Skoči na vsebino

 

Obnova VW T3 Camper

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
658 odgovorov v temi
TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#41

@jetam hvala za izčrpne informacije. Nekaj sem že vedel, nekaj pa sem se sedaj naučil. Torej mi je sedaj važno, da najdem čim boljši kompresor. Za led pa vem da hlapi in s časom izgubi učinkovitost. Bom probal nafehtat vsaj 300kg.

Drugače pa se deli lepo nabirajo. Včeraj je prišla ena pošiljka iz DE, dve pa še čakam v naslednjih dneh.
Tudi vsi deli, ki so še uporabni se skrbno čistijo in do ponovno uporabe lepo pakirajo v kartonske škatle. Vsekemu delu se res maksimalno posvetim in ga probam spraviti v stanje, da je kot nov. Če pa so kateri kaj poškodovani, pa se bodo seveda zamenjali.

Samo za te dele, ki so v tej škatlki sem porabil cca. 8 ur:

Objavljena slika
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Propeler2000
Propeler2000

    Schotterreifen fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 774
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Ni avto, se pa pelje

#42

Pohvalno, redno spremljam temo :ok

Glede na to, da imaš zdaj izkušnje z BMW in VW oldtimer nadomestnimi deli...kakšna je cenovna primerjava. Kupuješ za VW originalne dele?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#43

Pohvalno, redno spremljam temo :ok

Glede na to, da imaš zdaj izkušnje z BMW in VW oldtimer nadomestnimi deli...kakšna je cenovna primerjava. Kupuješ za VW originalne dele?


Do sedaj nisem kupoval originalnih, pač pa od priznanih proizvajalcev (SKF, MEYLE, ATE,...)

Cene pa so za VW večje kot pri BMW, ali pa nekje tam tam. Ponavadi so večje.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Propeler2000
Propeler2000

    Schotterreifen fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 774
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Ni avto, se pa pelje

#44

Zanimivo :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#45

@jetam hvala za izčrpne informacije. Nekaj sem že vedel, nekaj pa sem se sedaj naučil. Torej mi je sedaj važno, da najdem čim boljši kompresor. Za led pa vem da hlapi in s časom izgubi učinkovitost. Bom probal nafehtat vsaj 300kg.


Za primer (tako malo za občutek) ti lahko podam povsem svežo izkušnjo. Za čiščenje šasije kombija IMV in njegovega motorja z menjalnikom (1600 ccm) sem porabil slabe 2,5 h (vmes nekaj pavz za polnjenje blasterja ter obračanje šasije) ter cca. 90 kg suhega ledu (doziranje je bilo skoraj na max. ker sem imel viška ledu). Rezultat je odličen (bom poslal kako fotografijo, samo da jo dobim v roke)!:ok
Prikaži več možnosti


dr.sah
dr.sah

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 679
  • Lokacija: LJ

#46

Sosed ima dva T3 kombija, in se vsak dan slinim, ko hodim mimo, ter me drži da bi eneg kupil. Meni enostavno kombi izgleda hud.
Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#47

Za primer (tako malo za občutek) ti lahko podam povsem svežo izkušnjo. Za čiščenje šasije kombija IMV in njegovega motorja z menjalnikom (1600 ccm) sem porabil slabe 2,5 h (vmes nekaj pavz za polnjenje blasterja ter obračanje šasije) ter cca. 90 kg suhega ledu (doziranje je bilo skoraj na max. ker sem imel viška ledu). Rezultat je odličen (bom poslal kako fotografijo, samo da jo dobim v roke)!:ok


To so zelo vzpodbudne informacije. Rja je šla lepo dol, ali bolj barva in izolacija? Slike pa čim prej. :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#48

To so zelo vzpodbudne informacije. Rja je šla lepo dol, ali bolj barva in izolacija? Slike pa čim prej. :)


Takoj sem te vprašal kaj pričakuješ od tega postopka, ker se mi je dozdevalo da imaš "napačna" pričakovanja (glede na objavljene fotografije oz. stanje delov).
Suhi led ne (oz. samo izjemoma, če se rja že lušči) odstranjuje rje, ker to ni njegovo poslanstvo. Pravtako ne odstranjuje barve (razen izjemoma če se ta že kje lušči oz. je kako drugače načeta) in to je lahko tudi ena njegovih poglavitnih prednosti.
Njegovo glavno poslanstvo je čiščenje, zato ta postopek načeloma ne opisujemo kot "peskanje", temveč kot čiščenje s suhim ledom.
V mojem primeru je odlično in brezhibno ostranil vse bitumenske (izolacijske) sloje, maščobe, ostanke lepil in tesnil ter za seboj pustil čisto in nepoškodovano površino. To je to in nič več.

Za odstranjevanje rje/barve ipd. bo potrebno izbrati kak peskalni abraziv in drugačno strojno opremo...:ok
Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#49

Takoj sem te vprašal kaj pričakuješ od tega postopka, ker se mi je dozdevalo da imaš "napačna" pričakovanja (glede na objavljene fotografije oz. stanje delov).
Suhi led ne (oz. samo izjemoma, če se rja že lušči) odstranjuje rje, ker to ni njegovo poslanstvo. Pravtako ne odstranjuje barve (razen izjemoma če se ta že kje lušči oz. je kako drugače načeta) in to je lahko tudi ena njegovih poglavitnih prednosti.
Njegovo glavno poslanstvo je čiščenje, zato ta postopek načeloma ne opisujemo kot "peskanje", temveč kot čiščenje s suhim ledom.
V mojem primeru je odlično in brezhibno ostranil vse bitumenske (izolacijske) sloje, maščobe, ostanke lepil in tesnil ter za seboj pustil čisto in nepoškodovano površino. To je to in nič več.

Za odstranjevanje rje/barve ipd. bo potrebno izbrati kak peskalni abraziv in drugačno strojno opremo...:ok


Nimam napačnih pričakovanj, saj tudi tam lepo piše, da rje ne odstranjuje. Jaz sem te vprašal zato, ker si napisal, da delaš pod večjim pritiskom in sem sklepal, da je potem tudi to možno oz. da odstrani vsaj površinsko rjo.
Jaz sicer rje na samem podu nimam veliko in mi bo že dosti pomenilo, da odstranim staro izolacijo, rjo pa bom potem pobrusil in premazal z Wurthom. Kar pa bo v slabšem stanju, pa se bo tako izrezalo in zamenjalo z novim plehovjem.
Ostali deli, ki sem jih snel, pa tako gredo na redno peskanje, za kar sem tudi že zmenjen, potem pa na koheforezo.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 510
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#50

Se ti zdi da ne bi bilo bolj učinkovito spodaj potem tudi rjo odstranit s "peskanjem" kot pa z drgnjenjem? Hitreje in pomoje temeljiteje narejeno. Ne vem, se ne spoznam ampak moje razmišljanje je pač tako.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#51

@Nikson: Tole peskanje s suhim ledom si riktam zato ker bo zastonj oz. bodo stroški minimalni. Peskanje s peskom, pa mislim da bi bila kar draga zadeva, sploh če bi nekoga naročil na dom. Druge možnosti, da karoserijo kam peljem pa tudi skoraj nimam oz bi bile kar drage, pa še neko začasno kolesje bi moral delati na karoserijo, da bi se lahko premikala.

V soboto sem bil spet v delavnici 10 ur in sem demontiral še preostale dele, tako da je sedaj karoserija pripravljena na sanacijo rje, peskanje, varjenje, brušenje,....

Nekaj slik:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Tudi za vse demontirane dele sem že dogovorjen, da gredo na peskanje in potem na koheforezo. Vsi vijaki pa na cinkanje.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


GGREGA
GGREGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 607
  • Lokacija: južni rob Kranjskega polja
  • Avtomobil: francoz

#52

Hudo, ti si se pa posteno lotil obnove

Bravo,upam da bos tudi porocal kako bo slo s peskanjem in katoferozo ter stroske:-D
vse se da samo denar moraš imeti :laugh
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 554
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#53

Kul napredek. :)

Podn je bil že rihtan enkrat, da je tko lep in na novo štrihan?
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#54

Nimam napačnih pričakovanj, saj tudi tam lepo piše, da rje ne odstranjuje. Jaz sem te vprašal zato, ker si napisal, da delaš pod večjim pritiskom in sem sklepal, da je potem tudi to možno oz. da odstrani vsaj površinsko rjo.
Jaz sicer rje na samem podu nimam veliko in mi bo že dosti pomenilo, da odstranim staro izolacijo, rjo pa bom potem pobrusil in premazal z Wurthom. Kar pa bo v slabšem stanju, pa se bo tako izrezalo in zamenjalo z novim plehovjem.
Ostali deli, ki sem jih snel, pa tako gredo na redno peskanje, za kar sem tudi že zmenjen, potem pa na koheforezo.


Aha, potem sem očitno napak interpretiral... Kakorkoli, rjo odstranjuje izjemoma in to v primerih ko se le ta lušči (recimo na kakem masivnem ohišju differenciala sem doživel takšen primer).
Višji tlak sem priporočal zaradi učinkovitosti odstranjevanja predvsem debeloslojnih nanosov (energija delcev)...

Glede na izkušnje je še vedno najboljše celovito odstranjevanje rje (peskjanje ali kemikalije) in ponovna kvalitetna zaščita (za podvozje sem denimo nazadnje uporabil 2K temelj na keramični osnovi z debelino nanosa cca. 700 mikronov- v enem sloju).

Urejal jetam, 17.02.2014, 18:35.

Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 793
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#55

... za kar sem tudi že zmenjen, potem pa na koheforezo.


Če si še z majstrom v navezi za kataforezo ga prašaj koliko je max velikost objekta. Če se prav spomnim je pri štruklju je 1.5m.
Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#56

Hudo, ti si se pa posteno lotil obnove

Bravo,upam da bos tudi porocal kako bo slo s peskanjem in katoferozo ter stroske:-D


Hvala. Si čisto vsako malenkost zapisujem, prav tako tudi vse stroške beležim, ki jih bom imel s tem kombijem.

Kul napredek. :)

Podn je bil že rihtan enkrat, da je tko lep in na novo štrihan?


Nekaj je bilo že delano na kritičnih mestih, samo bom moral tam še enkrat poriktati, ker niso flike zavarili okrog in okrog, pač pa so jo samo napikali tu in tam, zato bom naredil vsa mesta kjer so popravljali na novo.

Aha, potem sem očitno napak interpretiral... Kakorkoli, rjo odstranjuje izjemoma in to v primerih ko se le ta lušči (recimo na kakem masivnem ohišju differenciala sem doživel takšen primer).
Višji tlak sem priporočal zaradi učinkovitosti odstranjevanja predvsem debeloslojnih nanosov (energija delcev)...

Glede na izkušnje je še vedno najboljše celovito odstranjevanje rje (peskjanje ali kemikalije) in ponovna kvalitetna zaščita (za podvozje sem denimo nazadnje uporabil 2K temelj na keramični osnovi z debelino nanosa cca. 700 mikronov- v enem sloju).


Koliko si ga porabil za kombi? Jaz sem za zaščito nabavil 2K Epolor, ki bi naj bil baje dobra izbira, kolikor sem prebral. Imam namen špricat 2-3 sloje, koliko pa bo to mikronov pa nimam pojma. Sedaj ga imam 5kg skupaj s trdilcem, samo nimam pojma če bo to dovolj ali ne. Pa celi liter Würtha imam na zalogi, tako da bom tudi s tem premazal pred nanosom zaščite.
Jaz seveda mislim na Epolor dati še izolacijo, tisto, katero lahko prebarvaš (bolj tanki sloj), potem pa gre čez še 2K barva po vsej verjetnosti BMW Alpinaweiss. Tudi kompletno notranjost bom prebarval v to belo. Za zunanjost pa še ne vem kombinacije barv.

Če si še z majstrom v navezi za kataforezo ga prašaj koliko je max velikost objekta. Če se prav spomnim je pri štruklju je 1.5m.


Ja, z mojstrom, ki dela kataforezo sem govoril in mi je rekel, kakšna je lahko maksimalna velikost. Mislim, da je rekel nekje med 1,5 in 2m, vendar sem pozabil, ker jaz tako nimamo nobenega večjega kosa od 1m.


Sedaj me bolj skrbi, kako bom izstisnil stare silent bloke in končnike. Nimam pojma, kam naj peljem, da mi to izprešajo.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#57

Koliko si ga porabil za kombi? Jaz sem za zaščito nabavil 2K Epolor, ki bi naj bil baje dobra izbira, kolikor sem prebral. Imam namen špricat 2-3 sloje, koliko pa bo to mikronov pa nimam pojma. Sedaj ga imam 5kg skupaj s trdilcem, samo nimam pojma če bo to dovolj ali ne. Pa celi liter Würtha imam na zalogi, tako da bom tudi s tem premazal pred nanosom zaščite.
Jaz seveda mislim na Epolor dati še izolacijo, tisto, katero lahko prebarvaš (bolj tanki sloj), potem pa gre čez še 2K barva po vsej verjetnosti BMW Alpinaweiss. Tudi kompletno notranjost bom prebarval v to belo. Za zunanjost pa še ne vem kombinacije barv.


Morda sem se malo nerodno izrazil, ker za kombi nisem uporabljal keramičnega temelja (razlog: predolgo se suši in trenutne temperature ter nas čas temu niso naklonjene). Keramiko sem uporabil na svojem Ford Mondeo ko sem prebarval kompletne pragove in cca. 1/2 podvozja. Porabil sem približno 5 kg.
Za kombi pa sem na speskano karoserijo nanašal Hemplov Hempadur 15130 (125 mikronov debelina suhega sloja).

Z Epolorjem imam sicer vredu izkušnje, tako da je to zagotovo dobra izbira.:ok Glede števila in debelino nanosov predlagam da upoštevaš tovarniška navodila...
Prikaži več možnosti


GGREGA
GGREGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 607
  • Lokacija: južni rob Kranjskega polja
  • Avtomobil: francoz

#58

Epolor,dobra zadeva ampak 5 kg odlocno premalo,jaz sem ga samo za podvozje ren.mastra porabil 2kg pa ga nisem nanasal v kompletu ,samo 50 cm po celotni dolzini in oba boka spodaj ter vsi nosilci,vse v treh nanosih
vse se da samo denar moraš imeti :laugh
Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 911
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#59

Ker se najde tudi nekaj časa med tednom, se ponavadi lotim čiščenja delov, ki jih bom še uporabil.

Tako izgledajo pred čiščenjem:

Objavljena slika

In tako po:

Objavljena slika

Objavljena slika

Vsakemu delu se res maksimalno posvetim in ga očitim v nulo. Samo za te dele ki so na sliki sem potreboval 4,5ure.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 510
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#60

S čem si to čistil? Si namazal s kakim sredstvom za nego gume?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.