Skoči na vsebino

 

Flash M3 E46 SMG-ja na CSL software

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
66 odgovorov v temi
ThinkPad
ThinkPad

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 261
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bimmer

#41

Saj sploh ni AC. In ti misliš oz. veš da na AC MB menjalnike razdirajo. Saj jih sploh ne! Da si pameten da kar leze iz tebe:)

Visoko usposobljeni inženirji naredijo tudi motor kjer ketna niti 100k ne zdrži. Toliko samo...


Vem iz lastnih izkušenj ker sem na AC v Ljubljani prinesel 2 7G menjalnika v kosih in so sestavili enega, ki je uspešno prevozil že 40 000km in so dali še garancijo. Medtem ko so vsi mojstri pri nas govorili da se ne da, so se oni lotili popravila in bili so najugodnejši.
Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#42

Fantje, škoda se je kregati. Vsak ima svoje, eden takšno početje zagovarja, drugi pač ne. Jaz osebno sem dal v E39 posodobiti SW menjalnika. S Schumijem sva podebatirala in zadeva je bila fertik. Razlika? Mogoče majhna. Wandler je še tam kjer mora biti.

Za moje pojme SW naredi bolj malo za menjalnik, stupid drivers do.

Tovarna je pa žal druga stvar. Tudi M57 z malo pozornosti lahko proizvede čez 400 konj, kakšen je proizvodni strošek takega motorja pa je druga stvar ter ekološki efekt. Ista ketna katero je inženir splaniral da nebo počila je šefe rekel da je predraga, zato so dali tisto kvalitete na nivoju kitajske zobne paste. SW menjalnika katerega uporablja CSL in voznik z rollcage-om brez zadnjih sedežev morda vozniku običnega M3-ja kateri je bolj za pokazati kot kaj drugega morda nebo ustrezal, zato dajejo notri nežnejši lepši bolj uglajen SW.

Skratka, škoda prazno slamo mlatiti :)
Objavljena slika
Avto brez avtomatike preprosto ni avto :-D
Prikaži več možnosti


_skyline_
_skyline_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 480
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: E39 523iA

#43

Vem iz lastnih izkušenj ker sem na AC v Ljubljani prinesel 2 7G menjalnika v kosih in so sestavili enega, ki je uspešno prevozil že 40 000km in so dali še garancijo. Medtem ko so vsi mojstri pri nas govorili da se ne da, so se oni lotili popravila in bili so najugodnejši.


Ja v MB jih pa ne oz jih vsaj ne dolgo nazaj še niso popravljali. Ker si pač predvideval da govorim o AC ne pa o Fekonji.
Prikaži več možnosti


Izy
Izy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 130
  • Lokacija: Sl. Konjice
  • Avtomobil: M3 Laguna Seca

#44

LP! :beer

Postopek resetiranja throttle adaptations:

Try resetting the throttle adaptations, the process sounds like internet b.s but it actually does work.

Ignition on for 10 seconds

Off for 10 seconds

Ignition on for 10 seconds

Start engine

Sem preizkusil danes in je opazna minimalna razlika pri speljevanju z mesta.
Po sicer ne čisto kratki preizkušni voznji zaenkrat nemorem dosti več povedat,
ker sem imel relacijsko turo brez speljevanja po tem, ko je bil motor že segret na delovno temperaturo. Napišem več drug teden, ko dobi letno obutev in kak priložnostni izlet. :ok2
Verjetno bi bila razlika večja, če bi bil zamenjan kak TPS, kar v letih mojega lastništva ni bil.
Najbol zanimivo mi je, da sem šele po petih letih aktivnega prebiranja forumov zasledil napisan postopek. Ogromnokrat so omenjali TPS reset, ampak navodil ni bilo nikjer pripisanih.
GT1 sigurno vsebuje to funkcijo. Inpa pa pomoje ne, vsaj zasledil nisem tega nikjer.

Še link kjer je postopek omenjen:
http://forums.m3cutt...ead.php?t=97805
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#45

LP! :beer

Postopek resetiranja throttle adaptations:

Try resetting the throttle adaptations, the process sounds like internet b.s but it actually does work.

Ignition on for 10 seconds

Off for 10 seconds

Ignition on for 10 seconds

Start engine

Sem preizkusil danes in je opazna minimalna razlika pri speljevanju z mesta.
Po sicer ne čisto kratki preizkušni voznji zaenkrat nemorem dosti več povedat,
ker sem imel relacijsko turo brez speljevanja po tem, ko je bil motor že segret na delovno temperaturo. Napišem več drug teden, ko dobi letno obutev in kak priložnostni izlet. :ok2
Verjetno bi bila razlika večja, če bi bil zamenjan kak TPS, kar v letih mojega lastništva ni bil.
Najbol zanimivo mi je, da sem šele po petih letih aktivnega prebiranja forumov zasledil napisan postopek. Ogromnokrat so omenjali TPS reset, ampak navodil ni bilo nikjer pripisanih.
GT1 sigurno vsebuje to funkcijo. Inpa pa pomoje ne, vsaj zasledil nisem tega nikjer.

Še link kjer je postopek omenjen:
http://forums.m3cutt...ead.php?t=97805


:ok :ok

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Izy
Izy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 130
  • Lokacija: Sl. Konjice
  • Avtomobil: M3 Laguna Seca

#46

LP! :blabla

Če se komu lušta naložit CSL SMG Rev Matching in Inertia Update. Plus še par luštnih sprememb je na voljo.
Fantje so sestavili Tool ki je zelo poenostavil modifikacijo. :metalc

http://forums.m3cutt...ad.php?t=126760
Prikaži več možnosti


Izy
Izy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 130
  • Lokacija: Sl. Konjice
  • Avtomobil: M3 Laguna Seca

#47

Sem si naložil v nedeljo in je zelo enostavno. :ok2

Ni zaj, da nebi mogu spat. Pri normalni vožnji v S3 je sinhroniziranje vrtljajev komaj zaznavno. Motor še vedno zavira, samo sunka oziroma močnega trenutnega pojemka ni več.
Pač ne rabiš skrbet, da imaš pred križiščem nogo malenkost na gasu, ko iz četrte prestavi v drugo. Pa tudi ponoči ni straha, da koga zbudiš po nepotrebnem. :ok
Prestavljanje pri normalni vožnji je sedaj bistveno bol civilizirano. Sopotnik ne kima več za vsako prestavo. :laugh
Plus pri prestavljanju iz 1 v 2,3,4... ne rabim več popuščat stopalke, ker menja gladko.
To je verjetno zasluga Inertija Update, ki se odlično obnese že pri mirni vožnji. Največja razlika je recimo pri speljevanju na semaforju, ko nočem delat gužve, motor hladen, prestavljanje iz prve v drugo je bilo počasno, vmes so vrtljaji preveč padli in nisem sledil pospeševanja ostalih. Ali druga možnost z malo gasa in cukanjem, ampak še zmeraj prepočasi. :crazy
Kar se mene tiče sedaj menjuje bol mirno z precej majn škrtanja, butanja, cukanja, zaganjanja in mučenja pogonskega sklopa. :ok

Zmeraj je zamera SMG-ju bila počasna vožnja z ogromno stop&go in tu je razlika opazna. :ok
Če je razlika opazna tudi na dirkališču bodo povedali drugi. :ok2
Prikaži več možnosti


Izy
Izy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 130
  • Lokacija: Sl. Konjice
  • Avtomobil: M3 Laguna Seca

#48

Od ostalih nastavitev omogočena Memorja Sport Mode tipke.
Popolnoma linearno krivuljo gas stopalke v Comfort Mode, da je izginil depresiven občutek na stopalki. :fight
Warm Up Lights na 45,50,55,60,65,70,75.

Zaenkrat zadovoljen, a upam, da dodajo še kaj zanimivega. :laugh
Prikaži več možnosti


gigika
gigika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 943
  • Lokacija: سلوفينيا
  • Avtomobil: কঠোর

#49

Eh, tole sem jes pred leti neki sanju,da bi naredu, pa sem se hitro premislu. Itak nič ne buta, cuka, poka, kima itd, preveč elektronike se mi zdi da je v igri. Pravijo da se zmagovalnega konja ne menja oz. ne diraj lava dok ide ko sneta skira
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#50

Sem si naložil v nedeljo in je zelo enostavno. :ok2

Ni zaj, da nebi mogu spat. Pri normalni vožnji v S3 je sinhroniziranje vrtljajev komaj zaznavno. Motor še vedno zavira, samo sunka oziroma močnega trenutnega pojemka ni več.
Pač ne rabiš skrbet, da imaš pred križiščem nogo malenkost na gasu, ko iz četrte prestavi v drugo. Pa tudi ponoči ni straha, da koga zbudiš po nepotrebnem. :ok
Prestavljanje pri normalni vožnji je sedaj bistveno bol civilizirano. Sopotnik ne kima več za vsako prestavo. :laugh
Plus pri prestavljanju iz 1 v 2,3,4... ne rabim več popuščat stopalke, ker menja gladko.
To je verjetno zasluga Inertija Update, ki se odlično obnese že pri mirni vožnji. Največja razlika je recimo pri speljevanju na semaforju, ko nočem delat gužve, motor hladen, prestavljanje iz prve v drugo je bilo počasno, vmes so vrtljaji preveč padli in nisem sledil pospeševanja ostalih. Ali druga možnost z malo gasa in cukanjem, ampak še zmeraj prepočasi. :crazy
Kar se mene tiče sedaj menjuje bol mirno z precej majn škrtanja, butanja, cukanja, zaganjanja in mučenja pogonskega sklopa. :ok

Zmeraj je zamera SMG-ju bila počasna vožnja z ogromno stop&go in tu je razlika opazna. :ok
Če je razlika opazna tudi na dirkališču bodo povedali drugi. :ok2


Torej, CSL software potem ni potreben? Bi jz tvoja kola probal enkrat če se da? :-D

Urejal SONiK, 01.06.2015, 17:07.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Izy
Izy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 130
  • Lokacija: Sl. Konjice
  • Avtomobil: M3 Laguna Seca

#51

Priporočajo prepis SMG modula na CSL, nujno pa ni.
Če kdaj skup prideva bo verjetno tudi kak krog zraven, da nebova samo. :blabla
Drugače pa nabavi OBD priklop, če še nimaš! :ok2
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#52

Priporočajo prepis SMG modula na CSL, nujno pa ni.
Če kdaj skup prideva bo verjetno tudi kak krog zraven, da nebova samo. :blabla
Drugače pa nabavi OBD priklop, če še nimaš! :ok2


Jasno da se priporoča, ker je po prebiranju tujih forumov boljši (z moje strani še nesprobano sicer).

OBD sem ravno prejšnji teden dobil skupaj z INPA, sam še usposobit moram :ok

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 334
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#53

Ima kdo opcijo za naložit CSL program na SMG menjalnik?
Kako je pa z CSL flashom motornega računalnika?
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#54

Ima kdo opcijo za naložit CSL program na SMG menjalnik?
Kako je pa z CSL flashom motornega računalnika?


Mislim da bi to znal nardit kitechnik pr nas..

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 334
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#55



Tole je pa kar lepo gledat :)
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


mico
mico

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 480
  • Lokacija: S
  • Avtomobil: E30

#56

Tole je pa kar lepo gledat :)

Za takšno vožnjo ne rabiš csl sw.
Prikaži več možnosti
    • croma_man je všeč


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 334
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#57

No kar se prestavljanja tiče :) se vidi razlika na posnetku
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 646
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#58

jao izpuh pa čist razglašen...polno kovinskih vibracij


Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 253
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: e92M3,Kalos,T5,Superduke

#59

Pa kaj je z vami? @Sash je hotel pokazati razliko brez in z CSL SW.....Eni ste pa res....

 

lp


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti
    • DrKo je všeč


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 334
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#60

Rahel update, sem dobil na netu da se prodajajo SMG računalniki z naloženim CSL programom. Problem je v tem ker je verjetno treba kako adaptacijo nardit da se ujame z avtom. Naprimer Sonik je napisal da je treba v programu nastavit položaj kdaj sklopka zdrsne (prime) in že to zna bit problem.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti