Skoči na vsebino

 

BMW i8

* * * * - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
437 odgovorov v temi
vario
vario

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: bliz domžal
  • Avtomobil: VW

#41

A ga lahko sploh polniš na elektriko, a a se polne z motorjem?

Pa nevem zakaj ne naredijo čisto električen avto z malo več baterij (tam 100km dosega) in generatorjem (podobno kot diesel elektro lokomotive ali dizelske podmornice)? Bi potem lahko vozil samo na elektriko na daljših poteh pa imel potreben doseg.


Ne mešat hibridnega pogona z naprimer dizel-električno zasnovo lokomotive!Pri hibridu, se ti motor z notranjim izgorevanjem vključi po potrebi, da lahko stroj doseže večji domet ali večje performanse...
Pri dizel električnih lokomotivah pa dizelski agregat deluje stalno in je povezan z generatorjem, da proizvaja električni tok za vlečne elektro motorje.Stvar nima nikakršne veze z "dometom" lokomotive, gre le za tak prenos moči dizelskega agregata do koles!!!Tak tip prenosa je pri lokomotivah zelo pogost, ker je veliko trpežnejši od naprimer dizel- hidravličnega prenosa.Je pa tak prenos za avtomobilske aplikacije enostavno pretežak... :ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#42

Ne mešat hibridnega pogona z naprimer dizel-električno zasnovo lokomotive!Pri hibridu, se ti motor z notranjim izgorevanjem vključi po potrebi, da lahko stroj doseže večji domet ali večje performanse...
Pri dizel električnih lokomotivah pa dizelski agregat deluje stalno in je povezan z generatorjem, da proizvaja električni tok za vlečne elektro motorje.Stvar nima nikakršne veze z "dometom" lokomotive, gre le za tak prenos moči dizelskega agregata do koles!!!Tak tip prenosa je pri lokomotivah zelo pogost, ker je veliko trpežnejši od naprimer dizel- hidravličnega prenosa.Je pa tak prenos za avtomobilske aplikacije enostavno pretežak... :ok


točno tako, ampak da je tak pogon pretežak to ni res, če pogledaš težo menjalnika, kardana in diferencialov mislim, da glede na to da tlačijo danes v električne avte po 4 elektromotorje (na vsako kolo eden) in 500kg težke akumulatorje nevem če nebi namesto baterij in menjalnika komot na motor z notranjim izgorevanjem dali generator in potem nebi rabili kompliciranih in težkih prenosov ampak bi lepo po kablih dovajali elektriko elektromotorjem (v primeru BMW bi lahko bil samo eden elektromotor za zadnjo os, ali pa dva za vsako kolo) :metalc

primer ekonomičnega 325d, v nosu 2-litrski 4-cilindraš turbodizel in tam kjer je ponavadi menjalnik je generatorček, potem pa samo električni kabli do elektromotorjev na zadnjih kolesih.....ker ne teče kardan spodaj bi bil lahko dno avta še nižji in bolj aerodinamičen.


Pri potovanju bi dizel lepo na 1500rpm poganjal generator in bi bilo dovolj električnega toka za elektromotor:ok
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#43

Za tako potovanje bi še vedno rabil menjalnik in tam generator :ok2 poslušaj kdaj dizel-elektro lokomotive, ko manevrirajo po postaji v Lj :-D
Prikaži več možnosti


bmwcs
bmwcs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 591
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Modra sulica

#44

točno tako, ampak da je tak pogon pretežak to ni res, če pogledaš težo menjalnika, kardana in diferencialov mislim, da glede na to da tlačijo danes v električne avte po 4 elektromotorje (na vsako kolo eden) in 500kg težke akumulatorje nevem če nebi namesto baterij in menjalnika komot na motor z notranjim izgorevanjem dali generator in potem nebi rabili kompliciranih in težkih prenosov ampak bi lepo po kablih dovajali elektriko elektromotorjem (v primeru BMW bi lahko bil samo eden elektromotor za zadnjo os, ali pa dva za vsako kolo) :metalc

primer ekonomičnega 325d, v nosu 2-litrski 4-cilindraš turbodizel in tam kjer je ponavadi menjalnik je generatorček, potem pa samo električni kabli do elektromotorjev na zadnjih kolesih.....ker ne teče kardan spodaj bi bil lahko dno avta še nižji in bolj aerodinamičen.


Pri potovanju bi dizel lepo na 1500rpm poganjal generator in bi bilo dovolj električnega toka za elektromotor:ok


Bi blo, ampak mislim da samo taka izvedba nima smisla. Z i3 mislim da je BMW lepo začrtal smer zaenkrat. 100km lahko prevoziš čisto električno, to pomeni da večino časa v letu bi lahko vozil čisto električno , ko pa greš na daljšo turo pa imaš bencinski motor, ki podaljša dosegljivost , in po 500 prevoženih kilometrih natankaš in greš naslednjih 500 in tako bencinski motor dejansko deluje kot generator.
Ne pa ko se Tesla hvali da lahko v pol ure z njihovim Superchargerejem napolniš za 200 km ( verjetno ob zmerni vožnji).
Komu se pa da vsake 200 km ustavit in čakat pol ure, če bi pa imel nesrečo pa bi še kakšnega pred sabo moral čakat :D

Urejal bmwcs, 12.09.2013, 16:06.

No guts, No glory !
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#45

Za tako potovanje bi še vedno rabil menjalnik in tam generator :ok2 poslušaj kdaj dizel-elektro lokomotive, ko manevrirajo po postaji v Lj :-D


dizele-elektro redko kdaj manevrirajo po postaji, ti verjetno vidiš dizel-hidravlično ali pa tisto najmanjšo ki je dizel z menjalnikom, vsekakor dizel-električno ponavadi samo priklopijo in gasa na drugi konec SLO:ok2
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#46

Bi blo, ampak mislim da samo taka izvedba nima smisla. Z i3 mislim da je BMW lepo začrtal smer zaenkrat. 100km lahko prevoziš čisto električno, to pomeni da večino časa v letu bi lahko vozil čisto električno , ko pa greš na daljšo turo pa imaš bencinski motor, ki podaljša dosegljivost , in po 500 prevoženih kilometrih natankaš in greš naslednjih 500 in tako bencinski motor dejansko deluje kot generator.
Ne pa ko se Tesla hvali da lahko v pol ure z njihovim Superchargerejem napolniš za 200 km ( verjetno ob zmerni vožnji).
Komu se pa da vsake 200 km ustavit in čakat pol ure, če bi pa imel nesrečo pa bi še kakšnega pred sabo moral čakat :D


no sej to je na dobri poti k istemu principu, razlika je le, da lahko voziš tudi samo na elektriko a zato moraš imeti 300kg akumulatorjev (okej i3 jih ima precej manj kg ampak zato tudi manj dometa).
Prikaži več možnosti


vario
vario

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: bliz domžal
  • Avtomobil: VW

#47

točno tako, ampak da je tak pogon pretežak to ni res, če pogledaš težo menjalnika, kardana in diferencialov mislim, da glede na to da tlačijo danes v električne avte po 4 elektromotorje (na vsako kolo eden) in 500kg težke akumulatorje nevem če nebi namesto baterij in menjalnika komot na motor z notranjim izgorevanjem dali generator in potem nebi rabili kompliciranih in težkih prenosov ampak bi lepo po kablih dovajali elektriko elektromotorjem (v primeru BMW bi lahko bil samo eden elektromotor za zadnjo os, ali pa dva za vsako kolo) :metalc

primer ekonomičnega 325d, v nosu 2-litrski 4-cilindraš turbodizel in tam kjer je ponavadi menjalnik je generatorček, potem pa samo električni kabli do elektromotorjev na zadnjih kolesih.....ker ne teče kardan spodaj bi bil lahko dno avta še nižji in bolj aerodinamičen.


Pri potovanju bi dizel lepo na 1500rpm poganjal generator in bi bilo dovolj električnega toka za elektromotor:ok


Za odebeljeni tisk sem malo skeptičen.Če ti hočeš vso moč dizel motorja spravit do koles (kot pri lokomotivah), bo za to potreben kaj več kot pa le "generatorček". In pa, če bi že šel v tak sistem bi potem lahko izkoristil še zaviralno moč elektromotorjev (EDZ pri lokomotivah- elektro dinamična zavora), kjer pa zopet potrebuješ močno hlajenje.Vidiš to pa že imaš nekaj navitij in kablovja, ki pa tehtajo kar precej...

In pa mislim, da 1500rpm ne bi zadostovalo za poganjanje avta z nekaj prtljage, potniki in vključeno klimo, gretjem...Zelo hitro lahko presežeš maso klasičnega avtomobila, potem pa nisi ubistvu naredil nič.
Potem kaj hitro ugotoviš zakaj se taki sistemi obnesejo v npr. lokomotivah, kjer pri 113 ton težkemu in 20 metrov dolgemu stroju ni takih omejitev... :ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 980
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#48

točno tako, ampak da je tak pogon pretežak to ni res, če pogledaš težo menjalnika, kardana in diferencialov mislim, da glede na to da tlačijo danes v električne avte po 4 elektromotorje (na vsako kolo eden) in 500kg težke akumulatorje nevem če nebi namesto baterij in menjalnika komot na motor z notranjim izgorevanjem dali generator in potem nebi rabili kompliciranih in težkih prenosov ampak bi lepo po kablih dovajali elektriko elektromotorjem (v primeru BMW bi lahko bil samo eden elektromotor za zadnjo os, ali pa dva za vsako kolo) :metalc

primer ekonomičnega 325d, v nosu 2-litrski 4-cilindraš turbodizel in tam kjer je ponavadi menjalnik je generatorček, potem pa samo električni kabli do elektromotorjev na zadnjih kolesih.....ker ne teče kardan spodaj bi bil lahko dno avta še nižji in bolj aerodinamičen.


Pri potovanju bi dizel lepo na 1500rpm poganjal generator in bi bilo dovolj električnega toka za elektromotor:ok


Iz perspektive "užitka v vožnji" popolnoma zgrešeno. Nevzmetena teža je v tem primeru ogromna :napaka

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 097
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#49

Za odebeljeni tisk sem malo skeptičen.Če ti hočeš vso moč dizel motorja spravit do koles (kot pri lokomotivah), bo za to potreben kaj več kot pa le "generatorček". In pa, če bi že šel v tak sistem bi potem lahko izkoristil še zaviralno moč elektromotorjev (EDZ pri lokomotivah- elektro dinamična zavora), kjer pa zopet potrebuješ močno hlajenje.Vidiš to pa že imaš nekaj navitij in kablovja, ki pa tehtajo kar precej...

Nekak tkole http://bzo.bosch.com..._6/ibooster.wmv
LP A.
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#50

Iz perspektive "užitka v vožnji" popolnoma zgrešeno. Nevzmetena teža je v tem primeru ogromna :napaka


ja ampak potem je nevzmetena teža pretežka tudi pri avtomobilih ki so samo električni? saj ni nujno da bi bili elektromotorji znotraj kolesa, lahko bi bili tako kot so pri BMW i8, le da jih ima slednji spredaj.
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#51

Za odebeljeni tisk sem malo skeptičen.Če ti hočeš vso moč dizel motorja spravit do koles (kot pri lokomotivah), bo za to potreben kaj več kot pa le "generatorček". In pa, če bi že šel v tak sistem bi potem lahko izkoristil še zaviralno moč elektromotorjev (EDZ pri lokomotivah- elektro dinamična zavora), kjer pa zopet potrebuješ močno hlajenje.Vidiš to pa že imaš nekaj navitij in kablovja, ki pa tehtajo kar precej...

In pa mislim, da 1500rpm ne bi zadostovalo za poganjanje avta z nekaj prtljage, potniki in vključeno klimo, gretjem...Zelo hitro lahko presežeš maso klasičnega avtomobila, potem pa nisi ubistvu naredil nič.
Potem kaj hitro ugotoviš zakaj se taki sistemi obnesejo v npr. lokomotivah, kjer pri 113 ton težkemu in 20 metrov dolgemu stroju ni takih omejitev... :ok


okej ne generatorček pač generator malce večji od obeh elektromotorjev, tako kot recimo pri Fisker Karmi polni akumulatorje iz katerih potem dva elektromotorja črpata energijo, fora je da bi bilo vse tako kot pri Fisker Karmi ali Oplu Amperi le da nebi bilo vmes toliko akumulatorjev, in če te teže z akumulatorji vseeno presežemo z navitji in kabli pol pa res nevem kam je šla tehnologija.

Razumem, da ogromna dizel-električna lokomotiva nima problemov z preveliko težo, ker jo v bistvu rabi za boljšo trakcijo, ampak ne razumem kako namesto teže, ki jo ima klasični hibrid nebi bolje delovala dizel-električna (bencin-električna) opcija....če iz Opel Ampere pobereš akumulatorje ( -300kg ali koliko?) ter menjalnik (-50kg ziher) potem daš namesto obstoječega generatorja malce večjega (recimo dodatnih 30kg) potem še vedno ostane več kot 300kg za prenos med motorjem in generatorjem ter za kable in ostalo navitje? pa seveda elektromotor in generator bi lahko v kondenzator (kapacitator) nabirala elektriko med zaviranjem in klanci?
Prikaži več možnosti


vario
vario

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: bliz domžal
  • Avtomobil: VW

#52

okej ne generatorček pač generator malce večji od obeh elektromotorjev, tako kot recimo pri Fisker Karmi polni akumulatorje iz katerih potem dva elektromotorja črpata energijo, fora je da bi bilo vse tako kot pri Fisker Karmi ali Oplu Amperi le da nebi bilo vmes toliko akumulatorjev, in če te teže z akumulatorji vseeno presežemo z navitji in kabli pol pa res nevem kam je šla tehnologija.

Razumem, da ogromna dizel-električna lokomotiva nima problemov z preveliko težo, ker jo v bistvu rabi za boljšo trakcijo, ampak ne razumem kako namesto teže, ki jo ima klasični hibrid nebi bolje delovala dizel-električna (bencin-električna) opcija....če iz Opel Ampere pobereš akumulatorje ( -300kg ali koliko?) ter menjalnik (-50kg ziher) potem daš namesto obstoječega generatorja malce večjega (recimo dodatnih 30kg) potem še vedno ostane več kot 300kg za prenos med motorjem in generatorjem ter za kable in ostalo navitje? pa seveda elektromotor in generator bi lahko v kondenzator (kapacitator) nabirala elektriko med zaviranjem in klanci?


Imaš deloma prav samo tukaj si potem pozabil prišteti še maso celotnega tanka za gorivo ki pa ne bi smel biti nič manjši od običajnega... in pa dejstva, da bi "tvoj" hibrid v mestu še vedno pridno kadil iz izpušne cevi...
To pa ni dobro za marketing hibrida, če se razumemo... :ok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#53

dizele-elektro redko kdaj manevrirajo po postaji, ti verjetno vidiš dizel-hidravlično ali pa tisto najmanjšo ki je dizel z menjalnikom, vsekakor dizel-električno ponavadi samo priklopijo in gasa na drugi konec SLO:ok2


http://www.miniaturn...vlaki/SZ644.php

Pri ostalih podobnih ne piše, kakšen pogon imajo, ampak sklepam, da tale ni edina dizel-električna.

Pri lokomotivah je dodatna teža kvečjemu prednost, saj tako v povezavi z veliko močjo lahko vleče težje tovore.
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#54

Imaš deloma prav samo tukaj si potem pozabil prišteti še maso celotnega tanka za gorivo ki pa ne bi smel biti nič manjši od običajnega... in pa dejstva, da bi "tvoj" hibrid v mestu še vedno pridno kadil iz izpušne cevi...
To pa ni dobro za marketing hibrida, če se razumemo... :ok


to imaš prav, namreč še vedno bi se kadilo iz izpušne cevi :napaka

no tank za gorivo bi bil pa tak kot je že obstoječ, to je itak iz plastike in ni toliko dodatne teže:ok
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#55

http://www.miniaturn...vlaki/SZ644.php

Pri ostalih podobnih ne piše, kakšen pogon imajo, ampak sklepam, da tale ni edina dizel-električna.

Pri lokomotivah je dodatna teža kvečjemu prednost, saj tako v povezavi z veliko močjo lahko vleče težje tovore.



tale ki si jo prilepil "španka" je druga največja ki jo imamo v SLO, največja je "kennedyka", ampak ja te tavelike res ne uporabljajo za ranžiranje, ponavadi imajo manjše, nekatere so tudi dizel-električne ne pa vse.

Urejal Chivas Regal, 13.09.2013, 21:12.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 746
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#56

A ni Reaganka največja? Najmočnejša vem, da je... Po Lj postaji sicer ponavadi res letijo sem in tja tiste manjše, ampak bi znale biti dizel-električne :)

Reaganka je 1m daljša od Kennedy-ke :ok2

Urejal x-driver, 13.09.2013, 21:25.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 506
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#57

Generator vsaj 100kW in dva motorja enake moči plus krmilna elektronika in debeli kabli čez cel avto so zagotovo nekajkrat težji od 50kg menjalnika z aluminijastim ohišjem in nekaj zobniškega in osovinskega jekla ... :cool

Železnica si to lahko privošči ker je tam teža lokomotive potrebna ...

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 390
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#58

Cene pa še ni noben objavil ali sem spregledal?
No, vseeno citiram:

BMW je že objavil tudi ceno za i8, v Nemčijo bo stal 126.000 evrov.

Je pa na BMW.de že objavljena cena za i3 (34.950 €).

Urejal Sorgo, 13.09.2013, 23:36.

Prikaži več možnosti


Luky
Luky

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 358
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: kolo

#59

mini 918..

V nemčiji bo torej 36.000 eu dražji od 911.

V Sloveniji samo 13.000eu..

36.000 se ti z bencinom povrne kdaj? po 400.000 km? Drugače je pa v Sloveniji ali npr. UK in drugih drzavah kjer šteje co2 (in teh si predstavljam da je vedno več..)

Škoda ker cena v Nemčiji ni na nivoju 911-911s..
Prikaži več možnosti


Марщал
Марщал

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 969
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: rižota

#60

Ampak saj večja teža spet ni tak problem za večji avto. Seveda nebo tolika užitka v vožnji, ampak za recimo avto tipa RR ali S klasa po možnosti s šoferjem to ni taka težava, saj tako že tehtajo čez 2t. Užitka v vožnji sicer nebi bilo ampak to niti ni cilj teh avtomobilov. Za zabavo pa so še vedno najboljši klasićni bencinci.

Pa mogoče so še boljši vzor od lokomotiv podmornice, ki so imele dizelske generatorje, ki so dovajali energijo elektromotorjem ter še akumulatorje za plovbo pod vodo, ko motorji niso mogli delovati. To kombinacijo bi lahko uporabili tud pri avtih plus še možnost zunanjega polnjenja akumulatorjev. Poleg tega poraba generatorja ni toliko pomembna in je lahko bolj navit, ker se večino časa avto tako polni na elektriko preko vtičnice, generator pa samo za dolge vožnje.

Early submarines used a direct mechanical connection between the engine and propeller, switching between diesel engines for surface running, and electric motors for submerged propulsion. This was effectively a "parallel" type of hybrid, since the motor and engine were coupled to the same shaft, with the option to disconnect the engine for submerged operation, and using the motor as a generator to recharge the batteries while on the surface.

True diesel-electric transmissions for submarines were first proposed by the United States Navy's Bureau of Engineering in 1928; instead of driving the propeller directly while running on the surface, the submarine's diesel would instead drive a generator that could either charge the submarine's batteries or drive the electric motor. This meant that motor speed was independent of the diesel engine's speed, and the diesel could run at an optimum and non-critical speed, while one or more of the diesel engines could be shut down for maintenance while the submarine continued to run using battery power. The concept was pioneered in 1929 in the S-class submarines S-3, S-6, and S-7 to test the concept. No other navy adopted the system before 1945 except for the British Royal Navy's U-class submarines, although some submarines of the Imperial Japanese Navy used separate diesel generators for low-speed running.[4]

In a diesel-electric direct drive arrangement, the propellers are driven directly by an electric motor, while two or more diesel-generators provide electric energy for charging the batteries and/or driving the electric motors. This mechanically isolates the noisy engine compartment from the outer pressure hull and reduces the acoustic signature of the submarine. Some nuclear submarines also decouple their reactor room this way, having turbo-electric propulsion driven by reactor steam. Many submarines with diesel and electrical propulsion are mistakenly referred to as "diesel-electric" when they in fact have separately coupled diesel and electric engines.


btw. kako velik pa je 100Kw generator? oziroma a so generatorji enako veliki in težki ali večji kot motorji podobne zmogljivosti?
Prikaži več možnosti