Skoči na vsebino

 

Chip tuning, optimizacija, itd

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
486 odgovorov v temi
u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 857
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#61

Tudi sam sem presenečen nad tem

http://www.mcchip-dk...er/E30/325i/170

Bom pa se nekaj stvari dogradil in do erca, pa da vidimo.
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


wizz
wizz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 760
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: /

#62

Zguba denarja ... slabih 10% povečana moč za ceno skoraj 600€.... kje se ti pa splača. Bolje, da nadgradiš zavore z boljšimi diski in ploščicami za ta denar... bo več koristi pri hitri vožnji.


Odvisno kako gledaš

22 konjev za 580€ pri NA je poceni.

Če je to seveda res/realno.
Prikaži več možnosti


mega_ne
mega_ne

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 859
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: BMW BRP Aprilia Yamaha

#63

S tem da je @cybermatrix omenil da so cene pri nas nižje kot na uradnem ceniku...
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 740
  • Lokacija: ljubljana

#64

Pri mojem poizvedovanju, lahko napišem da so RSR, Tunerc, CSS, SKN s ceno na 350€ - nekateri ponujajo do 20% popusta na skupinsko čipanje, razen Avtoelektrika ima ceno 500€, vendar pravijo če se oglasim osebno da se bomo dogovorili za boljšo ceno.
Nagibam se najbolj k Tunercu. Pa izgleda da se nas bo nabralo nekaj (vsaj trije) do spomladi, in se bomo dogovorili če ima kdo kakšno drugačno željo, iti kam drugam.


Ker sam tudi razmišljam da bi čipal avto me zanima zakaj so res mape od avtoelektrike toliko dražje od ostale konkurence?....mogoče zato ker sami razvijajo mape? ker če so res bolj kvalitetni teh 150€ razlike hitro pozabiš za voljo kvalitete.
Se pravi zanima me z čim opracičijo višjo ceno? In pa če ima že kdo iskušnje z njim (sploh primerjava z drugimi tunerji)

Lp nixx
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 487
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#65

Ful je butast se pogovarjat o tem na ta način. A so jabolka dražja od hrušk al je obratno, je blo jajce prej al kura?

Če bi radi hitrejši avto pa ja ne bo par sto evrov tako vroča debata.. Sej majo tovarne motorsport verzije softverov, pa nej jih kdo povpraša kok tm kej košta.

Kupiš f10 al ga na lizing vzameš al karkoli, in pol te 150€ razlike iz tira meče in to za nevem nekih 10% večji output in poseganje v samo bistvo 15k vredne mašine?

Ste pa modeli, ni kej.

Urejal voith, 04.01.2014, 02:29.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 689
  • Lokacija: LJ

#66

Se vsaj enkrat strinjam.
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 777
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#67

Ker sam tudi razmišljam da bi čipal avto me zanima zakaj so res mape od avtoelektrike toliko dražje od ostale konkurence?....mogoče zato ker sami razvijajo mape? ker če so res bolj kvalitetni teh 150€ razlike hitro pozabiš za voljo kvalitete.
Se pravi zanima me z čim opracičijo višjo ceno? In pa če ima že kdo iskušnje z njim (sploh primerjava z drugimi tunerji)

Lp nixx


Ne skrbi, so konkurencni omenjenim cenam. Vse se da zmenit, ampak pojdi tja osebno :ok
Prikaži več možnosti


Luky
Luky

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 358
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: kolo

#68

mogoče imaš pa ti 2 stari gari ravno zato, ker te 150eu ne meče iz tira, on pa vozi f10.. ni glih na mestu da ti njemu pametuješ..

in tudi če imaš f10 najverjetneje za 150eu delaš več kot par minut, kolikor porabiš za vprašanje na bmwslo..

damirkos nevem zakaj bi hodil osebno tja se pogajat za ceno, če imaš drugje že v osnovi tako ceno? to sprašuje tudi nix, če nudijo kaj več kot drugi..
Prikaži več možnosti


Blind
Blind

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 493
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E90

#69

mogoče imaš pa ti 2 stari gari ravno zato, ker te 150eu ne meče iz tira, on pa vozi f10.. ni glih na mestu da ti njemu pametuješ..

in tudi če imaš f10 najverjetneje za 150eu delaš več kot par minut, kolikor porabiš za vprašanje na bmwslo..

damirkos nevem zakaj bi hodil osebno tja se pogajat za ceno, če imaš drugje že v osnovi tako ceno? to sprašuje tudi nix, če nudijo kaj več kot drugi..


Sem na Avtoelektriko poslal še eno poizvedbo, ravno v tej smeri.
Raje plačam 100eur več, če vem da se bo nekdo avtu posvetil individualno, torej prilagodil optimizacijo glede na samo stanje motorja in ostalih delov.
Ker četudi se nalagajo generične mape, jaz pač ne vrjamem da ena mapa ki je narejena za določen motor (recimo 318d) ne deluje na vseh vozilih isto.


Gre se za to da nevem zakaj bi nekomu plačal več za isto storitev ?
Če pa bo kdo od dražjih tunerjev dobro argumentiral zakaj je dražji in je njegova storitev boljša od cenejšega pa z veseljem pridem k njemu na optimizacijo !
Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 297
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#70

Blind, kakšen mesec prej še enkrat sporoč, kdaj boste šli skupinsko tunirat. Če bom imel do takrat narejen izpuh, se mogoče pridružim.

BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 297
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#71

In še eno vprašanje tunerjem tukaj gor:
Prilagodite mapo, če je gor custom izpuh? Saj, če date gor zgolj generično mapo, potem izpuh (ki je narejen za večji pretok zraka od motorja naprej) nima toliko efekta, kot če bi prilagodili mapo tudi temu.

BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


Original-One
Original-One

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28
  • Lokacija: Metropola
  • Avtomobil: Kia Turbo

#72

Zame je pravi tuning samo individualni tuning.

Tole generično nalaganje map je pa smešno precenjeno.

lp
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 503
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#73

Jaz bi pa samo izpostavil, da je dejstvo da NI vsak motor isti, kljub isti oznaki in tukaj pride do izraza fine tuning na valjih in ne genericne mape. Morda samo kot osnova. Vsekakor je fine tuning muss za zahtevne uporabnike ali stranke optimiranja svojih motorjev. Tukaj je generika dalec od optimuma...
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 658
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#74

Fantje,dejstvo je da nikakor ne moraš plačati nekih oslug brez,da bi vedel kaj si dobil,torej meritev pred in po posegu je OBVEZNA...
Ker pa vsak laik ve da niti dva motorja nista popolnoma enaka,sploh če je na kateremu še kaj dodelanega in ravno zaradi tega je potrebno delati elektroniko na vsakem avtu drugače....
In kar sem do sedaj videl je zame obvezna stvar pri mapiranju da se mape pišejo na valjih kateri so namenjeni za mapiranje vozil in ne samo za meritve....torej valji z zavoro....

toliko na kratko,lahko pi pisal dve strani tega ampak se mi ne da....


lp.Tin
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 503
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#75

Se strinjam.

Vendar ne uporabljajo vsi za to valarje, temveč zgolj za meritev pred in po posegu. Povedano drugače, da pač vidiš, DA JE RES in da mogoče dobiš še list z meritvijo v roke. Tega kot vidim veliko posameznikov ne razume najbolje.


Zahtevne stranke razumemo. Po moje je to sploh bistven namen valjev, veliko pred rezultatom prej-kasneje.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 658
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#76

Zahtevne stranke razumemo. Po moje je to sploh bistven namen valjev, veliko pred rezultatom prej-kasneje.


tudi sama elekronika se bi morala izvajat na valjih kateri imajo zavoro in simulirajo cesto in zrači upor,ne pa kar nekaj na pamet...
zato jaz prisegam na tunerca..:)
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 740
  • Lokacija: ljubljana

#77

tudi sama elekronika se bi morala izvajat na valjih kateri imajo zavoro in simulirajo cesto in zrači upor,ne pa kar nekaj na pamet...
zato jaz prisegam na tunerca..:)


no evo točno to me je zanimalo...se pravi je potem tunerc najboljša izbira saj prilagodi mapo za vsak avto posebaj? :)

:beer
Prikaži več možnosti


cybermatrix
cybermatrix

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 536
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: X5

#78

no evo točno to me je zanimalo...se pravi je potem tunerc najboljša izbira saj prilagodi mapo za vsak avto posebaj? :)

:beer


@nixx: Kateri avto pa bi ti rad rihtal? Mogoče bo res najbolje, da greš do tunerca. Po tem kar sem tudi sam slišal ne more biti napačen naslov.

Sicer valji, bolje rečeno ventilacija, kar se tiče zraka, ne simulira ravno upor zraka temveč bolj pretok zraka, tako da ima motor na voljo tako kot v razmerah na cesti pri določeni hitrosti.

Ampak res prosim preberi tudi to kaj je celo sam tunerc napisal v sporočilu #17.

Normalno, da ko govorimo o stock konfiguraciji je to nekaj drugega kot pa vozilo, ki ima drug izpuh, intercoler, injektorje itd itd...takrat seveda so valji najbolj optimalna opcija. Pa zopet, če bi imel 3 iste avte z istimi komponentami boš na vse naložil isto verzijo in bo mogoče,MOGOČE 1-2 km razlike med enim, drugim in tretjim. Če bi bil vsak avto istih sestavnih delov tako različen potem bi res še proizvajalci morali za vsakega posebej delati software. Pa vemo da ni tako.

Pri bencinarjih se pa najbolje vidi razlika med chip tunerji, pri turbo dizlu manj in končni prirastek je lahko pri najboljšem, srednje dobrem in slabem tunerju isti...ko pa gledaš kako se je to doseglo pa je druga. Valji bodo pri vseh 3 pokazali isti prirastek na moči. Čas pa težave pri "slabši" mapi po načinu izvedbe, ne končnem rezultatu moči. Prosim, da ne mešate naše ponudbe z delom kakšnih garažarjev za 150 EUR in potem ocenite, da smo šalabajsarji ali podobno.

Urejal cybermatrix, 04.01.2014, 16:06.

Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 857
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#79

Sam mislim da pri serijskih predvsem je vecina TD, ni neke umetnosti in smisla delati individualen tuning in pisati mapo posebej za vsak avto, ampak se pac nalozi gor popravljena mapa dolocenega izvajalca, velikih razlik tako ali tako ni.

Cim pa je na motorju bilo kaj delanega tudi na "hardwareu" pa genericne mape odpadejo in je potrebno narediti mapo na valjih kot se rece!
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 777
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#80

mogoče imaš pa ti 2 stari gari ravno zato, ker te 150eu ne meče iz tira, on pa vozi f10.. ni glih na mestu da ti njemu pametuješ..

in tudi če imaš f10 najverjetneje za 150eu delaš več kot par minut, kolikor porabiš za vprašanje na bmwslo..

damirkos nevem zakaj bi hodil osebno tja se pogajat za ceno, če imaš drugje že v osnovi tako ceno? to sprašuje tudi nix, če nudijo kaj več kot drugi..


Ne vem kaj nudijo drugi. Meni so napravili vec, za konkurencno ceno. Za. 200 eur pa verjetno ne bodo delali.

Ni vprasanje ce dobis vec ampak ce dobis boljso storitev. Od tega da je Andraz prisel po avto, mi razlozil kako bo zadevo naredil, do tega da je napravil se eno zadevo o kateri pa javno ne bi. :ok

Sej pravim, ne poznam drugih, tako da tezko recem ce so boljsi, lahko pa recem da je ze dve leti vse super z avtom :ok
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.