Skoči na vsebino

 

RSR, Tunerc, SKN...

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
346 odgovorov v temi
dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 629
  • Lokacija: LJ

#21

Jaz ne vidim neke slabosti v generični mapi, če je dobro napisana, kaj pa bi ji falilo?

Tudi meritev na valarjih po čipanju mi je bedarija, ker se mora avto najprej malo zvozit, da dobi vse konje ven ( no, tega sveto nisem verjel, dokler nisem videl pri sebi)
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 482
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#22

Zakaj pa bi se moral avto se vozit en cas. Kaj se zgodi? Ima kdo strokovno razlago za to?
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


en3rgie123
en3rgie123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 940
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 580Nm

#23

Verjetno je mislis da valji niso pribljizno toliko natancni kot da avto stestiras na cesti. Na valjih z ventilatorjem nikakor nemores zagovotovit takega vztopa zraka kot na cesti pri recimo 130 km/h. Tudi podlaga ni ista .. 4 brzina, pri 1500obr/min pohodis pa do konca .. na podlagi tega naredis pa izracun :ok
Ne pomaže ni parfem, kad je čovek smrad.
Prikaži več možnosti


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 629
  • Lokacija: LJ

#24

Strokovne ne, ti lahko samo po občutku povem, da je avto bolj letel po kakih 20km vožnje.
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 482
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#25

Strokovne ne, ti lahko samo po občutku povem, da je avto bolj letel po kakih 20km vožnje.


No, tega ne razumem. Cemu tako. Anybody?
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Stalin
Stalin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 085
  • Lokacija: Indija
  • Avtomobil: rikša

#26

Strokovne ne, ti lahko samo po občutku povem, da je avto bolj letel po kakih 20km vožnje.

A si v teh 20km kaj :kronca :peace
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#27

Jaz ne vidim neke slabosti v generični mapi, če je dobro napisana, kaj pa bi ji falilo?

Tudi meritev na valarjih po čipanju mi je bedarija, ker se mora avto najprej malo zvozit, da dobi vse konje ven ( no, tega sveto nisem verjel, dokler nisem videl pri sebi)


Kaj pa dela mapa v avtu sploh? A veš kaj dela oz kaj to sploh je?

Meritev na valjih po čipanju je bedarija in zvozit treba 20 km za vse konje? :) Ena od boljših na forumu.

Urejal voith, 26.12.2013, 18:54.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#28

Te konji so bili še povsod malo zaokroženi, ampak kupce zanima samo koliko jih ima največ do cifre natančno, potem pa četudi sta navor in moč za en drek porazdeljena po celem območju vrtljajev in če trpijo določene komponente.

Jaz bi še najbolj zaupal izključno BMW-jevim inženirjem, ki pišejo mape. :beer.
========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 274
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#29

Kaj pa dela mapa v avtu sploh? A veš kaj dela oz kaj to sploh je?

Meritev na valjih po čipanju je bedarija in zvozit treba 20 km za vse konje? :) Ena od boljših na forumu.


Adaptacije mešanice lahko recimo vzamemo za oporno točko :)
Prikaži več možnosti


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 629
  • Lokacija: LJ

#30

Voith, sestavi avto pa potem pametuj.
Prikaži več možnosti
    • dwdwdwwd je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#31

Adaptacije mešanice lahko recimo vzamemo za oporno točko :)


Trim je namenjen adaptaciji na voznikov stil vožnje. Optimirano mapo, ki ima željene target AFRje takoj na polno žgeš in dobiš ven max output motorja. Takrat je mapa optimalna.

Voith, sestavi avto pa potem pametuj.


Zakaj bi karkoli sestavljal, da bi pametoval?

Urejal voith, 26.12.2013, 20:00.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


en3rgie123
en3rgie123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 940
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 580Nm

#32

Aja pa se neki glede porabe. Vsi tunerji obljubljajo manjso porabo. Nevem cemu bi bila manjsa ? Oz zakaj bi bila manjsa ?

Kater tuner obvlada mapiranje itd, ti lahko tudi naredi da ti racunalnik laze za -1,5l :ok
Ne pomaže ni parfem, kad je čovek smrad.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#33

Aja pa se neki glede porabe. Vsi tunerji obljubljajo manjso porabo. Nevem cemu bi bila manjsa ? Oz zakaj bi bila manjsa ?

Kater tuner obvlada mapiranje itd, ti lahko tudi naredi da ti racunalnik laze za -1,5l :ok


Sj to komot preveriš "na roke", kolk avto porabi.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Matejd7
Matejd7

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 797
  • Lokacija: Maribor

#34

Nevem cemu bi bila manjsa ? Oz zakaj bi bila manjsa ?


Lepše razporejen navor in več le tega.
Prikaži več možnosti


Stalin
Stalin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 085
  • Lokacija: Indija
  • Avtomobil: rikša

#35

Lepše razporejen navor in več le tega.

Ob enakem načinu vožnje:okČim pa pritisneš in izkoristiš dodatne konjičke,pije sigurno več:ok
Prikaži več možnosti


tunerc
tunerc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Novo mesto

#36

ali naredis cca 40km po cesti ali pa 5-7 dyno pullov pa imas pravo meritev in ni potrebno nobeno naknadno adaptiranje ECUja. Saj se na valjih vse lepo vidi.
primer:
naredis prvi dyno pul pa vidis 163km, naredis drugi 168, tretji 172, cetrti 173, peti 173,5, sesti 173,6 in naredis se enega pa vidis 173,6 in si koncal za adaptacijo. to seveda naredis z zaviranjem z zavoro in z visoko prestavo da pull traja 12-15 sekund.

To vse vsak tuner, ki je ze kdaj delal tak tuning na valjih. Seveda lahko pa namesto tega naredis 20-50km na cesti pa si na istem. samo na cesti ponavadi nimas moznosti stisniti vozila preko 200kmh 6 ali 7krat, zato je potrebno 50km.
Prikaži več možnosti
    • Mitja je všeč


dogy_
dogy_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 450
  • Lokacija: Tolmin

#37

kateri tuner po vasem je najbolsi za 1.8T (gre se pa za ibizo cupro..)
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#38

kateri tuner po vasem je najbolsi za 1.8T (gre se pa za ibizo cupro..)

MTM - Motoren Technik Mayer GmbH

Najbližja uradna izpostava v Avstriji.

Urejal Renato, 01.01.2014, 10:22.

Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti


Blind
Blind

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 349
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E90

#39

Eno vprašanje povezano s chip tuningom.
Kakšno vlogo tukaj igra dpf filter ? Sicer prebiram da se povsod to omenja, venda nikjer konkretno ne piše ali ga je potrebno/priporočljivo odstraniti in zakaj ali ga ni priporočljivo odstraniti in zakaj. Mi lahko nekdo razloži prosim :)
Prikaži več možnosti


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 629
  • Lokacija: LJ

#40

kateri tuner po vasem je najbolsi za 1.8T (gre se pa za ibizo cupro..)


Ko sem jo jaz ime, mi jo je čipal RSR in sem bil zadovoljen. Mislim da ti jo lahko kar nekaj slo tunerjev dobro zrihta.
Prikaži več možnosti