo. Krog po Šiški, "kar.nekaj.minutna" debata in zopet sem dobil v glavo idejo, da bi pa mogoče res lahko tudi jaz imel kaj takega :laugh tokrat sem pustil zadevo spati cel teden. Načeloma bi se tokrat lahko izšlo, saj sem vmes zamenjal službo, dobil pogodbo,... edini hakeljc je bil, da bi bilo prej potrebno prodati coupeja. Ker nekako nisem verjel, da bi se kje našel kdo, ki bi mi za coupeja bil pripravljen odšteti takšno vsoto, še posebej pa ne v tako kratkem času, da se tista petica ne bi prej prodala, sem nad idejo o menjavi že praktično obupal.

No, in tako eno soboto sediva s Pepsijem na balkonu, debatirava o random neumnostih ob pivu :blabla in prideva na idejo, da itak nimam kaj zgubit, če objavim oglas za avto. "Jah, pa dajva ane..." on je še imel nekaj slik na računalniku s fotošuta, par njegovih "nakladaških" stavkov in evo ti ga na - coupe je bil tudi uradno naprodaj.

Kljub začetnim dvomom, da se bo kje našel kdo, s katerim bi si segla v roke, se je to zgodilo v roku enega tedna :eek "kaj pa zdaj? Avto sem prodal in zdaj rabim drugega", dvignem telefon in kličem Jerrya: "ej, a si ti že prodal tisto 5ko?". No, k sreči je ni, ker drugače bi bil rahlo v težavah, saj si nisem ogledal nobenega drugega avtomobila :skrbast no, seveda je bila tisti dan prodana - meni :ok2 Je bil kar zanimiv občutek, ko sem na dveh šalterjih podpisoval istočasno - na enem prodajne papirje, na drugem pa nakupne :laugh

No... in tako sem 25.9.2012 prišel do svoje prve, dolgo želene e39ke.

Do popolne izpolnitve želja, avtu sicer manjka še kak kos opreme, ampak za prvič bo tudi tako v redu :)

No, podatki o vozilu izgledajo nekako takole:
Objavljena slika
Objavljena slika

No, ob nakupu je bilo potrebno še napolniti rezervoar in kupiti vinjeto, tako je nastala prva slika v mojem lastništvu (kar takoj na domačem terenu :skrbast :drink):
Objavljena slika

Vse lepo in prav, a kaj, ko je po 5 dneh prišlo do prvega razočaranja... v nedeljo popoldan, na poti od doma proti Obali, je malo pred Kozino avto izgubil moč in izpisal napako na menjalniku. Verjetno mi ni potrebno posebej poudarjati, da v tistem trenutku nisem bil ravno najbolj židane volje. Nekako sem se uspel, z božanjem pedalke za plin, privleči do bencinske na Kozini. Seveda takoj v roke telefon in klic Jerryu, da zadeva ne špila. Dogovorila sva se, da se avto dostavi h Kokalju, kjer se ga bo pregledalo, kaj bi naj bilo narobe. No, in tako je nastala druga slika avtomobila:
Objavljena slika

Kokalj je postavil diagnozo: konec življenja bencinske črpalke in senzorja odmične gredi na sesalni strani. Kolikor se čez Jerrya včasih reče kakšno ostro, se je tukaj izkazal kot človek s katerim se da marsikaj dogovoriti in je tako pristal na to, da bo ta strošek kril on :ok

Avto sem potem veselo uporabljal in z vsakim kilometrom se mi je ideja o nakupu zdela boljša :laugh a ravno, ko se nekaj začne brati kot, da bi bilo prelepo, da bi bilo res, mi po približno enem mesecu, ponovno v nedeljo popoldan (opazite vzorec?) med vožnjo od Idrije proti Ljubljani zataji alternator :blackeye tako mi je že drugič v roku enega meseca prišla prav asistenca pri zavarovalnici. Klic na asistenčni center in avto je bil že na poti proti Schumiju. V ponedeljek zjutraj dobim klic s potrditvijo diagnoze, ki mi jo je postavil prejšnji dan po telefonu - alternator je spustil dušo.

To je imelo za posledico prvi večji izdatek. Ko je bil avto ravno na dvigalu, se je postorilo sledeče:
- menjava olja in filtrov olja, zraka in bencina
- menjava svečk
- menjava motorčka za intenzivno pranje žarometov, saj je bil počen in je puščal
- obnova alternatorja

"OK", si rečem: "verjetno so to samo porodne težave in bo minilo". Have I ever been so wrong? :skrbast

Ne mine mesec, ko mi začne tulit PDC. "Fajn... pa je šel senzor k vragu. Ni druge, prvič naslednjič, ko bom šel mimo Schumija, se bom ustavil pri njem in bova pogledala, kaj je na stvari" Ta enkrat drugič je prišel malo prej, kot sem pričakoval, saj mi je že naslednji dan avto ob speljevanju kar sam od sebe začel ugašati. Seveda takoj v roke telefon in "halo Schumi". Dogovorila sva se za pregled in ugotovila, da je svoje odpiskal senzor zadaj levo/na sredini, krivec za zmanjšano moč in crkovanje pa je bil senzor odmične gredi - tokrat izpušni. Ni druge, kot menjati oboje - seveda z originalom.

Med klepetom ob menjavi prideva na idejo, da bi lahko naredila še software update. Ker se zadeva dela sama in ker se meni ni nikamor mudilo, sva, kljub temu, da je v delu že imel drug avto, zadevo seveda tudi izpeljala - škodit nima kaj :ok2 poleg tega mi je sprogramiral še dnevne luči in utrip smernikov ob odklepu/zaklepu.

Po tem, je avto začuda celo zimo deloval nekako tako, kot bi zadeva naj delovala :laugh neverjetno, a? :laugh

Ker nekaj časa ni nič crknilo, je celo ostalo nekaj drobiža za zimski vikend oddih v Bohinju. Seveda je bila obvezna smučarija na Soriški planini:
Objavljena slika

In ker jaz, ne bi bil jaz, če kaj ne bi šlo narobe, sem pri tretjem ali četrtem spustu zlomil vezi na levi smuči :blackeye :laugh Seveda ni preostalo drugega, kot da prodam karto in se odpravim proti dolini. Vmes sem videl še en lep zasnežen odcep, kamor sva s kolegom seveda morala zaviti :laugh ker je bilo snega malo več, ga je bilo pač potrebno rinit :ok2
Objavljena slika

Na morju pozimi nimamo snega in tako lahko tudi v tem letnem času nastanejo takšne slike:
Objavljena slika

Objavljena slika

Ko smo že ravno pri random slikah, je tu še ena slika notranjosti (tepih sem ravno pral, zato ga ni v avtu):
Objavljena slika

Počasi se je bližala pomlad in ker že kar nekaj časa ni delal problemov, si je zaslužil novo poletno obutev (3x8j17, 235/45r17 in 2x9j17, 255/40r17, z leto stari Dunlop SportMaxx):
Objavljena slika

Takole pa izgledajo na avtu:
Objavljena slika

Ker je bilo potrebno preveriti, kako se avto pelje na 17kah, je bil roadtrip preko Vršiča neizogiben :ok2
Objavljena slika

Pa še ena na letnih, kar tako :ok2
Objavljena slika

Ker je pomlad čas, ko se odpravlja ličarske napake, sem to seveda storil tudi jaz. Avto je imel ob nakupu podrsan in počen sprednji odbijač, speskan pokrov motorja, prasko na spr. desnih vratih in odbuškan zadnji odbijač. Da ne bi bilo kdaj vprašanj, zakaj je bilo kaj barvano, sem obseg poškodb seveda evidentiral.

Sprednji odbijač:
Objavljena slika

Zadnji odbijač:
Objavljena slika

Vrata:
Objavljena slika

Zaradi vsega tega sem bil brez avta kar 3 tedne, saj si je ličar (kot jim je v navadi :fight) vzel malo več časa, kot je bilo sprva predvideno, potem pa meni nekako ni uspelo uskladiti poti v Ljubljano in je avto tako pridno stal doma na dvorišču, vmes pa me je naokoli prevažal sestrin 320dT - v zahvalo je bil karavančič deležen prepotrebnega pranja zunaj/znotraj :ok2
Objavljena slika

Po končani ličariji, sem avto uporabljal skoraj cela dva tedna, ko je šel zopet stran od mene, tokrat ponovno k Schumiju :laugh Razlogi za obisk:
- nekje mi je na veliko odtekalo olje, kar je imelo za posledico oljne fleke kjerkoli sem bil parkiran že za krajši čas
- čudno nihanje temperature hladilne tekočine
- počena plastika na palici za merjenje nivoja olja :napaka
- redna menjava olja na 10.000km :)
- točka razno (to mora biti vedno na dnevnem redu, da je šok manjši :laugh)

Danes sem ga prevzel in seznam menjanih delov in opravljenega dela je sledeč:
- za puščanje olja je bilo krivo tesnilo na ohišju oljnega filtra, katerega praktično ni bilo več :napaka, ker so se začeli pojavljati mastni madeži ob strani motorja, se je zamenjalo še tesnilo pokrova ventilov
- ker se bliža čas vročih dni in ker nisem bil siguren, če je že kdo menjal, je avto dobil novo vodno črpalko, termostat in visko sklopko. Po menjavi sva ugotovila, da se hladilnega sistema na avtu ni dotikal še nihče (datum na visku, črpalki in termostatu je bil 2001). Cevi in hladilnik so bile v redu, zato jih tokrat nismo menjali (treba pustiti še kaj za kdaj drugič :skrbast). Voda je sedaj lepo ves čas na 95-96 stopinjah in električni ventilator se med vožnjo ne prižiga več :ok
- menjava servo olja in zavorne tekočine
- pod točko razno je bila menjava leve šobe za pranje žarometov, menjava motorčka CZ na zadnjih levih vratih, saj občasno ni zaklenil v prvem poskusu, in menjava spodnje desne kolotečne plastike spredaj.

In ker se točka razno pri meni ne zaključi takoj ob odhodu od mehanika, sem, ko sem pripeljal domov, opazil da je v vsem tem času neuporabe svoj odhod napovedala leva xenonka, ki zdaj sveti rozasto/vijolično :gay Ker to nekako ne izgleda, sem že naročil dve novi žarnici, kateri naj bi prispeli v ponedeljek dopoldan :)

Glede na to, da je bilo na avtu sedaj zamenjanih že kar lep kupček stvari, upam, da upravičeno pričakujem, da nekaj časa ne bo več potrebe po vlaganju in da bo edini strošek bencin. V planu je sicer še menjava olja v menjalniku in čiščenje oblog motorja, ampak počasi, malo po malo :ok2

Ob priliki, ko se pojavi kakšen prost dan, bo deležen še globinskega čiščenja in upam, da tudi poliranja, saj mu manjka malo več sijaja :) ko bo to opravljeno, pa sledijo še kakšne malo boljše slike :ok

To bi bilo nekako to, če sem vmes kaj izpustil, bom pa še dopolnil kasneje :ok2 upam, da je bila predstavitev zanimiva za prebrat, meni se je bilo vsekakor zanimivo spomniti vseh zgod in nezgod v teh dobrih 9 mesecih lastništva :ok2 Bili so trenutki veselja, navdušenja, uživanja v vožnji, bili so trenutki jeze, žalosti, razočaranja, ampak pod črto je bilo pozitivnih trenutkov več, kot tistih slabih. Ko se vsedem v avto in se odpeljem, vsaj za tisti čas kar nekako pozabim sive lase in krike denarnice, ki jih zna občasno povzročiti :) to pa je meni tudi razlog zaradi katerega si lastim takšen avto. Če bi mi bil cilj samo prevozno sredstvo za od A do B, obstaja veliko boljših in cenejših alternativ :ok
Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ in dado20 uporabnikom je všeč to sporočilo


Uhec
Uhec

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: V rovtih
  • Avtomobil: 16V

#2

Hah. A ti si mogoče z @pepsijem v sorodu, ker imaš zelo podoben in zanimiv stil pisanja.

Da ne pozabim. Napisal si izjemno zanimivo predstavitev, ki jo je bilo z užitkom prebrati. :ok
Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#3

Sem bil pri Schumiju v sredo in je bil tvoj avto tam na servisu - dvigalu. Lepo skrbiš zanj in lahko potrdim, da je bilo menjanega kar nekaj stvari - vse original :ok

Lep avto, upam, da ti bo prizanesel s čim manjšimi stroški :ok
Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#4

Pa to bi še vprašal....

.....in visko sklopko. Po menjavi sva ugotovila, da se hladilnega sistema na avtu ni dotikal še nihče (datum na visku, črpalki in termostatu je bil 2001). Cevi in hladilnik so bile v redu, zato jih tokrat nismo menjali (treba pustiti še kaj za kdaj drugič :skrbast). Voda je sedaj lepo ves čas na 95-96 stopinjah in električni ventilator se med vožnjo ne prižiga več :ok

....a ni to normalno, da el. ventilator pomaga visku pri odvajanju temperature in da se prižiga?
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 714
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#5

Pa to bi še vprašal....

.....in visko sklopko. Po menjavi sva ugotovila, da se hladilnega sistema na avtu ni dotikal še nihče (datum na visku, črpalki in termostatu je bil 2001). Cevi in hladilnik so bile v redu, zato jih tokrat nismo menjali (treba pustiti še kaj za kdaj drugič :skrbast). Voda je sedaj lepo ves čas na 95-96 stopinjah in električni ventilator se med vožnjo ne prižiga več :ok

....a ni to normalno, da el. ventilator pomaga visku pri odvajanju temperature in da se prižiga?


El. ventilator pomaga samo takrat ko mu je zelo vroče, pustimo klimo:ok

Večino oz. vse mora visko ohladit
Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#6

No, ker meni SE prižiga sem in tja, ko gledam temperaturo na BC-ju je pa vse normalno....:confused

OK, visko gre na testiranje, ASAP, hvala :ok
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 370
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: bavarian creams

#7

Kako pa veš (sta vedela), da se med vožnjo prižiga? Slišiš ga lahko na križiščih, pa še to zaradi vklopljene klime, saj takrat poganja plin po sistemu. V toplih dnevih se lahko vklopi tudi brez klime - ampak v mirovanju.

Visko lahko testiraš tudi sam, ni nobena znanost: http://www.ge39.com/visko.htm

user_x, srečno vožnjo! :ok
Madona, je to še vedno lep avto. :obrvi

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#8

V garaži sem ga slišal (rahlo obračanje), ko je bila klima izklopljena oz. če imam "kratke" razdalje, jo sploh ne prižigam. Bom pa še malo bolj pozoren na vse skupaj, čeprav imam občutek, da motorju ni prevroče.

PS;
"kratke" pomeni manj kot 100 km, kar je manj je clio v igri.

Urejal M Kompakt, 06.07.2013, 07:42.

Prikaži več možnosti


janih
janih

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 180
  • Lokacija: visoko
  • Avtomobil: e36 320icabrio

#9

si zgrešil poklic, lahko bi bil pisatelj:ok2, drugače ti pa želim velik užitkov v vožnji in čim manj obiskov pri @schumiju:laugh :laugh :ok
vedno z vami janih:ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Moderator
  • Sporočil: 6 689
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: e93 325i

#10

Hah. A ti si mogoče z @pepsijem v sorodu, ker imaš zelo podoben in zanimiv stil pisanja.

Da ne pozabim. Napisal si izjemno zanimivo predstavitev, ki jo je bilo z užitkom prebrati. :ok

Hehe, ne nisva nič v sorodu, mogoče pa mi samo malo "škodi" druženje z njim :hihi

Me veseli :beer

Sem bil pri Schumiju v sredo in je bil tvoj avto tam na servisu - dvigalu. Lepo skrbiš zanj in lahko potrdim, da je bilo menjanega kar nekaj stvari - vse original :ok

Lep avto, upam, da ti bo prizanesel s čim manjšimi stroški :ok

Hvala :beer

Pa to bi še vprašal....
električni ventilator se med vožnjo ne prižiga več :ok
....a ni to normalno, da el. ventilator pomaga visku pri odvajanju temperature in da se prižiga?

El. ventilator pomaga samo takrat ko mu je zelo vroče, pustimo klimo:ok

Večino oz. vse mora visko ohladit

No, ker meni SE prižiga sem in tja, ko gledam temperaturo na BC-ju je pa vse normalno....:confused

OK, visko gre na testiranje, ASAP, hvala :ok

Kako pa veš (sta vedela), da se med vožnjo prižiga? Slišiš ga lahko na križiščih, pa še to zaradi vklopljene klime, saj takrat poganja plin po sistemu. V toplih dnevih se lahko vklopi tudi brez klime - ampak v mirovanju.

Visko lahko testiraš tudi sam, ni nobena znanost: http://www.ge39.com/visko.htm

user_x, srečno vožnjo! :ok
Madona, je to še vedno lep avto. :obrvi


Glede visca in el. ventilatorja je takole: ja, el. ventilator mi je jasno, da se vklopi, ko je avtu res vroče in še verjetno samo pri nižjih hitrostih, ko drugače ni dovolj pretoka zraka. Vendar pri meni je po teh počasnejših vožnjah laufal praktično ves čas, kot da bi kar prevzel vlogo visca in to mi ni bilo preveč všeč, poleg tega pa po Kopru in okolici, ko se vozim v službo ne uporabljam klime, ker za tistih 5km raje spustim stekla :ok

Na koncu sem začel celo opažati, da se temperatura po BC v povprečju počasi dviguje napram dnevu, ko sem ga kupil. Zadnji teden pred servisem na primer sem celo opazil, da je bila pri konstantni vožnji po AC cel čas povišana (102, vmes sem enkrat videl celo 105 - se pa kazalec niti takrat še ni premaknil niti za mm). Spustila se je samo, ko sem pospešil, ali se peljal v hrib. Tako sem se proti LJ peljal kot največji čudak :laugh pospešil tja do 170 in potem popustil plin, da je hitrost padla na 110 in potem spet na 170 in tako celo pot iz Kopra do Vodic :skrbast - ves čas sem samo gledal, da temperatura ni presegla 100 stopinj.

Čudno pa se mi je tudi zdelo, da nikoli nisem slišal visca. Recimo na e46 in e36 sem jih vedno slišal, ker se je slišalo, kot da bo avto kar vzletel :laugh tukaj pa tega zvoka nisem nikoli opazil in že na oko se mi je zdelo, da se hitrost visca ni spreminjala z obrati.

Mah... raje zamenjat in se malo bolj brezskrbno peljat, kot ves čas buljit v tisti BC :ok2 :laugh

Kilometri - realni ali ne, so bili na ta pravi številki, kjer bi se te zadeve naj menjalo (trenutno jih je 148.420 :ok).

Gerchy, tnx :beer in se strinjam, e39 FL je res še vedno ena izmed lepših BMWjevih oblik :ok
Prikaži več možnosti


user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Moderator
  • Sporočil: 6 689
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: e93 325i

#11

si zgrešil poklic, lahko bi bil pisatelj:ok2, drugače ti pa želim velik užitkov v vožnji in čim manj obiskov pri @schumiju:laugh :laugh :ok


Pisatelj? Na-a :nono :laugh

Hvala :beer hja, v kratkem bom moral še enkrat k njemu, saj mi bo moral menjati xenon žarnici. Jaz se tega ne bom dotikal - bolje, da strese njega, kot mene :P :laugh
Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#12

Aha, potem pa je bil visko res zanič. No, bom šel za vsak slučaj do Schumija, da preveri. Meni na AC pade tudi do 74 stopinj in nazaj do cca 94, več skoraj ne, se pa kot sem napisal, el. ventilator vsake toliko prižge...ampak ne tako, kot zna "raspalit". :laugh

Pa še vprašanje za Gerchyja, če dovoliš. Recimo, na BC-ju vidim temperaturo 95 stopinj v mirovanju in ko avto ugasnem, naenkrat pokaže višjo temperaturo cca 5 stopinj več. Zakaj to?
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 370
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: bavarian creams

#13

M Kompakt,

Ja, obračanje je podobno kot mirovanje, takrat el. ventilator najbrž pomaga hladiti, saj se visko pri tako nizkih vrtljajih niti ne more vrteti hitreje. To, da na AC pri večji količini zraka pade na 74 pomeni, da termostat deluje pravilno.
Glede prikaza - sem opazil tudi jaz. Nič takšnega, pomembna je vrednosti pri delujočem motorju.

user_x,
Kar je preko 100, je vsekakor nenavadno, maksimum je 99, pa še to je redko. Največkrat se pri 96-stopinjskih termostatih številka suče med 95 in 97.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Moderator
  • Sporočil: 6 689
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: e93 325i

#14

user_x,
Kar je preko 100, je vsekakor nenavadno, maksimum je 99, pa še to je redko. Največkrat se pri 96-stopinjskih termostatih številka suče med 95 in 97.


Ja, zato pa sem malo prestavil pot v Vodice, ki je bila sicer planirana malenkost kasneje, da bi bil servis narejen na lepih okroglih 150.000 km :laugh Zanimivo pa recimo tudi, da mi je v 10.000 km ugasnila komaj ena lučka na service intervalu :)
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 370
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: bavarian creams

#15

Moj prvovgradni termostat je pričel kazati znake utrujenosti pri 155.000 km, tako da si se prav odločil. Za tistih 70 € nima smisla tvegati.
Pri lučkah nič nenavadnega. Porabiti moraš 2350 litrov goriva. To je lahko tudi več kot 25.000 km. In potem se druga prižge kasneje kot pri 10.000 km. Sicer so lučke bolj ali manj neuporabne, interval je v vsakem primeru predolg.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 709
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#16

Glede na to, da je bilo na avtu sedaj zamenjanih že kar lep kupček stvari, upam, da upravičeno pričakujem, da nekaj časa ne bo več potrebe po vlaganju in da bo edini strošek bencin. V planu je sicer še menjava olja v menjalniku in čiščenje oblog motorja, ampak počasi, malo po malo :ok2



Hahahaha. Pft. No chance there mate. A se še nisi navadil, da tako pa se to ne gre :laugh. Če ne drugega ti bo crknila DSC/ABS enota. :-D
1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Moderator
  • Sporočil: 6 689
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: e93 325i

#17

Hahahaha. Pft. No chance there mate. A se še nisi navadil, da tako pa se to ne gre :laugh. Če ne drugega ti bo crknila DSC/ABS enota. :-D


Ej! Ne seri! :fight Ne klič hudiča, k ga je že tko povsod dost :laugh
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 709
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#18

Hudič se sam od sebe prikaže in to ravno takrat ko misliš, da je vse vredu :-D.
1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti
    • user_x je všeč


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 962
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#19

Zelo lepa e39-ka. Tud njej ni hudega pri tebi vidim:ok

Lp:beer

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 2 637
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39 530iA

#20

Uff, tole pisanje in izkušnje pa so zanimive in delujejo nekam poznano.

Tapravi zapleti in vključena čustva, kot pri vsaki tapravi... :love

Naj ti lepotica še dolgo služi in lepša dneve. :burnout


Lp :angeleyes
Prikaži več možnosti