
BMW M2 (F87) 2015/2016
#1181
Pravi M je samo če se je tvoje ime na M
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#1182
Jaz sem pa zdej v dilemi, če ni mogoče smiselno to temo prestaviti pod serijo 2 ven iz M divizije, da ne bo kakšnega nesporazuma
Vsak je svoje Tinkare Kovač!
|
Prikaži več možnosti
|
#1183
Kaksna drama samo zato ker sem napisal, da je S58 boljsi izdelek od N55 |
Prikaži več možnosti
|
#1184
Avtizem. Če bi država vedela, kaj je dobro zame, bi mi dala 100 jurjev. |
Prikaži več možnosti
|
#1185
Mater ti pa si dasa...Toliko te boli N oznaka, da si šel posnetke iskat |
Prikaži več možnosti
|
#1186
Tukaj so prevelike razlike da lahko ta dva motorja sploh primerjaš. N55-B58 S55-S58
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#1187
Ne rabiš dajat v narekovaje, ti si točno to, kar sem napisal, že pred časom si mi pametoval, zakaj sem kupil Micro, očitno ti je tako dolgčas, da se imaš čas vtikat kaj drugi kupujemo s svojim denarjem. Sedaj si pa še za M2 pameten, sam si pa presedlal iz E91 320d na hibridnega Passata, saj ne veš, ali bi se smejal ali bi se jokal
Posnetek Leona je že bil objavljen na forumu, ta drug je pa moj, ni bilo treba zašvicat.
Mene N motor nič ne boli in mi je kvečjemu + v M2. Sem že pred tremi leti zapisal, da sem šel najprej gledat M2C. Če misliš, da ga nisem vzel, ker ga nisem mogel kupit zaradi 1.000eur razlike pri ceni skoraj 50keur, za katerega nisem jemal nobenega kredita ali leasinga, potem se prepričuj, da je pač tako. Dejstvo je pa, da N55 ima zvok na čisto drugem nivoju, moč je sposoben bolj linearno spravit na cesto, da jo vsaj lahko izkoristiš, za šraufat je enostavnejši, ker nima dveh turbin, nima chargecoolerja na vrhu (marsikomu nepomemben podatek, zame, ki šraufam sam, je pomembno). To da je vzdrževanje, zavarovanje, registracija, tankanje vsaj 30% ceneje je dodaten bonus, ki sem ga ugotovil tekom lastništva in mi samo potrjuje pravilno odločitev. In še danes, po 3,5 letih lastništva ga ne bi zamenjal za M2C, ker N55 + akrapovič pri odprtem oknu je poezija, s katero zvoka motorne žage S55 ne moreš primerjati. Ne bom tajil, da sem imel vmes prebliske o F80 M3, vendar samo zaradi dodatnega para vrat. O zamenjavi za M2C ali M4 pa nisem razmišljal nikoli, mi ne nudita ničesar več od OG M2.
Sem se že ustrašil, da ne boš imel priložnosti pristavit svoj piskerček za komentar, pa ti je le uspelo, bravo! |
Prikaži več možnosti
|
#1188
Za tebe ni se ni treba bati, da ne boš izkoristil vsake priložnosti, da se osmešiš. Če bi država vedela, kaj je dobro zame, bi mi dala 100 jurjev. |
Prikaži več možnosti
|
#1189
Po odzivih na moje komentarje, se jih malo smeje, pomoje si sam.
A za to bolezensko stanje, da trosiš izključno cinične komentarje na forumu, obstaja kakšno uradno ime? Vidim, da se spoznaš, pa sem radoveden, kaj so ti diagnosticirali. Urejal e60va, 04.11.2024, 12:31. |
Prikaži več možnosti
|
#1190
Čist jasno, večina nas pozna razlike +/- ampak zakaj vsakič "skočiš" s takšno agresivnostjo pa ne vem. Nekje je razlog, kje, pa veš verjetno samo ti. Roko na srce, og M2 je petarda, avto je poezija in je vrh bmw ponudbe in si seveda zasluži biti v M diviziji pa čeprav z napačno "črko". |
Prikaži več možnosti
|
#1191
Ni razlog v tem, kaj piše, ampak kdo je to napisal. Saj se vidi po odzivih, kdo se je prepoznal. Ne vem pa, zakaj si napisal "vsakič", ne spomnim se, da bi že kdaj prej komentiral kaj na to temo.
BTW kompleks ima lahko kvečjemu tisti, ki bi želel kupit M2C, pa ga ni mogel in se je moral zadovoljit z OG. Mislim, da je takih malo in da je na drugi strani kompleks večvrednosti pri tistih, ki imajo M2C in se čutijo dolžne omenjati vsakič, da oni imajo pravega M-a, ker imajo S motor, večji. Tistih, ki nimajo niti enega niti drugega avtomobila, je pa največ, so najglasnejši in z največ kompleksi. Urejal e60va, 04.11.2024, 12:53. |
Prikaži več možnosti
|
#1192
Na Grobniku M2C kuri bistveno vec od M2 OGja, isto smo opazili na Jadranki.
Ce ga natankiras v Senju, pa ga prav pritiskas, je naslednja bencinska v Karlobagu tvoja ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#1193
To je potem študentski avto, kot tukaj pravimo.
Malo kuri, lahko ga sam pošraufaš doma itd |
Prikaži več možnosti
|
#1194
Stanje zen-a se reče temu. Ko me prepotentneži, ki se sfajtate za vsak drek, samo še zabavate. Urejal Zlobny, 04.11.2024, 13:05. Če bi država vedela, kaj je dobro zame, bi mi dala 100 jurjev. |
Prikaži več možnosti
|
#1195
Zakaj pa nebi mogu pošraufat sam? Saj ni ISS... 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#1196
Ker kdor sam šraufa je revček, suženj avtu, nima za servis - kaj šele za uradni servis kaj še ... aja nima za competition, kaj šele za za novejšo generacijo ... skratka brez veze debata vsak kupi kar mu paše in kar si lahko privošči (oz dokler gre skozi za lizing) |
Prikaži več možnosti
|
#1197
Glede na to, da se še sam vključuješ in komentiraš, si daleč od zen-a.
Niso vsi za vse. Eni imajo pa fetiš razlagat, koliko so pustili na servisu, saj se spomniš Leona in vijolic. |
Prikaži več možnosti
|
#1198
Čakte, a pol to zdej pomen, da nimam M1? Kup kdo ta jajca od 140, da si lahko kupim... Čak, kaj pa naj kupim, da ima 5 vrat, rwd, 6 cilindrov do nekje 1.500 kil in nudi vse udobje za vsakdanje jajcanje v prometu?
Zdaj pa resno: Mislim, da je res povsem irelevantno ali je v M2 N ali S motor. Vsak ima možnost sprobat oba in si potem kupit, kar mu paše. Ali pa pač kar si lahko privošči. Slednji še ima neko osnovo za jamrat, vsi ostali pa ne. BMW je avto z N55 (dodelanim) motorjem oznakil kot M2 in mu dal WBS šasijo - konec debate.
M performance modeli M140, m340 ipd pa pač niso M vozila. Že sama šasija in podvozje nista na istem nivoju.
Zame bi bilo idealno, da bi imel M140 za vsak dan, M2 pa za vikend - ampak nimam denarja za take štose. Ko se vozimo po cesti, je moj avto ravno tako hiter, kot M2, ker se enostavno ne ba varno hitreje peljati. Na stezi pa bo M2 seveda vedno precej hitrejši in bo imel manj težav s pregrevanjem.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#1199
Rok kupi si Hyundai da boš mel večjo črko N > M |
Prikaži več možnosti
|
#1200
Aja točno. Po domače rečeno siromak na kubik. Štekam.
Meni je pa kazen izdal en BMW strokovnjak zadnjič. Je pisalo da je vozilo M440i. Samo kolikor vem tak model ne obstaja v F šasiji. Razen, če imajo organi več info kot mi? Zdaj ne vem več kaj imam :(
Najboljš, da grem doga wokat. Čist sem v depri. Urejal BMW4everafter, 04.11.2024, 13:22. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|