Super, a koju vrijednost bih trebao vidjeti? kad je hladan? i kad je topao?
Radna temperatura bi morala biti 88-90 C. Ak je manje (65-75), potem je verjetno odrprt termostat (imaš 2 termostata).
#21
Radna temperatura bi morala biti 88-90 C. Ak je manje (65-75), potem je verjetno odrprt termostat (imaš 2 termostata). |
Prikaži več možnosti
|
#22
Kar je še huje, kot mraz v kabini -zamaši se še DPF, ker ni regeneracije pri nizkih temperaturah motorja.
|
Prikaži več možnosti
|
#23
Men pa se segreje na 90 95 stopinj ampak mi se vedno piha mlacno
Ne jemlji se tako resno, tudi drugi te ne.
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Če imaš že vroče v kabini, itak da ne bo še dodatno grelo... Sicer pa imajo ti avti za gretje v kabni dodatno črpalko (auxiliary pump) in zelo rade crkujejo. Črpalka se (običajno) da zelo enostavno popravit saj lahko gre samo za hladen spoj pri priključnemu polu. Morda tudi elektromagnetni ventil zašteka. (obstoja še kup banalnih in manj verjetnih možnosti) |
Prikaži več možnosti
|
#25
Men se voda oz. Hladilno sredstvo segreje na 90 stopinj in vse funkcionira tudi stopinje pri obratomeru so na 3 črtice tako kot mora biti samo v kabino piha mrzel zrak. Se pravi da termostat dela če ne se avto nebi segrel na delovno temperaturo.
Ne jemlji se tako resno, tudi drugi te ne.
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Verjetno ti ne dela elektricna pretocna crpalka. Pogost pojav, popravis jo lahko sam. Mislim, da je @scooter enkrat objavil DIY vodic..? |
Prikaži več možnosti
|
#27
Meni gretje zaenkrat dela OK, popizdevam pa ko moram pri E60 vsakič posebej z iDrivom v meni, če želim nastavit ali mi skozi sredinske reže na armaturki greje ali hladi. Problem je v tem ker imam jaz navado da imam tako nastavljeno, da spomladi in jeseni kabino hladim/ogrevam SAMO skozi tiste (sredinske) reže, nek idiot pri BMW je pa mislil da so samo kot dodatek, očitno. Kakšni bizgeci so delali ta avto ne vem, tole je katastrofa od katastrofe The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#28
Ne kupite E60, jaz prodam E65, gretje dela E65 gre čez slab mesec na zimsko spanje, ne rabi gretja…
Drugače pa za E60, če v idriveu nimaš nastavljeno na gretje, nebo grel nikjer, vsaj koliko sem jaz kolegu nastavljal v E60 l.2004. Ko pa nastaviš na gretje pa greje konkretno.
Je pa en kup možnosti zakaj ne greje poleg the nastavitev v idriveu. aux pumpa, ki rada crkne in pa elektromagnetni ventili, katerih tesnila znotraj razpadejo in ventili zablokirajo ponavadi zaprti. Urejal dragan klep, 19.09.2019, 18:25. |
Prikaži več možnosti
|
#29
Jaz tudi The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#30
Pa saj E6X niso slabi avti, slabi so tisti ki niso vzdrževani..... |
Prikaži več možnosti
|
#31
Na i drive mam naštimano na vroče pa samo Mal mlačno piha in nič drugega. J pa moj e61 z bencinskim motorjem 2.5i N52 in služi zelo dobro tako da ostane pri hiši še nekaj časa
Ne jemlji se tako resno, tudi drugi te ne.
|
Prikaži več možnosti
|
#32
No ja, o tem bi se dalo debatirat
Si probal zamenjat termostat z originalnim? Jaz če dam na vroče mi tudi piha vroče, zaenkrat. Bomo videli, kako bo pozimi. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#33
Sej če termostat nebi delal še mi avto sploh nebi segrel a ne. Temperatura vode se giblje od 92 do 97 stopinj. To bi moglo pihat toplo ampak ne
Ne jemlji se tako resno, tudi drugi te ne.
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Ja, to je pa druga stvar. V tem primeru je nekaj narobe z gretjem, vprašanje je kaj. Ti kaj vode zmanjkuje? Lahko da ti pušča pečka, notri se naredi zračni žep in ne greje dovolj. Za začetek naredi test, avto segrej na delovno temperaturo, daj gretje na ful, nato se ustavi in daj v menjalnik v ler. Opazuj kako piha na prostem teku, potem pa nabij gas na enih 5.000 obratov in po kakih 15-20 sekundah delovanja motorja ne teh obratih bi moralo začet bolj vroče pihat. Poročaj, kaj si ugotovil. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#35
Ugotovil bo kako gre dizel v iberture ![]() Drgac pa sem tudi sam opazil v idrivu sploh sedaj ko je bolj mraz zjutraj je fajn met na sredini une crtice, ko je pa zima pa kar na 3crtice gretja Urejal Donki kong, 20.09.2019, 23:11. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Brez skrbi ni dizel ampak bencin tko da nebo šel v iberture. Zdele segrel avto tiščal gas ampak ni bilo razlike. Temperatura hladilne pa od 97 do 100 skor konstantno ista. Piha pa na voznikovi strani bolj toplo oz mlačno med tem ko desna stran sopotnik piha samo mrzlo vse pa na full naštimano.
Ne jemlji se tako resno, tudi drugi te ne.
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Aha, OK. Če je tako, sta možni dve opciji. Lahko da ti je zaštekal elektromagnetni ventil gretja, ta se nahaja ob motorju na levem notranjem koloteku. Druga opcija je pa potem da je napaka nekje na komunikaciji med krmilno enoto klime/gretja in servo motorčki, ki uravnavajo lopute za gretje in zračenje. Tisti ventil lahko enostavno preizkusiš če dela, odmontiraš ga in priklopljenega na napajanje gledaš če se batki v njem premikajo. Če je napaka na regulaciji loput, boš rabil pa elektronika specialista, ki ti bo to pregledal in našel napako. Predlagam nekoga ki ima izkušnje, recimo schumija ali forumaša bmw-experta. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#38
Word.
Kot je Jerry rekel - preveri elektromagnetni ventil. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Navijam za elektromagnetni ventil. Enostavno za preverit.
Odklopi cevi, odmontiraj ventil in poglej kaj se dogaja z ventili ko ga priklopis na napajanje. Ventila se morata odpret. Ce se ne, se dobi rebuild kit in se to da popravit. E6X so znani po odpovedi teh ventilov. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Zraven pa bi preveril še nivo hladilne tekočine. |
Prikaži več možnosti
|