Skoči na vsebino

 

Chip tuning, optimizacija, itd

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
370 odgovorov v temi
en3rgie123
en3rgie123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 940
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 580Nm

#1

Zanima me zakaj so take razlike v ceni mapiranja ? In pa kdo pise mape sam in kdo jih dobi iz tujih drzav ? Zanimal sem se za A6 3.0 TDI 225KM. SKN pravi da mape napise sam ... REVO mape za moj avto ni in jo dobijo iz Anglije .. Za druge nevem.
Valje za 4x4 mislim da ima samo avtoelektronika pa SKN. me zanima koliksne so marze pri mapiranju .. pomoje 200%.

RSR 280KM, 550Nm 650€
Tunerc 260KM, navora nevem tocno 250€
SKN Perofrmance (Revo po novem) 300KM, 610Nm 350€
Avtoelektronika 270KM, 550Nm 600€
Ne pomaže ni parfem, kad je čovek smrad.
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#2

Slišal sem ogromno pohval na račun RSRja, predvsem še iz bivših Audi krogov, dočim tudi v naši skupnosti slišiš precej pohval na Avtoelektroniko.

Če govorimo o Audiju, kontaktiraj uporabnika Bojan-Žan, ki ti lahko pomaga pri RSR, kamor bi tudi Audija sam peljal..
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


PeroZ
PeroZ

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 783
  • Lokacija: Blejska Dobrava
  • Avtomobil: BMW M3

#3

RSR ima valje za 4x4 in dobro zmapira.
Letos pomladi sem mu peljal Audi Q5 3.0 V6 TDI (od sefa) in je imel po predelavi izmerjenih vec kot 280km in blizu 600Nm.
Avto od takrat naprej dela brezhibno - tako da ga priporocam.
Prikaži več možnosti


Falco
Falco

    Der Kommissar

  • Moderator
  • Sporočil: 13 827
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW

#4

Kaj pa če vsi uporabljajo enako mapo iz tujine? Ali jo le malenkost spremenijo (naredijo zadevo bolj rizično)?

Na koncu je odločilno kako znajo prodat storitev. Mogoče.

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#5

Mapirat avto je tko kot če bi tebi na novo sprogramirali možgane, kolk morš nogo premaknt, da boš lepo stopil in taki podatki. Ni glih one size fits all situacija in zelo hitro je kej čisto malo narobe, pa na daljši rok lahko komplet motor počepne.

Hočeš, da se mapira tvoj avto na valjih, ne da se nekaj naloži in čao.

Poleg tega če je cena osnovne mape 100€ in je ostal keš za čas na valjih, je bolje, da je na valjih avto za 650€ kot za 200.

Urejal voith, 12.12.2013, 14:52.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


en3rgie123
en3rgie123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 940
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 580Nm

#6

voith se cisto strinjam s tabo. Avta niti nebi dal cipirat ce nebi bili konji izmerjeni na valjih pred in po posegu. Se pravi da tukaj Tunerc ze odpade zaradi valjev. Komu zaupat da bo naredil najbolje kar se da za motor pa nevem ..

Da mapo napises za vsak avto posebi mislim da moras imet kar nekaj znanja in izkusenj ...
Ne pomaže ni parfem, kad je čovek smrad.
Prikaži več možnosti


Stalin
Stalin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 085
  • Lokacija: Indija
  • Avtomobil: rikša

#7

Enkrat sem že napisal,bom pa še enkrat.Ne rabiš imeti valjev za meritev konjičkov.Preko OBDja se priključiš na računalnik,daš v četrto prestavo in pri dizlih od 1000 vrtljajev,pri bencinarjih pa od 1500 vrtljajev pa do blokade pohodiš do daske.Na porogramu ti izpiše krivuljo boosta turbine in ostale parametre,na podlagi katerih se da bolj natančno izračunati moč in navor.Je pa res,da rabiš prazno avtocesto in nulti naklon:ok
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#8

Navadno je osnovna verzija mape naložena gor, na valjih se po tem gleda če so vsi parametri v željenem območju in kjer ni, se malo popravi. Se pravi prilagodi se oziroma naredi se tuning, kokrkol cheap se ta beseda sliši. :)

Če je osnovna mapa dobra je na popolnoma stock avtu navadno nekje 95+% od perfekcije, pol se pa na valjih naprej dela.. Oz tko je pri določenih produktih, ki jih poznam.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 430
  • Lokacija: Dolenjska

#9

Kaj pa CSS tuning? Ti naj bi tudi imeli valje in ti izmerijo moč pred in po tuningu. Na a. forumu jih kar pohvalijo, pa tudi cen nimajo zlatarskih :ok

http://www.css-tuning.com/
Prikaži več možnosti


thaking
thaking

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 825
  • Lokacija: SLO (LJ-NM)
  • Avtomobil: BMW 3 FL

#10

Zanima me zakaj so take razlike v ceni mapiranja ? In pa kdo pise mape sam in kdo jih dobi iz tujih drzav ? Zanimal sem se za A6 3.0 TDI 225KM. SKN pravi da mape napise sam ... REVO mape za moj avto ni in jo dobijo iz Anglije .. Za druge nevem.
Valje za 4x4 mislim da ima samo avtoelektronika pa SKN. me zanima koliksne so marze pri mapiranju .. pomoje 200%.

RSR 280KM, 550Nm 650€
Tunerc 260KM, navora nevem tocno 250€
SKN Perofrmance (Revo po novem) 300KM, 610Nm 350€
Avtoelektronika 270KM, 550Nm 600€


Vprašaj jih preko emaila tam kjer so ti poslali ponudbo, torej od kje mapa , zakaj razlika... :laugh
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 258
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#11

Navadno je osnovna verzija mape naložena gor, na valjih se po tem gleda če so vsi parametri v željenem območju in kjer ni, se malo popravi. Se pravi prilagodi se oziroma naredi se tuning, kokrkol cheap se ta beseda sliši. :)

Če je osnovna mapa dobra je na popolnoma stock avtu navadno nekje 95+% od perfekcije, pol se pa na valjih naprej dela.. Oz tko je pri določenih produktih, ki jih poznam.


no končno nekdo povzel realno sliko..
mape so vse generične za stock avte. plačate sotoritev- merjenja valjev in morebitnega časa ki ga osebno zapravi nekdo za vas ko se zapelje kakšen krog in vam na željo ali pa po reklamaciji malo zmanjša navor/moč..
in te storitev eni računajo drago, drugi pa poceni.
zakaj je tako noben ne ve, kod do pred kratkim sam nisem vedel zakaj moj dedek plačuje za lassa gume skoraj toliko kot jst za pilot sport 3. res da se on zapelje 500m do prvega vulkanizerja, sam pa se malo zezam po netu da dobim dobro ceno...
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 726
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#12

no končno nekdo povzel realno sliko..
mape so vse generične za stock avte. plačate sotoritev- merjenja valjev in morebitnega časa ki ga osebno zapravi nekdo za vas ko se zapelje kakšen krog in vam na željo ali pa po reklamaciji malo zmanjša navor/moč..
in te storitev eni računajo drago, drugi pa poceni.
zakaj je tako noben ne ve, kod do pred kratkim sam nisem vedel zakaj moj dedek plačuje za lassa gume skoraj toliko kot jst za pilot sport 3. res da se on zapelje 500m do prvega vulkanizerja, sam pa se malo zezam po netu da dobim dobro ceno...


Ja vsi so isti, samo pri enih gre dpf pa pa, pri drugih pa ne. Pa kaka sklopka pa se kaj zna kje it papa. Ampak vsi so isti :blabla
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 258
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#13

Ja vsi so isti, samo pri enih gre dpf pa pa, pri drugih pa ne. Pa kaka sklopka pa se kaj zna kje it papa. Ampak vsi so isti :blabla


sarkazem pa to.. malo boljse preberi pa boš razumel kaj sem hotel rečt.
imel sem passata in ga pri 100kkm "optimiziral" in vozil do 300kkm. preživel je mojo mladost in norost in ko sem ga prodal s prvo sklopko in prvo turbino noben ni verjel. res da je bila obnovljena vmes ampak..
avto sem peljal takrat k rsr in ja; vsi imajo enak postopek. naložijo neko mapo. generično, vkradeno.. karkoli že pač. in ko to storijo ti nekateri posvetijo še 5min in se zapeljejo en krog in kaj tudi po želji prilagodijo, drugi ti merijo na valjih, tretji nič.
in ja enim crkne potem vse, drugim nič. ampak postopek je pri vseh isti. kakovost map je pa pri večini generična kakovost. ker vsi jo od nekje dobijo. redko kdo bi imel na voljo program, ki obsega tunanje 50 različnih motorjev in bi posvetil svoj čas za razvoj lastnih map. to so priče za babe..
Prikaži več možnosti
    • zoki je všeč


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#14

Preveri če je tudi pri Tunercu tako, mogoče boš presenečen
Prikaži več možnosti


en3rgie123
en3rgie123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 940
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 580Nm

#15

sarkazem pa to.. malo boljse preberi pa boš razumel kaj sem hotel rečt.
imel sem passata in ga pri 100kkm "optimiziral" in vozil do 300kkm. preživel je mojo mladost in norost in ko sem ga prodal s prvo sklopko in prvo turbino noben ni verjel. res da je bila obnovljena vmes ampak..
avto sem peljal takrat k rsr in ja; vsi imajo enak postopek. naložijo neko mapo. generično, vkradeno.. karkoli že pač. in ko to storijo ti nekateri posvetijo še 5min in se zapeljejo en krog in kaj tudi po želji prilagodijo, drugi ti merijo na valjih, tretji nič.
in ja enim crkne potem vse, drugim nič. ampak postopek je pri vseh isti. kakovost map je pa pri večini generična kakovost. ker vsi jo od nekje dobijo. redko kdo bi imel na voljo program, ki obsega tunanje 50 različnih motorjev in bi posvetil svoj čas za razvoj lastnih map. to so priče za babe..


Glih zaradi tega se mi zdi trapasto dat 600€ za mapiranje.
Za tunerca sem slisal da jih pise sam .. oz ti prilagaja glede na tvoje zelje.

Urejal en3rgie123, 14.12.2013, 10:58.

Ne pomaže ni parfem, kad je čovek smrad.
Prikaži več možnosti


C4V4L13R
C4V4L13R

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 575
  • Lokacija: Pod Gorjanci
  • Avtomobil: R

#16

Preveri če je tudi pri Tunercu tako, mogoče boš presenečen

Od začetka je res tako delal, ker se je možak tudi dobro izobrazil v tej smeri. Vendar trg dela svoje. Lažje je nekej naložit pa prodat 10 strankam za 300 EUR, kot sam se ukvarjat s tem en šiht, da dobiš 500 EUR, ker se bo za to odločil mogoče le eden ali dva od teh desetih.

Tako, da sem slišal, da se je kakovost pri njemu pokvarila in ne dela več tako, kot treba
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


tunerc
tunerc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Novo mesto

#17

Od začetka je res tako delal, ker se je možak tudi dobro izobrazil v tej smeri. Vendar trg dela svoje. Lažje je nekej naložit pa prodat 10 strankam za 300 EUR, kot sam se ukvarjat s tem en šiht, da dobiš 500 EUR, ker se bo za to odločil mogoče le eden ali dva od teh desetih.

Tako, da sem slišal, da se je kakovost pri njemu pokvarila in ne dela več tako, kot treba


nikar ne govori prehitro.
res je, da nimam 4x4 valjev. Tudi SKN jih nima, ceprav marsikdo misli da jih imajo. to je edino, kar je v teh postih resnica, vse ostalo je totalna izmisljotina.
Mape seveda pisem sam. Kar se tice kvalitete naj govorijo tisti, ki so ze uporabljali moje izdelke. Kar se tice kvalitete ti lahko povem, da ni popolnoma nic genericnega. Pa da naj te ne zavede vse to ti lahko povem da sem v kompaniji z nizozemsko TOP tuning hiso ATM chiptuning, kateri so tudi najvecji evropski prodajalec tuning fajlov po svetu (www.dyno-chitpuningfiles.com) in pa vodilni tunerji na Nizozemskem, imajo pa tudi svoje ATM chiptuning izpostave po celem svetu (spanija, afrika, dubai itd...) . In oni NE PISEJO map zame, kar pa jih lahko tudi vprasas. Razvoj map je pa seveda naš skupen, in medtem ko jaz uporabljam (zaenkrat še) 2DW dyno, oni uporabljajo 4WD dyno z povezavo vseh valjev tako da se na valjih vrtijo vsa 4 kolesa vozila ceprav je vozilo le na prednji ali zadnji pogon.
Kdor pa ne zna unikat mape napisati v 20-30 minutah pa naj raje kar zapre svojo firmo, tko da res ne vem o cem ti govoris... A mislis da RSR nalaga genericne mape? ali morda CSS?

PS: vedno sem vsaki stranki dal moznost, da je bila zraven pri celotnem postopku tuninga, takoda se je sama prepricala ali je zadeva genericna. Sicer pa tudi genericne mape ni nujno da so slabe...navsezadnje serijski auti imajo vsi genericne mape notri. a mislis da tovarna naredi mapo za vsak avto posebej?
Prikaži več možnosti
    • hejhoj je všeč


hejhoj
hejhoj

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 388
  • Lokacija: petdek zenfa

#18

Bravo tunerc, se ena zadovoljna stranka. Za razliko RSR...
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 726
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#19

sarkazem pa to.. malo boljse preberi pa boš razumel kaj sem hotel rečt.
imel sem passata in ga pri 100kkm "optimiziral" in vozil do 300kkm. preživel je mojo mladost in norost in ko sem ga prodal s prvo sklopko in prvo turbino noben ni verjel. res da je bila obnovljena vmes ampak..
avto sem peljal takrat k rsr in ja; vsi imajo enak postopek. naložijo neko mapo. generično, vkradeno.. karkoli že pač. in ko to storijo ti nekateri posvetijo še 5min in se zapeljejo en krog in kaj tudi po želji prilagodijo, drugi ti merijo na valjih, tretji nič.
in ja enim crkne potem vse, drugim nič. ampak postopek je pri vseh isti. kakovost map je pa pri večini generična kakovost. ker vsi jo od nekje dobijo. redko kdo bi imel na voljo program, ki obsega tunanje 50 različnih motorjev in bi posvetil svoj čas za razvoj lastnih map. to so priče za babe..


Nisi me razumel. Imas tunerje, ki ti naredijo zadevo za 100 eur. Pol pa jok in stok ker pol avta sfali... Med renomiranimi pa razlik ne poznam. Imam svojo izkušnjo, ki je dobra in dela źe dve leti.
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


tunerc
tunerc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Novo mesto

#20

Rsra jaz ne bi v nic dajal. Če mene vprasas nima nihce tok znanja in supporta kot on. Res pa je da pri nekaterih stvareh ne rabimo odkrivati toplo vodo. Če veš kaj delaš in kako avto in računalnik skupaj sodelujeta ti bo tezko kdo drugi naredil boljšo ali slabšo mapo. Trend meritve konjev pred/po cipanju je prisoten le v sloveniji, sam to ne pomeni da je zgrešen. Kar se pa tiče napisanih map, a misliš da je kvaliteta kupljenih iz tujine tok boljša? Mislim da slovenija premore kar nekaj tuning mojstrov, sam tu ne mislim nikogar favorizirati. To pa ne drži zagarazne tuning mojstre za 100eur po avtu.
Prikaži več možnosti