BMWslo test: Michelin Pilot Sport 3
#41
Težko razumem. Druge razlage kot da avto/kolo venomer močno drsi, nimam. No, res pa da omenjena kombinacija s sprednjim pogonom ni ravno posrečena.
|
Prikaži več možnosti
|
#42
Tudi sam se čudim kilometrinam, ki jih nekateri ( marsikdo ) dosega z gumami, meni nikakor ne rata. Spobano na več gumah in na različnih vozilih, še največ so zdržale vredestein in pirelli p7.
Če misliš na vzdolžno drsenje oziroma hitro speljevanje se motiš, da prečno drsi oziroma hitra vožnja po ovinkih in AC si pa že bližje morebitnim razlogom. So se pa vse enakomerno pobirale, tako, da ni bilo z avtom tehnično nič narobe. Šlo je sicer v primeru PS3 za ford focusa... |
Prikaži več možnosti
|
#43
Voziš veliko z izklopljenimi pomagali proti zdrsovanju koles? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#44
Focus ni imel tega pomagala...drugače pa sem raje brez ja... |
Prikaži več možnosti
|
#45
To je potem verjetno razlog tvoje hitre obrabe gum v povezavi s težko nogo. ![]() Urejal Rottie, 26.12.2014, 23:27. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#46
Kako si pa razlagate to, da sta sprednji dve gumi več obrabljeni na zunanjem robu, optika je 100%, M Ps2
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Premalo napumpane imaš
|
Prikaži več možnosti
|
#48
Se mi zdi, da se nismo razumeli. Pobran je en, zunanji rob sprednjih gum. Se pravi oba zunanja sprednja. Mi ni logično, ker so kolesa nagnjena proti črki A,(ne preveč, tako, kot mora bit) bi moralo pobirat notranji rob. Tlak imam pa 2,8
|
Prikaži več možnosti
|
#49
To je normalno, jaz imam vedno zunanji rob bolj obrabljen.
Evo, ena slika PS2. Robovi vidno bolj obrabljeni. |
Prikaži več možnosti
|
#50
Kot, da bi poslikal moje gume!
...pustimo pri miru? |
Prikaži več možnosti
|
#52
Zdej imam gor drugo sezono zimske (GY 17") in še nisem opazil kakršnekoli neenakomerne obrabe. Vozim na splošno počasneje kot poleti z 19" in iz tega sledi, da je kriva hitrost v ovinkih, da jih pobira
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#53
Kot sem že v drugi temi omenil, imam iste probleme... in mislim, da je problem v sami cesti, ki jo furamo...jaz vozim za moje pojme normalno in mi še vseeno nobene letne gume ne zgverajo... P7 so celo imele najkrajšo življensko dobo (če se ne motim 17kkm). ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#54
Vidiš, men je P7 zdržala ful....ja cesta ima velik vpliv
|
Prikaži več možnosti
|
#55
ko berem tele prevožene kilometre testa lahko rečem, da imam kr podobne izkušnje pri Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 v dimenziji 225/40/18 spredaj in 255/35/18 zadaj. v dveh sezonah prevozil cca. 2 x 8000km, pa bodo še za pol sezone, vozil pa sem v poprečju zelo dinamično, malo AC. Falken mi je bisvetno prej pobralo po zunanjem robu spredaj.
zanimivo pa je, da imam desne gume po notranjem robu očitno bolj obrabljene, kot leve, očitno imam rad samo ene ovinke ![]() Urejal urban, 30.12.2014, 19:00. |
Prikaži več možnosti
|
#56
...in sledi posledično resno vprašanje in prosim za utemeljen, strokoven in resen odgovor: ali se sme obrniti gumo tako, da je "outside" napis notri, da se še na drugi strani malo poguli? In zakaj
|
Prikaži več možnosti
|
#57
ne... predvsem zato ker ima ponavadi taka guma na zunanji strani več tekalne površine katera je za oprijem dobrodošla... kajti v ovinkih se avto nasloni na zunanje gume oz na zunanje strani zunanjih gum... zato so tudi v tvojem primeru gume bolj obrabljene na zunanjih straneh... enako je bilo pri meni pa sem sfural 10 kompletov michelink ps2 vse v 17" od 225/45 do 235/45 235/40 in 245/40...
druga zadeva so odvodni kanali... guma lamele in kanali so tako skonstruirani da tako obrnejene kot morajo bit čim več vode spodrinejo izpod sebe... verjetno v drugo smer vrtenja ne opravljajo enako dobro svoje funkcije kar se tiče še obrabe... pumpaj 0,3 več kot ti piše na nalepki... morm pa rečt že ker je temo o michelinu in PS3 da sem jih stestiral tudi sam... zgodba je bla taka da en čas ni blo dobavljivih PS2 in sem v dobri veri da gre za naslednico meni osebno najboljše gume brez odlašanja naročil 4x 225/45R17 za na e36 M3... istočasno sem kupil bilstein B14 gewinde in h&r stabilizatorje... vse zmontiram in grem na test drive... prva reč skozi "3 ovinek" je bila kakšna budala sem da sem kupil slabe gewinde in slabe stabilizatorje in da sm vrgu en kup dnarja proč... na gume nisem niti pomislu... in potem ker kar nisem mogu verjet kako se avto slabo pelje sem šel nazaj v delavnico zmontiru PS2 z 1mm profila in šel na test drive... vam rečem avto kot dan in noč... no potem sem PS3 montiru na laguno in sem jih tam zvozu do konca... osebno sem bil razočaran... mogoče ker sem preveč pričakoval... verjetno bi danes drugače gledal na njih ko sem spustil hitrost povsod za 10km/h... najbolj me je motlo da so stalno bočno drsele... verjetno so sicer zaradi tega malo bolj varne ker so bolj predvidljive ampak meni pač ni panike če me guma" preseneti" kot v primeru PS2...
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#58
Ja, jaz sem naročil nove amortizerje, ker sem opazil razliko v primerjavi s PS2.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#59
Test se seveda nadaljuje. Preliminarni pregon skozi ovinke, ugotovitve iste: dolgi ovinki super, kratki manj super.
![]() Pritisk in obraba marca in maja enaki kot decembra. Sledi malo bolj resna panoramska vožnja. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#60
gerchy ,koliko tlaka imaš na prednji osi ?
Tiska obraba robov ![]() ![]() E21 316 , E30 320iS , E46 320Ci , E91 320dA |
Prikaži več možnosti
|