Skoči na vsebino

 

E61 - težave z gretjem kabine

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
vitonaca
vitonaca

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: koroška
  • Avtomobil: BMW 520d touring 2012

#1

Pozdrav.
Z mrzlimi jutri je tudi moja težava bolj opazna. Moj e61 l.2006 ima dvoconsko klimo, ki zadnje čase slabo greje. Tudi ko nastavim na najvišji temperaturi na obeh straneh, piha bolj mlačno kot toplo. Ja, v Idriwe-u imam nastavljeno na najbolj toplo, tudi smer pihanja znam nastaviti. Vse mogoče variante sem že preiskusil...
Najprej mi je občasno tudi ventilator bolj slabo delal, pa sem na forumu prebral, da je lahko krivec akumulator, ga zamenjal in sedaj piha Ok.
Če ima kdo kakšno idejo, bom zelo vesel.

Upam, da na forumu ta tema še ni obdelana, vsaj jaz je nisem našel.:jok

Hvala za odgovore in lp vsem. T.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 091
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Preveri do katere temperature se segreje motor, možno da je termostat hin (oziroma oba terostata, menja se oba če je avto dizel).
Prikaži več možnosti


vitonaca
vitonaca

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: koroška
  • Avtomobil: BMW 520d touring 2012

#3

Se opravicujem za pozni odgovor...
Ce mislim prav, temperaturo motorja prikazuje graficni prikazovalnik ob stevcu obratov.?
Ta mi kaze (ob segretem motorju) priblizno 4.500 obr. Predvidevam, da je to OK.
Mogoce se kaksen predlog?

Lp. T.
Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#4

Verjetno termostati.. Zapelji se do kakšnega BMW mehankarja naj ti priklopi avto in preveri temperaturo vode ob "segretem" motorju.. Najverjetneje sta termostata fuč in zataknjena v odprtem stanju kar pomeni da voda kroži neprestano po sistemu brez da bi se primerno ogrela.. Na ta račun te zebe v kabini.. :)
Objavljena slika
Avto brez avtomatike preprosto ni avto :-D
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 113
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#5

Se opravicujem za pozni odgovor...
Ce mislim prav, temperaturo motorja prikazuje graficni prikazovalnik ob stevcu obratov.?
Ta mi kaze (ob segretem motorju) priblizno 4.500 obr. Predvidevam, da je to OK.
Mogoce se kaksen predlog?

Lp. T.


4500 NI o.k..

biti mora nekje 4750. če je 4500, potem je najverjetneje šel EGR termostat.
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#6

Ne vem kaj je že fora, ampak a nimajo eni e60/61 fiksno skalo za temperaturo (se ne premika).

Ne spomnim se pa več, ali je to odvisno od FL/PFL ali je stvar motorja.

Preveri, če je skala na cca. 4000 ali nižje, ko je mrzel. Če je, potem se ti res ne pogreje dovolj.


LP
Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#7

Ne vem kaj je že fora, ampak a nimajo eni e60/61 fiksno skalo za temperaturo (se ne premika).

Ne spomnim se pa več, ali je to odvisno od FL/PFL ali je stvar motorja.

Preveri, če je skala na cca. 4000 ali nižje, ko je mrzel. Če je, potem se ti res ne pogreje dovolj.


LP


Mislim da so imeli temperaturni prikaz samo 3.0+ motorji. Zato pravim da bi bilo najbolje preverit temperaturo v skritih testih ali tester :)

(Mogoče se motim, E60 ni moje področje vendar vem da smo govorili da je to velik FAIL z BMWjeve strani da ni števca za temp.. )
Objavljena slika
Avto brez avtomatike preprosto ni avto :-D
Prikaži več možnosti


bmwE61
bmwE61

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 145
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: bmw e61

#8

Držiš gumbek za resetiranje kilometrov(cca 10-20sec), ko se pojavi 01.fsgr(Pojavi se tam, kjer piše ura/datum, nisem 100% prepričan, če piše točno fsgr..) nato greš do menija 19, kjer pustiš 2-3sec da ti napiše lock ON, nato pa pritiskaš gumbek, da prideš do tvoje št. za odklepanje( VIN zadnjih 7; npr: U015012( jih seštej 0+1+5+0+1+2=9) 9 je številka, ki "odklepa" v tem primeru. Pustiš na tvoji št. cca 3sec, nato bo na zaslonu zopet izpisalo 01.fsgr in nato greš do menija 07. in tam pustiš, čez cca 2-3sec ti bo izpisalo temperaturo..

Lp, miha
Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 582
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Blue Unicorn

#9

Jaz imam zadnje čase podobne težave z gretjem kabine v moji E39-tki.... Če vozim umirjeno pod 2000 obrati, rabi res dolgo, da začne greti kabino, medtem ko pa je motor segret. Šele nad 3000 obrati se takoj začuti gretje....

Prav tako sem ravno včeraj opazil, da se mi je števec za temperaturo za trenutek povzpel čez sredino za 2 milimetra, medtem ko sem stal pred semaforjem.

Tudi termostat verjetno?

- Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?

- Imaš problem z našo vozniško kulturo? Potem pa se v prometu obnašaj tako, kot želiš da bi se drugi obnašali do tebe.

Prikaži več možnosti


user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Moderator
  • Sporočil: 6 690
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: f30 318d

#10

Jaz imam zadnje čase podobne težave z gretjem kabine v moji E39-tki.... Če vozim umirjeno pod 2000 obrati, rabi res dolgo, da začne greti kabino, medtem ko pa je motor segret. Šele nad 3000 obrati se takoj začuti gretje....

Prav tako sem ravno včeraj opazil, da se mi je števec za temperaturo za trenutek povzpel čez sredino za 2 milimetra, medtem ko sem stal pred semaforjem.

Tudi termostat verjetno?


Ali pa vodna črpalka?
Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 582
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Blue Unicorn

#11

Ali pa vodna črpalka?


Manj verjetno, čeprav logično. Stara je šele 2 leti...

- Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?

- Imaš problem z našo vozniško kulturo? Potem pa se v prometu obnašaj tako, kot želiš da bi se drugi obnašali do tebe.

Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#12

Manj verjetno, čeprav logično. Stara je šele 2 leti...


Jaz bi stavil na termostat :)
Objavljena slika
Avto brez avtomatike preprosto ni avto :-D
Prikaži več možnosti


vitonaca
vitonaca

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: koroška
  • Avtomobil: BMW 520d touring 2012

#13

Se opravicujem za pozni odgovor...
Ce mislim prav, temperaturo motorja prikazuje graficni prikazovalnik ob stevcu obratov.?
Ta mi kaze (ob segretem motorju) priblizno 4.500 obr. Predvidevam, da je to OK.
Mogoce se kaksen predlog?

Lp. T.


Se moram popraviti... Tudi ko je motor najbolj obremenjen, mi prikazovalnik ne prileze do 4.500 obr.
Obstane nekje na 4.300 - 4.400 obratov. Predvidevate torej, da je resitev menjava termostatov?
In kaj pribl. to pomeni v € ?
Hvala in lp. T.
Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#14

To pomeni cca 70€ v materialu + delo .. Če še nisi nič od tega menjal bi ti priporočal da "usput" zamenjaš tudi vodno pumpo in malce preveriš cevi..

Če bi si jaz podiral na svojemu bi usput tudi snel kiler in intercooler, vse malo spucal ter preveril intercooler da ni masten..
Objavljena slika
Avto brez avtomatike preprosto ni avto :-D
Prikaži več možnosti


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 143
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: P-407 Alfa GTV Delta TT

#15

Kot zanimljivost, na hrvaškem forumu je ravno debata o termostatima v e60 dizelima. Ko so fantje uključili pregled temperature hladilne tekočine v skrivenem meniju, skoro 80% so imeli termostata/e hin. Bili so celo vreme odprti in motor se zdaj po zimi ni zagrijal na delovno temperaturo.
Prikaži več možnosti


spuzvica
spuzvica

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e61 525d

#16

Kot zanimljivost, na hrvaškem forumu je ravno debata o termostatima v e60 dizelima. Ko so fantje uključili pregled temperature hladilne tekočine v skrivenem meniju, skoro 80% so imeli termostata/e hin. Bili so celo vreme odprti in motor se zdaj po zimi ni zagrijal na delovno temperaturo.


Kako pa se vkljuci prikaz te temperature v skritem meniju? :)
Prikaži več možnosti


Big D
Big D

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 143
  • Lokacija: Čakovec, Hrvaška
  • Avtomobil: P-407 Alfa GTV Delta TT

#17

Kako pa se vkljuci prikaz te temperature v skritem meniju? :)


1.Daš kontakt (ne pališ avto).
2.Pritisneš tipku za reset kilometraze i držiš cca.10 sekund dok ti da opciju da moreš dalje tipkati
3.Tipkaš gumb za reset kilometraže do številke 19,počakaš par sekund i onda odklene meni in išče da utipkaš code.
4.Kod je zbroj (seštevek) zadnjih 5 številk šasije.
5.Npr. zbroj je 18 i tipkaš 18 krat in potem prideši u meni...
6.Pod št. 7 u meniju je temperatura motorja.

edit: še youtube link:


Urejal Big D, 22.12.2013, 21:32.

Prikaži več možnosti


Dynavin
Dynavin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 454
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: MB, BMW, Audi & VW

#18

Kot zanimljivost, na hrvaškem forumu je ravno debata o termostatima v e60 dizelima. Ko so fantje uključili pregled temperature hladilne tekočine v skrivenem meniju, skoro 80% so imeli termostata/e hin. Bili so celo vreme odprti in motor se zdaj po zimi ni zagrijal na delovno temperaturo.


Mislim, da je tako povsod, ne samo na vašem forumu. Zadnjič je bil kolega pri meni, cager ne gre čez prvo črtico on se pa čudi, zakaj m slabo greje kabino.
Prikaži več možnosti


spuzvica
spuzvica

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e61 525d

#19

1.Daš kontakt (ne pališ avto).
2.Pritisneš tipku za reset kilometraze i držiš cca.10 sekund dok ti da opciju da moreš dalje tipkati
3.Tipkaš gumb za reset kilometraže do številke 19,počakaš par sekund i onda odklene meni in išče da utipkaš code.
4.Kod je zbroj (seštevek) zadnjih 5 številk šasije.
5.Npr. zbroj je 18 i tipkaš 18 krat in potem prideši u meni...
6.Pod št. 7 u meniju je temperatura motorja.

edit: še youtube link:


Super, a koju vrijednost bih trebao vidjeti? kad je hladan? i kad je topao?
Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 582
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Blue Unicorn

#20

OK. Jaz sem rešil problem slabega gretja.

Vzrok je bil nizek nivo hladilne tekočine!
Hladilnik mi je začel puščati (star je že 15 let), tako da se bo takoj januarja zamenjal z novim.:ok

Tako da je to eden od prvih znakov slabega delovanja hladilnega sistema.

Urejal kroskris, 23.12.2013, 14:10.

- Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?

- Imaš problem z našo vozniško kulturo? Potem pa se v prometu obnašaj tako, kot želiš da bi se drugi obnašali do tebe.

Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč