Skoči na vsebino

 

Uradno: BMW i3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
242 odgovorov v temi
Universe
Universe

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 228
  • Lokacija: Banka

#21

Samo nekaj bom rekel o časih v katerih živimo sedaj in o prihodnosti. Želim si nazaj 25-30 let. Pametni telefoni, kartice, prihajajoči el. avtotomobili,....ne zmorem več slediti:blackeye (Zadnjič so mi na T-2-ju dali za podpisat pogodbo kar na neko elektronsko piz*arijo:eek :crazy Sem takoj asistentki rekel naj lepo sprinta papir!)

To so moje misli ko sem zagledal tega i3.

Glede na to,da osebno rad poslušam muziko precej naglas kadar se vozim, mi naj inženirji povedo koliko kilometrov bom potemtakem lahko naredil:confused :crazy

O sami obliki avtomobila tudi raje nič ne spregovorim....
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 050
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#22

Zelo naglas muzika še vedno ne more kurir več kot cca 100W. Se pravi v eni uri pokuriš 100Wh. Kapaciteta akumulatorjev je cca 20.000Wh. Se pravi tvoja muzika skrajša domet za 0,5% ;)

Če ne dohajaš se očitno staraš :ok2 Je*** ga, svet gre naprej tako kot je vedno šel :ok

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


stone
stone

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 787
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw

#23

Na samo misel o električnem avtu se moram jaz osebno še navadit, res pa je, da danes že v M vozilih ti zvok motorja pričara avto akustika in ne sam motor....
Drugače pa je avto všečen, razen zadek mi je pa obupen, vsaj meni osebno in mi pokvari celostni izgled avtomobila.
Glede koles, so pa kolarji že vedeli, zakaj so na kočije dajali velika in ozka kolesa se zgleda vračamo v preteklost kar se koles tiče :)
Kar sem jaz zasledil, avta še en čas uradno ne bo v slo.

Lp.
Prikaži več možnosti


Zigc_7
Zigc_7

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 548
  • Lokacija: Tu pa tam

#24

Meni je vsakič ko zavijem na bencinsko bolj všeč...
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


mistral1
mistral1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 458
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Fxx

#25

Meni je všeč, kaj šele prihaja :)
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 736
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#26

Meni je tut všeč. :ok Se mi zdi da so res generalno gledal na prihodnost avtomobilizma. Če mene vprašaš je prihodnost električni pogon, edino problem shranjevanja energije je tu še močnooooo prisoten.

Če bi imel denar, bi si ga kupil za lokalne fure, ko se mi dizel ali bencinar niti ne ogreje. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


stone
stone

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 787
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: Bmw

#27

Ja, ampak vseeno se morate nekaj zavedati, najprej so nas naredili odvisne od fosilnih goriv in od začetka so bila tudi fosilna goriva poceni (no saj so še če odmislimo požrešno državo in EU), potem pa so začeli navijat davke + trošarine. Enako se bo zgodilo z elektriko, sedaj je pa ugodno, se strinjam. Država ne bo mirno gledala kako ji odtekajo € in bo slej ko prej navila cene el. in takrat boste-bomo ravno tako tanko piskali, kot sedaj pri fosilnih gorivih.
Kdor, se pa slepi, da so el. avtomobili hudo ekološki pa naj sanja naprej. Ker v baterijah ravno ne prebivajo hrči in bat. tudi ne vržeš direkt v taprvo luknjo in pozabiš na njo. In elektrika se tudi pridobiva samo iz naravnih virov, a ne? No važno je, da se ljudem prodaja el. avtomobile, kot zelena vozila in okolju prijazna, klasične pa kot krivce za vse nevihte, poplave tega sveta, mhm...
Ne vem, zakaj ne naredijo klasičnega vozila s tako težo, širino gum, krabona, potem bi tak avto najbrž pil okoli 2-3 l na 100km (realno) mogoče še manj?
Sicer je to razmišljanje malo ven iz teme, ampak vseeno, se nanaša na el. avtomobile kar i3 je.
Lp.
Prikaži več možnosti


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#28

Na zunaj pa res zgleda tak kot en mali okrogli vietnamski pujsek :-D.
========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Universe
Universe

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 228
  • Lokacija: Banka

#29

Zelo naglas muzika še vedno ne more kurir več kot cca 100W. Se pravi v eni uri pokuriš 100Wh. Kapaciteta akumulatorjev je cca 20.000Wh. Se pravi tvoja muzika skrajša domet za 0,5% ;)

Če ne dohajaš se očitno staraš :ok2 Je*** ga, svet gre naprej tako kot je vedno šel :ok


Tole ne bom preveč pametoval ker ni moje področe vendar,da 6-8 zvočnikov in soliden subwoofer pokurita na veliki glasnosti 100w:confused Ne vem če štima?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 130
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#30

No sej če te skrbi zgolj glasnost muzike potem pač počakaš na i8 ;)
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 050
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#31

Tole ne bom preveč pametoval ker ni moje področe vendar,da 6-8 zvočnikov in soliden subwoofer pokurita na veliki glasnosti 100w:confused Ne vem če štima?


Običajen avtoradio ima 4 izhode po 24-25W Sinusne moči kar znese pri polni moči natanko 100W. Razni "1000W" woferji imajo realno sinusno moč še vedno "le" 200-300W. Tako da z 100W moči boš muziko poslušal že konkretno naglas, za normalo poslušanje je pa prej dosti že ene 10-20W :ok

Glede izdelave in ekelogije izdelave. BMW ima itak dober marketing ampak direkt v fris se pa ne more lagat ker se da marsikaj direkt preverit. Avto je iz nule načrtovan kot ekološko vzdržen. Izdelava karoserije iz CFRP porabi 20-30% manj energije kot izdelava navadne karoserije. Tovarna kjer jo izdelujejo je pokrita z celicami iz kjer dobijo večina energije, Usnje je barvano z naravnimi barvili, Les je naraven in "domač" ( se pravi ga ne vozijo iz drugega konca sveta), Baterije so reciklirajo, Če jih po X letih menjaš na pooblaščencu ima BMW baje možnost baterije še ponovno uporabit v določenih sistemih (sončne elektrarne UPS sistemi in podobno) in ko so res popolnoma istrošene naj bi jih bilo mogoče ekološko reciklirat.

Bilo je tudi govora da bo BMW za lastnike i3 ponudil možnost (zelo poceni ali zastonj) izposoje "navadnega avtomobila" če bo potreba. Se pravi šel bi na morje v Dalmacijo, prideš na BMW servis in si kot lastnik i3 sposodiš serijo 3 za na morje ker pač tja z električnem avtom ne moreš udobno pridt.

BMW se je zadeve lotil v celoti in ni samo iz avta zabrisal bencinski motor, dal notr elektromotor in v prtljažnik naložil baterije :ok2

S tako zasnovo in marketingom da je ta avto res "ekološko vzdržen" zna pridobit veliko kupcev tudi iz krogov ki niso tipično kupci BMW-jev. Prej ravno obratno :) Cena je pa pošteno povedano nižja kot sem pričakoval...zanimiv avto :metalc

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti
    • Universe je všeč


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 649
  • Lokacija: LJ

#32

Ko bo imel doseg 500km, se polnil 10 minut, in spet peljal 500km, ter bo koštal max 20.000 eur, takrat bom kupec.

Grd avto za hudo ceno pa lahko imajo.
Prikaži več možnosti


rocoloco
rocoloco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 584
  • Lokacija: Ljubljana Rudnik
  • Avtomobil: Black E90

#33

kakšne ma to žarnice oz. žaromete :confused

Urejal rocoloco, 30.07.2013, 20:50.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 866
  • Lokacija: BMW M Town

#34

Še primerjava verzije z range extenderjem in brez:

Objavljena slika
Objavljena slika

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 736
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#35

Ja, ampak vseeno se morate nekaj zavedati, najprej so nas naredili odvisne od fosilnih goriv in od začetka so bila tudi fosilna goriva poceni (no saj so še če odmislimo požrešno državo in EU), potem pa so začeli navijat davke + trošarine. Enako se bo zgodilo z elektriko, sedaj je pa ugodno, se strinjam. Država ne bo mirno gledala kako ji odtekajo € in bo slej ko prej navila cene el. in takrat boste-bomo ravno tako tanko piskali, kot sedaj pri fosilnih gorivih.
Kdor, se pa slepi, da so el. avtomobili hudo ekološki pa naj sanja naprej. Ker v baterijah ravno ne prebivajo hrči in bat. tudi ne vržeš direkt v taprvo luknjo in pozabiš na njo. In elektrika se tudi pridobiva samo iz naravnih virov, a ne? No važno je, da se ljudem prodaja el. avtomobile, kot zelena vozila in okolju prijazna, klasične pa kot krivce za vse nevihte, poplave tega sveta, mhm...
Ne vem, zakaj ne naredijo klasičnega vozila s tako težo, širino gum, krabona, potem bi tak avto najbrž pil okoli 2-3 l na 100km (realno) mogoče še manj?
Sicer je to razmišljanje malo ven iz teme, ampak vseeno, se nanaša na el. avtomobile kar i3 je.
Lp.


Ne misli da smo vsi ljubitelji elektro avtov obsedeni z ekologijo. Meni je všeč njihov navor, možnost uporabe brez menjalnika ter možnosti ki jih odpre.

Moje videnje avta prihodnosti je zeloooo podobno konceptu, ki ga je predstavil BMW. Uporaba lahkih materialov, futurističen izgled, motor za vsako kolo posebej (ter elektronska možnost izklopitve posameznih pogonskih koles, beri: 4WD, RWD, pa tista ta tretja katere ne bom omenjal. :-D ). S tem pride odsotnost sredinskega tunela (kateri mi je sicer delno všeč), več prostora v kabini,... Ter seveda uporaba LED razsvetljave,...

Ker sorry, prihodnost enostavno ni v motorjih z notranjim izgorevanjem ter 2 tonama teže, pa V8, R6, V12,... drkanje gor al pa dol. Da pa nekateri težko sprejmejo novosti (ne leti konkretno nate) je pa dejstvo. Saj so tudi dobro stoletje nazaj govorili da kočije brez konj nimajo prihodnosti.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Universe
Universe

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 228
  • Lokacija: Banka

#36

Običajen avtoradio ima 4 izhode po 24-25W Sinusne moči kar znese pri polni moči natanko 100W. Razni "1000W" woferji imajo realno sinusno moč še vedno "le" 200-300W. Tako da z 100W moči boš muziko poslušal že konkretno naglas, za normalo poslušanje je pa prej dosti že ene 10-20W :ok

Glede izdelave in ekelogije izdelave. BMW ima itak dober marketing ampak direkt v fris se pa ne more lagat ker se da marsikaj direkt preverit. Avto je iz nule načrtovan kot ekološko vzdržen. Izdelava karoserije iz CFRP porabi 20-30% manj energije kot izdelava navadne karoserije. Tovarna kjer jo izdelujejo je pokrita z celicami iz kjer dobijo večina energije, Usnje je barvano z naravnimi barvili, Les je naraven in "domač" ( se pravi ga ne vozijo iz drugega konca sveta), Baterije so reciklirajo, Če jih po X letih menjaš na pooblaščencu ima BMW baje možnost baterije še ponovno uporabit v določenih sistemih (sončne elektrarne UPS sistemi in podobno) in ko so res popolnoma istrošene naj bi jih bilo mogoče ekološko reciklirat.

Bilo je tudi govora da bo BMW za lastnike i3 ponudil možnost (zelo poceni ali zastonj) izposoje "navadnega avtomobila" če bo potreba. Se pravi šel bi na morje v Dalmacijo, prideš na BMW servis in si kot lastnik i3 sposodiš serijo 3 za na morje ker pač tja z električnem avtom ne moreš udobno pridt.

BMW se je zadeve lotil v celoti in ni samo iz avta zabrisal bencinski motor, dal notr elektromotor in v prtljažnik naložil baterije :ok2

S tako zasnovo in marketingom da je ta avto res "ekološko vzdržen" zna pridobit veliko kupcev tudi iz krogov ki niso tipično kupci BMW-jev. Prej ravno obratno :) Cena je pa pošteno povedano nižja kot sem pričakoval...zanimiv avto :metalc


dobro. Upam,da se bom do konca svojega življenja vozil še na bencin. Predolgo so me korporacije vzgajale in posiljevale z nafto in zdaj se ne morem več spremenit:ok2

ps.: Mogoče sem pa res že star:-D Se bodo vnuki vozili nekoč na štrom deda bo kar ostal na tistem kar mu je "domače". Človek se sploh ne more učiti tehnologije toliko hitro kot se le ta razvija, to me zelo moti.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 050
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#37

Še ena misel glede obdavčitve elektro vozil. Ja ko bo tretjina vozil na elektriko bodo začel uvajati neke davke da bodo spet kasiral. Do takrat se pa splača !!! Se pravi prej ko boš šel na štrom več boš privarčeval. Če boš šel s tokom in boš začel o električnem avtu razmišljati takrat kot 50% ostalih boš pa najlepše trenutke električnih vozil že zamudil ;)

Da bi doma kupovali drug družinski avto bi i3 sigurno prišel v poštev. :ok

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Vinci
Vinci

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 362
  • Lokacija: Ljubljana

#38

Premalo avtonomije ime. Ob optimalnih pogojih 190 km je premalo. To pomeni, da bo imel v praksi 100 do 150 km.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 736
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#39

Odvisno. Meni bi dnevno zadostovalo. Relacija dom-služba-dom mi nanese 50km. Plus kaka bolj lokalna pot cca 20km maksimalno pa je.

Če rabiš dlje je še vedno opcija bencinskega agregata za doplačilo. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Vinci
Vinci

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 362
  • Lokacija: Ljubljana

#40

Saj meni je tudi v večini primerov dovolj, dokler se vozim po Ljubljani. Kakšen dan bi moral vmes "natankat", ampak bi šlo. Bi pa potem moral imeti še en avto za daljše poti, to mi pa več ni všeč, ker bo potem celoten prihranek šel za drug avto.

5 jurjev pa res ne bi doplačal za 100 kilometrov ekstra dosega.
Prikaži več možnosti