Skoči na vsebino

 

E60 M5 ali CLS 55 AMG ali še kaj drugačnega in zanimivega?

* * * * - 36 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
24737 odgovorov v temi
bmw 1234
bmw 1234

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw

#21

evo eno slikco :) http://www.Slikomat....ka/5661267.htm]Objavljena slika[/url][/IMG]
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 317
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#22

kupil cls-a :)


Ti pa ne izgubljaš časa :laugh Kul... si vzel tistega z 80.000 km? :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 317
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#23

Uff, tole pa moraš predstavit.


Vsekakor :ok2
Prikaži več možnosti


bmw 1234
bmw 1234

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw

#24

ne tega ni bilo na netu..un se še vedno prodaja(pretiravajo s ceno)..drugače pa avto je brutalen ;) edin žou mi je ker nevem kakšen avto je M5 samo zaenkrat se mi zdi da je AMG boljši ;)
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 995
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#25

ne tega ni bilo na netu..un se še vedno prodaja(pretiravajo s ceno)..drugače pa avto je brutalen ;) edin žou mi je ker nevem kakšen avto je M5 samo zaenkrat se mi zdi da je AMG boljši ;)


Glej, mislim da bmw tule nima alternative, ker tale motor je poezija. Govorim sicer kot laik, ampak eto, laicno mnenje.

Niam ti kaj bit zal ker je avto :eek

Porocaj malo ko napravis ka km :ok
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


bmw fanatikos
bmw fanatikos

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 153
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e38, e39

#26

Čeprov je tale moj odgovor na temo čisto nepomemben moram reči da je Mercedes Benz CLS 55 AMG eden najlepših zelo močnih in lepo "rohnečih" avtomobilov na trgu...:-D :ok :ok2 :metalc
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 317
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#27

edin žou mi je ker nevem kakšen avto je M5 samo zaenkrat se mi zdi da je AMG boljši ;)


Ni potrebe po tem, da bi ti bilo žal... lahko greš pa za foro probat kakega M5 in boš videl da si se pravilno odločil :laugh
Prikaži več možnosti


bmwcs
bmwcs

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 598
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: Modra sulica

#28

Torej @Jerry , priznaš da so prisilno polnjeni motorji boljši kot atmosferski ? :-D
No guts, No glory !
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 317
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

Torej @Jerry , priznaš da so prisilno polnjeni motorji boljši kot atmosferski ? :-D


Itak da so boljši, mene j*** samo to da nisem kadilec, da bi se mi dalo čakat da se turbina na mestu ogreje :hihi Kompresor je druga pesem in ta je meni pisan na kožo... v bistvu samo AMG 55 motor, drugi so vsi prešvoh :ok2
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#30

Jerry kolikor vem je AMG 63 lih tako kompresor.
Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 912
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#31

Njet. Kar se tiče amg mašin sta bili kompresorski samo 32 mašina v C32 in SLK pa 55 mašina v E55, SL 55, CLK 55 CLS 55, v s klasi ne vem kako je bilo s temi motorji.6valjna 32 je imela nekaj čez 340 konjev,osemvaljna 55 pa slabih 500. Bila je pa tudi atmosferska verzija 5.5 v prvi generaciji CLK in če se ne motim v novejših SLK 55 amg mela nekih 360 konjev. Drugo so vse atmosferci razen dvanajstvaljne 65 mašine, ki je biturbo in pa ta nove 63 ki je 5.5 litrski biturbo stroj.

V glavnem @bmw1234 kupil si stroj:metalc

Urejal _T_O_M_O_, 08.04.2014, 22:43.

Prikaži več možnosti


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#32

Jerry kolikor vem je AMG 63 lih tako kompresor.

Pri tanovi CLS že ni, tako da ima pri tanovem AMG 55 več navora kot 63, konjev pa seveda malenkost manj. :)

Kar je največja zverina je to kar najdeš v najnovejšem S 65 AMG pa še kje:

6.0 V12 twin turbo (ni kompresor)
630 hp, 1000 Nm :laugh.

Kaj šele da daš to chiptunerjem... :laugh :laugh :laugh
========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#33

http://www.avto.net/... CLS 63 AMG Avt....

To kaj je kompresor, bi turbo ali atmosfera?
Prikaži več možnosti


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#34

http://www.avto.net/... CLS 63 AMG Avt....

To kaj je kompresor, bi turbo ali atmosfera?


Atmosferc, če so podatki točni.

Urejal BMW-Mojster, 08.04.2014, 23:08.

========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 912
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#35

Tako je. Atmosferc.
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#36

Aha ok to se pravi, kompresor, atmosferc, turbač....
Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#37

Merc je imel kompresorje svoj čas v marsikaterem avtu, vse od SLK230K do SLR Stirling Moss.

Torej C32 AMG je imel 3.2 V6 Kompressor in 354konjev, praktično je to 55 AMG z dvema valjema manj, in še danes je to avto, ki brez problema štepa kilometre.

V8 kompresorji pa so bili v E55 in CLS55 sprva 476konjski, kasneje je bil v S55 in SL55 ter CL55 še 500konjski, leta 2006 je pridobil še boljši intercooler in ECU ter inel 517konjev v SL55 AMG, taisti motor z večjim pritiskom kompresorja in izboljšanim dihanjem je v CLK DTM AMG zmogel kar 582konjev.

Ta motor je v "obdelani" različici imel tudi SLR, sprva 626konjev, kasneje 650konjev in v Stirling Moss izvedbi neuradno 700konjev, ker je bil avto narejen v nekaj ducat primerkih pač niso delali novih testov in uradnih meritev, in so prevzeli podatke kar od SLR 722 Edition, torej zadnje posodobljene za ta motor.

Kasneje je tega 55 AMG (M113) nasledil 6.2 V8 atmosferc (M156), ki pa se je tudi proslavil zaradi zvoka, dobrih karakteristik a z manj navora in slabšo porabo niti ni bil hitrejši, reševal ga je 7-stopenjski menjalnik, da ni čisto zaostal, recimo SL55 AMG/CLS55 AMG sta bila v medpospešku celo hitrejša kot SL63/CLS63 AMG, kljub temu, da sta imela 63 AMGja več konjev, a z mesta ju je reševal LC in pa hitrejši menjalnik, 55 AMg so imeli legendarnega 5-stopenjskega, ki se motorju pravzaprav precej poda, a ima glavno odliko da je neprebojen in zdrži tak navor tudi preko 300 000km prevoženih.

Novi Biturbo motorji 63 AMG (M157) so izboljšali porabo, imajo super učinkovite menjalnike (od 7G-tronic do AMG SPEEDSHIFT MCT 7), v Performance paketu zmorejo recimo pri CL63 AMG celo 585konjev in kar 900Nm navora.

Še naj se spotaknem ob izjavi Jerrya in MehMana iz začetka debate, o porabi namreč.
Torej kolega je imel SL500 letnik 2003 in njegov "sosed" SL55 AMG mislim da letnik 2004, poraba je bila ob normalni vožnji pri AMG malenkostno nižja, predvsem na AC, medtem ko pri tiščanju je bila pri AMG precej višja ampak je avto tudi od sebe dal zmogljivosti neprimerljivo boljše kot SL500.
Torej oba si v kombinirani porabi težje spravil pod 20L/100km od tega več kot polovica mestne vožnje in niti ne na izi. S tem, da SL55 nikakor ni deloval leno, kar SL500 deluje če si prenežen z gasom, je precej bolj na izi, seveda ker moč dobiva z vrtljaji, medtem ko SL55 ti je že ob startu pokazal, da moraš gas bolj nežno pobožati če nočeš da avto skoči.
Pri nežnem prehitevanju in isti hitrosti se mora SL500 več "namatrati" (beri: višje v vrtljaje), da sledi SL55 ki se zdi da vse opravlja bolj zlahka, kajti SL je težak, suhe teže je malenkost pod 2toni, torej poln tank in si na 2toni.

Pač če si dinamičen potem računa na 25L na 100 pri obeh s tem, da boš z SL55 tako hiter in neulovljiv za SL500, pa še zvok, zvok je tako bolan, da se čisto vsak zdrzne ob pospeševanju.
Prikaži več možnosti


Vabis
Vabis

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 297
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: C63...E92

#38

Zanimiva tema:)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 317
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#39

S tem, da SL55 nikakor ni deloval leno, kar SL500 deluje če si prenežen z gasom, je precej bolj na izi, seveda ker moč dobiva z vrtljaji, medtem ko SL55 ti je že ob startu pokazal, da moraš gas bolj nežno pobožati če nočeš da avto skoči.
Pri nežnem prehitevanju in isti hitrosti se mora SL500 več "namatrati" (beri: višje v vrtljaje), da sledi SL55 ki se zdi da vse opravlja bolj zlahka, kajti SL je težak, suhe teže je malenkost pod 2toni, torej poln tank in si na 2toni.


Evo točno TO je tisto, kar je mene prepričalo pri E55 AMG :metalc :metalc :metalc Avto se dejansko odzove že na milimetrski pritisk pedalke za plin, skoči dobesedno z mesta in pri naslednjem milimetru greš že počez... feeling je KRALJEVSKI :king :ok2 :ok2 :ok2
Prikaži več možnosti
    • Chivas Regal je všeč


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 045
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#40

V tej obliki se tudi da dobit motor 55amg kompresor 500hp

Objavljena slika

Zanimiv motor nimas kaj, pravi brutalnik :ok
its all about thrill....
Prikaži več možnosti