Status starodobnika in mladodobnika po 1.1.2014
#1
Pozdravljeni,
ima kdo kakšno informacijo kako je zdej s tem ko se je meja premaknila?a za youngtimer lahko se dobis ali ne? lp |
Prikaži več možnosti
|
#2
Meja je po novem 30 let. Youngtimer ni v Sloveniji uradno nikoli obstajal.
LP tii
Ob nakupu gum dobite še avto!
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Malo sem danes bral.... http://www.svamz.com...arodobna-vozila
v tretjem odstavku se ocitno da nekaj dobit ce je, citiram ''Izjemoma podeli naša zveza certifikat vozilom starejšim od 20 let, v kolikor so tehnično in zgodovinsko zanimiva: obravnava jih kot potencialno zanimiva historična vozila (določeni so posebni kriteriji)'' ... ma kdo kake izkusnje ze po 1.1. 2014.... a to govorijo po 20 letis status oldija ali youngtimerja? kdo kako idejo |
Prikaži več možnosti
|
#4
Če je na to foro možno dobiti certifikat ... kako je z uvozom takega avta iz tujine? Je potem tudi možen uvoz z oproščenim DMV ali je tam država trdno zasidrana na 30+ ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Pomojem bo kar 30+, drugače bo prekomplicirano, tudi če bi bilo možno. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Sem že v eni drugi temi zapisal, pa bom tu prilimal:
Naj navedem par dejstev: 1.Zavarovalnica vam da lahko kakršenkoli popust, kadarkoli hoče, za katerikoli avto. Zavarovalnice so komercialne organizacije in jih zanima samo denar. 2. V Sloveniji sta dve zvezi starodobnikov (oz. sta še dve drugi, ki nista bistveni za to debato): SVS in SVAMZ. SVS zveza je ANF FIVA, kar pomeni Autorité National FIVA/National FIVA Authority, torej pooblaščena organizacija FIVA. 3. V SVS pregledujejo avtomobile komisarji iz cele Slovenije, standardi za oceno A-1, B-2, C-3 so znani. Je pa res, da tako kot v šoli, različni učitelji različno ocenjujejo, so tudi ocene komisarjev različne. 4. Komisarji SVS izdajo po ogledu na željo člana kluba: Izkaznico o starodobniku A-1, B-2, C-3 in pa, če lastnik tako želi še mnenje o starodobniku (A4 list). 5. Izkaznica starodobnika izkazuje stanje vozila in je osnovno dokazilo, da je vozilo starodobnik za zavarovalnice (do sedaj je bilo tako). 6. Mnenje je osnova za homologacijski pregled in vpis statusa starodobnika v prometno v pooblaščenih organizacijah. 7. Status starodobnika vpisan v prometno je osnova za priznavanje olajšav pri plačilu cestnine in npr. DMVja, ter dokaz o statusu avta proti državi. 8. Postopkov pri SVAMZu ne morem komentirati, ker jih ne poznam dovolj. Od 1.1. naprej je avto starodobnik (s strani države) če je starejši od 30 let. LP tii PS: Kot rečeno, če zavarovalnica želi, lahko prizna popust na lepe oči, na WC papirju napisan certifikat, ali pa vam dodatno zaračuna zavarovanje, ker nimate ABS-a...
Ob nakupu gum dobite še avto!
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Še nekaj časa ne bo teh grdih tablic na starodobnikih
![]() REGISTRSKE TABLICE ZA STARODOBNA VOZILA: 2016 http://svamz.com/si/...na-vozila-2016/
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
Kolkor je meni znano:
- certifikat lahko zrihtaš za avto 20 let+ kot yungtimer kao, ampak more bi neki bolj redki model - certifikat =/= status (na certifikat dobiš 90% popust na zavarovanje in ni vpisan v prometno kot status, s katerim dobiš popust tudi na cestnino) - glede na to kakšni avti so imeli na srečanju v Vranskem certifikate, zgleda da niti avto ne rabi bit redek, da dobiš certifikat po prvi alineji, samo veze |
Prikaži več možnosti
|
#9
ne rabiš veze, samo $$$ |
Prikaži več možnosti
|
#10
Nekateri enačijo certifikat, kateri je (kot je že napisal @tii) osnova za popust na zavarovalnici, stroškovno bi še celo šlo skozi, pač imaš poopust na zavarovanje na cestnino pa ne.
Vendar pri nas ne obstaja "rubrika" young timer Drugače pa poglejte post @tii je vse lepo razloženo kako in kaj
LP, Uroš
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Sam sem mnenja, da si youngtimerji (pod strogo določenimi pogoji) absolutno zaslužijo posebno obravnavo, ne pa da se jih prezre in meja fiksira na 30+let.
Po striktnem sistemu 30+ let se bodo 20+ stara tehnično zanimiva vozila enostavno uničila, zanemarila ali pa prodala v tujino, kjer je to boljše urejeno. Super primer je npr M3 e30. Kaj naj lastnik dela s takim vozilom, če npr ne bi dobil certifikata? Plača polno reg. in se potem pelje 2-3x v letu na izlet? Sem pa seveda striktno proti podrtim golfom 3 tdi na cviček, ki se veselo vozijo s statusom oldija... |
Prikaži več možnosti
|
#12
Sicer za druge države razen za Nemčijo ne vem, ampak tam tudi kar se države in cestnine tiče, youngtimer ne obstaja. Plačaš polno. Je pa popust na zavarovanje, isto kot pri nas, če dobiš certifikat zveze oldtimerjev. Sj tako sem jst izvedel, ko sem se zanimal tam za registracijo avta, ki je bil 25 let star.
Urejal Rottie, 11.09.2014, 12:09. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
prjatu pejt na vransko in se boš vse zmenil,ne komplicirajo za te stvari, samo da ni avto preveč rjast ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
če ne nabijate na prazno slamo. Bom poklical pa da vidim iz prve roke. Imam avtodom ki je 24 let star bi bil zanimiv ker takih modelov je v SLO zelo malo mislim da sta dva. Kar se same oblike in podobnih modelov jih je pa veliko. Urejal mika2023, 11.09.2014, 13:46. |
Prikaži več možnosti
|
#15
ah kjeeee paaa,resno ti pravim ![]() za golfa 2 ti zrihtajo,kaj šele za tvoj avtodom ![]() men nikol niso kompliciral pa sem mel avte stare okol 20 let. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#16
No sem klical v Vransko. NI VARIANTE PRED 30 LET. Tisti ki pravite da se da da vsakega golfa sprejmejo med oldtimerje NABIJATE. Gostilniške čenče ob pivu. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Bilo pa prošlo:-D zakaj pa ima toliko neprimernih avtov certifikate? Mogoče nisi imel pravi nastop. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#18
Z novim zakonom so kar zaostrili pogoje, prej se je pa talalo za $$$
LP, Uroš
|
Prikaži več možnosti
|
#19
ni nič nov zakon kriv,
ampak strah pred izgubo licence oziroma zaslužka.. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Prijatelj, ki je pisal izvedenska mnenja, pa ne za te na Vranskem, ampak za konkurenčno organizacijo s podobno kratico, je bil precej strog pri podeljevanju certifikatov. On zagovarja tezo, da bo za starodobnika enkrat treba postaviti mejo npr. 1984, ki bo fiksna pa makar bo avto enkrat star že 50 let. Pravi, da se je filozofija avtomobila v zadnjih dveh desetletjih popolnoma spremenila in novejši avto zanj nikoli ne bo starodobnik. Starodobnik naj tudi ne bi imel digitalnih ur, digitalnih kilometrskih števcev, potovalnih računalnikov,..., ampak vse mehansko. Ko sem temu prijatelju omenil, da znanec špara MB 600 SEL V12, letnik 1991 (Gensherja) za starodobnika je ponorel in mi rekel, da bo to preprečil in poskrbel, da ta tip v Sloveniji nikoli ne bo dobil nobenega certifikata.
FIX IT AGAIN TOMORROW
|
Prikaži več možnosti
|