M5 ali CLS AMG ali še kaj drugačnega in zanimivega?
#1
Zanima me prednosti in slabosti obeh avtomobilov ker izbiram med njima..kaj kdo priporoča..kere hibe imata avta?zanima me pa čimveč.hvala..
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Hibe M5: ležaji, vanos, SMG (če je avto zjahan).
Hibe AMG: podvozje (drago kot p******), drugo ne vem. M5 še nisem vozil in ga niti ne mislim ker mi ne potegne (sem ljubitelj klasičnih avtomatov), sem pa vozil E55 AMG in je to to... avto drifta ob najmanjšem dotiku stopalke za gas, kljub temu da je avtomatik. Jaz bi vzel AMG, E60 M5 niti ne povoham. P.S.: Kompresorski motorji so konstrukcijsko gledani čista zmaga, so bolj naviti od atmosferskih in imajo nižjo porabo, hkrati pa kompresor ne trpi toliko kot turbina ko je motor hladen... skratka od navitih strojev je V8 kompresor top shit roba. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Jerry tole pa ne bo res.
1. Meh: Indifference;
ma. ko j***. |
Prikaži več možnosti
|
#4
OK, argumentiraj ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Ravno tako kot visko sklopka pobira moč motorju, čeprav malo, jo kompresor tudi, ker je gnan na jermen. Ergo, ne bo poraba manjša pri kompresorju. Novejši kompresorji so precej znižali to luknjo porabe, ampak je neizogibno, da bo ta ekstra "napor" povzrožil večjo porabo.
1. Meh: Indifference;
ma. ko j***. |
Prikaži več možnosti
|
#6
To je res, ampak preden začnemo resno debatirat na to temo, moramo vedeti o motorjih s kolikšno prostornino razpravljamo. Če imamo dva motorja z enako prostornino in je en atmosferec in drugi s kompresorjem, potem tvoja izjava drži. Če ima atmosferec večjo prostornino (in zlasti če ima ob tem tudi večje število valjev), potem pa tvoja izjava ni več pravilna - to sem imel v mislih jaz, ko sem primerjal M5 in CLS 55 AMG. Vse je torej odvisno od konstrukcije in prostornine motorja, s temi podatki bomo lažje debatirali (čeprav je potem še dosti faktorjev v igri, sta tadva najpomembnejša - konstrukcijo sicer poznam, prostornino pa moram preverit, preden napišem kaj več). |
Prikaži več možnosti
|
#7
kaj je z uno m5 na toyoti?
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Ravno obratno, turbo motorji dajo več moči ob manjši porabi. V nasprotnem primeru verjetno nebi vsi uporabljali turbin, vključno z mercom.
jaz bi vzel cls, ker mi je veliko lepši, bolj varn, in visoki obrati mi ne pašejo v limo. (v m3 ja, v m5 ne) Urejal Luky, 06.04.2014, 20:39. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Na to jaz ciljam.
1. Meh: Indifference;
ma. ko j***. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Mercedesi imajo kompresorje. |
Prikaži več možnosti
|
#11
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#12
Tastari ja, ta novi pa ne več. Mislim da je zadnji mercedesov kompresorski motor prav v cls 55 |
Prikaži več možnosti
|
#13
Mislim, da nive generacije bodo dobile turbino razen V12 bi turbo ki je že sedaj ostali so do sedaj bili kompresor.
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Kul, potem je to še en razlog več, da je edini pravi mercedes tisti z motorjem 55 AMG ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Kateri je pa bolj vzdržljiv?
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Brez dvoma mercedes ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
Ti priporocam da se gres malo pogovrt s serviserji obeh znamk recimo na pooblasceni servis, tkole preko foruma je bolj malo pravih znalcev zato ker niso tok pogosti avti.
its all about thrill....
|
Prikaži več možnosti
|
#18
kupil cls-a
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#19
![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
Uff, tole pa moraš predstavit. |
Prikaži več možnosti
|