Skoči na vsebino

 

2001 E39 530iA

* * * * - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1866 odgovorov v temi
kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#1801

Če bi jaz delal res neke kilometre, govorim 25k+ na leto potem tudi jaz nebi imel e39 za dailyja, pa ne zato ker bi bil star 15 let in več ampak ker bi mi bilo avta škoda. Bi pa verjetno razmišljal v smeri f10 3.0, benzin, ročni menjalnik od dodatne opreme pa bi najraje samo xsenon in komfortne sedeže tako, da si že v začetku prihranim 80% preglavic z okvarami.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 794
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#1802

Kolikor imam v spominu, je v F10 dejansko najbolj zanesljiv motor 35i :ok2 Dizli so imeli vsi težave z verigami, 4-valjni bencinarji z glavami če se prav spomnim, V8 v 50i je itak polom, 3.0 n/a bencinarji v prvih letnikih pa tudi menda niso bili ravno najboljši. Vem za enega, ki je imel težave s cinšpulami in nerešljive težave s plini. Pa še ročni menjalnik je imel - takega z opilki :laugh


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 421
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#1803

Se vedno sem na boljsem in tudi bom, da spet letno dam v E39 2-3 jurje, kot pa da sem vzel Octavio, polozil 6 jurjev in mesecno placeval 350€, naslednjih 6 let (tisto njihovo 1% financiranje).

Glede asistence...triglav je zakon. 2x razneslo turbino na mojem, enkrat utrgalo zadnjo levo zgornjo roko (kolo zacelo opletat). Nikoli tezav, samo pozitivno in vedno so bili v max 4 urah v Nemciji z nadomestnim vozilom. Vse to so moje napake (turbini), oz. napake mehanikov ki sem jim prevec zaupal (roka).

To je iz financnega vidika. Dajte vsi tisti ki zagovarjate nakup novega avta razumet, da se pogovarjamo o razmerju kaj dobis za koliko denarja in tu E39 nima konkurence. Se enkrat trdim, da je E39 BMW-jev Golf 2 ;)

Pa ko pravi nekdo da e39 ni ravno neki uzitek v voznji...vsake oci majo svojega malarja kot pravi izrek. Probaj 4.4 ali 5.0 v tej isti karoseriji, pa potem porocaj. Ce isces gokarta, potem seveda to ni avto za tebe.

Urejal MajoR, 10.01.2019, 00:31.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#1804

No evo torej niti na ročni menjalnik ne moreš več računati, super torej za naslednji avto pade e34 haha pa še vse lahko sam šraufam
Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#1805

Samo fak sem zdaj malo iskal po netu dejansko ni skoraj nič novejšega zame in po mojem okusu, torej najmanj 3.0, atmosferc, ročni menjalnik in 6 valjev Tako, da bo res treba ostati na naših starih garah hehe
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 794
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#1806

Da bi našel vzrok tresenja pri zaviranju, sem na servisu zahteval, da se sname dol čeljust in ploščice in pogleda diske z notranje strani. Mislim, da se je našel razlog vseh težav... Zdaj samo še nove diske in ploščice dat gor in probat, če je to to.


Pripete slike za predogled

  • SAVE_20190110_222852.jpeg
  • SAVE_20190110_222859.jpeg
  • SAVE_20190110_222909.jpeg
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 620
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 525dT ///M

#1807

Celjusti obnovit, ni drago! Lahko da ti kaksna malo drzi prijema in pregreje disk :ok
Jaz sem dal sedaj to vse narest.
Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 368
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: bavarian creams

#1808

Ne vem, res, od kod toliko prepričanja, da je E39 nepokvarljiv. Saj ste videli ta seznam? http://www.ge39.com/okvare.htm :skrbast

Najbrž sem razlog jaz, na pladnju sem vam prinesel kredibilne informacije in pokazal čisto nov način vzdrževanja in kompliciranja. :ok2

To je lahko razlog za dobro delovanje tudi na stara leta. :laugh

 

Ker če bi drugim avtomobilom zamenjali toliko delov (in imeli obširno bazo informacij), bi najbrž tudi postali bolj zanesljivi. Govorim o objavi malo višje, kjer se omenja razmerje 3000/7000. Ampak pozabljate nekaj. Avto je še vedno star, tudi če mehanika dela, so tu še vedno rja, slabe luči, obraba materialov, itd. Saj smo že velikokrat ugotovili: utrujenega avta pač ne moreš spraviti v novega. Ne glede na vložek.

 

Brez dvoma: avto je super, primerno vzdrževan se še vedno se pelje bolje od večine vozil - seveda za tiste, ki to znajo in zmorejo ceniti. Oziroma morda celo izkoristiti. Nepokvarljiv pa ni in kdor tega ne sprejme, pač ni realen. 

Vsekakor je lastništvo novega avta manj stresno, ker so avtomobili načeloma izdelani tako, da pretiranih težav do nekih 150.000 km ni. Potem je pa itak čas za menjavo (večina ljudi to tudi počne). 

 

Tak avto za vsak dan že skoraj terja ljubitelja (dokaz je tudi ta tema). Večini največji problem predstavlja čas. Potrebujejo zanesljiv prevoz od A do B in se nimajo časa ukvarjati s težavami, ki smo jim priča tukaj.

 

Pa ne trdim, da se nov avto splača. Idealno je kupiti nekaj let starega, po možnosti FL. Izguba vrednosti bo večja, bodo pa prihranjeni čas in živci. Pa še to je pri vsaki znamki potrebno preveriti, kaj je dobro in kaj ni. Ker ima vsaka znamka specifike. Od nekdaj. Ko se kupuje premium znamke, pa je, kakor hitro je vmes že drugi lastnik, skoraj vedno prisotno pomanjkljivo vzdrževanje, ker si večina pač obuje prevelike čevlje. 

 

Morda je na mestu opravičilo vsem, ki so zaradi mojega poveličevanja in ukvarjanja ob živce. :laugh

Pa tudi tistim, ki morajo poslušati, kak stroj je to. :blah

 

Vidim, da sem postal influencer takrat, ko to še sploh ni obstajalo. :skrbast


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 458
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#1809

Da bi našel vzrok tresenja pri zaviranju, sem na servisu zahteval, da se sname dol čeljust in ploščice in pogleda diske z notranje strani. Mislim, da se je našel razlog vseh težav... Zdaj samo še nove diske in ploščice dat gor in probat, če je to to.

Kaj pa naj bi bilo na teh slikah narobe? Jaz sem pri sebi menjal zadnje diske pred dvema tednoma in je en disk imel rjast kolobar. Kot da bi samo pol ploscice prijemalo.

No v glavnem, obcutek je neprimerljivo boljši po menjavi. Vibriranja iz zadnjega konca ni vec pri zaviranju, stopalka trša oz. odzivnejša, rahlo vibriranje celega avta pri 100-130 kmh pa ostaja. (Ima kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo?). Sem pa dal ATE PD.
Prikaži več možnosti


beemwe39
beemwe39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 577
  • Lokacija: koroska
  • Avtomobil: old No.39....

#1810

Kako pozorno :laugh :laugh :laugh

 

E39 iz te teme je sicer prejšnjega lastnika na cesti pustila 2x, mene enkrat. V prvem primeru je bil kriv senzor odmične, če me spomin ne vara, v ostalih dveh pa alternator oz. akumulator :ok2

 

Leta 2009 smo E60 vzeli iz salona, nov avto, le v salonu je stal eno leto. Vzeli smo ga novembra. Celo zimo je pihal ko zmešan na vetrobransko steklo, zakomplicirano klimo, kot je imel, je oče kričal name, naj preštudiram navodila in rešim. Seveda nisem imel kaj rešit :ok2 Junija so na prvem servisu ugotovili, da je klima prazna. Jo napolnejo in pred vračilom avta nekako ugotovijo, da pušča. Hladilnik klime je imel luknjo. Že pri novem avtu, dobesedno od novega je bil problem s klimo. 

Poleg tega so pod garancijo menjali še pedalko sklopke, ki se je menda zatikala (jaz takrat nisem še imel izpita, tako da tega pač nisem opazil).

 

Leto in pol stara G30, prevoženih dobrih 20k km. Vsake toliko se pri vklopu vzvratne prestave vzvratna kamera pač ne vklopi. Ne javi nobene napake, nič, samo pač se ne vklopi. Par dni nazaj je še digitalni števec zmrznil, prikazoval ni menda nobene določene slike, pač pa neko zmedo... Le kaj še bo :ok2

 

Pri hiši je že četrti citroen berlingo. Vsak kupljen nov in skoraj vsak je imel neko težavo, ki jo je bilo treba na servisu reševat. Sicer nas ni noben nikjer pustil, pa vseeno.

 

Decembra 2016 kupljen nov Ford Transit Custom, to pa je eno leglo težav in čričkov. Sicer do zdaj še nikjer obstal, ampak novoletne lučke pa nonstop, neki zvoki, skakanje obratov, vse škripa in cvili... Sama izdelava notranjosti sicer deluje čvrsta, le polno zvokov je od vsepovsod. Nima še 20k km prevoženih do zdaj. Nonstop zahteva oljni servis, menda napaka, ki so jo na servisu odpravljali, ampak je niso odpravili. Adblue tudi zadostuje le za par 1000km... Se že veselimo, ko bo začel DPF imet težave :crazy :crazy

 

Kje so potem še vse zgodbe o raznih VW motorjih, ki zaribajo po par 10k km, novi renaultovi trivaljniki, ki po besedah zaposlenega na njihovem pooblaščencu v KP na polno pokajo glave, itd, itd.

 

Toliko o novih avtih. Preplačaš in si brez problemov samo, če imaš srečo. 

:-D  :-D  :-D  :-D  :crazy  :crazy  :crazy  :crazy


Bog daj 25 stopinj in bencina poln kesl.....
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 285
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#1811



X-driver, Hvala za recenzijo Ford Transita, sem ga imel na nišanu za nakup, pa ga bom ven spustil :ok
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 604
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#1812

X-driver, Hvala za recenzijo Ford Transita, sem ga imel na nišanu za nakup, pa ga bom ven spustil :ok

Na podlagi enega mnenja še ne moreš ustvariti sliko določenega vozila. Jst imam pa z Trasnitom samo dobre izkušnje. Poznam tudi kar nekaj znancev, ki z njim nimajo nobenih težav. Zato mi ni jasno, kako lahko nekdo na podlagi enega primera ovrže misel na nakup vozila. Vozilo greš poizkusiti (kot vsako ostalo), dobiš filing kako ti ustreza in potem se odločaš. Malo prebereš še ostale forume in to je to.

Je pa nekaj res; dandanes ne boš dobil na trgu nobenega avta, s katerim noben ni imel določenih težav. In zato je brezpredmetno iskati popolnost med tehničnimi stvarmi, ker jih enostavno ni. Vse je pokvarljivo, nekaj malo več, nekaj malo manj. Obstajajo pa tudi ljudje, ki v vsem najdejo same slabe stvari. Imam kolega mehanika, ki enostavno že dve leti išče avto zase. Ga ne najde, ker mu je vsa ta srenja okoli novih avtov zaslepila razum. Vse je enostavno slabo..........Njegov velik problem. 


Prikaži več možnosti
    • penny3 je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 794
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#1813

Brez vseh napak je drugače super kombi. Je pa delan v Turčiji...
A obstaja kakšen nov tak kombi - bencinar?
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 407
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#1814

Pri Fordu Transit-u so mi zanimivi oljni intervali. X-driver, na koliko km menjate olje ? :)


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 794
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#1815

Kombi jih je želel imeti non-stop, tako da nimam pojma, koliko je interval :ok2 nima pa še 20k prevoženih
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 293
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#1816

Na podlagi enega mnenja še ne moreš ustvariti sliko določenega vozila. Jst imam pa z Trasnitom samo dobre izkušnje. Poznam tudi kar nekaj znancev, ki z njim nimajo nobenih težav.

Tranzita ven vleče 5 letna garancija in zato se prodaja. Deli dragi, in veliko bolj nezanesljivi kot Renault.

Renault je na tem področju še vedno no.1 :ok


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 407
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#1817

Kombi jih je želel imeti non-stop, tako da nimam pojma, koliko je interval :ok2 nima pa še 20k prevoženih

Pri letnik okrog 2014 oz 2015 je bil na 60.000km. :)


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 794
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#1818

Je pa res, da mu gre precej olja notri (9l se mi zdi), oljni servis pa je brutalno drag. Ne spomnim se cene.

Tranzita ven vleče 5 letna garancija in zato se prodaja. Deli dragi, in veliko bolj nezanesljivi kot Renault.
Renault je na tem področju še vedno no.1 :ok

Mi smo se odločili za Forda po testu obeh. 1.6 pri renoju ni ravno prepričljiv, pa tudi drugače je Ford bolj avtomobilski, reno pa bolj kombijevski. Prej smo imeli 10 let trafica, brez problemov.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 794
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#1819

Pa je opravljen še en malo večji servis v vrednosti slabih 800€ :blackeye

 

- menjava olja + filtra (Motul X-Cess 8100 5W40)

- menjava Vanos tesnil (sem spadajo še tesnilo pokrova ventilov in še par drugih manjših)

- menjava mikro jermenov

- menjava zadnjih diskov in ploščic + senzor

- menjava zavorne tekočine

 

Iz vizualnih razlogov pa sta bili zamenjani še desni 2 okrasni letvici na pragovih vrat, ker so stare razpadale.

 

Izvajalec: Avto Elite

 

Preverili so še ravnost sprednjih diskov iz naslova tresenja - diski so dobri. Odkrila se je zračnost na levi strani volanske letve. Zadnje zavorne čeljusti so zaenkrat ostale, so se pa očistile in namazale. 

Preverili so vrednosti lambda sond, menda so ok.

 

Avta ta moment še nisem prevzel. Menda motor zdaj teče čisto mirno, prej je čisto malenkost potresaval v prostem teku (o tem sem že pisal), primerjavo je podal @etore, torej nekaj je bilo na vanosu, ali pa je Motul toliko boljši od Mobila :ok2

 

-------------

V prihodnosti me čakajo za rešit še xenon balast, rjava vrata, koliko me bo motila volanska letev, moram še videt... Če nisem česa pozabil, potem ostanejo samo še presenečenja, ki šele pridejo :skrbast



Urejal x-driver, Včeraj, 18:50.

Prikaži več možnosti
    • rockson in Kljajic47 uporabnikom je všeč to sporočilo


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 514
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c, E36g...

#1820

 

Iz vizualnih razlogov pa sta bili zamenjani še desni 2 okrasni letvici na pragovih vrat, ker so stare razpadale.

 

 

Kaj si to točno menjal? tiste okrasne zadeve na pragovih, kjer piše BMW? sem ravno danes gledal, da bom tudi jaz moral zamenjati, ker tesnila razpadajo.

Strošek?


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti