Danes sem prišel do nekaj ugotovitev in idej kako izvesti swap...
zanimivo je, da bmw v vseh teh letih ni veliko spreminjal postavitve vijakov za pritrditev zvona menjalnika na motor. Štirje glavni nosilni vijaki so še zmeraj na istem mestu, tako da s tega vidika bi lahko gor pritrdil obstoječ E36 M3 menjalnik. Notranji premer ležaja gredi menjalnika v prirobnici glavne gredi motorja je ostal enak, 15mm. Prav tako je ostal enak notranji premer vztrajnika, kot tudi postavitev vijakov za pritrditev vztrajnika. Zobati venec je enak, torej lahko N54 štarter poganja tudi M5x vztrajnike.
Na spodnji sliki sem primerjal pločevinasto tesnilo M54 menjalnika na N54 bloku motorja.
Ideja je, da bi uporabil M57 vztrajnik in košaro, ter stage 2 performance lamelo da bi preneslo dodaten navor. M57 vztrajnik zato, ker je enake teže 13.5kg kot original vztrajnik za N54. Nevem koliko ima dejansko vpliva teža vztrajnika na vzdržljivost motorja.... vztrajniki koliko vem so zračunani na težo zato da se ohrani balans glavne gredi. Tako bi lahko uporabil obstoječ menjalnik in se izognem swapu menjalnika.
Intercooler in hladilnik vode nameravam vzeti od e46 330d z original nosilci, bencinsko črpalko pa walbro 
Urejal ALFAinBMW, 24.08.2019, 20:57.