Skoči na vsebino

 

2001 E46 330xi LPG

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
39 odgovorov v temi
andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#1

Pozdravljeni,
Po 1 mesecu uporabe in prevoženih cca. 3500 km je čas da predstavim moj vsakodnevni avto, ki pa ima sposobnost da mi pogosto pričara nasmeh na obrazu.
Gre za temno modro (Orientalblau) E46 z bež (Helbeige 2) usnjeno notranjostjo. Da se avto premika skrbi 3 litrski atmosferski motor s 231 PS in za mene nepogrešljiv 4 kolesni pogon.

Oprema je res bolj skromna, vendar za vsakodnevno uporabo zadostna.

Code Description (interface) Description (EPC)
S169A ABGASNORM EU3 EU3 exhaust emissions standard
S203A ALLRADSYSTEM 4-wheel drive
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel
S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim
S464A SKISACK Ski bag
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
Code Description (interface) Description (EPC)
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch
S861A AENDERUNG CODIERDATENSATZ Data record without EOBD
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving lights
S926A ERSATZRAD Spare wheel
Naknadno je bil še vgrajen PDC zadaj, podvozje je za cca. 30 mm znižano, tako da je oddaljenost od tal podobna kot pri ostalih E46 brez x-a.
Seveda ima še vgrajen LPG sistem, ki je tudi skoraj nepogrešljiv pri kilometrini ki jo delam.

Zakaj sem se odločil za ta avto? Predvsem zato ker ima ta avto znano forumaško zgodovino, vsaj zadnja dva lastnika sta zelo pedantna, tako da je avto tehnično res brezhiben, ima samo majhne vizualne napake, kot je rja na sprednjih blatnikih, rahlo napokan voznikov sedež, ki se bodo sanirale spomladi, da bo avto do poletja res TOP.
Avto se res pelje odlično, štirikolesni pogon ima fiksno razmerje 38:62 v prid zadnje osi, tako da se občuti zadnji pogon, vendar zadka ne odnese tako hitro. Pelje se kot po tirnicah, brez vsakega črička, LPG deluje brez problema, edino na črpalki je malo čuden občutek ko za poln tank plačam cca. 40 EUR :ok.

Ta avto ima že dve temi v predstavitvah:
Prejšnji lastnik, od katerega se avto kupil:
http://forum.bmwslo....ad.php?t=102204

in še lastnik pred tem:
http://forum.bmwslo....ead.php?t=84379

Dve sliki sem si sposodil od prejšnjega uporabnika, več pa jih naredim ko bo spet malo sonca in časa da ga pofotkam.

Pripete slike za predogled

  • dscn0524.jpg
  • 5de84841_l.jpg
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 774
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#2

Dober opis za dober avto. Srečno vožnjo ter veliko užitkov, pa čim manj sivih las.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 280
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#3

Lep avto... in z dobrim pedigrejem :)

Veliko užitkov s tem strojem :ok
Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 833
  • Lokacija: Svet

#4

Lepo.

Predvsem sem vesel, da ti avto pridno sluzi in da si zadovoljen z njim. Avto je res skoraj perfekcija za svoja leta.

Lepo nabiraj kilometre, verjamem, da ti bo se dolgo dobro sluzil! Bom pa seveda tudi z zanimanjem spremljal temo, tako, da jo kar lepo updajti. :ok

Moram reci, da ta avto zelo pogresam!
.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#5

Hvala, zdaj res vidim da BMW res potrebuje R6 bencinski motor za pravi užitek v vožnji, seveda je optimalno 3.0 :-D. Prej sem z 320d naredil cca. 330.000 km in mi je skoraj žal da nisem že prej menjal za bencin+plin, stroški goriva so skoraj enaki.

Avto je res dobro vzdrževan, brez izrdnih stroškov pa vseeno ne gre. Tako jo nakupu sem moral seveda zmontirati zimske gume, Dunlop Winter Sport 4D in me je monter takoj opozoril na mastno platišče in seveda poškodovano manšeto na polosovini.
Seveda sem šel manšeto takoj menjati, polosovina je na srečo se vredu.

Na zadnji dan garancije plinskega sistema sem šel še na servis in je bil pokvarjen varnostni ventil. Seveda so ga brezplačno menjali, menjala sta se tudi plinska filtra, kupljen Flash Lube, tako da upam da do naslednjega servisa ne bo problemov.

2 x se mi je zgodilo da je motor zjutraj treslo, kot da bi šel po 5 cilindrih. To je trajalo cca. 30-40 sekund, prižgala se je rumena lučka za nepravilno mešanico v motorju, nato se je umirilo in vse je delalo kot bi moralo.
Res da je bilo samo 1/4 tanka precej starega bencina, predvidevam da je bilo zaradi tega. Ko sem natankal sveži 100 oktanski bencin se mi zdaj v 14 dneh še ni pojavila napaka. Je imel kdo z plinsko inštalacijo že podobne probleme?

Avto je dobil tudi letno Avstrijsko vinjeto, zdaj v januarju dobi še Slovensko, ko bo stara potekla.

Tako na kratko, drugače pa samo tankam in uživam v vožnji, povprečna poraba plina do sedaj 11,5 l/100 km oz. 9,1 €/100 km :ok2
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 091
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#6

Luštno, da avto še vedno ostaja "na forumu"... tako bom vsak videl, kaj se dogaja z z zverinco :ok2

Koliko ima sedaj prevoženih, da lahko skalkuliram, koliko ima plinskih km-jev? :)

Prednje manšete so pa poznan problem in jih je fajn pri vsakem servisu preverit, če so že kaj napokane. Strošek menjave je zelo majhen, sploh napram menjavi polgredi, če crkne zglob. :)

Za tresenje zjutraj bi pa bilo fino preverit na testerju in skoraj gotovo bo kak "misfire" na katerem od cilindrov... in ker se je večkrat, boš videl, če je problem samo na določenem cilindru, potem zna biti ali svečka, ali pa tuljava. Je pa še en podatek pomemben... si mogoče dan preden se je pojavilo tresenje naredil kak kratek premik avta ( se pravi vžig, premik nekaj metrov in nato ugašanje avta)?
Aja, pa, če se pojavi to tresenje, je boljše avto čimprej ugasniti in ga čez nekaj trenutkov še enkrat zagnati, ter videti, če je tek OK... ker nepopolno izgorevanje je smrt za katalizatorje. :)
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 833
  • Lokacija: Svet

#7

Hvala, zdaj res vidim da BMW res potrebuje R6 bencinski motor za pravi užitek v vožnji, seveda je optimalno 3.0 :-D. Prej sem z 320d naredil cca. 330.000 km in mi je skoraj žal da nisem že prej menjal za bencin+plin, stroški goriva so skoraj enaki.

Avto je res dobro vzdrževan, brez izrdnih stroškov pa vseeno ne gre. Tako jo nakupu sem moral seveda zmontirati zimske gume, Dunlop Winter Sport 4D in me je monter takoj opozoril na mastno platišče in seveda poškodovano manšeto na polosovini.
Seveda sem šel manšeto takoj menjati, polosovina je na srečo se vredu.

Na zadnji dan garancije plinskega sistema sem šel še na servis in je bil pokvarjen varnostni ventil. Seveda so ga brezplačno menjali, menjala sta se tudi plinska filtra, kupljen Flash Lube, tako da upam da do naslednjega servisa ne bo problemov.

2 x se mi je zgodilo da je motor zjutraj treslo, kot da bi šel po 5 cilindrih. To je trajalo cca. 30-40 sekund, prižgala se je rumena lučka za nepravilno mešanico v motorju, nato se je umirilo in vse je delalo kot bi moralo.
Res da je bilo samo 1/4 tanka precej starega bencina, predvidevam da je bilo zaradi tega. Ko sem natankal sveži 100 oktanski bencin se mi zdaj v 14 dneh še ni pojavila napaka. Je imel kdo z plinsko inštalacijo že podobne probleme?

Avto je dobil tudi letno Avstrijsko vinjeto, zdaj v januarju dobi še Slovensko, ko bo stara potekla.

Tako na kratko, drugače pa samo tankam in uživam v vožnji, povprečna poraba plina do sedaj 11,5 l/100 km oz. 9,1 €/100 km :ok2


Evo po vrsti, ti bom poskusal "pomagati" oz. svetovati kar najboljse, saj si kupil moj avto. Zelo me veseli, da si tudi ti ugotovil da je 3.0 R6 + plin najboljsa kombinacija v danasnjih casih.

Glede manset. Le-te so bile menjanje v mojem lastnistvu z originalnimi + namazane z mastjo (originalno). Hkrati je tudi mene ob menjavi pnevmatik glede tega opozoril vulkanizer, takoj sel k schumiju, a je rekel, da bilo samo malo prevec izdatno namazano, manseta pa je bila OK. Tako, da zdaj ne vem, ali je bila res manseta fuc (si jo videl?) ali je bila samo mastna in se je tako sodilo, da je kar zanic? Skratka, ce je res natrgana, bi jaz uveljavljal garancijo, ker je od menjave se manj kot eno leto (kontaktiraj schumija).

Me pa veseli, da polosovina je OK, saj me to v bistvu niti ne cudi, sa je bilo vse orenk namazano in ene 5x pregledano. Hkrati pa se vedno sumim, da je bila manseta OK (razen kot receno, ce si jo videl res fizicno poskodovano ...).

Tole z varnostnim ventilom me pa preseneca. A res je bil pokvarjen?? Kako je pa serviser ugotovil? Kakorkoli me veseli, da si izkoristil zadnji dan ganrancije. Me pa tudi veseli, da sem se se posebej opozoril na iztekajoco garancijo.

Glede tega na 5ih cilindrih. Jaz mislim, da ga heca en senzor ... Kot je omenil M Power, avto je potrebno takoj ugasnit in prizgati. To pomaga 100%. Daj glede tega pelji avto k schumiju. Kot sem ti ze omenil od prodaji (da VSE kar sem vedel, vsako najmanjso malenkost o avtu sem kupcu povedal), to se je meni ene 2x zgodilo, glede tega sem tudi opozoril schumija, a ni nic pametnega ugotovil. Sedaj pa mislim, da glede pogostosti dogajanja je pametno peljati k strom majstru. Hkrati pa kot je omenil M Power se je so zgodi, ce avto pred tem na kratko prizges in nato ugasnes (1x se je meni to zgodilo, ko sem pral avto).
.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#8

Avto ima sedaj 257.000 km, cca 50.000 plinskih kilometrov če imam pravi podatek :ok

Pri naslednjem servisu bomo preverili zakaj se pojavlja tresenje pri hladnem motorju, če se bo to še pojavljalo pa grem takoj na servis.
Tresenje se je pojavilo če je avto prej nekaj dni stal v garaži, 2-3 dni (več ga en pustim počivat :)) Ga bom pa naslednjič ugasnil on poskušal čez nekaj trenutkov spet vžgat, čeprav mislim da sem prvič tako naredil in je potem še vedno nekaj sekund tresel, potem se je umirilo.

@M Power, sem bil pri serviserju plinske naprave v Gorenji Vasi in dobro pozna avto ter trdi da je najbolje nastavljen plinski sistem ki ga je kadarkoli naredil. Sta ga 2 meseca nastavljala, vsak s svojim računalnikom, ti oz. tvoj serviser z BMW testerjem, on s plinskim testerjem, dokler da ni bilo vse v nulo.
Vsaka ti čast, jaz ne bi imel toliko živcev :beer
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 833
  • Lokacija: Svet

#9

Avto ima sedaj 257.000 km, cca 50.000 plinskih kilometrov če imam pravi podatek :ok

Pri naslednjem servisu bomo preverili zakaj se pojavlja tresenje pri hladnem motorju, če se bo to še pojavljalo pa grem takoj na servis.
Tresenje se je pojavilo če je avto prej nekaj dni stal v garaži, 2-3 dni (več ga en pustim počivat :)) Ga bom pa naslednjič ugasnil on poskušal čez nekaj trenutkov spet vžgat, čeprav mislim da sem prvič tako naredil in je potem še vedno nekaj sekund tresel, potem se je umirilo.

@M Power, sem bil pri serviserju plinske naprave v Gorenji Vasi in dobro pozna avto ter trdi da je najbolje nastavljen plinski sistem ki ga je kadarkoli naredil. Sta ga 2 meseca nastavljala, vsak s svojim računalnikom, ti oz. tvoj serviser z BMW testerjem, on s plinskim testerjem, dokler da ni bilo vse v nulo.
Vsaka ti čast, jaz ne bi imel toliko živcev :beer


A v Gorenjo Vas si sel? No sej verjetno najboljse, ker serviser res pozna avto. Jaz sme ga tudi tja peljal.
.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#10

@_peters_
To so res malenkosti, samo pri rabljenem avtu je to za pričakovati. Manšeta je bila res počena oz. strgana, spredaj desna, leva je še OK.
Pri vsakem rabljenem avtu moraš računati da bo precej stroškov, pri tem jih do sedaj "ni bilo" (50 € ni nič v primerjavi če kupiš kakšno podrtijo, sem z avtom ZELO zadovoljen)

Da ni delal varnostni ventil me je opozoril plinski serviser v Slovenskih Konjicah ko sem šel na redni servis in me poslal k monterju te plinske naprave da uredi svojo napako, ker je bila še garancija.
Saj ne vem če je ventil delal ali ne. Ko je serviser v Konjicah želel zamenjati filter je seveda pihal plin iz cevi, on takoj ves paničen da varnostni ventil ne dela in naj grem takoj k monterju ki je to delal, da bo uredil. Sem šel takoj v Gorenjo vas, monter je najprej zamenjal varnostni ventil in naredil servis. Sem pa videl, da je v ceveh od uparjalnika naprej uplinjen plin pod pritiskom, ki je seveda potreboval nekaj 10 sekund da se je izenačil pritisk.
Ne vem če je bila potrebna menjava varnostnega ventila, škodi pa sigurno ne. Sumim pa da je imel URADNI SI Gas-ov Zastopnik iz Slovenskih Konjic prvi plinski servis :confused
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 091
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#11

Ja mi je serviser omenil, da je bil bemflčk spet pri njemu na servisu...tam gor namreč vozim prat avto in potem zmerom kako rečeva z majstrom... :ok2

Kar se pa nastavljanja tiče je pa tako, da sem naredil že potem, ko je bil avto že dobro nastavljen, da ni javljalo nobenih napak, kar nekaj fur s prikloplenim testerjem in spremljal vrednosti adaptacij, ter si beležil pogoje, kjer so vrednosti bile na skrajnih mejah (prednost zelo zgodnjih jutranjih voženj v službo... :-D)... in potem so sledile korekcije in nato ponovi vajo, dokler nisem bil zadovoljen... dolgotrajno, ampak rezultat je pa bil odličen... mislim, da padca moči avta na plinu skorajda ni občutit :)
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#12

Nekaj fotografij z današnjega meglenega dopoldneva :)

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Pripete slike za predogled

  • IMG_9808.jpg
  • IMG_9810.jpg
  • IMG_9812.jpg
  • IMG_9815.jpg
  • IMG_9824.jpg
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#13

Še notranjost

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Pripete slike za predogled

  • IMG_9818.jpg
  • IMG_9819.jpg
  • IMG_9821.jpg
  • IMG_9828.jpg
  • IMG_9829.jpg
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#14

Kratek update.
Z avtom sem naredil cca. 9.000 km in je bil čas za redni servis. Ker je bil avto v zadnjem času servisiran pri schumiju sem se tudi sam odločil da grem k njemu, in mi ni žal 150 km poti do njega. Je res pravi mojster za BMW-je. Avto pozna že od drugega lastnika, Fredija, naprej in pozna vso njegovo zgodovino.
Menjalo se je olje, filtri, več napak pa po temeljitem pregledu ni našel. Hvala @_peters za preventivno menjavo vseh kritičnih komponent :beer
Prejšnji teden mi je odpovedal altenator, je bilo potrebno menjati ščetke.

Drugih stroškov, razen tankanja poceni plina ni, tako da sem z avtom zelo zadovoljen, upam da bo tako še naprej.
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 289
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#15

Super, se mu ne gode slabo.

Mogoče si že napisal, ampak normalno vožnje, kakšna je sedaj poraba v plinu oz. me zanima goli strošek plina na 100km.

Hvala
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#16

Do sedaj sem imel porabo plina 11,35 l/100 km, oz. 8,99 €/100 km.
Poleg tega sem na 9.000 km porabil cca. 50 l bencina (zima), kar je dodatnih 0,7€/100 km. Poleti bo verjetno manj bencina, plin je pa že sedaj cenejši :)

Poraba: http://www.poraba.co...php?carid=26187
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 833
  • Lokacija: Svet

#17

Kratek update.
Z avtom sem naredil cca. 9.000 km in je bil čas za redni servis. Ker je bil avto v zadnjem času servisiran pri schumiju sem se tudi sam odločil da grem k njemu, in mi ni žal 150 km poti do njega. Je res pravi mojster za BMW-je. Avto pozna že od drugega lastnika, Fredija, naprej in pozna vso njegovo zgodovino.
Menjalo se je olje, filtri, več napak pa po temeljitem pregledu ni našel. Hvala @_peters za preventivno menjavo vseh kritičnih komponent :beer
Prejšnji teden mi je odpovedal altenator, je bilo potrebno menjati ščetke.

Drugih stroškov, razen tankanja poceni plina ni, tako da sem z avtom zelo zadovoljen, upam da bo tako še naprej.


Me veseli! Lepo je to slisati! Predvsem zato ker sem tako avto tudi prodajal - "brezhiben" - za svoja leta. Skratka zdaj lahko tudi drugi forumasi vidite, da se gre pri meni, kar se tice avtov "zares" in brezkompromisno vzdrzevanje. Kaj pa si naredil glede blatnikov? Ni slo nic naprej a ne?

Kaj je pa schumi rekel o avtu in zgodovini?

Drugace pa - prosim. :)

Do sedaj sem imel porabo plina 11,35 l/100 km, oz. 8,99 €/100 km.
Poleg tega sem na 9.000 km porabil cca. 50 l bencina (zima), kar je dodatnih 0,7€/100 km. Poleti bo verjetno manj bencina, plin je pa že sedaj cenejši :)

Poraba: http://www.poraba.co...php?carid=26187


Jaz sem imel tudi podobno porabo, morda malenkost vecjo. Kar pa mislim, da je odlicna poraba!
.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#18

Me veseli! Lepo je to slisati! Predvsem zato ker sem tako avto tudi prodajal - "brezhiben" - za svoja leta. Skratka zdaj lahko tudi drugi forumasi vidite, da se gre pri meni, kar se tice avtov "zares" in brezkompromisno vzdrzevanje. Kaj pa si naredil glede blatnikov? Ni slo nic naprej a ne?

Kaj je pa schumi rekel o avtu in zgodovini?

Drugace pa - prosim. :)


Blatniki so ostali kot so bili, se čez zimo ni skoraj nič poslabšalo, vendar bom vseeno poiskal nove blatnike in jih zamenjal. Me motijo kraste, predvsem na levem blatniku.

Schumi se rad spominja tega avta, ima kar nekaj anekdot, iz časa Fredijevega lastništva, ko sta bila sodelavca.
Se je pa takoj spomnil tega avta, ko sem ga poklical in se naročil za servis. In tudi ne pozna dosti ljudi, ki bi tako "komplicirali" pri vzdrževanju avta kot si ti :) Tako da vse najboljše, samo karoserijsko ga je treba še malo popraviti.
Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#19

Ta teden je avto pri ličarju. Prioriteta je bila zamenjava sprednjih blatnikov in popravilo krast na sprednjih vratih spodaj, malenkost rje na pragovih, ...

Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika

Danes sem prišel do ličarja in skoraj nisem prepoznal svojega avta.
Lotili so se ga res temeljito. Blatniki so novi, nisem vzel originalnih ampak boljše, homologirane ponaredke. Zaščiteni od znotraj in od zunaj, tako da bo nekaj let mir.
Ko so sneli prage je bilo spodaj v precej slabem stanju. Kritična mesta so izrezali in privarili nove dele. Od zunaj se ni videlo skoraj nič rje, znotraj pa je bilo slabo.
No sedaj je vse zaščiteno, nekaj pikic od kamenčkov je bilo na havbi in A stebričkih, tako da se bo še to ponovno prelakiralo. V tovarniški barvi ostane samo še streha :)

Nekaj današnjih slikic:
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 574
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#20

In kolko te je prislo?
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti