Demontaža šobe - Pomoč NUJNO!
#1
Nujno potrebujem nasvet ali pomoč pri demontaži šobe na 320d.
Po vseh možnih poskusih z mehanikom je šoba še vedno na svojem mestu. Poskusila sva jo izvleči celo z žirafo, pa se tudi malo ne premakne. Ima kdo kakršen koli nasvet oz. posebno orodje in čas danes (v nedeljo) in mi lahko to šobo demontira na terenu? Dobro plačam. |
Prikaži več možnosti
|
#3
kle je ziher še ker nosilc od motorja odletu. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Upam da bom tudi jaz danes. Se mi je javil forumaš in mi pripelje specialno doma narejeno orodje. Če ne bo šlo z tem potem pa nimam več idej ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
![]() ![]() Urejal janžek, 29.12.2013, 11:20.
Lp, Denis
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Tuki je šlo še kej več kot samo nosilec motorja:laugh
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#7
Zakaj je pa ta stvar tako zapečena notr? :o
BMW brez šestaka je kot riba brez plavuti
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
Zato ker je nobeden še ni ven dajal ![]()
Freude am Fahren
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Zaradi izredno močne korozije na stiku aluminija z jeklom. Je pa to prisotno samo pri avtomobilih iz držav kjer je v zraku dosti vlage, kot recimo pri nas. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Tako na uradnem servisu delajo?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Ne ne, tam si pomagajo z dinamitom. Bistveno bolj eleganten postopek, samo malo poči in šoba je zunaj. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Na servisu uporabijo težo avta. Privežejo šobo na strop objekta in potem spustijo avto z dvigalom.
![]() ![]() Urejal Vinci, 29.12.2013, 23:26. |
Prikaži več možnosti
|
#13
![]() ![]() Zadnja dva komentarja sta seveda šala, da ne bo kdo mislil da je res... se pa s temi šobami res dela svašta ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
Mi smo zrihtal, tako kot smo že začeli včeraj le da smo po žirafi malo tolkli z macolo, nekaj vibracij in šoba je lepo počasi zlezla ven. Šoba zamenjana, avto dela.
Hvala za napotke, nikoli si nebi mislil da bo potrebna taka sila da gre ven ena šoba in to na avtu z 120.000 km ![]() Urejal nsr, 29.12.2013, 23:35. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Sem se pošteno nasmeju ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#16
No lepo. Bi pa opozoril, da ste šobo vlekli (glede na sliko) pod čisto nepravilnim kotom:napaka lp,M |
Prikaži več možnosti
|
#17
men je en mehanik, ki je kao top v osrednji sloveniji, zjebal šobo. če ne verjamete, vam jo slikam, pa pokažem. šobe se vleče ven z orodjem in ne tako, kot si ti sliko prilimal.
|
Prikaži več možnosti
|
#18
točno tako, ko sem svoje dal na obnovo je moj mehanik šobe ven jemal z original orodjem, kjer ima zraven še čistilni sveder s katerim ročno očistiš sedež kjer naleže šoba oz. bakrena podložka.... |
Prikaži več možnosti
|
#19
Mi je jasno da se tega ne dela tako in da obstaja za to specialno orodje. Meni se je mudilo in sem naslednji dan rabil avto, pod nujno in smo morali malo improvizirati. Ko sem malo brskal po internetu in videl kako to delajo nekateri se mi zdi da ta naša metoda niti ni bila tako slaba ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
Da ne odpiram nove teme sem si tole sposodil...
Kako je možno, da se po demontaži in montaži istih šob nazaj v motor, v prostorčkih okrog šob nabira nafta. Šobe in vse cevi, cevke okrog niso poškodovane. Ali je možno da ni bilo očiščeno sedišče, kjer nalega podložka šobe in ne tesni ok ter kompresija pritiska nafto navzgor? Sem 1x na servisu že reklamiral zadevo, so rekli, da so uredili, ampak po 3k se je zadeva ponovila. Hvala za pomoč. |
Prikaži več možnosti
|