Status starodobnika in mladodobnika po 1.1.2014
#41
Najbrž antasi cilja na tiste prerustane TAS 2ke dizlce, ki so preko €€€ dobile certifikat.
To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#42
Tudi to je stara tehnična dediščina, četudi se nekateri na trepalnice postavijo. Jaz sem ZA izdajo certifikatov takšnim avtomobilom, saj si po mojem mnenju VSAK avto starejši od 20 let (ne 30!) zasluži status starodobnika, bi pa seveda bilo potrebno vpeljat termin youngtimerja in uredit njegov status, saj zagotovo ni primerno, da se vozila vseh starosti tretirajo enako... čeprav je pravzaprav tudi to že zdaj urejeno s homologacijami, s katerimi tista res najbolj pristna starodobna vozila oprostijo še plačevanja dobršnjega dela cestnine ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#43
Kako je pri nas s temi klasami oldtimerjev, ki jih poznajo v tujini (restavriran, originalen, splošno stanje)? Se to pri nas kaj ocenjuje in na certifikatu kaj piše o tem al je vse zmetano v isti koš?
Urejal Rottie, 17.09.2014, 08:53. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#44
Se ocenjuje in piše na certifikatu, ampak posredi je taka kuhinja, da nič ne pomeni ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#46
Uvozim avto, ki lahko postane youngtimer. V tujini še ni, tukaj bi lahko pridobil certifikat. So pravila enaka kot pri uvozu oldtimerja oz kako je z dajatvami itd?
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Polne dajatve plačaš za uvoz ... računaj tam od cca. 50% naprej. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#48
V italiji je meja za oldtimerja 20 let brez kompliciranja, ne rabiš se nikamor vpisat, enostavno avto ima 20let in dobiš popust.
Ta tvoj prijatelj pa res nima pojma kaj govori in glede na izjave, sigurno ni primeren za tak položaj:stupid2. Itak ta država ima marsikje neprimerne in neolikane osebe za strokovnjake.. |
Prikaži več možnosti
|
#49
to je spet neke vrste slovensko lubosumje.. Koga briga kaj ma en drug na golfu, ti se pač voziš s svojim oldijem, ki je zate najlepši in si ga mogoče celo sam obnovil in si ponosen na to in uživaš v vožnji. Ljubosumje nas bo uničilo |
Prikaži več možnosti
|
#50
Kot da bo čez 50 let obstajalo še vedno miljone Golf 2k. Že sedaj so redki.
Glavno da so vsi ponosni kako s fičoti oldiji, pa jih je bla cela Jugoslavija včas polna. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#51
Se strinjam. Takega sistema ni, da se ne najde nekdo, ki ga izkorišča, tako da s tem se je škoda obremenjevat. Čeprav me bo zdej marsikdo popljuval ampak moje mnenje je da je bilo prej bolje, saj je več teh avtov ostalo na cesti in bodo oz. so že danes lepi oldtimerji. Samo državi to ni cilj, njim je cilj da se jih čim več uniči in da kupimo nove, jih kasko zavarujemo, hodimo na drage servise in za vse to kasirajo ddv + nekdo ma zarad tega šiht itd. Meni osebno je tudi žal recimo yugotov, katerih danes na cestah več ni, oldtimerji pa ne morejo bit ker jih je kr nekaj letnikov 88-90 kateri so bili zadnji pri nas. Res niso bogvekaj avti, je pa nostalgija in je bil prisoten skoraj v vsaki hiši. Nekdo bo rekel tam je tudi navadna registracija dokaj poceni če imaš 50%, če nimaš pa tudi ni tako poceni. Da ne govorimo o kaki e28 zadnjih letnikov, pa e30 FL ali pa celo kak ameriški V8 ala camaro, firebird do tega letnika. Že tako jih skoraj ni, pa še to kar je se proda večinoma v tujino, ker je pri nas draga registracija. Mogoče bi bile lahko kar dve grupi oldijev z različnimi popusti. 25-35let recimo 70% popusta na vse, od 35 naprej 90% na vse ali kaj v tem smislu... |
Prikaži več možnosti
|
#52
da yugotov, stojadin in raznih post vzhodno nemških in ruskih vozil ni več na cesti niso krivi certifikati.
Avti so na cesti, samo ne v Sloveniji več. |
Prikaži več možnosti
|
#53
Ja so, samo jih je večina bolj v žalostnem stanju, status delovnega konja, ker pač še radi. Res lepi so redki.
To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Sej glih to. Danes je itak večina stvari povezanih z €€€. Če bi bili oldtimerji bi nekaj delovnih še definitvno ostalo, bi pa ratalo pomoje kar nekaj obnovljenih primerkov, ki jih sedaj bo bolj malo. Jaz osebno bi takoj nabavil kakega ali pa bolhco (prvi avti katere sem vozil), prav tako bi imel tudi e30 fl, tako pa samo razmišljam in računam kako pa kaj. Oba skupaj bi pa nardila verjetno 5000 km letno. Dodatnega bonusa 50% nimam, tako da tudi registracija majhnega avta z malo kubikažo ne stane ravno zanemarljiv znesek. Vsaj zame. |
Prikaži več možnosti
|
#55
Glede na kriterije, po kakršnih se pri nas talajo certifikati za €€€, potem bi moralo imeti vsaj 50% vozil v BiH status starodobnika.
FIX IT AGAIN TOMORROW
|
Prikaži več možnosti
|
#56
Predlagam branje moje objave na prvi strani te teme.
Prilagam pa še pogled komisarja za izdajo izkaznic: Poznam veliko vozil, ki sem jim nejevoljen izdal certifikat več kot 10 let nazaj, nejevoljen ker "kao" niso bili starodobniki a so izpolnjevali pogoje, a so se ravno zaradi izkaznice in popustov ohranili do danes... npr: E21, E30, tudi stoenke, fičoti... Tudi golf 2 in podobni so del tehnične dediščine. Če se jih par zaradi takega sistema "šverca" je to najmanjši problem. Očitno pa zavarovalnice tega izkoriščanja ne zaznavajo in dajejo popuste že 15+ let. LP tii
Ob nakupu gum dobite še avto!
|
Prikaži več možnosti
|
#57
Ampak za ta popust je verjetno še vedno pogoj, da imaš certifikat? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#58
Ne, vsaj jaz nikoli ne. Certifikat potrebuješ za cestnino. Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#59
eh, same bedarije pišete. kokr se spoznate na bmwje, se pa ne na to levo oldy sceno. 1. slo faušija ni , da golf 2 nima kaj s certtifikatom, ampak je problem, da ljubitelji obnovijo(mo) avto do zadnjega vijaka, pol pa zaprosimo za certifikat, al pa po nekem čudežu najdemo avto ki so ga pozabli 20 let v garaži, ampak tudi tak rabi obnovo npr. gumijastih delov, nato pa prleti golf 2ka z pol milijona km, kot jih ima normalen golf, parkrat pofarban, parkarat na hitro pošvasan, pa dobi za isti denar enak certifikat:crazy Tudi tu so redke izjeme, ampak res redke, 2.zaslužki, končno s(m)o si nekateri prišli "gor" da so certifikati bedarija in zavajanje oz. služenje denarja. Kaj ti pomaga certifikat?? stane z vsem kar spada zraven od 100 do 250 eur in kaj dobiš, popost na zavarovanje, pa vsako leto moraš plačevat klubom pa po petih letih ponovno nov certifikat... računica se ne izide, razen podeljevalcem certifikatov. Homologacija za oldtimer pa stane od 690 do 80 eur in je trajna in dobiš poleg popusta na zav. še popust na cestnino:beer Urejal antasi, 09.10.2014, 18:22. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Si morda kdaj pomislil, da so vse "bonitete" in popuste izborile zveze in klubi? Da homologacija za starodobnike ni "zrasla" na forumu ali za šankom? Morda pa cena za izkaznico za povprečen avto (B-2 = 50€) le ni tako velika, glede na to, da od tega živijo ti klubi in zveze, ki se dogovarjajo za popuste? LP tii PS: Za domače branje: http://www.zveza-svs...enik/cenik.html
Ob nakupu gum dobite še avto!
|
Prikaži več možnosti
|