Skoči na vsebino

 

BMW i8

* * * * - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
438 odgovorov v temi
Mundas
Mundas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 432
  • Lokacija: Bananistan
  • Avtomobil: STI

#21

Ok saj je hud ampak, ker nima več angel eyesov ampak Audi style črto, ga samo še prašičji rilec rešuje pred tem da bi rekel da je nova verzija R8...
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#22

hmmmm, hmmmm, avto je vsekakor nekaj novega, AMPAK to da ima 3-cilindre in motor vgrajeno PREČNO to pa vsekakor ne pristoji "športnemu" BMW-ju tega ranga in tega cenovnega razreda (garant krepko čez 100k €)!

zmogljivosti OK, tistih 2,5L na 100km očitno dosežeš tako, da izklopiš vse električne porabnike v avtu kar se jih da (tudi radio, klimo, navigacijo itd...) in greš na prazno in ravno cesto ob morju z novim asfaltom ter voziš 50km/h čeprav je omejitev 90, seveda je pomembno da je veter v hrbet, nikakor ne zavijaš ali prehitevaš ali bremzaš, samo naravnost!!!

Bistveno pa je da prevoziš 40km na elektriko, ostalo pa vklopiš bencinarja in po jajcih pripelješ še preostale kilometre, zaključek je 2.5L/100km pri zmogljivem Grand Turismo avtomobilu!!!

Super, teža je taka zaradi baterij in elektromotorja, OK...


...zakaj za ljubitelje pravih zmogljivih avtov ne ponudijo različice z V8 twin-turbo iz M6, pa še teža bi bila nižja od električnega, poraba pa bi bila sprejemljiva za nekoga ki odlomi 150k € za GT kupe???

...tisti, ki noče ravno najzmoglivejše različice pa naj ima pote R6 twin-turbo iz nove M4 ?

...tisti, ki dela kilometre in ga vseeno zanima nizka poraba pa dobi R6 tri-turbo DIESEL???
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 475
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#23

tega tudi jst ne zastopim... cena je 135K$ kar pomeni v slo cca z usemi davki 130K€+ in sedaj bo nekdo ki da toliko za avto gledu da bo imel porabo 2,5-4L?! poleg tega je totalno neuporaben avto sploh za v mesto kjer naj bi koristil el energijo... zadaj motor, nekje so baterije, prtljažnika nič, samo za 2 osebi, preglednost nikakva, avto nizek... v čem je fora tega? zastopim i3 sam i8 pa mi res ne gre v glavo kaj naj bi človek delal s tem avtom kakšen naj bi bil njegvo namen itd... pa ne mi sedaj o tem da je za na pisto slučajno...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Shebo
Shebo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 417
  • Lokacija: Posavje

#24

Draga konfekcija za novodobne holivudske kvazi eko bogataše, ki se na premiere vozijo s temi greenpisofšit avtomobili na elektriko, v real life se pa vozijo z V8 ladjami, ki pred semaforjem pokurijo toliko kot brestaniška (plinska) termoelektrarna ob polnem delovanju.:napaka

Avto v US&A stane 135k$ v EU bo ta zelenko sigurno 150k€... Ne vem... Hinavski avto...
I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
Prikaži več možnosti


bmwcs
bmwcs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 601
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Modra sulica

#25

hmmmm, hmmmm, avto je vsekakor nekaj novega, AMPAK to da ima 3-cilindre in motor vgrajeno PREČNO to pa vsekakor ne pristoji "športnemu" BMW-ju tega ranga in tega cenovnega razreda (garant krepko čez 100k €)!

zmogljivosti OK, tistih 2,5L na 100km očitno dosežeš tako, da izklopiš vse električne porabnike v avtu kar se jih da (tudi radio, klimo, navigacijo itd...) in greš na prazno in ravno cesto ob morju z novim asfaltom ter voziš 50km/h čeprav je omejitev 90, seveda je pomembno da je veter v hrbet, nikakor ne zavijaš ali prehitevaš ali bremzaš, samo naravnost!!!

Bistveno pa je da prevoziš 40km na elektriko, ostalo pa vklopiš bencinarja in po jajcih pripelješ še preostale kilometre, zaključek je 2.5L/100km pri zmogljivem Grand Turismo avtomobilu!!!

Super, teža je taka zaradi baterij in elektromotorja, OK...


...zakaj za ljubitelje pravih zmogljivih avtov ne ponudijo različice z V8 twin-turbo iz M6, pa še teža bi bila nižja od električnega, poraba pa bi bila sprejemljiva za nekoga ki odlomi 150k € za GT kupe???

...tisti, ki noče ravno najzmoglivejše različice pa naj ima pote R6 twin-turbo iz nove M4 ?

...tisti, ki dela kilometre in ga vseeno zanima nizka poraba pa dobi R6 tri-turbo DIESEL???


Malo si preberi o avtomobilu.
Avto je iz nule dizajniran za elektromotor spredaj in majhen bencinski motor zadaj. Porinjena sta karseda nizko in proti sredini, tako da je uravnoteženost avta spet perfektna. In tako ne morejo kar tako na lepe oči porinit not vzdolžno nameščenega 6 valjnega motorja, brez da bi spreminjali karoserijo itd.. In kaj zdaj ima veze če je motor postavljen prečno, če tak način pač omogoča lažjo izvedbo prenosa pogonske moči na kolesa , zavzame manj prostora in pozitivno vpliva na razporeditev mase ?
In pa sploh nima veze zudi če bi lahko porinli večji motor noter, to zna vsak. Čas je že počasi da tudi širša raja začne razmišljati v smeri napredka in ne samo eno pa isto šaro tiščat noter in se hvalit da imaš nevem kako napreden produkt.
Poraba je podana za kombinirani cikel, torej ko motorja sodelujeta. Do 40 km pa lahko voziš samo na elektriko.

Urejal bmwcs, 11.09.2013, 13:40.

No guts, No glory !
Prikaži več možnosti


Марщал
Марщал

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 977
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: rižota

#26

A ga lahko sploh polniš na elektriko, a a se polne z motorjem?

Pa nevem zakaj ne naredijo čisto električen avto z malo več baterij (tam 100km dosega) in generatorjem (podobno kot diesel elektro lokomotive ali dizelske podmornice)? Bi potem lahko vozil samo na elektriko na daljših poteh pa imel potreben doseg.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 426
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#27

Lahko se polni preko hišne vtičnice.
Prikaži več možnosti


alesr
alesr

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 629
  • Lokacija: Obala

#28

tega tudi jst ne zastopim... cena je 135K$ kar pomeni v slo cca z usemi davki 130K€+ in sedaj bo nekdo ki da toliko za avto gledu da bo imel porabo 2,5-4L?! poleg tega je totalno neuporaben avto sploh za v mesto kjer naj bi koristil el energijo... zadaj motor, nekje so baterije, prtljažnika nič, samo za 2 osebi, preglednost nikakva, avto nizek... v čem je fora tega? zastopim i3 sam i8 pa mi res ne gre v glavo kaj naj bi človek delal s tem avtom kakšen naj bi bil njegvo namen itd... pa ne mi sedaj o tem da je za na pisto slučajno...


zadaj motor --> Ferrari
prtljažnika nič --> Ferrari
samo za 2 osebi --> Ferrari
preglednost nikakva --> Ferrari
avto nizek --> Ferrari
...
v čem je fora tega? --> vprašaj Ferrari lastnike

Lahko pa ti jaz povem v čem je fora... fora je da to ni navaden avto, kot ostala cca miljarda avtov na cesti, zato ker bo kot magnet obračal oči, ko se bo kdo peljal z njim po mestu in zato ker so tudi drugačni milijonarji/miljarderji ki so vseh supercar-ov v zadnjih 50 letih že naveličani in je elektrika... trenutni trend.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 426
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#29

V bistvu je za 4 osebe, po tehniki formula (mlinček + elektrika), po obliki nekaj dokaj izstopajočega, da malo popije je pa tako ali drugače samo plus. Tisti, ki jim denar ostaja, pa si take stvari želijo (mogoče z izjemo prve in zadnje trditve in prejšnjega stavka) :ok2
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 426
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#30

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


andriano
andriano

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 799
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e90 320d

#31

do jaja! :ok

edin to kot ste že rekli, ejnđl ajs :-)
Prikaži več možnosti


vario
vario

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: bliz domžal
  • Avtomobil: VW

#32

Men je hud, pomoje pa bo v živo zgledal še bol noro kot na sliki... upam, da se bo Toyota kej naučila iz tega - hybrid ne rab bit obupno grd... :ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • DrKo je všeč


Prometej
Prometej

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 225
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: Renault Megane

#33

BMW zadnja leta pospešeno dokazuje, da zna streči poslu. Takšni in samo takšni avti bodo dvignili priljubljenost hibridnega segmenta. Pozabite priuse (čeprav je zadnji, 3. gen, celo že gledljiv) in vso ostalo grdo hibridno navlako. Ljudje se bodo za njimi začeli ozirati izključno zaradi avtov, kot je i8. Res je drag kot žafran in ga bo pri nas vozilo morda kakšnih deset ljudi ali pa še to ne, ampak pomembno je, kakšne premike v miselnosti dosežejo taki avti pri splošni populaciji. Avto je tehnološko zagotovo revolucionaren (pa marsikje ne edinstveno, da se razumemo), hkrati pa še ima tisto silno pomembno komponento, in sicer da si ga ljudje želijo brez zadržkov, to pa je izjemnega pomena za prodajo drugih avtov v gotovo večajoči se paleti avtov serije i, ki jih bo BMW ponujal. Ja, gledam tebe, active sports tourer. Predstavitev je bila s fiskalnega stališča morda povsem neznatna reč, s strateškega vidika za krepitev elektro-veje znotraj znamke pa zelo pomembna.

Mark my words.

p.s.: Ključ je siiick.
Indeed.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 158
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#34

Dober komentar. :ok Se strinjam.

Pa nevem zakaj ne naredijo čisto električen avto z malo več baterij (tam 100km dosega) in generatorjem (podobno kot diesel elektro lokomotive ali dizelske podmornice)? Bi potem lahko vozil samo na elektriko na daljših poteh pa imel potreben doseg.


i3. :ok

i8 je pač mišljen prvo kot športni avto ter šele nato električni. i3, po drugi strani, ima večji domet ter, ob doplačilu, bencinski agregat za proizvodnjo elektrike.

do jaja! :ok

edin to kot ste že rekli, ejnđl ajs :-)


Se strinjam, ejnđl ajs, where are't thou?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Prometej
Prometej

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 225
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: Renault Megane

#35

Brez zamere - gramarnaci v meni mi ne da miru: "art thou". ;)
Indeed.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 158
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#36

Tnx, sem okleval kako se pravilno napiše. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Prometej
Prometej

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 225
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: Renault Megane

#37

When in doubt, Google will help you out. ;)
Indeed.
Prikaži več možnosti


Obulix
Obulix

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 260
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: bmw

#38

Top car

Urejal Obulix, 12.09.2013, 12:32.

Prikaži več možnosti


Марщал
Марщал

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 977
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: rižota

#39

BMW zadnja leta pospešeno dokazuje, da zna streči poslu. Takšni in samo takšni avti bodo dvignili priljubljenost hibridnega segmenta. Pozabite priuse (čeprav je zadnji, 3. gen, celo že gledljiv) in vso ostalo grdo hibridno navlako. Ljudje se bodo za njimi začeli ozirati izključno zaradi avtov, kot je i8. Res je drag kot žafran in ga bo pri nas vozilo morda kakšnih deset ljudi ali pa še to ne, ampak pomembno je, kakšne premike v miselnosti dosežejo taki avti pri splošni populaciji. Avto je tehnološko zagotovo revolucionaren (pa marsikje ne edinstveno, da se razumemo), hkrati pa še ima tisto silno pomembno komponento, in sicer da si ga ljudje želijo brez zadržkov, to pa je izjemnega pomena za prodajo drugih avtov v gotovo večajoči se paleti avtov serije i, ki jih bo BMW ponujal. Ja, gledam tebe, active sports tourer. Predstavitev je bila s fiskalnega stališča morda povsem neznatna reč, s strateškega vidika za krepitev elektro-veje znotraj znamke pa zelo pomembna.

Mark my words.

p.s.: Ključ je siiick.



Med hibridi je zanimiv tudi Hyspano-suiza Gran turismo, samo cenovno je z 700 000+ še bolj nedosegljiv kot i8 :mljask

Objavljena slika

http://www.yellowwhe...za-granturismo/
Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 582
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Blue Unicorn

#40

BMW zadnja leta pospešeno dokazuje, da zna streči poslu. Takšni in samo takšni avti bodo dvignili priljubljenost hibridnega segmenta. Pozabite priuse (čeprav je zadnji, 3. gen, celo že gledljiv) in vso ostalo grdo hibridno navlako. Ljudje se bodo za njimi začeli ozirati izključno zaradi avtov, kot je i8. Res je drag kot žafran in ga bo pri nas vozilo morda kakšnih deset ljudi ali pa še to ne, ampak pomembno je, kakšne premike v miselnosti dosežejo taki avti pri splošni populaciji. Avto je tehnološko zagotovo revolucionaren (pa marsikje ne edinstveno, da se razumemo), hkrati pa še ima tisto silno pomembno komponento, in sicer da si ga ljudje želijo brez zadržkov, to pa je izjemnega pomena za prodajo drugih avtov v gotovo večajoči se paleti avtov serije i, ki jih bo BMW ponujal. Ja, gledam tebe, active sports tourer. Predstavitev je bila s fiskalnega stališča morda povsem neznatna reč, s strateškega vidika za krepitev elektro-veje znotraj znamke pa zelo pomembna.

Mark my words.

p.s.: Ključ je siiick.


Točno tako.:ok

In ni naključje, da sta i3 in i8 v istem letu predstavljena. i8 bo vzbudil poželenje po tej tehnologiji in tisti, ki si ga ne bodo mogli privoščiti, bodo na koncu kupili i3.

Tudi jaz si želim novo serijo 5 a je 90% verjetnost, da bom na koncu kupil novo serijo 3.... kot primer.:)

- Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?

- Imaš problem z našo vozniško kulturo? Potem pa se v prometu obnašaj tako, kot želiš da bi se drugi obnašali do tebe.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.