Skoči na vsebino

 

E60 M5 ali CLS 55 AMG ali še kaj drugačnega in zanimivega?

* * * * - 34 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
22996 odgovorov v temi
imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 045
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#61

Jerry od kdaj so pa Americani merilo za kaj "dobrega"
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 369
  • Lokacija: Ljubljana

#62

Kompresor ziher ne porabi 20% moci motorja, to bi pomenilo, da pri 55amg pozre 100 konjev??? Za aktualne avto modele mislim,da jih samo audi vgrajuje, ali se kdo? Ima pa kompresor vgrajen skoraj vsak zmoglivejsi jet ski. Iz 1800 ccm zlahka pride 300 konjev, je pa res da se na porabo ne gleda
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 474
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#63

Če so pogruntal, da jim je to všeč, to ne pomeni da je to dober izkoristek. Dober izkoristek pomeni, da dobro izkorišča energijo, ki mu je na voljo in je veliko pretvori v željeno. Kompresor je najslabši v tem od vseh batnih kombinacij, tko da definitivno ni to dober izkoristek.

Trenje lahko tudi odštejemo, tle se gre za čist enostavno stvar, Za Delo.

5L motor pri 5000RPM sam po sebi prečrpa 12500 litrov zraka. Od kompresorja pa prosiš, da ti to spravi še na recimo dodatno atmosfero tlaka. Torej x2. 25000 litrov.

To mislš, da ne gre dosti enot dela v to? :)


Si kdaj gledal Tractor-pulling? Tam sploh ne gre za to kaj jim je všeč, gre za to kateri stroj bo odnesel nagrado (in nagrade so pri njih bogatija). Zmagal je supercharged V8 :ok2

Seveda tudi kompresor zahteva svoj vložek, ampak skozi V8 motor se poleg manj zraka pretoči tudi manj goriva od dvanajstaka, tako da je ob enaki moči teh dveh motorjev izkoristek kompresorca boljši. Kot sem rekel je velik faktor tudi teža, 100 kg težji motor ti tudi požre 20 ali 30 konjev. Ko vse skupaj (težo in manjši pretok goriva skozi motor) sešteješ, zmaga kompresor. Oziroma zmaga seveda turbaš, ampak turbine so za Heavy-Duty uporabo preobčutljive... zato so morale kljub boljšemu izkoristku pri bencinarjih prvo mesto prepustit kompresorju (dizli so druga pesem) :ok
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 474
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

Jerry od kdaj so pa Americani merilo za kaj "dobrega"


Od takrat ko je Henry Ford z mize na Thanksgiving Day pospravil purana in na istem mestu raje skonstruiral svoj prvi enobatni dvotaktni MNZ (motor z notranjim zgorevanjem). Tega je že dolgo dolgo in verjemi da to ni bil prvi izum, ki je prišel iz USA. Če nebi bilo cadillaca bi do pitaj boga katerega leta tudi v Evropi lepo na roke vžigali motorje (oni so izumili elektro zaganjač) in še za marsikaj se imamo za zahvalit prav njim. Čeprav se purani z mano verjetno ne strinjajo, to je pa tudi res, ampak jebat ga.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#65

Kompresor ziher ne porabi 20% moci motorja


Zemlja se zihr ne vrti okol sonca :)

Bencinski puhalnik listja ma kok, 3 do 5 konjev, pa ga probi spravt, da ti dela 0.6 bar nadtlaka pri pretoku, ki ga dela 5litrski motor pri recimo 5000RPM.



Jerry, če je traktor prvi, to niti pod razno ne pomeni, da ima najboljši izkoristek, ker ni važno kok požre, važn je a bo prvi al ne. Kompresor potegne prej kot turbo to tut drži. Z izkoristkom to nima zveze in kompresor nima samo slab izkoristek ampak kar najslabšega in med njim in drugim najslabšim je ogromen prepad. :)

Pač troši uporaben navor motorja, za razliko od turbine, ki ga ne. In navora za prečrpavat take količine zraka in ga kompresirat rabiš zelo veliko. Sam poglej kok rabi kompresor za štemat (aka kobra) energije, da tlači zrak. Tle je isti biznis v igri. Tlačenje zraka.

Urejal voith, 22.04.2014, 20:45.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#66

ampak skozi V8 motor se poleg manj zraka pretoči tudi manj goriva od dvanajstaka,


Važna je prostornina in t.i. Volumetric efficiency.

Število cilindrov nima z močjo nobene zveze, razen malenkost več trenja, ki ga več cilindrov pač povzroča.

Ima pa zvezo z razporeditvijo te moči glede na kot gredi, V12 ima na vrtljaj več delovnih takotv kot V8 in zato manj tresljajev in bolj uglajeno delovanje. Zato je izbira tistih, ki si ga lahko privoščijo.

Urejal voith, 22.04.2014, 21:00.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#67

Preveč tehnično in ne štekam nič.....no sedaj je bolje 55 amg al 63amg?

Lahko modi prestavijo v Svojo temo?
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 369
  • Lokacija: Ljubljana

#68

Preveč tehnično in ne štekam nič.....no sedaj je bolje 55 amg al 63amg?

Lahko modi prestavijo v Svojo temo?



To tud mene zanima. Je pa evolcija amg motorja tkole:

55 amg atmosferc
55 amg kompresor
63 amg atmosferc
63 amg biturbo
Prikaži več možnosti


Bendzo1
Bendzo1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 542
  • Lokacija: Dolenska
  • Avtomobil: Rinold

#69

Samo če kompresor proizvede več kW kot jih porabi se izkoristek motorja poveča.
Primerjava z bencinskim puhalom je FAIL. Ker kakor veš je tlak odvisen tudi od preseka šobe in dvomim, da je v avtomobilu presek podoben puhalnikovem.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#70

Samo če kompresor proizvede več kW kot jih porabi se izkoristek motorja poveča.


Ne, to ni res. Poveča se moč. Izkoristek in moč ni enako.

Če bi jih proizvedel več kot jih porabi bi bil perpetuum mobile. Kar pa ni.


Primerjava z bencinskim puhalom je FAIL. Ker kakor veš je tlak odvisen tudi od preseka šobe in dvomim, da je v avtomobilu presek podoben puhalnikovem.


Ni fail gre čist za isto zadevo. Črpalko zraka. Če imaš porabo 250 hektolitrov zraka na minuto, tlak določa šoba? :)

Večji kot je premer cevi, večjo količino lahko spraviš skozi pri manjšem tlaku, ampak tle govorimo o delu, ki je potreben za sploh narest nadtlak pri taki porabi.

5 konjski puhalnik niti pod razno nima šans narest nadtlaka pri taki porabi. Dodaj x10 konjev, pa mogoče že bo kej malega.

Urejal voith, 22.04.2014, 21:31.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Bendzo1
Bendzo1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 542
  • Lokacija: Dolenska
  • Avtomobil: Rinold

#71

Da saj je logično. Ker je volumski pretok definiran z hitrostjo in presekom cevi. Saj je čisto logično. Lahko greš ven pa vzemi cev za zalivat trt ali prat avto pa odpri vodo in zmanjšaj na koncu cevi presek cevi in boš videl, da se tlak na izhodu poveča.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#72

Če maš fiksno šobo, torej v tem primeru motor in bi rad povečal pritisk in s tem količino, ki jo spraviš skozi motor (šobo), rabiš močnejšo črpalko.

Pa ne poveča se na izhodu, tam se zmanjša, poveča se v cevi.

Urejal voith, 22.04.2014, 21:42.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Bendzo1
Bendzo1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 542
  • Lokacija: Dolenska
  • Avtomobil: Rinold

#73

Ja seveda. Hotel sem povedati, da šoba nima premera nekaj cm ampak veliko veliko manj in zato lažje dosežeš potreben nadtlak.
Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 796
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#74

Preveč tehnično in ne štekam nič.....no sedaj je bolje 55 amg al 63amg?

Lahko modi prestavijo v Svojo temo?


Kompresorski 55 amg :cool

Da vidim če mi bo ratalo biti pameten:ok2

Kot jaz razumem, lahko iz istega motorja, s turbino dobiš več moči in navora kot pa s kompresorjem. Zato ker ima turbina boljši izkoristek, ker porablja energijo, izpuhov ki bi drugače šla v nič. Nekaj malega najbrž vzame zaradi slabše pretočnosti izpušnih plinov, a predvidem da zanemarljiv procent. Dejstvo. Kompresor pa jemlje energijo motorju, ker ga mora le ta poganjati preko glavne gredi. In kar je hotel voith povedat s tem puhalnikom tlaka je,da tej puhalniki s svojimi 5 konji niso zmožni ustvarit takega tlaka(mogoče v čisto tanki cevi) bolje rečeno pretoka skozi določen fi (ampak bi morali biti precej močnejši), kot pa ga mora ustvariti kompresor na avtu(če se ne motim okoli 1 bar). Zato je fora da kompresor , na pamet govorim, proizvaja dodatnih 200 konjev a jih za svoj pogon vzame 50(povsem zmišljene številke da me ne bo kdo kregal). Zato v primerjavi s turbino, gledano iz inžinirskega vidika nima šans :ok

Problem, je kje je ta moč na voljo. Sicer se z novejšimi variabilnimi turbinami ta razlika vedno bolj manjša. Pa vendarle. Odzivnost kompresorja in atmosferca je ista, prav tako je vse linearno podano. Turbina pa "butne".

In @Jerry-u je všeč ta začeten navor, ki je na voljo takoj, avto dobesedno trga od minimuma, in je odziven na vsak dotik stopalke.

Kompresorji naj bi bili tudi bolj vzdržljivi.

Kaj je bolje? Bog ve :ok2
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#75

Sedi 5 :)

S tem da mogoče bi rekel še to, da motor (sploh velik pri visokih obratih) porablja ogromno količino zraka in ožja kot je cev skozi katero ga vleče, večji vakum v njej dela, ko skozi njo ta zrak sesa.

Kompresorjevo delo je, da ta vakum najprej spravi na atmosferski tlak (pri sprotnem pretoku), torej 0 pol pa od tam naprej naredi še nadtlak, čeprav mu motor odžira sproti OGROMNO količino tega zraka. Za to je potrebno velik več dela, kot si večina predstavlja.

Drgač pa tudi dobro narejen atmosferc ima v določenem območju vrtljajev nadtlak in VE več kot 100%, ki ga povztoči resonančni sesalni kolektor. Zato so tko lepo zaviti in zato se enim podaljšuje in skrajšuje glede na obrate. Bmw V8 je imel prvi (in zadnji) neskončno variabilni kolektor.

Urejal voith, 22.04.2014, 22:03.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Adis-PGA
Adis-PGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: #
  • Avtomobil: #

#76

C32, C55 amg, pa verjetno še kkšn. Pol pa folk predeluje na navadne jermenice brez sklopke.


Nisem vedu. Kaj potem vklaplja kompresor, določeno število obratov?
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 757
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#77

Nisem vedu. Kaj potem vklaplja kompresor, določeno število obratov?


To je bil poseben Mad Max komplet, ki je prišel še z full body ledrom.

Vklapljal si pa na knof.



:cool
1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti
    • BMW-Mojster je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 369
  • Lokacija: Ljubljana

#78

Kok pa pride nov kompresor za amgja? 5 jurjev zihr :-(
Prikaži več možnosti


Nimesis
Nimesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 214
  • Lokacija: Blizu Lj. obvoznice

#79

Za AMG 55 v Nem. nov, nekje cca 4k€.

Objavljena slika


Komplet rabljen AMG 55 motor, (v Nem.) pa se da dobiti za cca 7-8k€
Objavljena slika





In na koncu pridemo do tega, da je M5 s S62 ali S85 motorjem, ki sta še NA, če ne vsaj bolj trpežen, pa zagotovo manj delikaten za vzdrževati.

Moči in navora pa je pri obeh več kot dovolj, škoda le, da v EU E60 M5 ni bil na voljo z MT.

slika.jpg

Rapid eye movement...

Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 045
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#80

Za AMG 55 v Nem. nov, nekje cca 4k€.

Objavljena slika


Komplet rabljen AMG 55 motor, (v Nem.) pa se da dobiti za cca 7-8k€
Objavljena slika





In na koncu pridemo do tega, da je M5 s S62 ali S85 motorjem, ki sta še NA, če ne vsaj bolj trpežen, pa zagotovo manj delikaten za vzdrževati.

Moči in navora pa je pri obeh več kot dovolj, škoda le, da v EU E60 M5 ni bil na voljo z MT.


In kako si prisel do tega, koliko crkne kompresorjev in koliko vanos enot?
its all about thrill....
Prikaži več možnosti