Skoči na vsebino

 

Izbira gorskega kolesa

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
483 odgovorov v temi
Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 110
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#481

Danes prvi resen dan z ebajkom, čist navdušen :) to je to, pure fun. Ni bilo hriba, da ne bi prisel gor razen na enem mestu, kjer so me korenine zaštopale ker so bile 30cm visoke in klanec noro strm. Tam sem sprobal tudi walk assist in vleče bicikl navzgor kot hodiš hitro, ne čutiš, da ga tiščiš.
Navzdol se masa čuti manj, kot sem pričakoval, nisem pa kaj preveč skakal. Pozna pa se večji kot vilice, kot prej na Reignu. Reign 65 stopinj, e trance 66,5 stopinj ampak ni panike, zvozil vse enako brez problema.
Naredil skoraj 900 višinskih metrov in porabil 64% baterije, skoz na najvišji moči (360 % pomoči), če preračunam bi s polno pomočjo lahko naredil okoli 1400 višincev, kar je že več kot odlično, če pa še zmanjšaš pomoč pa itak kamorkoli.
To je to zaenkrat. Jutr pa naprej :)
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti
    • _T_O_M_O_ je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 779
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#482

Masa ti dejansko prej pomaga, kot kontra. Bajk je ful bolj stabilen, okvir je bolj miren, večino udarcev pa sedaj prevzemajo vilice in amortizer. V praksi se je izkazalo, da vzmetenje na e-bajkih precej bolje funkcionira kot na klasičnih zaradi večje nevzmetene teže. Sedaj se pojavljajo DH bajki, ki imajo možnost dodajanja uteži na spodnjem delu kolesa. So si prišli gor, da je lahko težji bajk precej hitrejši in boljši. Tudi tekmovalci jih uporabljajo...

 

Js sm ravn prejšnji teden šel s svojim na DH, pa me v celem dnevu furanja ni noben prehitel. Kamot sem sledil proper DH bajkom, tudi skakat je super, samo naštudirat moraš, da je spredaj baterija in tudi težišče posledično bolj naprej. Ko se navadiš in osvojiš, si enako dober. So pa prve fure vedno vsi pesimistični, da jim z ebajkom ne moreš sledit, pa so že po presenečeni, da gre isto..



Urejal neicheq, 20.08.2019, 20:18.

Prikaži več možnosti
    • Plavi je všeč


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 839
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#483

Tudi sam sem sel gledat Ghosta, neicheq kaksno velikost imas ti okvir?

Ima 2 L na zalogi in bi jih dobil za dober denar, mi deluje kar velik za L velikost, sam sem vedno na meji med L in XL. Sedaj vozim trdaka L

Naredil sem tudi en krogec, sicer po parkiriscu, ampak vseeno presenecen kako lepo podaja motor moc, ce ne gledas na stevec in okoli sebe sploh ne zaznas, sem si predstavljal da je vse bolj sunkovito, pa ni. Amortizerji tudi noro pobirajo, sem posmusil na kar konkretnem robniku in se zapeljes cez kot da ga ni
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 779
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#484

L okvir imam, nekje 185 cm. XL bi mi bil prevelik. Tole je mi je v nulo.

Sej pravim, zelo odvisno od geometrije. YT Capra mi je pa XL na meji premajhnega. Prej sem vozil pa Treka mi je bil pa XL super. Zato mores pa probat.. ce si se gor super pocutil, potem je to to. Imet prevelik okvir je slabo, postanes pol manj okreten.

Urejal neicheq, 21.08.2019, 11:31.

Prikaži več možnosti