Test
E60 M5 ali CLS 55 AMG ali še kaj drugačnega in zanimivega?
#41
|
Prikaži več možnosti
|
#42
jp, kompresor (dvovijačni mora bit) je realno najbolj odziven motor glede na moč, ki jo proizvede v trenutku, atmosferc hitreje niha z obrati ampak če ni v višjih vrtljaji pol nima instantno največje moči (pomankanje momenta), zato je kompresor v kombinaciji z V8 prava izbira za dragsterje, powerboate, športni avti kot je Koenigsegg CCXR itd.... Skratka ti motorji so idelani, sploh v težjem avtu ni občutka o podhranjenosti, te motorje nebodo več obudili, ker težje dosegajo EU normative in željeno porabo. Ampak so pa narejeni, da vzdržijo, to pa dan danes ni več standard po katerem bi kupci hrepeneli....imajo raje turbodizle in nizko nazivno porabo, ampak sej ni kej folk nima denarja:blackeye
ohhh jaaa, takle srebrn se je pred leti veliko vozil okoli, od lastnika gostilne Amadeus, lepo brbota in stegne tut noro, je pa zaradi daljšega izpušnega sistema enak tistemu pri S55 AMG, medtem ko SL55 AMG je najglasnejši ![]() to je to, posodobljen motor in 517konjičev pa Performance paket http://suchen.mobile...icCapacity=5000 |
Prikaži več možnosti
|
#43
Res je, ampak briga me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#44
tudi jaz, in sanjam o temu, da ga za male pare dobim dobrega ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#45
Katerkol kompresor, ki ga žene motor in ne odpad motorja (turbo) žre ogromne količine energije. Že navadn delavniški kompresor žre par kW z lahkoto, pa z nobenim orodjem niti 1% tolk zraka ne porabiš kot ga recimo za ene 0.6 Bar v recimo 4L motor pri ene 4000RPM. Turbo ne žre nič dodatne energije sam po sebi, žre pa več motor kokr več zraka stlačiš vanj, ker na enoto zraka potrebuješ vstrezno količino goriva. To vela pa tut za kompresor. Urejal voith, 21.04.2014, 19:02.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Samo a ni kompresor bolj fora da zadeva buta od nule in ni luknje medtem ko turbo pač ima luknjo?
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Tako je ![]() ![]()
Tako je, to je še ena prednost kompresorja. Ker njegovi vrtljaji naraščajo premosorazmerno z vrtljaji motorja, ni zakasnitve oziroma turbo luknje ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#48
Kompresor je cool samo kakšnih semafor racerjem. Drugače pa čisto nelinearna krivulja konjev in navora je beda za vozit. Ja, za kakšne pretežke mece, .. jim dejansko bolj odgovarja kompresor, samo tisto itak ni za hitro peljat in pričakovat od avta, da se bo odzval kakor boš hotel. |
Prikaži več možnosti
|
#49
Ni res. Kompresor požre cca 20% moči, ki ga proizvede motor. To je ogromno, poleg tega ti žre energijo tudi ko motor idla oziroma ko coastaš. Zarad tega ima merkan na določenih modelih sklopko, ki pa ima spet svoj set problemov. Poleg tega vijačni kompresorji pri višjih obratih ekstremno segrevajo zrak, ki ga tlačijo, kar je (zelo) slabo tako za motor, kot za proizvajanje moči. Da bi atmosferc požrl za obračanje samega sebe 20% več energije, bi moral imeti prostornino za par hektolitrov večjo. ![]() Ni naklučje, da gredo kompresorji na odpad zgodovine počasi. Urejal voith, 22.04.2014, 11:08.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#50
Samo zvok pa totalno hud proizvedejo.
![]() ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#51
Kateri modeli imajo magnetno sklopko za vklop kompresorja? |
Prikaži več možnosti
|
#52
C32, C55 amg, pa verjetno še kkšn. Pol pa folk predeluje na navadne jermenice brez sklopke.
![]() Tale dec pove prbližn tko k je kar se tiče rabljenih merkanov, so kul ampak fak kolk nepotrebnih komplikacij je not. Že sam elektro servo bremze, mislm wat, zakaj?! Urejal voith, 22.04.2014, 16:23.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#53
Če tega strica jemlješ za verodostojno referenco, mora biti s tabo nekaj hudo narobe. Teksačan, ki vozi toyoto. Referenca in pol.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#54
Kakorkoli vzameš, motor E55 AMG po odzivnosti gladko pomete z vso konkurenco - mislim dejansko z VSO. Težka krava kot je E klasa W211 se s tem motorjem zdi kot igračka, avto se obnaša kot da bi imel 200 kil. Seveda pa je kakršnakoli primerjava z BMWji, porscheji ali kakimi drugimi stroji nesmiselna, saj je mercedes le udobna potovalna limuzina in roko na srce ne ljubi preveč ovinkov. Zaradi tega ti dam prav ko praviš da je to avto za semafor racerje, je pa tudi izredni avtobahn bomber, na avtocesti se počuti kot riba v vodi. |
Prikaži več možnosti
|
#55
Pri svojem izračunu pozabljaš da ni vse v trenju, veliko je tudi v teži. Američani so recimo že davno tega pogruntali, da so motorji z najboljšim izkoristkom supercharged V8 stroji. Če gledaš kdaj Tractor-pulling tekme, imajo dirkalniki ponavadi navešenih 4 ali 6 osmakov s kompresorji. Njim ni problem ne denar in ne čas, če bi bili najbolj primerni motorji za tuning V10 ali V12, bi uporabili te, tako pa zmagujejo osmaki. Kombinacija small block + supercharger omogoča zares maksimalno število konjev in maksimalen navor pri minimalni teži, kar je formula ki vedno zmaguje. Zakaj se pri civilnih vozilih kompresorji niso najbolje prijeli je pa druga zgodba, ki je v veliki meri povezana predvsem z visokimi stroški izdelave kompresorja in z ekologijo. Oboje je v današnjih časih velik in težak minus, ne pomeni pa to da takšni motorji niso genialni v svoji konstrukciji. Kdor želi imet konjenico pod haubo itak ne gleda na stroške (vsaj ko se pogovarjamo o 450 KM in več, kar omogoča kompresor), ekologija je pa itak najbolj bedast izum 21. stoletja, o njej je sploh škoda besed. Kompresor je torej konstrukcijsko genialna rešitev, kaj je trenutno moderno je pa druga pesem. Turbine recimo tudi dolga desetletja niso bile v modi pa jih poglej zdaj, skoraj vsak avto ima danes že polža. Ker so pač ekološke, samo zato in zaradi ničesar drugega... so pa (vsaj zame) šele na drugem mestu za kompresorji. |
Prikaži več možnosti
|
#56
Pogledal sem samo pol filmčka, dlje nisem zdržal. Zakaj? Model preveč kriči. V azijski džungli velja pravilo, da človek (tako kot tudi katerakoli druga žival) kriči samo takrat, ko je v smrtni nevarnosti. Ker drugače po tem enostavno ni nobene potrebe. Tip z videa deluje ogroženo, še malo pa ga bo fršlok. Roko na srce, z njem nekaj ni v redu. No saj me ne čudi da je tako, od takih kot je on je moj kolega na licitaciji (v USA) kupil avto ki naj bi bil v okvari, ker motor ni delal. Avto je bil star dve leti, dobil ga je za drobiž. Ko je z ladjo prišel sem, ga je priklopil na tester in ugotovil, da je fuč nek senzor ki stane 40 eur. Po menjavi tistega senzorja je motor spet predel kot mucek, kolega pa je v žep pobasal cca 10.000$, kolikor je razlika v nabavni ceni med avtom z zaribanim in delujočim motorjem. Sklep? Nije žvaka za seljaka - in tudi mercedes ni. |
Prikaži več možnosti
|
#57
No pa vseeno je audi v svoje ga S4 B8 vtaknil 3.0 V6 s kompresorjem, tako da mogoče je še kaj upanja za kompresorje. Mogoče š pride njihov čas, se mi zdi da se jih malo zanemarja pri razvoju. Kot svoj čas bencinarje, ko so vsi razvijali turbodizle. V zadnjem času pa je razvoj predvsem na turbo bencinarjih, tako da mogoče bo še čas za kompresorje preden zmanjka nafte ![]() In tale S4 s kompresorjem, že v originalu da pošteno dihat atmosferskim RS4, medtem ko z tuningom jih pa poje ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#58
A je kompresor bolj trpezen od turbine v mislu zaribanja? Ker ni termicno obremenjen bi rekel da je manj obcutljiv in posledicno je tudi avto bolj zanesljiv, stroski na dolgi rok pa manjsi?
|
Prikaži več možnosti
|
#59
Ne bom rekel ne ja ne ne, kompresor je prav tako kot turbina čista specifika. Termika nanj vsekakor ne vpliva, on lepo oddela svojo življenjsko dobo in se ne sekira niti če se avto dosti vozi na krajše relacije, kar ubija turbine. Je torej manj problematičen od turbine, vendar je tudi dražji za obnovo ko je ta potrebna, da se razumemo. Kompresorje imajo itak v glavnem bencinski motorji, kjer se na stroške ne gleda toliko kot pri dizlih. Obnova kompresorja stroškovno gledano ni prevelik zalogaj ker ga ne boš šel obnavljat večkrat, obnovil ga boš le enkrat (najboljše seveda preventivno) in se nato mirno vozil tistih 200.000 km, potem se boš pa avta itak naveličal. Imajo pa kompresorji še eno pozitivno lastnost ki jo velja omenit in sicer ne poškodujejo motorja če se nenadoma razletijo, kar je pri turbinah žal kar pogosta praksa. Kompresor ima torej nemalo prednosti pred turbino, tako da kot rečeno zame je kompresorski bencinar zmaga na celi črti. Po vrsti konstrukcijskih felerjev pri porscheju (turbašev ne štejem zraven, ampak oni so cenovno itak čisto drug razred) in po precej neposrečeni izvedbi trenutno za nas aktualnega E60 V10 M5 je MB E55 tisti avto, ki si ga še kot edinega enkrat želim videti v svoji garaži... to je vsekakor avto ki ti nudi ogromno užitkov za razumno ceno, pa še za daily driverja ga lahko brez problema uporabljaš. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Bolj resno ga jemljem kot tebe in vsaj 99.99% foruma, če ti to kaj pomaga ![]() Tehničnih strokovnjakov je tle gor mogoče en promil od 17.595 uporabnikov. Za razliko od tega deca, ki to definitivno je. Poglej še kkšn njegov video, mogoče se naučiš kej.
Če so pogruntal, da jim je to všeč, to ne pomeni da je to dober izkoristek. Dober izkoristek pomeni, da dobro izkorišča energijo, ki mu je na voljo in je veliko pretvori v željeno. Kompresor je najslabši v tem od vseh batnih kombinacij, tko da definitivno ni to dober izkoristek. Trenje lahko tudi odštejemo, tle se gre za čist enostavno stvar, za delo. 5L motor pri 5000RPM sam po sebi prečrpa 12500 litrov zraka. Od kompresorja pa prosiš, da ti to spravi še na recimo dodatno atmosfero tlaka (navadno je manj ampak za primerjavo). Torej x2. 25000 litrov. Mislš, da ne gre dosti enot dela v to? ![]() Urejal voith, 22.04.2014, 20:20.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|