Skoči na vsebino

 

Chip tuning, optimizacija, itd

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
382 odgovorov v temi
fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#361

Si pomislil na M-performance? Zakaj si se potem odločil za tole? Zaradi cene? Prirastki so podobni, z M-performance dobiš zraven še menjavo intercoolerja, garancija ostane, je pa cena x2  okvirno. Baje pa je M-performance nadgradnja DME pogojena s tem, da ima avto tudi M-performance zavore ...


Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#362

Ah ja Gerchy, ah ja.  :laugh

 

Hint: sem ti rekel da kupi šestaka!


Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 194
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#363

@fp4492

Sem pomislil, seveda. Sem ga tudi preizkusil in je definitivno vreden greha. Še posebej, če imaš nov avto. Mislim, da zavore niso pogoj, saj niso v direktni povezavi z motorno elektroniko (razen če se opciji dopolnjujeta v konfiguratorju?). Nisem pa preverjal.

 

Po moje bi ti moral preveriti, če se da kaj izboljšati na tvojem. Večji intercooler najbrž ni ovira. :ok2

 

Če sem iskren, so me tukaj prepričale individualne možnosti, večji potencial, dejanske meritve na valjih in posredovanje tehničnega znanja, ker mi je področje zanimivo. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#364

@gerchy, moj ima M-performance ;) za chip tuning M-performance-a pa se nekako (še) nisem odločil :) konjev drugače tako ni nikoli dovolj ...

 

Pogoj M-performance zavor pa mi je omenil prejšnji lastnik, ki je dal ta famozni M-performance vgraditi in so mu baje dali takšno informacijo na pooblaščencu. Ne vem, kako je v konfiguratorju, če naročaš novega.


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 224
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#365

jaz bi šel z nekom čisto tako na easy naredit test, koliko se potrebuje zavorne poti pri navadnih, koliko na M perf zavorah in kok recimo v mojem primeru EBC, pri različnih hitrostih km/h: 60 - 80 - 100 - 120 - 140 160 180 in recimo 200 (to so več ali manj hitrosti ki se jih ljudje največ poslužujejo)- Še vedno sem mnenja da v osnovi "sami konji" niso tok odvisni od zavor ali če se drugače izrazim: z 150ps ravno tako dosežeš hitrost 160-200, kot z 210 ps, le čas trajanja je tukaj različen kako do tam prilesti oz. temu lahko rečemo tudi pospešek, sploh če je masa vozila več ali manj ista in identične pnevmatike. Je pa res da bistvene razlika pri zavorah in zaviranju doprinesejo velikost diska, voznik, odzivnost, pnevmatike, razmere na podlagi, .... 

 

No kar sem hotel povedati je to, da imaš recimo pri enem 320d z navadnmi bremzami (184-191ps) lahko tudi M perf povečanje moči, pa ni nuja takoj druge diske in čeljusti gor natikat (če se dela to naknadno), ampak je to posledično marketinška poteza, ker marsikomu na bmw servisu takoj celo ponudijo večje zavore poleg IC. Kot pa ste že ugotovil konjev ni nikoli dosti tako da moje mnenje menjava meni osebno za vsakdanjo uporabo in načina vožnje samega IC ni smiselna, ker se lahko z dobro mapo tunerja ravno tako približaš vrednostim ki jih ponuja bmw(215-225), pri tem pa dobrega jurčka "vtakneš" kam drugam. 

 

Lahko pa se motim in je le to moje mnenje, zato me ne zbrcat do onemoglosti ;)   



Urejal Taucher, 14.10.2019, 12:21.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 194
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#366

Zavorna pot z diski od 316d in s tistimi od M3 bo ISTA. ;)

Razlika bo šele v več zaporednih zaviranjih. Tam potem nastane razlika, saj s 300 konji, kolikor jih ima 330d s performance paketom, bistveno hitreje manevriraš med hitrostmi 100-200. In tam zmogljivejše zavore pridejo veliko bolj do izraza.

 

@fp4492

Vem, vem, da imaš M performance, saj zato sem se pohecal, da večji intercooler najbrž ne škodi. :laugh


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 004
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#367

pa posledičo če imaš na 316d nove gume drugi pa stare bo spet razlika.

Na dežju ali mokri cesti pa je vse en drek (v primerjavi s suho podlago)



Urejal mika2023, 14.10.2019, 12:25.

Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 224
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#368

da ne bova predolga in podobno, sem napisal da je zavorna odvisna od več dejavnikov......, pisal sem več ali manj za osnovne 20d modele z + MP kitom, in nikjer nisem omenjal M vozil in njihove velike debele diske.... seveda je odvisno od št. zaporednih zaviranj, samo tega pri povprečnem uporabniku v vsakdanjem prometu niti ni... 


Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 876
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#369

Pred leti sem se vozil po ljubljani z 325i e36, predelava "šnitcer" komplet podvozje ter motor (3.0/ 250ps). Zavore so bile daleč, ampak res daleč od navadnih e36. Z M3 e36 se nisem peljal nikoli, tako da zavorne poti ne morem primerjati.  Bolj slabo verjamem, da je razlika le pri večkratnem zaviranju. 


Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#370

Pri seriji e9x dobiš pri PPKju drug računalnik, IC, cev na IC, ventilator hladilnika in pa nek "distančnik med odbijačem in zaščito motorja kar omogoča boljši pretok zraka skozi IC in nato pod sam avtomobil.

Razlika med mojim e91 177km in očetovo e92 z v osnovi 184km je kot noč in dan. Res "ugodna" naložba glede na to kaj vse dobiš in poleg tega ne izgubiš garancije itd.

Seveda pa menjava zavor ni bila potrebna.

 

Lp, Samo



Urejal nightmare, 14.10.2019, 13:39.

Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 766
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Citroen c5

#371

Srđan je bil edini ki mi je prisluhnil, ko sem na ex a4 delal turbo projekt. Ostali so ali modro molčali, ali pa govorili da to ne bo špilalo. No takrat ko bi moral ga odpeljati čipati sem avto lih prodal in naslednji lastnik ni razen uničevanja nič naredil. Potem se je avto prodal in je novi lastnik pri Srđanu naredu čipin stavr baje sedaj dela.

 

https://www.avto.net...4 quattro 1.8 T

 

 

lp


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 194
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#372

Še tole napišem javno, saj mi je par ljudi postavilo vprašanje glede porabe, ker marsikje preberejo, da se poraba zniža.

Popolnoma pošten odgovor je, da avto nudi več moči pri isti porabi, kar logično pomeni, da je že to prihranek.

 

Za konkretno znižanje porabe bi se morala opraviti popolnoma drugačna sprememba motornega programa - tako, da bi se povečala volumenska učinkovitost motorja. To pa v prvi vrsti terja odstranitev ekoloških komponent.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 107
  • Lokacija: Maribor

#373

Eni bi "čipali" dva nula pa se za porabo sekirajo ali bo kak deci razlike? Že tako ima porabo kot gilera runner  :-D


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 224
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#374

Eni bi "čipali" dva nula pa se za porabo sekirajo ali bo kak deci razlike? Že tako ima porabo kot gilera runner  :-D

Jaz sem na svojem f31 istočasno optimiral zadevo, ko sem iz zimskih gum šel na letne, se je poraba v povprečju zvišala za max cca. 1-2 dcl/100 km, s tem da se neki pozna na račun tega ker ga tudi bolj kdaj na obrate vozim, hitreje močneje pospešujem (bolj pohodim stopalko) in peljem tudi višje hitrosti, potem preko poletja mi je več ali manj klima skoz laufala, potem ker so zimske 18" letne pa 19", ko smo šli na morje, gor prtljažnik pa truga, tako da vse skupaj nanese nekaj razlike. Vendar v povprečju če pogledam da bi vozil isti režim, si pa upam trditi da je poraba več ali manj tam tam in razlika v mojem primeru, meni osebno ni omembe vredna.

 

Po števcu naredim od 870-950 km, potem grem tankat noter pa mi je šlo tudi že 58L (sem se malce pomatral z ročko ;) ).  V enem koledarskem letu sem z njim naredil 23.400 km, poraba izračunana na "roke" se mi giblje med 5,8-6,3 L/100km (comp tudi skoraj da natančo kaže razlika morda 0,1L). Bom pa videl sedaj ko bo zima pa spet zimski komplet, pa posledično ožje gume, nižje hitrosti (prilagojeno vremenskim razmeram) kje se bodo številke vrtele, so mi pa kot rečeno nepomembne, ampak zgolj radi beleženja in neke lastne evidence. Se pravi grem avte tankat in delam km in ponovim vajo, peljem pa kakor mi paše in kakor je možnost cestišča. :ok

 

Tako da če koga zanima naj ga ne bo strah optimirat zadeve, saj poraba ne bo tako podražila zadeve oz. pri meni se poraba ni znižala, ker se je rahlo spremenil režim vožnje. dejansko bi morali imet iste pogoje, iste gume, ista pospeševanja, iste hitrosti,.. cel kup dejavnikov. Skratka lahko si nekje na istem, s tem da imaš malce več ps.   :)    



Urejal Taucher, 07.11.2019, 10:53.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 473
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#375

Mah poraba nima neke velke veze zares.. S temi avti so drugi stroski tolk visoki, da tistih par deci na 100km gor dol, ne bo nobenmu za dopust prhranl.

 

Mene bolj skrbi to, da mi je po 100kkm ponovno zacel tresti vztrajnik. Cipiral sem 110kkm nazaj, 100kkm nazaj dal novo sklopko in vztrajnik, sedaj mi pa spet trese na vsake tolko...

Vprasanje ali je razlog remap, ampak pomaga ziher ne (vecji navor).


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 049
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#376

Še tole napišem javno, saj mi je par ljudi postavilo vprašanje glede porabe, ker marsikje preberejo, da se poraba zniža.

Popolnoma pošten odgovor je, da avto nudi več moči pri isti porabi, kar logično pomeni, da je že to prihranek.

 

Za konkretno znižanje porabe bi se morala opraviti popolnoma drugačna sprememba motornega programa - tako, da bi se povečala volumenska učinkovitost motorja. To pa v prvi vrsti terja odstranitev ekoloških komponent.

Mislim, da je to tudi odvisno do motorja do motorja oz. avta kot celote.

 

Meni je poraba na Meganu dCi letnik 2001 po optimizaciji padla za dober liter in avto je postal precej bolj vozen. Enostavno je imel navor v seriji nekako glupo razporejen in je v nizkih obratih tresel ko zmešan (pri konstantni hitrosti). Po optimizaciji tega problema ni bilo več in dejansko je poraba padla. Jaz sem šel optimizacijo delati predvsem zaradi tega tresenja in seveda tudi performansov. Da je poraba padla je bil dobrodošel stranski učinek.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 194
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#377

Ja, ampak tisti (20 let star) motor je bolj kot ne predpotopen v primerjavi z današnjimi, obremenjenimi z vsemi ekološkimi pritiklinami. Gre za povsem druge okoliščine. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 049
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#378

Ja, ampak tisti (20 let star) motor je bolj kot ne predpotopen v primerjavi z današnjimi, obremenjenimi z vsemi ekološkimi pritiklinami. Gre za povsem druge okoliščine. 

To je res. Ne poznam pa vseh motorjev na trgu, zato je težko ocenjevati, če so med njimi še vedno kakšni, ki se podobno obnašajo, kot se je takrat oni v meganu. Na to sem misli.

 

Vsekakor pa optimizacije ne delaš zaradi nižje porabe.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 718
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#379

Mah poraba nima neke velke veze zares.. S temi avti so drugi stroski tolk visoki, da tistih par deci na 100km gor dol, ne bo nobenmu za dopust prhranl.

 

Mene bolj skrbi to, da mi je po 100kkm ponovno zacel tresti vztrajnik. Cipiral sem 110kkm nazaj, 100kkm nazaj dal novo sklopko in vztrajnik, sedaj mi pa spet trese na vsake tolko...

Vprasanje ali je razlog remap, ampak pomaga ziher ne (vecji navor).

Sam sem imel pri optimiziranih avtomobilih enako težavo. :(

Optimizirali so priznani tunerji, ampak čas in km so privedli do težave z vztrajnikom.


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 886
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#380

Tezave z menjalnikom, vztrajnikom pridejo slej ko prej. Pri optimiranih avtih pac malo prej.
Moj pije po optimizaciji nekje 3 dcl manj. Najbolj se pozna od 120 km/h naprej... pri 160 km/h je sedaj malenkost nad 7, prej direkt 8. Pa seveda pospesevanja so nekoliko hitrejsa, ceprav 3.0d ze prej ni bil podhranjen. Nekaj pa naredi tudi menjalnik, ki pac malo drugace naziga obrate kot rocni.
Prikaži več možnosti