Skoči na vsebino

 

Status starodobnika in mladodobnika po 1.1.2014

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
396 odgovorov v temi
žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 016
  • Lokacija: kras
  • Avtomobil: bmw m3

#341

Nehajte, če nebi bilo omejitev, kako bi pa izgledalo življenje. Po AC bi se vozili 40 in po mestu 130..
Pravilno je, da nekdo postavi nekakšne meje, če se pa potem nekdo tega drži in predvsem če ae pridruži, je pa osebna odločitev.
Voithu in še marsikomu se je pač zamerila zveza svamz in še kakšni klubi in sedaj špukajo po vseh. Da bi se le-ti odločili SAMI kaj narediti v tej smeri, pa ne. Lažje je špukati čez tistega, ki kaj dela.
Še 1x pohvala Avtonostalgiji, da so uspeli zagnati youngtimer sceno v Sloveniji in prosim ne ozirajte se na slabe komentareje, ker ti se pojavijo vedno, če kaj delaš za ljudi.

dvomim da si kaka zveza želi omeitev, to je totalen minus zanje,potem ne več rabimo certifikatov, da bi za stvar ki vložimo ure in leta, nekdo drug derigiral, lahko glumijo kaj in govorijo o tem, sigurno si pa zveze tega ne želijo. mENI SO SE S ZVEZE ENKRAT SMEJALI, DA KJE POBIRAM TAKE INFO, DA BI BLO KAJ OMEJENO, ti lah gres na srecanje u rusijo al pa nakitajsko, pa se 4 mesce vozis


Prikaži več možnosti
    • voith je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#342

Meni ena stvar nikoli ne bo jasna, kako se lahko folk buni za nekaj, kar prinaša POPUSTE? Teh predpisov kot prvo nihče ne preverja, kot drugo so pa uvedeni za tiste, ki bi svoj shitbox registrirali kot oldtimerja izključno zaradi popusta pri registraciji! Pri enem fičotu se to ne splača, pri močnih motorjih se pa. Za take je prav da so omejitve, da se delovanja klubov ne izkorišča. Članstvo v klubu in izdelava certifikata sta PROSTOVOLJNA, nihče nikogar v nič ne sili, tako da tisti ki vam grejo omejitve kilometrov na živce ves ta cirkus enostavno spreglejte in mirna bosna, oldtimerje registrirajte kot navadne avtomobile in je zadeva zaključena!

Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ in AVTONOSTALGIJA 80 & 90 uporabnikom je všeč to sporočilo


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 016
  • Lokacija: kras
  • Avtomobil: bmw m3

#343

meni je smešno da bi omejili kilometre taki ki nimajo oldimerjev ali šitiboxev in mislim da takih je veliko, zakaj bi bli taki sploh člani debate o tem



Urejal žorž4x4, 20.07.2023, 19:30.

Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 016
  • Lokacija: kras
  • Avtomobil: bmw m3

#344

in fora je recimo da jaz ne bom najbrz nikol naredu niti 5000km na leto s takim vozilom, samo idiotksko se mi zdi da je to sploh vredno debate o tem, da se kdo s tem celo ubada, kaj res nimamo kaj delat


Prikaži več možnosti
    • voith je všeč


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 041
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#345

Ma kaka omejitev kilometrov no. Ko sem omenil neke omejitve šefu iz društva me je samo debelo gledal. Torej lastniki oldijev samo gasa, če vam je to to. Osebno bi imel oldija za celo leto, predvsem zato, ker mi novi avto nikakor ne sedejo. Itak moram imet nase pisan in registriran še en "normalen" avto, da sploh lahko pridobim certifikat. Uradno omejitev bi se reklo ima samo avtonostalgija. In če komu ne paše naj ne dela certifikata.

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 588
  • Lokacija: Kabul, bejbi!
  • Avtomobil: Ne, hvala! Imam kamelo.

#346

meni je smešno da bi omejili kilometre taki ki nimajo oldimerjev ali šitiboxev in mislim da takih je veliko, zakaj bi bli taki sploh člani debate o tem

Kdo ti omejuje tvoj olditmer, majster? KDO?

 

Tukaj gre za 20 let stare avtomobile, ki naj bi se ohranili v originalnem stanju. To je pa 2003 zdajle: https://www.avto.net...tipsort=&stran= čedalje manj jih je, je pa masovnih modelov še vedno na cesti precej.

 

Tiste samoomejitve so zato, da resen izpadeš s tem. Ti avtomobili nimajo še nobenega status izven SVAMZa, kar se države tiče npr. so to samo stari avtomobili!

 

Trend gre pa dejansko v drugo smer, v zaostrovanje pogojev: Šli smo s 25 na 30 za starodobnike, v VB je zdaj že na 40 let za državne ugodnosti, v skandinaviji so za uvoz tudi že na 40 ponekod.

 

Razumi zdaj kdor hoče - napadate tiste, ki rinejo v nasprotno smer od tega.



Urejal Zlobny, 20.07.2023, 20:16.

Če sovražite novinarje, bolj kot vse druge na tem svetu, jih ne sovražite dovolj. - Anonimni internetni filozof, 2023

Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 016
  • Lokacija: kras
  • Avtomobil: bmw m3

#347

ze 20 let so glupe gostilniške govorice da bi omejili kilometre oldtimerjem, če se gre tukaj debata samo za 20 letnike, ok, to se me pa res ne tiče, se opravičujem,


Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 109
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#348

Društvo upokojencev si je med seboj razdelilo pokale
https://www.zveza-sv...ltinskem-gradu/
Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 109
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#349

Danes v Celju.
Se še kdo spominja teh avtov?

Pripete slike za predogled

  • IMG-9bb6522acef237942cb89688661d9c99-V.jpg
Prikaži več možnosti
    • MG in mori uporabnikom je všeč to sporočilo


urbanbevk1
urbanbevk1

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 002
  • Lokacija: Cerkno
  • Avtomobil: kos svabskega pleha.

#350

U mater.. že takrat so bili šibedahi na citroenih?  :eek


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#351

U mater.. že takrat so bili šibedahi na citroenih?  :eek

Že takrat? Ma kakšni šibedahi, amerikanci so se že 25 let prej vozili s klimami v avtih :blah

 

Sicer pa dobro poznam ta avto, to je bil moj prvi (delujoč in registriran) stroj, takrat še niti izpita nisem imel, z njim sem se vozil na črno  :ok2 Motor se je vrtel v iberture kot bi rekel keks, smo leteli 160 po števcu za šalo in še bi šlo, pil je pa ene 20 litrov če si ga tiščal do podna... Cadillac mi je kasneje kuril manj  :laugh


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 109
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#352

Tvoj ni bil v redu naštelan. Temu rdečemu kuri 6.5litra,je pa res nežen z avtom.
Drugače ima pa šibedah serija pallas
in seveda vsi imajo hidravliko, ki je neponovljiva.
Prikaži več možnosti


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 828
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31)

#353

Danes v Celju.
Se še kdo spominja teh avtov?


Joj, ne me spominjat ... izza pločevine pri svečkah sem potegnil 4 svečke, ki so padle tja lastnikom pred mano, ušesa ko zajec, zračno hlajenje ... poraba nenormalna, pa po 3 kolesih na najvišjem nivoju ...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#354

Tvoj ni bil v redu naštelan. Temu rdečemu kuri 6.5litra,je pa res nežen z avtom.

Avto je bil v redu naštelan, samo jaz sem ga vozil kot da bi bil BMW.


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 462
  • Avtomobil: E85, E34, E30, E39

#355

Eno firbčno vprašanje. Kupujem nekaj kar še rabi cca 3 leta do polnoletnosti. Ima pa 4.2 motor jaz bi pa hotel imeti takoj registriranega.

Kako je s statusom mladodobnika? Izda ga klub, to mi je še jasno.

Ugodnost je pa potem zgolj na zavarovanju? V kakšnem %?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 940
  • Avtomobil: BMW

#356

Eno firbčno vprašanje. Kupujem nekaj kar še rabi cca 3 leta do polnoletnosti. Ima pa 4.2 motor jaz bi pa hotel imeti takoj registriranega.
Kako je s statusom mladodobnika? Izda ga klub, to mi je še jasno.
Ugodnost je pa potem zgolj na zavarovanju? V kakšnem %?

-90% zavarovanje

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • E39-530d je všeč


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 481
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: 350Z,LEXUS,Juke,Audi

#357

Eno firbčno vprašanje. Kupujem nekaj kar še rabi cca 3 leta do polnoletnosti. Ima pa 4.2 motor jaz bi pa hotel imeti takoj registriranega.
Kako je s statusom mladodobnika? Izda ga klub, to mi je še jasno.
Ugodnost je pa potem zgolj na zavarovanju? V kakšnem %?


Cestnino plačaš polno, fokler ni star 30 let ko ga lahko homologiraš kot starodobnika. Potem imaš še popust na cestnino 80%.
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 462
  • Avtomobil: E85, E34, E30, E39

#358

-90% zavarovanje

 

 

Cestnino plačaš polno, fokler ni star 30 let ko ga lahko homologiraš kot starodobnika. Potem imaš še popust na cestnino 80%.

Potem nekega blaznega prihranka ne bo. Motor je velik, cestnina visoka. Kilovatov pa ima zelo malo, kar pomeni zmerno ugodno zavarovanje.

Ta status mladodobinka je aktualen za močne youngtimerje.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 940
  • Avtomobil: BMW

#359

Potem nekega blaznega prihranka ne bo. Motor je velik, cestnina visoka. Kilovatov pa ima zelo malo, kar pomeni zmerno ugodno zavarovanje.
Ta status mladodobinka je aktualen za močne youngtimerje.

Mah ti certifikati so bolj tako tako,da rečeš da ga imaš.
Raje ga sploh nimam in avto za tistih par mesecev registriram kot je treba pa nimaš nobenih problemov/izgovorov z zavarovalnicami itd.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 249

#360

OLDTIMER, YOUNGTIMER, BABYTIMER,…

V klubu Avtonostalgija 80&90 smo veliki nasprotniki uveljavljenih administrativnih pojmovanj (youngtimer 20-29 let, oldtimer 30 let ali več), saj menimo, da to v praksi ni vzdržno. Lep primer je češka veteranska zveza s svojo specialno 20-29 let youngtimer sekcijo. Že pogled na njihovo sicer majhno FB skupino jasno kaže na to, da se zapisanih smernic nikakor niso zmožni držati. Še več, v njihovih objavah in na njihovih youngtimer dogodkih je vse preveč avtomobilov iz 60. in celo 50. let, katere bi v naši FB skupini takoj brisali. Kljub temu, da je Češka petkrat večja država od Slovenije, pa je naša FB skupina s 11.000 člani kar trinajstkrat večja. Pri nas so se člani skupine v veliki večini že naučili, kaj lahko objavljajo in kaj ne, tako da ima skupina svoj fokus.

Za nas je youngtimer ljubiteljski avtomobil iz določenega obdobja, to so pretežno 80. in 90. leta oz. po domače - obdobje glasbenih kaset. K nam tako spadajo tudi modeli avtomobilov, ki so bili prvič predstavljeni že v 70. letih, njihova proizvodnja pa se je zavlekla še v 80. leta oz. na drugi strani časovnice modeli avtomobilov, ki so bili prvič predstavljeni še v 90. letih, pa se je njihova proizvodnja nadaljevala tudi še po prelomu tisočletja. Nas zanima samo model kot model na splošno, na PFL oz. FL verzijo se ne oziramo. Seveda je za nas youngtimer avtomobil, s katerim ima lastnik dolgoročno vizijo, da ga bo ohranil za prihodnje rodove!!!
Debate o tem, kakšna je definicija youngtimerja so lahko zelo kompleksne, saj že sam pogled na Wikipedio kaže na to, da v različnih jezikih ni zapisane enotne razlage. Pojem youngtimer si vsak razlaga po svoje, saj nekateri prisegajo na administrativni vidik (20-29 let), nekateri (tudi mi) pa na praktični vidik. V zgornjem odstavku zapisana youngtimer definicija Avtonostalgije 80&90 je verjetno še najbolj izdelana, saj so že bili primeri, ko so na neko avtomobilsko prireditev vabili lastnike avtomobilov z letnico izdelave do vključno 2000, pri tem pa se je pojavila težava, ker so na prizorišče spustili avtomobil letnika 2000, popolnoma enak avtomobil letnika 2001 pa so zavrnili.
Po direktivah evropske veteranske zveze FIVA iz Pariza (katera je zapovedala uveljavljen administrativni vidik) so danes oldtimerji lahko že peugeot 306, renault safrane, citroen xantia,…youngtimerji pa renault scenic II, citroen C2, opel astra III,…drugo leto pa tudi že golf V. Stvari postajajo iz leta v leto bolj komične.
V Avtonostalgiji 80&90 veliko damo na kvaliteto in pri tem se tudi ustvarjalci trudimo, da dajemo dober zgled ostalim, žal pa ima obstoječ sistem veliko lukenj. Veliko je namreč »ljubiteljev«, ki jim je star avtomobil zgolj poceni potrošni material za vsakdanjo uporabo. Novega si ne morejo privoščiti, imeli pa bi certifikat, s katerim bi si znižali stroške registracije za staro »podrtijo«. Mi tukaj ne delujemo komercialno, zato za takšna vozila zavračamo postopek za pridobitev certifikata. Delamo na kvaliteti, čeprav smo se zaradi tega na slovenski sceni tudi že marsikomu zamerili. Za konfekcijske avtomobile iz konca 90. let imamo še dodatno strožje kriterije. V BiH na primer, je že vsak drugi avtomobil starejši od dvajsetih let, to pa je po sedanjem sistemu zveze FIVA vsak dan večja priložnost za zlorabe.
V Avtonostalgiji 80&90 se zavzemamo za enoten certifikat z nevtralnim imenom, npr. »vozilo namenjeno ohranjanju za prihodnje rodove«, pa naj se gre za vozila iz konca 19. stoletja, oldtimerje, youngtimerje, babytimerje,… Marsikdo nam reče, da je to žal »scanje proti vetru«.
To, da gre čas naprej nam je tudi popolnoma jasno. Kar nekaj ljudi nas je že kontaktiralo, če bi jim uredili youngtimer certifikate za dvajset let stare avtomobile, ki so bili modelsko prvič predstavljeni po letu 2000. Takšne storitve iz zgoraj napisanih razlogov opravljamo pod strožjimi pogoji, za primerke, kjer ima lastnik z avtom dolgoročno vizijo ohranjanja. Od vozil predstavljenih po letu 2000 so še posebej zanimiva kakšna tržno manj uspešna vozila npr., renault avantime, lancia thesis, smart roadster, peugeot 1007, renault wind, opel speedster,… Za takšna vozila (predstavljena po 1.1.2000) je youngtimer certifikat (za vsaj 20 let starosti) spet zgolj administrativen pojem, saj je naše pojmovanje youngtimerja, da gre tu za avtomobil, predstavljen še pred 1.1.2000.
Prav za takšne primere smo si v Avtonostalgiji 80&90 izmislili nekaj povsem novih izrazov - glej razvrstitev spodaj!!! To so seveda naši »hišni« izrazi, nekako tako kot »družinska ustava«, neformalen pojem, ki si ga je v Sloveniji prvi izmislil znani gorenjski gostinec, zadeva pa je zdaj v slovenskih družinskih podjetjih postala splošno razširjena.

RAZVRSTITEV NOVODOBNIH AVTOMOBILOV;

Avtomobil prvič predstavljen v desetletju od začetka 2000 do konca 2009 (svetovna splošna popularizacija interneta, širokopasovni dostop, razvoj socialnih omrežij).…….NetTimer
Avtomobil prvič predstavljen v desetletju od začetka 2010 do konca 2019 (razmah pametnih telefonov, tablic in drugih pametnih naprav).…….SmartTimer
Avtomobil prvič predstavljen v desetletju od začetka 2020 do konca 2029 (elektrifikacija avtomobilskih pogonov, ukinjanje motorjev z notranjim izgorevanjem, prehod na »veganske« materiale)……..EcoTimer

Prosimo vas za konstruktivno razpravo in da si pred komentiranjem celoten - zelo zahteven tekst res dobro preberete.
Lep pozdrav,
Ekipa Avtonostalgije 80&90



Urejal AVTONOSTALGIJA 80 & 90, 05.11.2023, 08:11.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in krtinovec uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.