Skoči na vsebino

 

Vozne lastnosti E87 proti F20

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
3 odgovorov v temi
Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 583
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#1

Pričakoval bi, da je novi model šel korak dlje v smeri voznih lastnosti, pa je temu tako ?
Nisem imel priložnosti probati, pa me zanima, če je kdo imel šanso to preiskusiti in morda pove svojo iskušnjo.
Frgazar
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 374
  • Lokacija: ljubljana

#2

Kaj naj rečem kakšne bistvene razlike ni. F20 bolje "požira" luknje kar je verjetno zaradi novejšega in boljšega podvozja. F20 ima tudi možnost spreminjanja načina vožnje ecopro, comfort in sport kar ima tudi sovje prednosti ( na sport režimu je stopalka za plin bolj odzivna , nekoliko trši volan....). Semi pa zdi da je e87 nekoliko prostornejša oz. samo daje takšen občutek. Pozicija sedenja je pri obeh zelo podobna.
Toliko iz moje strani.
Lp nixx
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#3

Kaj naj rečem kakšne bistvene razlike ni. F20 bolje "požira" luknje kar je verjetno zaradi novejšega in boljšega podvozja. F20 ima tudi možnost spreminjanja načina vožnje ecopro, comfort in sport kar ima tudi sovje prednosti ( na sport režimu je stopalka za plin bolj odzivna , nekoliko trši volan....). Semi pa zdi da je e87 nekoliko prostornejša oz. samo daje takšen občutek. Pozicija sedenja je pri obeh zelo podobna.
Toliko iz moje strani.
Lp nixx


Jaz sem vozil e87 pfl z navadnim podvozjem, e87 fl z M paketom, e88 (ali kakšna je že oznaka za cabrio) z M paketom in dve novi f20, obe brez M paketa...

Stara serija 1 z M paketom, je eden izmed avtov, ki mi je ostal zelo dobro zapisan v spominu...5 vratni je bil 118d (fl), cabrio pa 135i. Glede na to, da je 1 cabrio spiritualni naslednik e46 cabrio, sem bil presenečen, kako bolj uglajeno je podvozje in kako udobno se pelje kljub 19 colskim platiščem, bolj udobno kot e46 cabrio M na 17 colah.
118d sem peljal tudi na en prelaz, kjer je cesta na nekaterih delih bolj grbinasta in slaba. Z izklopljeno elektroniko se je podvozje tako dobro obneslo, da se mi je smejalo kot malemu otroku, ko mu pokažeš liziko. Serija 1 je gokart po ovinkih! Recimo z mojim e46 cabrio z M paketom in powerflexi, se po tej cesti avto dosti slabše obnača, ker sprednji del izgublja stik s podlago zaradi lukenj.

Nove serije 1 pa nisem peljal z M podvozjem, je pa imela možnost izbira načina comfort/sport,...zaradi narave poti, ki sem jo takrat imel, sem se trikrat prevozil čez tisti prelaz in sem seveda tudi malo sprobal, kako se obnese. Ugotovil sem, da tudi v sport mode podvozje ni tako suvereno kot M paket pri prejšnji različici. Če karikirano povem, pri počasni vožnji je podvozje dosti tišje in bolj uglajeno, vendar pa hitreje kot pelješ, slabše se obnese. M podvozje je ravno nasprotno...pri počasni vožnji in luknjah je manj udobno, pri ostalih starejših modelih zaradi bolj direktnega volanskega mehanizma že prav moteče, vendar bolj kot ga priganjaš k meji, bolje se obnese in lepše deluje.

e87 z navadnim podvozjem pa mi ni pretirano ostala v spominu, tako da nek presežek ni mogla biti.

Aja še to...nova serija 1 ima kljub navadnemu podvozju zelo malo bočnega zibanja in je zelo čvrst avto.

lp,M
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 253
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#4

sem koncno tudi sam probal novo enko. zal navadno podvozje. na kratko bi lahko v enem stavku strnil, da so avti vedno bolj udobni (o cemer govori bmw330cd), hkrati pa v kratkih ovinkih vedno bolj podkrmarijo. torej rine nos ven
pri e87 se je to dalo uredit. se posebaj ob dimenzijah et spredaj pod 40 je pametno gor na vrhu amortizerja z notranje strani malo zamaknit pin, da avto dobi grip spredaj.
mene to pri novi generaciji moti. verjamem pa, da 85% voznikov to sploh opazilo ne bo. vsekakor pa je karoserija še bolj čvrsta, kar se pozna ko z avtom zapelješ iz ravnine v kakšen oster klanec (recimo klančino od garaže). če ne greš pravokotno je avto tako tog da takoj ostane eno kolo v zraku :D
Prikaži več možnosti