Skoči na vsebino

 

2001 E39 530iA

* * * * - 9 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
3552 odgovorov v temi
wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 078
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#3481

Pozabljas da ti motor ne zlajfa ker menjalnik je pocasen...tolko vec rabis zavore
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 025
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#3482

S tem se enostavno ne strinjam :) ta motor in menjalnik znata žlajfat :ok


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 644
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#3483

Tudi moj in vcasih prav prevec nabija dol, oziroma v obrate. Vendar, ko se normalno vozis, ne dalj casa v dolino, si pa vec na zavori, kot pri rocnem.
Prikaži več možnosti
    • wini je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 025
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#3484

Moj se v kak klanec odloči tako zavirat, da šele na gas stopim, da malo pospeši. Ampak potem ponavadi neha zavirat in začne uhajat. Nisem še zgruntal sistema, kako ga 100% po želji spravit v zaviranje po klancu dol. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75 243
  • Lokacija: Ponoreli svet
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#3485

Moj se v kak klanec odloči tako zavirat, da šele na gas stopim, da malo pospeši. Ampak potem ponavadi neha zavirat in začne uhajat. Nisem še zgruntal sistema, kako ga 100% po želji spravit v zaviranje po klancu dol. 

Zakaj ga pa ne daš takrat na ročni način? Ta je namenjen prav temu, da kontroliraš prestavo menjalnika in s tem motorju tudi pomagaš zavirat.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 025
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#3486

Ne vidim potrebe... Če pa jo, pa naredim tako.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75 243
  • Lokacija: Ponoreli svet
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#3487

Ne vidim potrebe... Če pa jo, pa naredim tako.


Takšen način je priporočljiv zato, ker s tem razbremeniš dele prenosa moči, kot so menjalnik, kardan, diferencial in polosovine. Stari avtomati večinoma slabo reagirajo pri vožnji po klancu navzdol, to jih zmede in potem cukajo, prestavljajo sunkovito in izbirajo napačno prestavo. Ročni način je takrat najbolj primeren, s tem se izogneš cukanju, posledično so obremenitve na prenos moči manjše. To tehniko se zato le nauči uporabljat, avto ti bo hvaležen.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti
    • Davidf1 je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 722
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#3488

Torej zavorne ploščice ti neenakomerno obrablja in predvidevam da en cilinder šteka in ploščica ves čas nalega. To bi moral enostavno čutiti ko se dotakneš diska ker je topel. Torej posveti pozornost tisti strani kjer je obraba večja.

 

Kaj pa mnenja drugih, ki ste vozili ta avto?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 139
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#3489

Sej pri enobatnih čeljustih vedno neenakomerno pobira ploščice....
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 722
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#3490

Sej pri enobatnih čeljustih vedno neenakomerno pobira ploščice....

Ja, to drži, le tukaj je razlika le prevelika.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 025
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#3491

Do zdaj nisem opazil problema s tem. Lahko da je to tudi svež problem...
Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 776
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#3492

Že 500ič, naredi en vredu servis na avtu ne pa da matico po matico menjavas vsaka dva mesca pa delas iz tega tresenja celo znanost…. En skrivn nasvet, glih tak kot cliota so tvojo nemsko kraljico sestavili skupaj, ni je bog poslal na zemljo da zdaj nihce tega ne zna sraufat….
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 700
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#3493

Pa sej je čeljusti že rihtal pa menjal diske pa tako naprej. To kar ti streljaš je bilo že vse narejeno
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 17 154
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#3494

Jaz mislim, da najboljše, da ti tole E39 parkiraš v dnevno kot eksponat in € nameniš za barvo za stanovanje :hihi :skrbast :peace


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti
    • x-driver, Zelenc in AVTONOSTALGIJA 80 & 90 uporabnikom je všeč to sporočilo


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 644
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#3495

Meni se ne zdi, da kaj hudo enakomerno pobira.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 025
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#3496

Prvi 2 sliki sta leva stran, 3. slika je desna. Primerjaj. Leva notranja ploščica je že skoraj na senzorju. Zunanja pa še ful mesa.
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 892
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#3497

Ene 5-6 vijolic na mizo, pa komplet podvozje ter zavore nove v susu in bos mel mir.

Si ze tolko zabasal not po obrokih, pa mas spet vse "staro".


Prikaži več možnosti
    • timej98 in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 986
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#3498

Glede ploščic... Verjetno ti čeljust slabo laufa na tistih dveh nosilnih vijakih ali pa sama ploščica na nosilcu čeljusti.
Sam ob menjavi ploščic vse stične površine z drat krtačo očistim in namažem z Cu mastjo, isto ona dva vodilna vijaka
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Davidf1 in RRoman uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 025
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#3499

Tisto smo že 2x razdrli, preverili, očistili, spolirali, namazali. Čeljust je takrat tekla kot po maslu. Letos ali lani, ne vem več, kdaj smo jo nazadnje razdirali.
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 537
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#3500

Glede ploščic... Verjetno ti čeljust slabo laufa na tistih dveh nosilnih vijakih ali pa sama ploščica na nosilcu čeljusti.
Sam ob menjavi ploščic vse stične površine z drat krtačo očistim in namažem z Cu mastjo, isto ona dva vodilna vijaka

Tista dva vodilna vijaka se po BMW TIS navodilih ne maže  :-D  Sem bil tudi jaz presenečen  :confused .

Tudi stični površini disk - pesto sem včasih tanko tanko podmazal pa bmw to izrecno prepoveduje  :ok2


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.