Jaz mojega coupeja ne mislim prodajat, itak sta otroka popolnoma navdušena nad njim. Jaz pa še bolj, ker je zadeva res čisto drugačna za vozit kot pa sodobni sekreti. Pa avto je kljub letniku 2007 (proizveden 11/2006) tako oldskul da je npr. e9x ful sodoben avto zanj. Zdaj za certifikat youngtimerja se mi zdi brezveze fehtat, se pa vseeno ne strinjam glede tega da bi se v prihodnje zmrznila določena letnica za definicijo oldtimer/youngtimer.
Primeri: 2007+ E92 M3.. 4.0 V8 atmosferec, z4m so od letnika 2006 in imajo noter kulten visokovrteči S54 motor. To je samo od Bavarcev.. Kje so kakšni japonci, npr. S2000, 350Z, 7 gen Type R.. Pa makaronarji, 2.5& 3.2 Busso, ferrari 430 in 360 ki sta bila v tej netTimer dobi še celo dobavljiva z ročnimi menjalniki... Al pa Golf R32, pa ne samo ta, tudi Bora 2.3 vr5 je zame "poseben" avto ki se splača ohranit. Pa CLIO 1 in 2 rs, 2.0 atmosfera manual.. Pa koliko je še zanimivih atmosfercev iz te dobe, npr S4-5/RS4-5 V8 atmosferci.. MB c klase 6.3 atmosfere, amg kompresorji.. Fantje toliko je tega da glava peče.. Zdaj če boste npr. v najboljšem primeru omejili na milenium/letnico 2000, boste zmešali tak drek da glava peče..
Pač jebiga, bo pa golf mk 4 1.9 sdi letnik 1999 imel certifikat, 2001 mk4 R32 pa ne... Pa še nekaj, L1993 je danes meja trideset let.. Vemo kaj se je začelo konec 90th.. Dizlomanija... Ko ste se posmehovali da bodo čez X let lahko začeli certifikate deliti prvim EV-jem, ja neumno je ravno toliko kot dodeliti certifikat enemu Scenicu 1.9 dti. Sorry meni je tudi noro da ima lahko ena w201 190D, al pa golf 2 1.6d certifikat, ravno toliko kot da se ga dodeli enemu EV. Ajde jaz bi jim ga dal če je stanje ohranjenosti/originalnosti/obnovljenosti vrhunsko. Bi bil pa pri teh visokoserijskih zadev tako zajeban da v primeru če je avto stock (brez predelav v stilu/duhu tiste dobe iz katere izhaja), ma za neoriginalno radkapo, al pa napačno barvo na železnih feln ne bi izdajal certifikatov. Pa ne me narobe da imam paranojo pred dizli, OM603 300TD, 740d M67, potem raznorazni V8 dizli, pa nazadnje tudi vagovi W10 in W12 si zaslužijo da se jih ohrani. Da Fleko tudi tvoja LC je redko vozilo ki si pošteno zasluži certifikat.
Se pa bojim da bo ogromno tehnične zapuščine uničene v naslednji letih, enostavno bodo zadeve romale na odpad ker so prepožrešne in predrage za daily fure. Ja se pa bo smejal folk v enem osnovnem dizlu letnik 1990 kako je njegov avto poseben da ima đabe registracijo.
Moje mnenje, komisija in vpogled v število registriranih zadev, malenkost prečekirat koliko kosov je bilo proizvedenih v tej opremi, motorizaciji, karoserijski obliki in to je to. Tu bi morale biti omejitve, poznam človeka ki se bavi z restavracijami, odkupom, preprodajo oldtimerjev. Pa npr. za hrošča slišat ne sme, isto za zastavine produkte. Pravi da ne obsoja, razume pa tudi ne teh ljubiteljev. Vem da mi je takrat kazal 850 spider ki je bil potreben obnove, cena zanj pa je bila podobna kot za podrte hrošče letnik 1970..
Evo, par zanimivih avtomobilov 2000+ ki bi jih bilo vredno ohraniti, pa mislim da so obsojeni na propad v naslednjih letih.
https://www.avto.net...display=Audi A6
https://www.avto.net...lkswagen Passat
https://www.avto.net...lay=Ford Mondeo
https://www.avto.net...lkswagen Passat
https://www.avto.net...s-Benz S-Razred
https://www.avto.net...y=Opel Insignia
https://www.avto.net...y=Audi A6 Avant
https://www.avto.net...splay=Jaguar XJ
https://www.avto.net...y=BMW serija 7:
https://www.avto.net...serija 3 Coupe:
https://www.avto.net...s-Benz C-Razred
https://www.avto.net...-Benz CL-Razred
https://www.avto.net...splay=Volvo S60
https://www.avto.net...
https://www.avto.net...play=Mazda RX-8
https://www.avto.net...display=Audi S5
https://www.avto.net...kswagen Phaeton
Ne vem, enim nam je obdobje 2000- 2008 zlata doba avtomobilizma. Razvoj motorjev, sploh vbrizgov je bil že konkretno na nivoju, velike prostornine motorjev in še vedno se je 80% zadev dalo dobiti z ročnimi menjalniki. Kolikor pa poslušam da ti avtomobili nikogar ne zanimajo kot neka tehnična zapuščina.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)