Skoči na vsebino

 

EGR ventil

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
75 odgovorov v temi
BenX
BenX

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 684
  • Lokacija: Stajerska
  • Avtomobil: E90 320d EfficientDynamic

#1

Ali iskalnik ne dela, ali ga ne vem uporabljat, ali pa res ni nobene debate na to temo?

Razmisljam, da bi dal blendo cez EGR ventil.
Kolikor berem razne forume in komentarje po spletu se velika vecina ljudi nagiba k temu.
Teoreticno malo vecja moc motorja, bolj cisto izgorevanje, manjsa poraba, manj svinjarije v zracnem sistemu,...
Slabost pri tem je nekoliko vecje onesnazevanje okolja.
Fora vsega je menda v tem, da povratni plini zmanjsajo ucinkovitost izgorevanja in s tem temperaturo motorja. Pri povisani temperaturi se menda tvori NOx.

Torej veliko plusov za moj avto in en minus za okoljske hipije.

Preprosta EGR blenda se da dobit za 15€, kompletni bypass sistem pa za slabih 40€.

ima kdo kaj izkusenj s tem?

a potem zna kaj elektronika zajebavat? se bodo kaksne lucke za izpusne pline ali kaj podobnega prizigale?

v koncni fazi ni tezko reskirat 15€ in blendo gor poknit, ter potem dat dol, ce bi blo kaj narobe.
samo, nebi rad cesarkoli zje*** s takim testiranjem.

ta animacija mi daje mislit:

ce sta v avtu dejansko dva ventila in jaz zaprem drugega, prvi pa deluje normalno (se odpira / zapira), potem bi se povratni plini mogli nekje nabijat in morda unicit ta "hladilnik" povratnih plinov ali akj podobnega?

ali je zadeva bolj simp kot recimo tukaj nasliki:
https://www.dieselne...egr_control.php
se pravi, plini po eni cevi itak cel cas "tolcejo nazaj", EGR pa jih po potrebi spusca skozi.

ve kdo, kako konkretno to deluje na bemfi? 320d e90 efd?
hvala!
Fighting online is like running on special olympics. Even if you win, you are still retarded.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 066
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#2

mal preveč kompliciraš.

zdej če imaš vakumsko krmiljen egr ventil, za začetek samo iztakni vakum cevko in vanjo daj začasno nek vijak da zatesni luknjo. nato se vozi. če ti bo prižgalo lučko za motor (90% sem da ti jo bo, ko boš vrnil v prvotno stanje se bo resetirala sama po parih vžigih) pol tako enostavno neboš rešil težave. (preprogramirati elektroniko)

če nebo prižgalo (cca. 200km) si zmagal.
potem samo odvijačiš cev ki pride iz kolektorja, mimo hladilnika izpušnih plinov, na egr ventilu. ko neka vodovodna objemka. malo odstraniš, daš noter kovanc za 2€ (moslim da je bil za 2€ lahko da je tudi za 50cent, se nespomnim točno) in stisneš nazaj skupaj, in se voziš dalje, brez kompliciranja kje se nabirajo plini,......


je pa res da se ti bo počasneje sedgrel avto, ko bo blindirano.
Prikaži več možnosti


barosa45
barosa45

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 215
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Astra gtc

#3

Jaz sem se pri meni odločil za blinderanje takrat ko sem videl sesalni kolektor. Po stenah je bilo toliko saj da groza. Kupil sem ploščico za blindiranje in pa seveda software-ski izbris, drugače gori lučka. Med samo vožnjo ni opaziti nobene razlike, je pa res da nimam BMW-ja :)
Drugače pa, več ko boš bral po spletu, bolj boš zmeden na koncu. Nekateri pišejo kako to ne smeš, ker naj bi ta ventil uravnaval temperaturo glave pa ne vem kaj še vse možno, a potem ne najdeš nobenega nikjer ki bi dejansko imel probleme, s tem ko je blinderal egr.

Urejal barosa45, 20.02.2014, 11:18.

Prikaži več možnosti


mali
mali

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 463
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E46 320d 100kW, E30 316

#4

Živ

Na starejših citrah, se je dalo brez težave to blindirat. Imam jaz to na mojem.
Nekaterih novejših citer se pa res ne da tako enostavno pretentat.
Recimo Alfa 147 150Hp, ima težave, če to narediš.

Ni pa potrebno nič kupovat, ker enostavno vzameš alu. debeline 2mm in narediš tako podložko.
Meni na E46 320d dela sedaj cca 100k km.


Lp
:confused...:besen...:zmeden... :goodidea...:serviser...:gogo...:avto

Vse se da, če človek hoče!!
Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#5

Pelji na avtoelektroniko naj ti ga ugasnejo v mapi. Nebo lučk za motor in podobno.. Če ga blindiraš se bo delal večji backpressure. P.S usput naredi remap :)

NOx se tvori ko ga ugasneš, ravno zato so izpušni plini speljani da se ostanek neizgorenega goriva še enkrat vname in zgori in s tem "povečaš" efficiency, čeprav ni ravno temu tako.. Te eko zadeve so bolj za okoljevarstvenike in izpolnjevanje eko norm.

Jaz sem pri svoji E39 ugasnil na mapi, spremenil tudi linearizacijo mape EGR-ja ter blindiral še nakoncu. MAF bere zdaj pravilen pretok zraka brez EGR-a. Avto dela fantastično.

P.S EGR je drugače odprt dokler ga ne tišiš, oz pri nižjih obratih in pri manjši zahtevani količini nafte...

Urejal Sassho, 21.02.2014, 02:56.

Objavljena slika
Avto brez avtomatike preprosto ni avto :-D
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 015
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; '98 OOOO

#6

mal preveč kompliciraš.

zdej če imaš vakumsko krmiljen egr ventil, za začetek samo iztakni vakum cevko in vanjo daj začasno nek vijak da zatesni luknjo. nato se vozi. če ti bo prižgalo lučko za motor (90% sem da ti jo bo, ko boš vrnil v prvotno stanje se bo resetirala sama po parih vžigih) pol tako enostavno neboš rešil težave. (preprogramirati elektroniko)

če nebo prižgalo (cca. 200km) si zmagal.
potem samo odvijačiš cev ki pride iz kolektorja, mimo hladilnika izpušnih plinov, na egr ventilu. ko neka vodovodna objemka. malo odstraniš, daš noter kovanc za 2€ (moslim da je bil za 2€ lahko da je tudi za 50cent, se nespomnim točno) in stisneš nazaj skupaj, in se voziš dalje, brez kompliciranja kje se nabirajo plini,......


je pa res da se ti bo počasneje sedgrel avto, ko bo blindirano.


Samo ne kovanca za 2€, tisti "zlati" sredinski del baje zelo rad ven odleti
Prikaži več možnosti


BenX
BenX

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 684
  • Lokacija: Stajerska
  • Avtomobil: E90 320d EfficientDynamic

#7

vejetno je to najbol pametno:
Objavljena slika

ali?

v tem primeru lahko EGR pustim kot je in se lahko odpira in zapira kolikor mu pase.
za "hiter test"...
ce bo vse ok, pa se nekaj takega, da bo kompletno:
http://www.ebay.at/i...984.m1423.l2649
Fighting online is like running on special olympics. Even if you win, you are still retarded.
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#8

mal preveč kompliciraš.

zdej če imaš vakumsko krmiljen egr ventil, za začetek samo iztakni vakum cevko in vanjo daj začasno nek vijak da zatesni luknjo. nato se vozi. če ti bo prižgalo lučko za motor (90% sem da ti jo bo, ko boš vrnil v prvotno stanje se bo resetirala sama po parih vžigih) pol tako enostavno neboš rešil težave. (preprogramirati elektroniko)

če nebo prižgalo (cca. 200km) si zmagal.
potem samo odvijačiš cev ki pride iz kolektorja, mimo hladilnika izpušnih plinov, na egr ventilu. ko neka vodovodna objemka. malo odstraniš, daš noter kovanc za 2€ (moslim da je bil za 2€ lahko da je tudi za 50cent, se nespomnim točno) in stisneš nazaj skupaj, in se voziš dalje, brez kompliciranja kje se nabirajo plini,......


je pa res da se ti bo počasneje sedgrel avto, ko bo blindirano.


zaradi počasnejšega segrevanja motorja, je to bolj pametno imeti blindirano samo v toplejših mesecih
W220 soon
Prikaži več možnosti


čare
čare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 820
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Marea JTD

#9

Ja valda.zarad takih modrovanj sem jaz tisto ploščico not pa ven metal da sem videl če je kaj razlike .Razlike NI.Blindiraš,po potrebi softwarsko izklopiš in maš mir za večno.
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#10

Ja valda.zarad takih modrovanj sem jaz tisto ploščico not pa ven metal da sem videl če je kaj razlike .Razlike NI.Blindiraš,po potrebi softwarsko izklopiš in maš mir za večno.


pri segrevanju motorja ?
W220 soon
Prikaži več možnosti


čare
čare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 820
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Marea JTD

#11

Ja v samem času segrevanja razlike ni.
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#12

Ja v samem času segrevanja razlike ni.


Kaj pa poraba, performanse, odzivnost pri nizkih, visokih vrtljajih ?
W220 soon
Prikaži več možnosti


čare
čare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 820
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Marea JTD

#13

Ništa.EGR je pri pospeševanju itak zaprt,če je odprt (ko je zanič) avto itak nikamor ne gre.
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#14

Ja v samem času segrevanja razlike ni.


seveda je, avto se težje segreje do delovne temp. ko je blindiran egr
W220 soon
Prikaži več možnosti


čare
čare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 820
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Marea JTD

#15

Pa si to nekje prebral al si probal??
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 633
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#16

Dejansko se zaradi tega res DALJ ČASA ( IN NE TEŽJE ) segreva na delovno temperaturo, saj vanj ne gredo vroči izpušni plini. Mogoče bi se to nekako poznalo pri hudem minusu, drugače pa je to skoraj zanemarljivo.
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#17

Dejansko se zaradi tega res DALJ ČASA ( IN NE TEŽJE ) segreva na delovno temperaturo, saj vanj ne gredo vroči izpušni plini. Mogoče bi se to nekako poznalo pri hudem minusu, drugače pa je to skoraj zanemarljivo.


na hudem minusu pa je potem tu webasto da zadevo uredi :-D Saje ki gredo iz izpušnega kolektorja nazaj v motor tudi olje prej zamažejo in cel motor. Po blindiranju Egr-a pa motor dejansko bolj vleče iz nižjih obratov, kot da bi imel več navora :ok Tudi poraba naj bi bila celo nižja
W220 soon
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 633
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#18

pa kje si ti zdaj najdu webasto oz grelec vode...tu govorimo o egr-ju......sam imam seveda blindiranega in zagovarjam blindiranje!
Prikaži več možnosti


čare
čare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 820
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Marea JTD

#19

na hudem minusu pa je potem tu webasto da zadevo uredi :-D Saje ki gredo iz izpušnega kolektorja nazaj v motor tudi olje prej zamažejo in cel motor. Po blindiranju Egr-a pa motor dejansko bolj vleče iz nižjih obratov, kot da bi imel več navora :ok Tudi poraba naj bi bila celo nižja

Od kje ti te ideje da bolje vleče??Če EGR dela kot mora je odprt na štandgasu in recimo med prestavlanjem.Med pospeševanjem nikoli.
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#20

pa kje si ti zdaj najdu webasto oz grelec vode...tu govorimo o egr-ju......sam imam seveda blindiranega in zagovarjam blindiranje!


tudi sam imam blindiranega in to zagovarjam, imam pa tudi webasto grelec, ki prav pride sedaj pozimi ob nizkih temp. da se motor hitreje zagreje. Saj si sam dejal da je čas segrevanja motorja daljši ko je blindiran Egr.
W220 soon
Prikaži več možnosti