Skoči na vsebino

 

Chip tuning, optimizacija, itd

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
486 odgovorov v temi
tunerc
tunerc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Novo mesto

#81

eno precitajo mapo in jo posiljajo na drug konec evrope in cakajo pol ure ali se vec za popravljen izdelek, drugi jo pa v tem casu napisemo sami.

Jaz imam še vedno Dimsport opremo, katero sem kupil leta 2007 ko SLAVE user, pa je nisem vzel iz kovcka ze ene 2leti ziher. Jaz z posiljanjem map nikakor nisem bil zadovoljen (obljubljeno in zmerjeno nikoli ni bilo isto) zato sem šel raje v lasten razvoj map in šele takrat se je moj posel chiptuning dizlov zelo popravil in razsiril.
Navsezadnje se mora vsakdo zavedati, da ljudje, ki prodajajo čiptuning mape preko spleta ali kako drugace, na svojih strankah tudi dobesedno preizkusajo razlicne mape in razlicne popravke, katere svojim strankam nikoli ne bi. Ce jaz nekomu posljem mapo recimo v anglijo (nekomu kije mapo od mene kupil), pa se mu avto razleti. ali mi kaj more? NIČ!. Tu pa ko se dela vse uradno, z racuni, z valji, z meritvami, pa ni cist enostavno. Treba je biti ZELO previden in biti preprican, da tisto kar bos stranki nalozil na vozilo bo res delalo kot mora. Ce ne ADIJO tvoj posel.

In še nekaj, kar sem opazil da je zelo zanimivo v SLO. Ko sem bil pri svojem tuning partnerju na Nizozemskem, ga je kontaktiral en uporabnik iz Kranja. Imena in priimka raje ne bomomenjal. in je hotel od njega kupiti opremo in biti njegov SLAVE. Moj partner mu je dal moj kontakt da lahko fajle kupuje preko mene, pa se je tip ustrasil da je pac Slovenija zanic kar se tice tuninga in ima raje da mu tuning program pise kaka ugledna firma. No navsezadnje je od njega kupil KESS slave orodje (za read/write ECU preko obdja in posiljanje MASTERJU). Pri tem je pa najbolj hecno to, da sem temu tipu par map napisal jaz osebno, pa on tega sploh ne ve, saj je prejel fajl preko njegovega emaila , ker pac njegov MASTER takrat ni imel casa zanj in je prosil mene.
Prikaži več možnosti


tunerc
tunerc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Novo mesto

#82

kar se pa tice cen.... Eni dvomijo, da bi kdo za 300 eur napisal mapo sam. In zakaj ne? Ce naredis 2 taki mapi na dan je to 600 eur x 20 delovnih dni je 12.000eur na mesec (bog vas uslisaj ko bi bilo to res). Teorija seveda. meni se seveda ZELO splaca mape pisati sam, navsezadnje 600 eur na dan ni tako slabo, sploh zame ne (sem oseba popolnoma brez kreditov) . Verjamem pa da je neki vecji firmi, ki je vzela 200 do 500 KILO eur kreditov za 600 eur na dan ne prezivijo. To je realnost, zal.

Meni se splaca tako delat, opremo imam, znanje tudi (ki ga seveda non stop dograjujem) in pa zelo dober backup drugih tuning his/firm z katerimi sodelujem.

PS: z malo srece bo letos nadgradnja valjev....

Urejal tunerc, 04.01.2014, 18:21.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 006
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#83

torej kaj se da naredit na S50B30 in na M57D25 in koliko € to pride...

naj povem da bi želel custom mapo... zakaj? ker S50B30 ima alu ustrajnik, nekoliko pobrušene kanale ventilov, nima katalizatorjev in pa nekaj delov je 3,2 in 3,0 GT model. Narejena je bila zelo obsežna generalna na motorju. Pri tem motorju bi predvsem rad večjo moč na višjih vrtljajih.

M57D25 pa je serijski ampak sem ugotovil da ima predolga prestavna razmerja za moj daily stil vožnje... Rad bi da ima predvsem lepšo krivuljo navora in moči ter več moči in navora v nizkih obratih... in pa turbo luknjo kolikor jo je, jo bi rad zmanjšal... rad bi da vleče že od prostega teka... ker velikokrat vozim z 1000rpm ker mi pač tko paše...

Ali se da kaj naredit na tem...?

Hvala za info ;)
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 653
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: ///M

#84

torej kaj se da naredit na S50B30 in na M57D25 in koliko € to pride...

naj povem da bi želel custom mapo... zakaj? ker S50B30 ima alu ustrajnik, nekoliko pobrušene kanale ventilov, nima katalizatorjev in pa nekaj delov je 3,2 in 3,0 GT model. Narejena je bila zelo obsežna generalna na motorju. Pri tem motorju bi predvsem rad večjo moč na višjih vrtljajih.

M57D25 pa je serijski ampak sem ugotovil da ima predolga prestavna razmerja za moj daily stil vožnje... Rad bi da ima predvsem lepšo krivuljo navora in moči ter več moči in navora v nizkih obratih... in pa turbo luknjo kolikor jo je, jo bi rad zmanjšal... rad bi da vleče že od prostega teka... ker velikokrat vozim z 1000rpm ker mi pač tko paše...

Ali se da kaj naredit na tem...?

Hvala za info ;)

Seved se da, prpravi par stotakov, se zmeni za termin s @tunerc in to je to.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 334
  • Lokacija: slo

#85

kar se pa tice cen.... Eni dvomijo, da bi kdo za 300 eur napisal mapo sam. In zakaj ne? Ce naredis 2 taki mapi na dan je to 600 eur x 20 delovnih dni je 12.000eur na mesec (bog vas uslisaj ko bi bilo to res). Teorija seveda. meni se seveda ZELO splaca mape pisati sam, navsezadnje 600 eur na dan ni tako slabo, sploh zame ne (sem oseba popolnoma brez kreditov) . Verjamem pa da je neki vecji firmi, ki je vzela 200 do 500 KILO eur kreditov za 600 eur na dan ne prezivijo. To je realnost, zal.

Meni se splaca tako delat, opremo imam, znanje tudi (ki ga seveda non stop dograjujem) in pa zelo dober backup drugih tuning his/firm z katerimi sodelujem.

PS: z malo srece bo letos nadgradnja valjev....


:ok

Jaz pripeljem spomladi m54b25, ce se bo se forumas Ziga525 odločil za skupinsko optimizacijo, za katero sprašuje forumaš v sosednji temi, bo zanimivo dati na valje dva enaka motorja in me zanima, kakšni bodo rezultati prej/potem:ok

Hkrati pa bomo imeli še lepo forumaško srečanje:)

LP,m

“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


zoki
zoki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 612
  • Lokacija: Vrhnika - Zaplana
  • Avtomobil: Veter po pleši........

#86

:ok

Jaz pripeljem spomladi m54b25, ce se bo se forumas Ziga525 odločil za skupinsko optimizacijo, za katero sprašuje forumaš v sosednji temi, bo zanimivo dati na valje dva enaka motorja in me zanima, kakšni bodo rezultati prej/potem:ok

Hkrati pa bomo imeli še lepo forumaško srečanje:)

LP,m


Pa da ne bosta sama, pridem še jaz samo mojega pomerit na valje:ok2 in bodo trije zgoraj brez :ok
Bmw je zakon, vse ostalo je kompromis!
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 297
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#87

:ok

Jaz pripeljem spomladi m54b25, ce se bo se forumas Ziga525 odločil za skupinsko optimizacijo, za katero sprašuje forumaš v sosednji temi, bo zanimivo dati na valje dva enaka motorja in me zanima, kakšni bodo rezultati prej/potem:ok

Hkrati pa bomo imeli še lepo forumaško srečanje:)

LP,m


Pa da ne bosta sama, pridem še jaz samo mojega pomerit na valje:ok2 in bodo trije zgoraj brez :ok


:ok
Pa že mamo eno turo splanirano :ok2

BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


cybermatrix
cybermatrix

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 536
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: X5

#88

In še nekaj, kar sem opazil da je zelo zanimivo v SLO. Ko sem bil pri svojem tuning partnerju na Nizozemskem, ga je kontaktiral en uporabnik iz Kranja. Imena in priimka raje ne bomomenjal. in je hotel od njega kupiti opremo in biti njegov SLAVE. Moj partner mu je dal moj kontakt da lahko fajle kupuje preko mene, pa se je tip ustrasil da je pac Slovenija zanic kar se tice tuninga in ima raje da mu tuning program pise kaka ugledna firma. No navsezadnje je od njega kupil KESS slave orodje (za read/write ECU preko obdja in posiljanje MASTERJU). Pri tem je pa najbolj hecno to, da sem temu tipu par map napisal jaz osebno, pa on tega sploh ne ve, saj je prejel fajl preko njegovega emaila , ker pac njegov MASTER takrat ni imel casa zanj in je prosil mene.


Mene pa zanima kdo je bil to?? Daj mi prosim piši zasebno.

V Kranju jaz ne vem za nikogar, razen kakšnega posameznika na črno... razen naše podružnice ne vem za nikogar, ki se resno s tem ukvarja. Več ne bom pisal, saj sem bil že kaznovan za pisarjenje. :)

Urejal cybermatrix, 04.01.2014, 20:39.

Prikaži več možnosti


Zverinc
Zverinc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: okolica Ljubljane
  • Avtomobil: bencinar

#89

Jaz bom tako rekel. Dobra roba se sama hvali. Kdor obvlada svoj posel se ne rabi tukaj napenjat po forumih in dajat druge v nič sebe pa v višave....
Pravi mojstri si stranke pridobijo s svojim delom ne pa preko forumov.

LP

Urejal Zverinc, 04.01.2014, 23:19.

only milk and juice come in 2 litres
Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


cybermatrix
cybermatrix

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 536
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: X5

#90

Eno vprašanje povezano s chip tuningom.
Kakšno vlogo tukaj igra dpf filter ? Sicer prebiram da se povsod to omenja, venda nikjer konkretno ne piše ali ga je potrebno/priporočljivo odstraniti in zakaj ali ga ni priporočljivo odstraniti in zakaj. Mi lahko nekdo razloži prosim :)


Če je sprememba narejena korektno nimaš težav z njim in ga ni treba odstranjevat, niti ne bo zaradi tega sam filter zabasan ali podobno.

Če ga odstraniš in zopet tega ne upošteva tisti, ki ti dela spremembe je ravno tako slabo ali pa še slabše.

Pri teh postopkih pa je pomemben zato ker z ali brez njega so različni tlaki iz motorja skozi izpušni sistem. Podobno kot je problem če je DPF zabasan, ti slej ko prej lahko povzroči poškodbe na motorju zaradi teh dodatnih tlakov.

V grobem...
Prikaži več možnosti


cybermatrix
cybermatrix

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 536
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: X5

#91

Zakaj pa bi se moral avto se vozit en cas. Kaj se zgodi? Ima kdo strokovno razlago za to?

Strokovne ne, ti lahko samo po občutku povem, da je avto bolj letel po kakih 20km vožnje.

No, tega ne razumem. Cemu tako. Anybody?


Samo pri modelih z novejšimi ECU procesorji oz. infrastrukturo.

Novejše elektronske krmilne enote delujejo z Flash epromom in procesorjem. Na flash epromu se nahajajo podatki programa. Procesor dostopa postopoma do novih podatkov na flash epromu in krmili tako delovanje motorja. Elektronika se torej nekako uči krmiljenja s temi novimi podatki. Ta učni proces traja v odvisnosti od vozila do 200 km.

Pri starejših ECU-jih je pa zgolj občutek, če je kdo imel tak občutek pri takih...
Prikaži več možnosti


mateyo
mateyo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 394
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E92

#92

A mamo kakšnga forumaša na RSR?
Prosim na PM.
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 378
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#93

So ze kaksne nove izkusnje?

Je potem kdo optimiziral M54 motor?
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 092

#94

So ze kaksne nove izkusnje?

Je potem kdo optimiziral M54 motor?


Kaj te zanima? Se pa ne optimizira motorja, ampak elektroniko oz. "možgane". :ok2

Urejal Taucher, 12.12.2014, 21:06.

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer und Porsche 4S triber

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 378
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#95

Vse se da. Zanima me kaj je novega na tem podrocju. Kdo je sedaj 1. Liga?
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 487
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#96

Eno uprašanje za tunerca: kako se obnese wideband closed loop auto tune oz. koliko je potebno pol take mape še kej popravljat?

mogoče imaš pa ti 2 stari gari ravno zato, ker te 150eu ne meče iz tira, on pa vozi f10.. ni glih na mestu da ti njemu pametuješ..

in tudi če imaš f10 najverjetneje za 150eu delaš več kot par minut, kolikor porabiš za vprašanje na bmwslo..

damirkos nevem zakaj bi hodil osebno tja se pogajat za ceno, če imaš drugje že v osnovi tako ceno? to sprašuje tudi nix, če nudijo kaj več kot drugi..


Odvisno za kaj. Samo senzor glavne gredi s 60-2 zobnikom je za mojo staro garo prišel 630€. Kje je še ecu ali pa tuning :)

Urejal voith, 12.12.2014, 23:16.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


-T-
-T-

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 527
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: F31 335 XD

#97

CSS ima akcijo 200€
Je že kdo bil pri njih, temo sem na hitro preletel in nisem nasel.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 333
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#98

CSS ima akcijo 200€
Je že kdo bil pri njih, temo sem na hitro preletel in nisem nasel.


'''ČIPANO''' pri CSS (kopirano iz drugega foruma)

Po tem ko sem obiskal že vrsto mehanikov se obračam še na forum in upam da je kdo že imel tak problem ali pa ga je razreševal.

Pri mojem Polotu 1.9TDI 100KM letnik 2004, čipiran pri CSSju na 130KM je problem sledeč. Avto pri polnem pospeševanju od 1900-2300 obratov trese. Tresenje se čuti na celem avtu, avto ne cuka in nima izgube moči. Po večih mesecih tega vam lahko še bolj natančno opišem kateri pogoji morajo biti izpoljeni da bo avto tresel.

In sicer:

- tresenje se pojavi ko se avto segreje na delovno temperaturo
- ko je avto mrzel tresenja ni, ko pride kazalec za temperaturo na 90 stopinj se tresenje pojavi
- ko je kazalec za temperaturo nekje vmes avto ne trese tako izrazito
- najhujše je poleti ko se avto zelo razgreje
- če je vreme deževno in ceste zelo namočene (torej da je tudi podvozje namočeno) tresenja ni ali pa je zelo neizrazito
- ob prižgani klimi tresenje manj izrazito (izgleda da vzame klima ravno toliko moči)
- pred čipiranjem avto ni tresel
- v prostem teku avto lepo teče, vžiga pa tudi kot nov

Iz tega predvidevam, da imam problem z nekim delom na avtu, ki je povezan s temperaturo. Bil sem že pri večih mehanikih, pustil avto tam, da so oni preizkušali pa mi nemore nihče ugotoviti, večina jih pravi da kaj takega še ni videla.

Na avtu je bil narejen veliki servis+ menjana sklopka/vztrajnik 15000km nazaj (sedaj je bil ravno na rednem servisu). Mislim da lahko mirne vesti izključimo sklopko/vztrajnik in pa tudi čipiranje, saj je čipan kvalitetno- čip sta preverila tudi 2 druga čiperja+ avto ne kadi, ne cuka, nima izgube moči.

In kaj mi mehaniki rečejo, ko nevejo kaj bi to bilo? "Dej ga nazaj na 100 konj pa neboš mel problemov." Meni pa ta odgovor ni niti malo všeč, ker če lahko hladen avto prenese 130KM, zakaj jih potem vroč nemore?!

Upam da je tole dovolj izčrpno, da si predstavljate ta problem.


epilog:

ekaj novih informacij od zadnje objave. Bil sem pri mehaniku, ki se je odločil da mi posname čip na svoj računalnik in CSS-jeve mape pošlje svojemu prijatelju, ki tudi čipira avte- Tunerc iz Novega mesta. Nato pa.... Še sam sem bil malo šokiran, kliče Tunerc nazaj čez 10 minut in pove mehaniku, da je on tega Polota čipiral že 8 let nazaj. Torej avto je čipiral že prejšnji lastnik iz Novega mesta in mi pri nakupu tega ni povedal.

Zato se je pa tudi meni zdelo čudno, zakaj avto po čipiranju pri CSSju ne gre zares opazno boljše. Avto je šel boljše, ampak le za spoznanje. Ker me je zanimalo, sem šel nazaj k mojemu čiperju naložit mape od Tunerca. Sledila je testna vožnja in viola... avto ne trese več. Po večih kilometrih "naganjanja" v 5. prestavi je bilo le enkrat opaziti, kot da hoče avto zatresti. Seveda pa gre avto slabše, nima toliko navora v okolici 2000 obratov.

Druga zanimiva stvar pa se mi je zgodila včeraj. Brskam po avto.net, nakar zagledam vgradne športne filtre K&N pri MATsportu. Takoj tisti trenutek pokličem, le jih imajo še na zalogi. Po pritrdilnem odgovoru se odpravim k njim, plačam in mi ga iz prijaznosti še zamenjajo. Avto mehanik odpre "airbox" notri pa 15000km star navaden filter, ki ne zgleda nič podoben prvotnemu stanju. S tem ne mislim, da bi bil filter umazan, ampak ves zmečkan, ponekod napihnjen, z eno besedo- zmaličen (škoda, ker ga nisem slikal). Tamkajšnji mehanik je reklel, da kaj takega še ni videl.

Sedaj je avto s tem filtrom opazno bolj odziven v nižjih obratih in zanimivo- tišji. In sedaj se mi dozdeva, kaj če je zmaličen stari filter oviral dotok zraka (ker je bil ves čuden, stisnjen, nič več podoben harmoniki) in je avto zato tresel.


tolk o tem kdo mape piše:laugh

Urejal PocesnkII, 20.01.2015, 11:33.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 378
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#99

Je Tunerc res tok dober, kokr berem po forumih?
Prikaži več možnosti


XTR
XTR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 448
  • Lokacija: Dolenjska

#100

Jaz sem mu spomladi peljal dva avtomobila. Vse ok, narejeno odlično, razlika pa očitna. :-D
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.