Skoči na vsebino

 

Restriktor prit. olja S50B30

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
9 odgovorov v temi
Mitja
Mitja

    BMW strokovnjak

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 543
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36

#1

Če ima kdo kopijo restriktorja pritiska olja v glavi za S50B30 naj se mi javi na ZS, da ne rabim naročati (predragega) originala.


Hvala,
Lp, Mitja
/_/_/III*III\_\_\ ...............objects in mirror are losing
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#2

Mitja kateri del je to (ETK številka), ker imam kar nekaj nadomestnih delov (original).

Lep pozdrav, Renato
Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 396
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#3

Mitja kateri del je to (ETK številka), ker imam kar nekaj nadomestnih delov (original).

Lep pozdrav, Renato


to ni standardni sestavni del motorja... tko da dvomim da ga imaš...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#4

Mitja, ali misliš morda ventil za zagotavljanje konstantnega oljnega pritiska (constant pressure valve) ta ventil je sicer v bloku:
Partnumber 11 11 1 318 185 ?
Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 396
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#5

Mitja, ali misliš morda ventil za zagotavljanje konstantnega oljnega pritiska (constant pressure valve) ta ventil je sicer v bloku:
Partnumber 11 11 1 318 185 ?


to je neke vrste puša katera pride v glavo motorja z leve strani, pribljižno v sredini... ubistvu je ena cevka 7mm debela notranji fi ima ene 2mm in na vsakem koncu eno luknico... ta reč preprečuje da pride preveč olja v glavo
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#6

to je neke vrste puša katera pride v glavo motorja z leve strani, pribljižno v sredini... ubistvu je ena cevka 7mm debela notranji fi ima ene 2mm in na vsakem koncu eno luknico... ta reč preprečuje da pride preveč olja v glavo


Ja, saj to je takšna "puša", če vtipkaš partnumber v ETK, ga - ventil (jo-pušo) tudi vidiš. Sam sem ga naročil in me že čaka...
Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#7

Takole izgleda ta ventil, ki ga bom jaz menjal:
Objavljena slika
Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#8

Privijačen pa je ta ventil (št. 5) v blok motorja:
Objavljena slika
Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#9

Zanimim posnetek na to temo:



Zaradi istega razloga bom CPV menjal tudi sam.
Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti


Renato
Renato

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 200
  • Lokacija: SV. TRIJE KRALJI
  • Avtomobil: 320xD "V8", M3, CUPRA ST

#10

Ventil - puša - restriktor, kakorkoli že, uspešno zamenjan, motor deluje v prostem teku bistveno mirneje in (subkjektivno) je dobil še večje veselje do vrtenja....
... seveda sem zato vesel tudi jaz.
Nikar ne vprašajte, ali prodajajo tudi M3 diesel!!!
Prikaži več možnosti