Skoči na vsebino

 

Uradno: BMW i3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
242 odgovorov v temi
Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 909
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#241

Samo za primerjavo - na VW-ju se je poznalo cca 25-30% pri dometu, zadnjič, ko je bil hud minus.


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti
    • Plavi je všeč


goran
goran

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 156
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: i3

#242

Pozimi se seveda pozna vsakemu EV-ju. Tako kot ICE ima večjo porabo v hudem mrazu, dežju, vetru ..... Ampak ne toliko na račun gretja kot zaradi baterije, ki ji tak mraz ni všeč. Gretje sedežev ima, če to naročiš. Ker pa lahko avto ogrevaš na mestu preden greš tega gretja sedežev ne uporabljam.


Prikaži več možnosti
    • Plavi je všeč


alesk76
alesk76
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW i3s

#243

kot sem že BMW Test i3 rubriki napisal sem našel tole glede baterij (sem pa novi uporabnik i3s in čist zadovoljen):

 

tole sem zasledil... glede baterij.... 

 

https://pushevs.com/...-cells-chinese/

 

BMW i3 (BEV2 battery cells)

  • Battery with Samsung SDI 94 Ah cells: 96 x 3,7 V x 94 Ah = 33,39 kWh
  • Battery with CATL 120 Ah cells: 96 x 3,7 V x 120 Ah = 42,62 kWh
  • Battery with CATL 160 Ah cells: 96 x 3,7 V x 160 Ah = 56,83 kWh

 

The BMW i3 with a 56,83 kWh battery and minor efficiency improvements would finally get an EPA range of 200 miles (322 km) or more.

It’s interesting that CATL seems to be ready to launch 160 Ah NCM 811 battery cells in the BEV2 VDA standard this year. Anyway, I don’t expect Samsung SDI to produce something similar before 2019. Remember that Samsung SDI will only move to NCM 622 this year – with the production of 50 Ah (PHEV2) and 120 Ah (BEV2) battery cells in its new plant in Hungary.

On average, the change from NCM 622 to 811 battery cells results in an energy density increase of roughly 30 percent.

To sum up, while CATL is still busy supplying the huge Chinese EV market with battery cells, the company is already trying to secure future supply deals with European automakers. Furthermore, Chinese battery cell makers are investing large sums of money in battery technology development and are hiring Korean battery experts.



Urejal alesk76, 06.04.2018, 07:37.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.