Skoči na vsebino

 

Cena obnove šob in bosch pumpe

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
57 odgovorov v temi
ToMMzi
ToMMzi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 124
  • Lokacija: Maribor

#1

Pozdravljeni, zanima me okvirna cena obnove 4 šob in bosch pumpe na bmw 520d, 2009 letnik, 177hp.

Morda pozna kdo kaksnega mojstra, ki se s tem ukvarja v prekmurju?
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 696
  • Lokacija: Where the sky is blue

#2

Ne boš obnovil, ni rezervnih delov za obnovo omenjenih komponent. Samo novo ali pa rabljeno brezhibno :)

Številke za to popravilo bodo tako ali tako visoke :)
Prikaži več možnosti


Sandi90
Sandi90

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 082
  • Lokacija: Ribniško Pohorje
  • Avtomobil: E53 X5 FL

#3

Ne boš obnovil, ni rezervnih delov za obnovo omenjenih komponent. Samo novo ali pa rabljeno brezhibno :)

Številke za to popravilo bodo tako ali tako visoke :)


Kako to, da se ne da obnavlat? Kaj pa pri šestakih? Šobe se vendar ja dajo obnovit?

; 2007 E91 320dA ; 2002 E46 330i SMG ; 2006 E53 X5 FL

Prikaži več možnosti


meli
meli

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 123
  • Lokacija: Ljubljana

#4

Pozdravljeni, zanima me okvirna cena obnove 4 šob in bosch pumpe na bmw 520d, 2009 letnik, 177hp.

Morda pozna kdo kaksnega mojstra, ki se s tem ukvarja v prekmurju?


Pokliči firmo na linku obvladajo
http://www.diesel-se...i/opodjetju.htm
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#5

Pokliči firmo na linku obvladajo
http://www.diesel-se...i/opodjetju.htm


Človek z enako opemo mu je odgovoril in ta iz linka bo pa obnovil ker Mihold ne obvlada. :crazy
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 696
  • Lokacija: Where the sky is blue

#6

Kako to, da se ne da obnavlat? Kaj pa pri šestakih? Šobe se vendar ja dajo obnovit?


Črpalka BOSCH CP4/1 in CP4/2 se ne obnavlja, nobena. Torej na N47 in N57 motorjih se črpalk ne obnavlja, isto velja za VW/AUDI grupo z temi sistemi (2.0tdi, 3.0tdi, motorji z oznakami CAC* itd.)

Šobe nekatere elektormagnetne se da obnavljat, piezzo šob(kakor jih ima tvoja E60 520d) pa sploh ne :)

Aja, pa le poklicat za informacije še naokrog počez in po dolg ,ne kar verjeti meni vsega :ok2 Da bomo imeli dizelaši še kaj za podiskutirat med seboj po telefonu če nas je ta in ta (ta isti) že 5x klical v enem dopoldnevu zaradi enih šob in pumpe :laugh Včasih je prav zabavno :rofl
Prikaži več možnosti


ToMMzi
ToMMzi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 124
  • Lokacija: Maribor

#7

Hvala Mihold za info.

Cena nove bosch pumpe je pa baje cca 1000eur in cena ene šobe 389eur. Bom naročil preko ebaya in upal na najboljse. Sem pazil in vzel od tistih, kjer piše ebay garantie.

Na Selmarju so me opozorili, da bi moral tudi menjati tank in vse cevi ter napeljave, vendar je to vse skupaj über drago. Moj mehanik pravi, da je dovolj, če se tank redno očisti ter vse napeljave. Da če kakšen opilek kje v sistemu ostane ne bi smel biti problem, saj od enga ali dveh opilkov ne bo nič hudega.
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 696
  • Lokacija: Where the sky is blue

#8

Škoda, ker dobiš v domovini ravno tako dobre cene, pa še na zalogi so stvari ;) Saj sem ti poslal PS.
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 696
  • Lokacija: Where the sky is blue

#9

Opilka pa ne sme bit nobenega, tank je treba temeljito očistiti (jaz ga odmonitiram in operem), vse cevi izprati, menjati filter goriva, izprati common rail, izprati regulator na common railu itd.
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#10

Hvala Mihold za info.

Cena nove bosch pumpe je pa baje cca 1000eur in cena ene šobe 389eur. Bom naročil preko ebaya in upal na najboljse. Sem pazil in vzel od tistih, kjer piše ebay garantie.

Na Selmarju so me opozorili, da bi moral tudi menjati tank in vse cevi ter napeljave, vendar je to vse skupaj über drago. Moj mehanik pravi, da je dovolj, če se tank redno očisti ter vse napeljave. Da če kakšen opilek kje v sistemu ostane ne bi smel biti problem, saj od enga ali dveh opilkov ne bo nič hudega.


To ne moreš verjet avto letnik 2009 in je treba dat za popravilo delov, ki jih spraviš v malo večjo škatlo in to je strošek od oka 2600 eur z delom:napaka

Neverjetno. razumel bi za 15 let star avto ne pa za 5 let starega.
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 253
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mazda CX60 3.3d AWD

#11

Jaz pa ne morem verjet da greste narocevat glavne komponente avtomobila na ebayu. Pa saj imamo npr Miholda pa se koga ki servisira u nulo. Jaz bi za tako stvar izbrl izkljucno in samo Miholda. Mislim da v SLO vecjega specilista od njega ni.
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 696
  • Lokacija: Where the sky is blue

#12

To ne moreš verjet avto letnik 2009 in je treba dat za popravilo delov, ki jih spraviš v malo večjo škatlo in to je strošek od oka 2600 eur z delom:napaka

Neverjetno. razumel bi za 15 let star avto ne pa za 5 let starega.



Tega je vedno več. Pa ne samo BMW ki je z N47 motorjem zelo drag špas, tudi ostala vozila imajo probleme z omenjenimi črpalkami, drobijo se tudi pri 3.0d motorjih, VAG 3.0tdi ki imajo ta sistem, 2.0tdi enako z tem tipom črpalke itd. Saj ni da se stvar skriva, vpišite v google Bosch CP4 high pressure pump in bo odprlo kar nekaj forumov, v ameriki imajo s tem velik problem enako na Fordovih Pickupih.
Prikaži več možnosti


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 095

#13

To pa nebom nikoli razumel..Ljudje kupijo novo črpalko,nove šobe in dajo en kup denarja pol pa to vse skupi dajo enemu šalabajzerju da im zmontira..in ja zame je mehanik kateri trdi da sem pa tja kakšen opilk ne škodi črpalki nič druzga kod šalabajzer oziroma nategun kateremu ni mar za mušteriju ampak dela z tem namenom da se avto kvari in da on lahko molze denar od stranke..
Moj primer,imam solidnega mehanika,pa še sosed mi je ampak prišli smo do te mere da se je ustavilo pri nastavitvi boschpumpe in lepo sem si rezerviral termin pri strokovnjaku za te stvari MIHOLDU kateri bo podal realno stanje črpalke,če bo potrebno nastavil kot črpalke in pregledal vse ostalo..
Moj nasvet naj ti to zrihta stokovnjak in te bo najcenejše prišlo.
Prikaži več možnosti


jakeccc
jakeccc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 838
  • Lokacija: Škocjan

#14

Kako so pa prišli opilki v sistem?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


ToMMzi
ToMMzi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 124
  • Lokacija: Maribor

#15

Jaz pa ne morem verjet da greste narocevat glavne komponente avtomobila na ebayu. Pa saj imamo npr Miholda pa se koga ki servisira u nulo. Jaz bi za tako stvar izbrl izkljucno in samo Miholda. Mislim da v SLO vecjega specilista od njega ni.


Ponudil mi je nove, niti nisem vprašal za ceno, ker sem verjel da so previsoke... Če bi vedel (spet nisem vprašal), da obstaja cenejša opcija rabljenih ali kaj podobnega bi seveda vzel pri njem.

Avto je v prekmurju, vleka do Miholda me stane spet preveč.

Kako so pa prišli opilki v sistem?


Jaz osebno nimam pojma. Morda zna kdo razložiti, zaradi česa prihaja do tega?
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 696
  • Lokacija: Where the sky is blue

#16

Kako so pa prišli opilki v sistem?


Pumpo zdrobi, tako kot se je to dogajalo na Renaultovih 1.5dCi leta nazaj :)

Prilagam slike takšne okvare, vozilo je bilo E87 118d N47 letnik 2008 160000km prvi lastnik :ok

Pripete slike za predogled

  • DSC_0013.jpg
  • DSC_0014.jpg
  • DSC_0016.jpg
Prikaži več možnosti


janezsko
janezsko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 919
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: zvezda ..sam ni mercedes

#17

pa je to delphi sistem pri bmw??..ker pri renojih je bil večen problem delphi...namreč v črpalki se zacne luščiti en ležaj..posledično nese te opilke okoli po sistemu...ti opilki zabijejo šobe..pol je pa konc...simens sobe in crpalka so pa bile o.k..
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 696
  • Lokacija: Where the sky is blue

#18

BOSCH sistem je, saj sem napisal, luščiti se pa začne odmična gred in valjček :) In v Delphi črpalki se ne začne luščiti ležaj, ampak odmični obroč in valjčki :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 87 560
  • Lokacija: ICEland
  • Avtomobil: ICE

#19

BMW te pumpe na 2.0 dizel motorje vgrajuje zato da če se komu slučajno ne strga veriga, mu vsaj pumpa zariba - da je za ziher.

Joke. Kot nekateri veste sem že dolgo nazaj opozoril da so ti motorji ena velika JAJCA, tole je zdaj samo nadaljevanje zgodbe o verigi.

Kaj se dogaja? Pumpa zariba. Zakaj? Ne vem. To niti ni važno. Eni pravijo da je vzrok v materialu (baje ALU), drugi da je v konstrukciji... mene to ne zanima ker se tega motorja niti s palico ne dotaknem, uporabnikov pa tudi ne zanima kaj dosti, ker te avtomobile kupujejo kot sveže žemljice in jih bodo kupovali še naprej, neglede na to kako dobri/slabi so.

Kaj se da naredit? Stvar je preprosta. Ne kupit tega motorja, ker vas ima tovarna za norca. Če že imate tak avto in se mu ne mislite odpovedat (oziroma ga prodajate in bi radi da ne zariba vsaj toliko časa, dokler se ga ne losate, lol), pa je rešitev preprosta: vsakič tankajte poln tank goriva in zraven dolijte aditiv. Katerikoli, samo da je MASTEN. Lahko je to dvotaktol, lahko katerikoli drug aditiv ki se uporablja v ta namen, še najbolj pa priporočam Miholdov aditiv, na katerem piše ANTIGRIPPANTE. To v italijanščini pomeni PROTI ZARIBANJU. To je tisto, kar bo malo podaljšalo delovanje tega tako hudo ponesrečenega BMW agregata.

Zakaj do tega pride? Zaradi nafte. Nafta danes ni več tisto kar je bila včasih, zaradi ekologije (in seveda tudi zaradi šparanja) ji dodajajo manj aditivov, torej je manj mastna, bolj suha. Takšno nafto stare tlačne črpalke še vedno dobro prebavljajo, nova jajca pa ne. Ko pumpa enkrat zariba, opilki "okužijo" celoten sistem za dovod goriva, kot ste to videli v tej temi, in uničijo še tisto malo, kar je sploh še dobrega na teh motorjih (če je sploh kaj, ker tudi šobe so zanič, saj se jih ne da obnavljat).

ToMMzi. Tritev da te vleka do Miholda stane preveč, je ROFL. Ti kar daj zmontirat nove šobe in črpalko kakemu šalabajzarju tam na tvojem koncu, notri bo ostalo par opilkov in boš lahko cel komplet (šobe in črpalko) kupil še enkrat. Ali pa se bo kak opilek kje zataknil in ga bo notri potegnilo čez 2 leti in 3 mesece, ko boš z družino ravno na dopustu na otoku Krku (predpostavljam). Ne ga srat, no. Takrat bodo stroški avtovleke ki bi jo plačal zdaj, pomnoženi z 20. Ma ti naredi kar hočeš, ampak ko enkrat na motorju pride do takega sranja kot ga imaš ti, je 200 eur pis of kejk. Po obisku pri Miholdu imaš vsaj še eno MAJČKENO možnost da bo avto spet nekaj časa deloval normalno, v nasprotnem primeru te reši samo če boš vsak večer zmolil en očenaš. Je pa to ceneje od avtovleke, se strinjam.

Tole čemur smo priče zdaj fantje, je šele začetek. Zdaj ti motorji prihajajo v leta, verige bodo pokale in pumpe crkovale da bo veselje. Tale tema bo še dolga. Poslušajte strica Jerry-a in ne kupujte teh jajc. 2.0 dizel s 130 kW je najslabši BMW-jev motor vseh časov. Saj mogoče sem malo nesramen, je pa to zato ker so se mi določeni osebki posmehovali, ko sem imel prav. Don't take it personally. Aja, Miholda pa ne hvalim zato ker bi imel kaj od tega, ampak enostavno zato ker je vrhunski mojster. Jaz sem dal vbrizgalni sistem mojega 3.0 dizla pri njem preventivno (!) očistit ko je imel avto 320.000 km, danes jih ima 435.000 in motor dela kot ura, brez da bi se ga v tem času enkrat samkrat dotaknil - samo olje menjavam in filtre. Malo pameti v glavo torej fantje, pa bo :ok

P.S.: Če je pumpa izdelana iz jekla, ob zaribanju ponavadi ne spusti opilkov v sistem, oziroma so opilki večji in jih filter trdih delcev zaustavi. Če je pumpa iz ALU zlitine, pa lahko zaribava čisto počasi in sistem se vedno bolj in bolj polni z drobnimi ALU delci, ki postajajo vedno večji in večji - do popolnega uničenja. Masaker ki pri tem nastane v motorju je zares grozljiv, ker to lahko traja tudi daljše časovno obdobje in v tem času opilki pridejo povsod tam, kjer res ni treba. Uporaba aluminija je za strojnika mojega kova v takem primeru torej že skoraj zločin, saj dvomim da kje na svetu obstaja kak strojnik, ki se tega ne zaveda - sploh pa konstrukter, ki dela za Bosch. To kar so naredili v tem primeru je nov rekord v panogi šalabajzarstva, je absoluten uspeh v tej disciplini. Me prav zanima, kaj bo naslednje... mislim pa da tega rekorda še dolgo ne bodo podrli.
Prikaži več možnosti


jakeccc
jakeccc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 838
  • Lokacija: Škocjan

#20

Pumpo zdrobi, tako kot se je to dogajalo na Renaultovih 1.5dCi leta nazaj :)

Prilagam slike takšne okvare, vozilo je bilo E87 118d N47 letnik 2008 160000km prvi lastnik :ok



Kako pogost pa je tale problem pri teh dizlih? Ker čez par let bo tole popravilo dražje kot pa je vreden avto, tako kot je sedaj pri cliotih.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.