Skoči na vsebino

 

Chip tuning, optimizacija, itd

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
371 odgovorov v temi
Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 728
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#341

Mah, če veš, da je avto OK, se nimaš kaj bat. Drugač se ga pa tam, kar dobr tišči, saj druge ni :ok2 Lahko, da ravno takrat kaj razžene, se pregreje, skuri,... to jep otrebno potem vzeti v zakup, riziko je vedno.


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 965
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#342

Pa ne komplicira zaradi km?

"Komplicira" zaradi slabih izkuüenj s strankami, ker potem njega krivijo, ko na valjih kaj "odnese". Verjetno je tudi pri vse ostalih podobno.

 

Ko sem se jaz z njim menil za leona (15 let star, ampak samo dobrih 100kkm in prvi lastnik), je najprej precej trdo zavrnil, zaradi starosti. Ker sem s pogovorom vseeno nadaljeval (po telefonu), sva počasi prišla na bolj sproščen nivo komunikacije. Takrat mi je tudi lepo razložil, da se izogiba tako starih vozil, ker mu lastniki vedno zagotavljajo, da je avto v nulo, ko pa potem kaj odpove na valjih, pa seveda njega krivijo za to. Iz tega naslova ga povsem razumem.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 606
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#343

Meni za 94 letnik Volva ni nič kompliciral, cca. septembra sva dogovorjena. 

 

Verjetno, če z nekim normalnim tonom ogovoriš ali podaš spisek stvari, ki so se menjale ne komplicira. Če pa je avto že v osnovi bolj podrt in ogromno km, pa rajši ne čipira (tudi jaz nebi).

 

Jaz sem mu poslal mail, opisal stanje in se v odgovoru opravičil, da pred septembrom ne bo šlo. 



Urejal Fleko, 09.07.2019, 14:24.

Prikaži več možnosti


JANI E39
JANI E39
  • Uporabnik
  • Sporočil: 217
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: Bayerische Maschine

#344

Saj ravno zaradi tega sem vprašal. Zase vem, da je avto poštiman, ampak odleti lahko pa še vedno kej, to ne moreš vedet, je le 13 let star. Njega pa sigurno ne bom krivil, če sem sam rinil v optimizacijo.


BAYERISCHE MOTOREN WERKE   :bmw  :burnout

Freude am fahren!

Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#345

Ne dobite pri čipanju kakšne "pogodbe", da če se karkoli zgodi v času meritev, da je odgovornost vaša, ne od tunerja?

Vprašam, nisem še nikoli čipal, niti bil zraven... pa me zanima, če obstaja kaj takšnega, da se tuner zavaruje pred možnimi poškodbami vozila oz. komponent.


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 606
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#346

Ti že mogoče, večino ljudi pa je v smislu ponudiš mu prst, vzame pa celo roko. Dokler nimaš s strankami opravka ne veš česa vsega je človek zmožen  :crazy Zato se v izogib bodiči neprijetnosti rajši dodatnemu € odpove, kar je edino pravilno. 


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 965
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#347

Ti že mogoče, večino ljudi pa je v smislu ponudiš mu prst, vzame pa celo roko. Dokler nimaš s strankami opravka ne veš česa vsega je človek zmožen  :crazy Zato se v izogib bodiči neprijetnosti rajši dodatnemu € odpove, kar je edino pravilno. 

Tako je. Najbolje je, da se osebno z avtom zapeljeü do njega in se pogovorita. Tako sigurno ne bo težav  :ok


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


hombre
hombre
  • Uporabnik
  • Sporočil: 13
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW/Volvo

#348

Ima kdo kaksne izkusnje z Bisse iz Skofje Loke?
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 965
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#349

Ima kdo kaksne izkusnje z Bisse iz Skofje Loke?

Jaz sem se pri njih menil za čipanje Leona in je dečko bil slišati na nivoju. Nisem pa še bil tam, tako da kaj več žal ne morem napisat.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 762
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#350

https://www.facebook...52106?__tn__=-R


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 582
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#351

A pri Molku na Vrhniki tudi čipnejo BMW ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 049
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#352

Moja izkušnja ... odkar nas je zapustil Jože (@joze2), nisem imel posebnega veselja šariti po motorni elektroniki, saj me nihče drug ni uspel "premakniti". Saj ne, da sem preklical vse, ki se s tem ukvarjajo (sem jih pa par) in tule sploh ne komentiram njihovega dela, samo človek pač dobiva razne informacije in govorilo se je, da obstaja en Srđan, ki hodi v tujino "čipat" hude nove avte z 900 KM. In to na celjskem!

 

Dobro, dajmo preveriti. Najprej pošljem email - seveda z nemogočimi željami - da bi rad večjo odzivnost, pa če se da eliminirati 8. prestavo, ker vožnja pri 1000 vrtljajih je res neprijazna. Pa če se da kako rešiti zaganjanje pri speljevanju ... skratka, povedano po domače: "Ali mi lahko dodate dva valja?" :skrbast

 

Dobil sem temeljit odgovor in razlago glede delovanja motorja in možnosti glede sprememb. Odziv je bil jasen. Avto lahko nastavimo po želji voznika, ampak ker ima premalo kilometrov, da bi ekološke komponente bilo smiselno odstraniti, bo tudi sprememba parametrov temu primerna. Super, mojster razume in podpira "zahtevne" stranke in vsako moje neumno vprašanje zatre z laiku razumljivim odgovorom.

 

Torej, gre za "custom" izdelavo mape, ki se prilagodi željam, stanju motornih komponent in verziji motornega računalnika (tako strojnega kot tudi programskega dela). Lahko se natančno definira, koliko navora več bo pri določenih vrtljajih, na primer.

 

Kako zadeva poteka? Najprej se med vožnjo izmerijo "live data" parametri. Nato se prebere program na motornem računalniku (DME),  prebranim podatkom pa spremenijo parametri v kar 150 postavkah (vsaka od teh postavk pa ima še veliko drugih spremenljivk). Spremenjen program se potem naloži nazaj na DME in zmogljivosti se že drugič preverijo na valjih, da dobimo before/after primerjavo.

 

O individualnosti posega priča tudi dejstvo, da sem med prvim prebiranjem DME na pooblaščenem servisu nadgradil DME za novejšo različico, zato je bilo podatke prebrati znova, optimizacijo pa seveda narediti na obstoječi različici. Za vsem, kakopak, stoji matematika.Teoretično izračunan prirastek glede na spremenjene parametre je bil +33 KM in 60 Nm, v praksi so valji pokazali minimalno odstopanje: +31 KM in 53 Nm.

 

Ali bi se dalo iztisniti več? Z lahkoto, ampak to bi pomenilo znatno krajšo življenjsko dobo DP filtra, saj je stehiometrija, to je razmerje goriva in zraka, nastavljena na varno stran. Odklon bi povečal moč in žal tudi dimnost.

 

Rezultat je zanimiv in pričakovan. Subtilno večja moč in enako zvezno podajanje moči. Povedano drugače: karakter avta je isti, le rahlo močnejši je, kadar je pedal za plin aktiviran za več kot 30 %. Mehkost pretikanja med prvimi tremi prestavami je odpravila novejša različica DME in menjalnika, kar sicer ni povezavi s posegom, vsekakor pa je sprememba dobrodošla zaradi prirastka moči.

 

Cena posega variira glede na tip motornega računalnika, za kar obstaja konkreten cenik v obliki starega telefonskega imenika, okvirno pa je to med 400-500 €, kar že vključuje dve meritvi na valjih in na cesti ter backup vseh programskih različic (tudi originalnih). Poseg traja najprej 1 uro za branje, potem 10 ali več ur za spremembo programa (avta se ne potrebuje) in še 1 uro za nov program in meritev na valjih.

 

Skratka, mene so prepričali. Pa me ni lahko. :ok2

V bazi sem lahko, firbec, kakršen sem,  poškilil tudi med ostale projekte in videl kar nekaj zanimivih BMWjev, npr. E36 328i  s krepko preko 200 KM (seveda tudi z mehanskimi predelavami). Pa vse do Audija R8 V10 z 834 KM. :blah

 

Všeč mi je predvsem to, da ne prodajajo megle in to tudi povedo na glas.

https://www.carpro.s.../chip-tuning-3/


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, fp4492 in Volvej uporabnikom je všeč to sporočilo


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 982
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#353

@gerchy, je tvoj avto se v garanciji? Kako je s tem po sarenju v DME? Se vidi na servisu ali ne? Skodilak bi potreboval isto... :)

Odstranit 8. Prestavo, wtf? :ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 728
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#354

Nalepi še kakšen graf :ok


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 049
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#355

Ne, nisem je podaljšal. Sta pa v garanciji EGR in hladilnik, dokler je aktiven vpoklic tudi za že zamenjane komponente.

 

Teh računalnikov je mali milijon, saj sem napisal, cenik ima 1000 strani, in npr. dva ista avtomobila, izdelana v istem dnevu, lahko imata drugačne parametre (BMW ima sploh dodatne oznake za verzije). 

Najbolje, da pošlješ mail in vprašaš. 

 

8. prestava, ja, sem potem našel rešitev. Prestaviš v Sport, potem nikoli ne prestavi v 8. prestavo, kar pomeni vožnjo med 2 in 3 tisoč vrtljaji in normalno odzivnost. Pri 1000 vrtljajih, to je med 80 in 90 km/h, je to samo mučenje za motor. V bistvu je škodljivo.

 

David, graf in celo mini video je na njihovi FB strani.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 982
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#356

Ok, bomo vidli kaj bodo gospodi povedali ;)

Ja, mene moti, da recimo peljem gor po klancu, pa ga drzi na 1200rpm. In gre. Ampak ni to to, cujes po zvoku in cutis po drugacnem delovanju motorja (rahle vibracije). Vse zaradi sparanja in porabe, da lahko napisejo, da avto porabi 4,5l/100km :crazy

Zdaj se zadeva premakne nekam ha? Kot da bi vozil drug avto :)

Urejal MajoR, Včeraj, 08:59.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 744
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#357

Pa potem na AC ti pa 8. prestava ne pride nič prav?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 049
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#358

Meni je taka vožnja nevarna. Enkrat sem vepljal vštric z eno gospo na dvopasovnici. Sem že od daleč ocenil, da je malo raztreščena in sem bil previden. In ko je začela počasi zavijati na moj pas, sem pohodil. Predno je ta vrag prestavil dve ali tri prestavi nižje, je trajalo. Komaj sem švignil mimo. Če bi imel v štartu izhodišče 2000 vrtljajev, bi to bila mala malica. Ta nesrečna ekologija je res odveč. Samo zaradi 2 dcl manjše porabe - parkrat sem testiral, prevozil AC MB-LJ v 7. in drugič v 8. prestavi. Razlika je 2 dcl. Menda Alpinin firmware prestavlja drugače - prestavi v višjo že pri 1300 vrtljajih.

8. prestava je v redu pri višjih hitrostih, pri 130 pa je bolje imeti v 7. 

 

Ni drug avto. Saj to je catch, ni takšne razlike, da bi zdaj avto znorel in butnil. Lepo zvezno je. So take prijetne razlike. Zdrsuje v prazno v tretji, ko prej ni, pa pospeševanje od 160 naprej je živahnejše, do 200 prilezeš prej. Temperatura olja nespremenjena. Žena pravi, da prej pride do željene hitrosti. :skrbast


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 839
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#359

Za kater motor je govora?

 

8. stopenjski ZF je men super, ampak sem ugotovil, da je z 2.0d motorjem bolj žalost zaradi točno tega, ker je ves čas v previsoki prestavi. 116d z avtomatikom je bil katastrofa, ves čas je brnel in tresel, si ga moral skos v sport dajat. F31 320d je bistveno bolje, ampak vseeno bi imel raje ves čas prestavo nižje. Vse kar sem vozil pa recimo s 3.0 je bila pa to super kombinacija, nobenega tresenja, menjalnik ter motor se bolj ujameta.



Urejal neicheq, Včeraj, 09:12.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 049
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#360

320d B47. Ja, saj pravim, sport način reši težavo prenizkih vrtljajev.

30d in 35d sta definitivno drug svet (in nasploh čisto drugače-bolje podajata moč), ampak tudi tam se "forsirajo" nizki vrtljaji in odzivnost je vseeno bistveno slabša, tako da je sport način zaželjen tudi tam.

Ampak dobro, to nima veze z optimizacijo DME - da ostanemo ontopic.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti