

#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Ti pa ne izgubljaš časa ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
Vsekakor ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
ne tega ni bilo na netu..un se še vedno prodaja(pretiravajo s ceno)..drugače pa avto je brutalen
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#25
Glej, mislim da bmw tule nima alternative, ker tale motor je poezija. Govorim sicer kot laik, ampak eto, laicno mnenje. Niam ti kaj bit zal ker je avto ![]() Porocaj malo ko napravis ka km ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#26
Čeprov je tale moj odgovor na temo čisto nepomemben moram reči da je Mercedes Benz CLS 55 AMG eden najlepših zelo močnih in lepo "rohnečih" avtomobilov na trgu...
![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#27
Ni potrebe po tem, da bi ti bilo žal... lahko greš pa za foro probat kakega M5 in boš videl da si se pravilno odločil ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#28
Torej @Jerry , priznaš da so prisilno polnjeni motorji boljši kot atmosferski ?
![]()
No guts, No glory !
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Itak da so boljši, mene j*** samo to da nisem kadilec, da bi se mi dalo čakat da se turbina na mestu ogreje ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
Njet. Kar se tiče amg mašin sta bili kompresorski samo 32 mašina v C32 in SLK pa 55 mašina v E55, SL 55, CLK 55 CLS 55, v s klasi ne vem kako je bilo s temi motorji.6valjna 32 je imela nekaj čez 340 konjev,osemvaljna 55 pa slabih 500. Bila je pa tudi atmosferska verzija 5.5 v prvi generaciji CLK in če se ne motim v novejših SLK 55 amg mela nekih 360 konjev. Drugo so vse atmosferci razen dvanajstvaljne 65 mašine, ki je biturbo in pa ta nove 63 ki je 5.5 litrski biturbo stroj.
V glavnem @bmw1234 kupil si stroj:metalc Urejal _T_O_M_O_, 08.04.2014, 22:43. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Pri tanovi CLS že ni, tako da ima pri tanovem AMG 55 več navora kot 63, konjev pa seveda malenkost manj. ![]() Kar je največja zverina je to kar najdeš v najnovejšem S 65 AMG pa še kje: 6.0 V12 twin turbo (ni kompresor) 630 hp, 1000 Nm ![]() Kaj šele da daš to chiptunerjem... ![]() ![]() ![]()
========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\ |
Prikaži več možnosti
|
#33
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Atmosferc, če so podatki točni. Urejal BMW-Mojster, 08.04.2014, 23:08.
========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\ |
Prikaži več možnosti
|
#35
Tako je. Atmosferc.
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Merc je imel kompresorje svoj čas v marsikaterem avtu, vse od SLK230K do SLR Stirling Moss.
Torej C32 AMG je imel 3.2 V6 Kompressor in 354konjev, praktično je to 55 AMG z dvema valjema manj, in še danes je to avto, ki brez problema štepa kilometre. V8 kompresorji pa so bili v E55 in CLS55 sprva 476konjski, kasneje je bil v S55 in SL55 ter CL55 še 500konjski, leta 2006 je pridobil še boljši intercooler in ECU ter inel 517konjev v SL55 AMG, taisti motor z večjim pritiskom kompresorja in izboljšanim dihanjem je v CLK DTM AMG zmogel kar 582konjev. Ta motor je v "obdelani" različici imel tudi SLR, sprva 626konjev, kasneje 650konjev in v Stirling Moss izvedbi neuradno 700konjev, ker je bil avto narejen v nekaj ducat primerkih pač niso delali novih testov in uradnih meritev, in so prevzeli podatke kar od SLR 722 Edition, torej zadnje posodobljene za ta motor. Kasneje je tega 55 AMG (M113) nasledil 6.2 V8 atmosferc (M156), ki pa se je tudi proslavil zaradi zvoka, dobrih karakteristik a z manj navora in slabšo porabo niti ni bil hitrejši, reševal ga je 7-stopenjski menjalnik, da ni čisto zaostal, recimo SL55 AMG/CLS55 AMG sta bila v medpospešku celo hitrejša kot SL63/CLS63 AMG, kljub temu, da sta imela 63 AMGja več konjev, a z mesta ju je reševal LC in pa hitrejši menjalnik, 55 AMg so imeli legendarnega 5-stopenjskega, ki se motorju pravzaprav precej poda, a ima glavno odliko da je neprebojen in zdrži tak navor tudi preko 300 000km prevoženih. Novi Biturbo motorji 63 AMG (M157) so izboljšali porabo, imajo super učinkovite menjalnike (od 7G-tronic do AMG SPEEDSHIFT MCT 7), v Performance paketu zmorejo recimo pri CL63 AMG celo 585konjev in kar 900Nm navora. Še naj se spotaknem ob izjavi Jerrya in MehMana iz začetka debate, o porabi namreč. Torej kolega je imel SL500 letnik 2003 in njegov "sosed" SL55 AMG mislim da letnik 2004, poraba je bila ob normalni vožnji pri AMG malenkostno nižja, predvsem na AC, medtem ko pri tiščanju je bila pri AMG precej višja ampak je avto tudi od sebe dal zmogljivosti neprimerljivo boljše kot SL500. Torej oba si v kombinirani porabi težje spravil pod 20L/100km od tega več kot polovica mestne vožnje in niti ne na izi. S tem, da SL55 nikakor ni deloval leno, kar SL500 deluje če si prenežen z gasom, je precej bolj na izi, seveda ker moč dobiva z vrtljaji, medtem ko SL55 ti je že ob startu pokazal, da moraš gas bolj nežno pobožati če nočeš da avto skoči. Pri nežnem prehitevanju in isti hitrosti se mora SL500 več "namatrati" (beri: višje v vrtljaje), da sledi SL55 ki se zdi da vse opravlja bolj zlahka, kajti SL je težak, suhe teže je malenkost pod 2toni, torej poln tank in si na 2toni. Pač če si dinamičen potem računa na 25L na 100 pri obeh s tem, da boš z SL55 tako hiter in neulovljiv za SL500, pa še zvok, zvok je tako bolan, da se čisto vsak zdrzne ob pospeševanju. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Zanimiva tema:)
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Evo točno TO je tisto, kar je mene prepričalo pri E55 AMG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#40
V tej obliki se tudi da dobit motor 55amg kompresor 500hp
Zanimiv motor nimas kaj, pravi brutalnik ![]()
its all about thrill....
|
Prikaži več možnosti
|