Skoči na vsebino

 

E39 zavore

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
58 odgovorov v temi
Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 613
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#21

sem pred 2 mescema menjal diske ate IN ZIMMERMAN ploscice.

Zaenkrat zadovoljen. Na prejsnih sem imel 1 disk zvit in je obcasno treslo, sam men je paralo zivce...

cena kompleta je bila 225€-s popustom pa 170
imam pa tavelike diske in ploscice.
Je pa res, da tele ploscice zelo prasijo-sedaj nisem kak mesec pral avta in so bile felne crne, k dimnik...no vceraj sem avto opral in so bile spet lepo srebrne.

kako pa pri teh keramičnih kaj poteka cviljenje-ali kaj cvilijo...meni cist nic in to mi je ok-ne prenesem cviljenja...kar naceloma pri teh sportnih je prisotno...sploh, kadar so hladni.
Prikaži več možnosti


mitchW
mitchW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 455
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: X5 2005 3.0d

#22

Morda kdo ve kako se obnesejo AKEBONO ploščice? Se jih da sploh v Sloveniji dobit?
Freude am Fahren
Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 895
  • Lokacija: dnevna soba
  • Avtomobil: DxxViii i CS

#23

najbolše za bmw je ATE ali ZIMMERMAN. Če pripelješ k meni za zamenjavo ti dam na materijal šew 20% popusta :) druge frme so tudi nekak zadovoljive samo ni to to. Lahko ti začnejo cvilit. Razlika v materialu. Če se odločiš mi piši na privat. Lep pozdrav


:-D...se pravi da niti pri bmwju ne vedo kaj je dobro, oz. najboljše in so dajali Textar kot prvovgradnjo na avto. :zmeden.

No, jst sem dal zopet pred kratkim Textar na avto in začuda vse zopet deluje kot mora :laugh...mislim da karkoli od teh znamk daš na avto ne moreš zgrešiti, kaj je najboljše pa ne bom trdil tako kot drugi :).

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 295
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#24

Ma kdo kakšne izkušnje z ATE ceramic ploščicami?


Ja jaz :) Razen da je, dokler ni zadeva segreta malo slabši zavorni učinek, nisem opazil drugih razlik pri zaviranju. Prašijo pa 70% manj.
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 023
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; '98 OOOO

#25

Imel ATE Power nim slabe besede, edin ena mala ..... malo glasni so bili
Sedaj ima Zimmermann Sport tudi nimam kaj za rečt slabega, edin tiho so
Prikaži več možnosti


-MaTeJ-
-MaTeJ-

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 795
  • Lokacija: Tu pa tam
  • Avtomobil: BMW no more

#26

Kolk je dobra cena za komplet zimmerman za E39? Prednje in zadnje diske in ploščice ter senzorje obrabe plus nove pakne in federce za ročno. Vse to bi pozamenjal. Se da to dobit pri nas, al je boljše kr prek ebaya naročit?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 613
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#27

Kolk je dobra cena za komplet zimmerman za E39? Prednje in zadnje diske in ploščice ter senzorje obrabe plus nove pakne in federce za ročno. Vse to bi pozamenjal. Se da to dobit pri nas, al je boljše kr prek ebaya naročit?


preko ebaya... za r6 dobis spredaj ob popustu 110-120 od zimmermana...
za zadaj ne vem...

so pa kr ugodni kompleti spredaj zadaj na ebayu...
Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 613
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#28

:-D...se pravi da niti pri bmwju ne vedo kaj je dobro, oz. najboljše in so dajali Textar kot prvovgradnjo na avto. :zmeden.

No, jst sem dal zopet pred kratkim Textar na avto in začuda vse zopet deluje kot mora :laugh...mislim da karkoli od teh znamk daš na avto ne moreš zgrešiti, kaj je najboljše pa ne bom trdil tako kot drugi :).


na prejsnem so bile zamenjane diski in ploscice s textar-so mi po letu in pol tresli diski, k svina...
Prikaži več možnosti


srecko
srecko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 049
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: ... BMW...

#29

Sem zamenjal sprednje in zadnje ATE power diske, spredaj ter zadaj keramične ATE ploščice, senzor spredaj in zadaj, ter sprednja oba zavorna bata ter original BMW tesnilne gume, vse skupaj sem dobil z popustom za cca.500,00 Eur
just - BMW-
Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 336
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#30

Ena nevmesna :) A pašejo zadnji dvojni hlajeni diski, če imam v originalu enojne?

Hvala,

lep pozdrav,

Simon.
Prikaži več možnosti


INVISIBLE
INVISIBLE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 816
  • Lokacija: DOMŽALE
  • Avtomobil: w107&e39&e53

#31

Kolk je dobra cena za komplet zimmerman za E39? Prednje in zadnje diske in ploščice ter senzorje obrabe plus nove pakne in federce za ročno. Vse to bi pozamenjal. Se da to dobit pri nas, al je boljše kr prek ebaya naročit?


maš zimmermana pri nas v gmt-ju,so poslovalnice tudi po štajerskem:ok
I FEEL SLOVENIA vsak dan bolj ko se vozim po naših cestah in kupujem nove končnike,plačujem cestnine in vinjete:frown
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 759
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#32

Ze kaj novega na to temo, kateri diski so res TOP? Meni je po 5000 km zacelo trest, kot prej s starimi. Do nekje 3000 km pa cisto mir. :confused
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

Ze kaj novega na to temo, kateri diski so res TOP? Meni je po 5000 km zacelo trest, kot prej s starimi. Do nekje 3000 km pa cisto mir. :confused

Vsi so top, tresli ti bojo pa tudi vsi. Prepočasi se voziš (čeprav ne rečem da po svoji krivdi, saj če greš zjutraj v gužvi v službo in popoldne v gužvi spet nazaj, ne moreš vozit hitro). Tako veliki diski kot jih ima BMW se pri počasni vožnji pač nikoli ne obrabijo do te mere da bi se poravnali in bojo vedno tresli, čim niso več čisto novi. Jaz nimam s tem nikoli problemov in vedno bolj mi postaja jasno da zato ker se če se le da ne vozim v gužvi, pa še takrat ko se kolono prehitim po levi, po desni, od spodaj ali od zgoraj. Če nisi res norc ti bojo diski na bavarcu vedno tresli, žal.

 

P.S.: Če pa sprašuješ kateri najdlje zdržijo da ne tresejo, je odgovor ORIGINAL, kupljeni na BMW servisu. In ploščice prav tako!


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 528
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#34

Vsi so top, tresli ti bojo pa tudi vsi. Prepočasi se voziš (čeprav ne rečem da po svoji krivdi, saj če greš zjutraj v gužvi v službo in popoldne v gužvi spet nazaj, ne moreš vozit hitro). Tako veliki diski kot jih ima BMW se pri počasni vožnji pač nikoli ne obrabijo do te mere da bi se poravnali in bojo vedno tresli, čim niso več čisto novi. Jaz nimam s tem nikoli problemov in vedno bolj mi postaja jasno da zato ker se če se le da ne vozim v gužvi, pa še takrat ko se kolono prehitim po levi, po desni, od spodaj ali od zgoraj. Če nisi res norc ti bojo diski na bavarcu vedno tresli, žal.

 

P.S.: Če pa sprašuješ kateri najdlje zdržijo da ne tresejo, je odgovor ORIGINAL, kupljeni na BMW servisu. In ploščice prav tako!

To pa niti približno ne drži, jaz vozim mojega že 11 let in sem sedaj gor namesto originala ate power diske in ceramic ploščice spredaj, ne trese nič . Prej na originalnih mi je pa treslo volan , ampak sploh ne zaradi diskov in ploščic kar prepogosto posplošujete ampak zaradi okvar na podvozju, ko smo jih odpravili je bil mir. :ok



Urejal magic man, 20.09.2019, 22:16.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#35

To pa niti približno ne drži, jaz vozim mojega že 11 let in sem sedaj gor namesto originala ate power diske in ceramic ploščice spredaj, ne trese nič . Prej na originalnih mi je pa treslo volan , ampak sploh ne zaradi diskov in ploščic kar prepogosto posplošujete ampak zaradi okvar na podvozju, ko smo jih odpravili je bil mir. :ok

Saj sem napisal, zakaj NJEMU vsi diski tresejo. Ti se pač voziš drugje in na drugačen način kot on, on očitno ne dela nobenih pravih relacij, kjer se diski dobesedno oddahnejo. Počasna vožnja je tista, ki jih ubije  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 528
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#36

Jaz se 3/4 časa cijazim in pride po par dni ko avta sploh ne vžgem, Ko se pa peljem počakam da se segreje in ga nato pritisnem, zaviram po pameti normalno, če je pa treba pa tudi orenk. Daj mi prosim povej kako počasna vožnja ubije diske, a ni bila vroča debat , da diske zviješ ko jih razgrete zapelješ v lužo in jih na hitro ohladi da se nato skrivijo in jih noben majster nazaj ne spravi.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 784
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#37

Jaz se 3/4 časa cijazim in pride po par dni ko avta sploh ne vžgem, Ko se pa peljem počakam da se segreje in ga nato pritisnem, zaviram po pameti normalno, če je pa treba pa tudi orenk. Daj mi prosim povej kako počasna vožnja ubije diske, a ni bila vroča debat , da diske zviješ ko jih razgrete zapelješ v lužo in jih na hitro ohladi da se nato skrivijo in jih noben majster nazaj ne spravi.

Nima veze če se cijaziš, če ga na vsake toliko preluftaš, si rešil zadevo. 

 

Kako počasna vožnja ubije diske? Preprosto. Diske že zelo dolgo izdelujejo iz zelo korozivnih (beri: slabih) materialov, zato ob vsakem dežju ali kondenzu (kar se zgodi praktično vsako noč, tudi ob suhem vremenu) zarjavijo. Ne zarjavijo pa povsod enakomerno, pač pa dosti bolj na tistem mestu, kjer na njih nalegajo ploščice. Če se zjutraj (ali čez par dni) s takim avtom odpelješ in zaviraš dovolj močno da se ta rja odbrusi je OK, v nasprotnem primeru ni OK in disk se počasi začne neenakomerno obrabljat, postaja valovit. Zato trese.

 

Tisto o skrivljanju zaradi vožnje čez lužo je pa pisal en ki se na zadeve ne spozna, sicer je nekje ujel določene informacije, ampak si jih je čisto po svoje in napačno interpretiral. Kot prvo, da bi se to zgodilo, bi morali bit diski popolnoma razbeljeni, žareči! V tem primeru se res lahko delno zakalijo in posledično skrivijo, ampak bolj verjetno kot da se bojo skrivili, bojo počili. Diski so namreč izdelani iz železne litine, ta pa je zelo trda in se je ne da krivit, ker prej poči. Res je da se v pogovornem jeziku uporablja izraz "skrivljeni" diski, kar pa še ne pomeni, da je ta izraz strokovno gledano pravilen in da so diski res krivi. V resnici so kot rečeno nepravilno (neenakomerno) obrabljeni, kar je v veliki večini posledica rje. Da se ti bojo diski prekalili in zaradi tega začeli trest se ti ob normalni uporabi ni treba bat, to se zgodi kvečjemu če jih res preforsiraš, pa še takrat se jih da z enakim postopkom (ponovno segretje do žarišča in potem postopno, počasno ohlajanje) normalizirat do te mere, da se material zrelaksira (struktura se povrne v homogeno stanje brez zaostalih notranjih napetosti) in ni več nevarnosti, da bo disk počil.

 

P.S.: Mogoče še to, preden boš ti na E39 uspel pregret svoje diske do te mere da bojo žareli, ti bo že zavorno olje zavrelo in se bo zavorni pedal pogreznil v tla, tako da to nikakor ni lahka naloga... zaradi tega je ta o "zvijanju" diskov v luži res malo bosa ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#38

Ni e39 noben tak fenomen pri tisočih in tisočih različnih modelov avtov na svetu, ki bi se mu vsakih 5000km "skrivili" diski, bilo katere daš gor. Razlog za tresenje je nekje drugje. Roke, končniki, puše, gumice, pesta zvita, ležaj slab, volanska letev zluftana.... Dovolj komplicirano podvozje, da zna skrit lufte, ampak lufti so. Je pa živa jeba najti pravega, ki je kriv za vse čudne občutke :ok2 meni tudi še ni uspelo.


Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 759
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#39

Ne vem... baje ni nobenih luftov in ko dam nove diske je nekje 3000 km cisto mir.

Jerry, ko sem prejsnji mesec naredil relacijo po avtocesti skoraj 400 km in vmes kar nekajkrat, seveda nezno, zaviral, se mi je zdelo, da je stanje vedno slabse. Ko pomerimo, so vedno zviti diski... original BMW.
Se mi zdi, da boljsih pogojev, kot imajo moje zavore ni na svetu.
A potem naj bi bili ATE power diski boljsi? Koliko km ste prevozili z njimi?
A res se vedno nic ne tresejo?
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 510
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#40

Kakšno nežno zaviranje... Nekajkrat tako pohodi da te v pas pritisne.
Prikaži več možnosti