Trenutna ponudba E39 na Avto.net
#10901
Pa bi dali tolk vec za eno 540i, ker ima 150000km? Ceprav veste, da vse na avtu se prvovgradnja in veste, da vas caka menjave vsega...
Placate dejasnko samo stevilko na stevcu, ki ji morate slepo verjeti, ker noben dokaza na svetu danes ni 100% pokazatelj pravih km na E39 in drugih starih avtih, ki jih ne poznamo od novega. Nihce ne bo ugotovil, ce je nekdo med leti 2002 in 2004 prevozil 200000km in jih zavrtel na 30000..) Mogoce z manj km dobite vizualno malo manj obrabljen avto. Pa se to ni nujno, ker so sedezi in volan lahko slabsi na avtu, ki je dnevno delal 50km kot pa na avtu, ki je dnevno delal 500km. Avto se ne izrablja samo s km ampak tudi leti, nacinom uporabe, vstopanji in izstopanji, stevilo hladnih vzigov, prevozeni km s hladnim motorjem itd.. Mali km so dobri samo za boljso prodajno ceno v prihodnosti... ampak potem ga ne smete vozit... ce "preplacate" tako E39 zato ker ima 150k km in ji vi dodate v naslednjih letih se 150k km in jo prodajate potem s 300000 ste "stran vrgli" ves denar. |
Prikaži več možnosti
|
#10902
Točno tako, boljš je vzet enega poceni z veliko km pa ga zrihtat in vsaj veš kaj maš zamenjano. |
Prikaži več možnosti
|
#10903
A je sploh kdaj konec, če rihtaš tak avto? |
Prikaži več možnosti
|
#10904
Ne, 20000 EUR sigurno ne bi noben plačal, ker lahko začneš samo vlagat. Toliko bi bila edino salonska... |
Prikaži več možnosti
|
#10905
Nobena zamenjana komponenta ne zdrži več toliko, kot je zdržala prvovgradnja. Tako da tudi kar je bilo že zamenjano, boš kmalu spet menjal. |
Prikaži več možnosti
|
#10906
Jaz ne vidim pointa, da bi toliko plačal tak avto, potem bi pa kilometre štel in vsakič ko bi se okrogla cifra obrnila, jokal. Ne vem. Vedno bi imel mešane občutke, ko bi vozil tak avto. Vsakič ko bi ga zahodil v obrate in zapodil v ovinek.
|
Prikaži več možnosti
|
#10907
"tak"? Popolnoma ista zgodba, kot 30 let star avto s 150000km ![]() Menjal bos v vsakem primeru vse. Sploh ce si tip cloveka, ki ne znas sklepat kompromisov in bi rad imel nov, star avto. Potem nikoli ni konec z nobenim ne. .. Odvisno kaj vgradis in kako uporabljas. Se strinjam, da so danes deli iste zmanke vseeno slabse kvalitete, seveda.. Ampak pri 150000km in po 30 letih je vseeno to iztroseno.. Tak da kaj pa je alternativa potem? Ker tudi kar je na avtu z malo km in je se prvovgradno je pocasi vse za zamenjat.. Nov E39 pa ne obstaja vec, da bi lahko direkt primerjal ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#10908
Ravno zato sem skeptičen. Pri mlajših avtih so težave bolj pri "vrtečih delih", pri starejših pa tudi tisti, ki mirujejo in jih načne zob časa in staranje materiala. |
Prikaži več možnosti
|
#10909
Alternative ni, če se boš želel vozit, boš menjal vse živo.
In kaj lahko danes vgradiš, da nekaj zdrži? Podvozje recimo? Lemforder, sachs, febi, meyle hd, to sem vedno dajal gor in je zdržalo max par let oz. par 10k km. |
Prikaži več možnosti
|
#10910
Lemforder je vsaj mene razočaral, je pa res da ga nisem dal na BMW. Sprednje roke na Alfi 159 (kdor pozna kar občutljiva zadeva) niso zdržale pol leta preden so dobile luft in začele ropotat. Potem smo jih vrgli dol in zamenjali z Meyle HD, ki že cca. 2 leti delajo bp, Lemforderjeve smo dali pa za rezervo obnovit Vargalantu. Pa tudi od prej mam z Meyle (sploh HD) same dobre izkušnje. Vinska trta nima grla da bi sama vince žrla. |
Prikaži več možnosti
|
#10911
enaka izkušnja z Lemforder, sicer štangice za e91, 2x reklamiral, ta tretje pa držijo, je pa res, da je bila drugačna škatla in pisalo germany, ne turčija |
Prikaži več možnosti
|
#10912
Ni primerjave med avtomobilom z veliko kilometri, tudi, če je nebeško vzdrževan in takim, ki je malo vožen in garažiran. Zakaj, je tolk očitnih razlogov, da brez veze razlagat..
|
Prikaži več možnosti
|
#10913
Tak avto imaš ali ga pa nimaš čas, denar in ljubezen do šraufanja malo sreče da kakšen kos zdrži več ali časa ali kilometrov. Ali se splača ali ne je pa tako če je veselje se splača. |
Prikaži več možnosti
|
#10914
Sigurno je razlika. Ni pa to nekaj, da pri takem avtu, ki je garažiran in nič vožen, ni po 30 letih nič za postoriti na njem, ko ga začneš vsak dan temeljito vozit. |
Prikaži več možnosti
|
#10915
Idealno imaš občasno vožen avto z malo kilometri, tako tisti pogosto voženi kot tisti nikoli voženi so problem. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#10916
Scared, kakšen avto vozite, ali ste že vozili/imeli/vzdrževali E39?
Meni se zdi da se greste čisti lapurlatizem, in teoretično raspravljate o stvareh za katere niste kvalificirani... Iz vašega posta, izhaja da ne poznaste osnov strojništva, termo dinamike, pojmov rednega in investicijskega vzdrževanja...pa kako funkcionira trg in vrednotenje klasikov..
Moj Bimmer 528Ia ima 514700 km. ga lastim že 23 let in lahko napišem roman o tem, kaj pomeni imeti E39.
Ali se izplača, imeti avto tipa E39? Se NIKOLI ne izplača.. Tu ni ratio, samo emocije
Idealen avto Golf JXD z dodatno opremo, desno vzvratno ogledalo in 5.prestavo.
Bimmer 5
Stairway to heaven!
|
Prikaži več možnosti
|
#10917
Bimmer 5, iz vašega pisanja izhaja, da bi se sli 'akademske' debate, ki pa se jih jaz ne grem. Nimam dovolj znanja za to.
Urejal Scared, 28.03.2025, 19:10. |
Prikaži več možnosti
|
#10918
Se strinjam, da ni primerjave.. ampak ravno iz obratnega razloga, kot zelis ti razlozit. Seveda odvisno za kaj bos avto uporabljal, ko ga kupis in kje je avto bil vse kilometre prej vozen. Ce je bil avto par let vmes na soli je vseeno a ma 500k ali pa 150k.. isto kot je vseeno ce je bil vse km v lepem suhem podnebju 150 ali 500k km. Ce imas namen avto vozit 20-30k km na leto je 10x boljsi redno vzdrzevan avto z veliko kilometri kot pa avto, ki je star 30 let ima 150000km in je polovico zivljenja nekje stal parkiran in ima vse dele se prvovgradne. Tak avto tezje spravis v uporabno zanesljivo stanje kot enega, ki je ze zdaj redno v uporabi. Veliko ljudi si sploh ne zna predstavljat, da je avto pri milijonu km lahko se vedno lahko normalen avto.. ker mislijo, da se pri 200000km avti cudezno razpadejo.. Km ne pomenijo nic razen stevilke na stevcu. Svoje naredi tudi cas, ne samo km. Pa nacin uporabe, skrb za avto.. mas tudi ljudi, ki so vestni in redno vozijo avte na servis pa govorijo kak je avto redno servisiran.. realno pa s tem mislijo olja in filter.. na vse ostalo, kar res pomeni vzdrzevanje starega avta pa pozabijo oziroma so navajeni, da avto prodja preden ga je treba zacet zares vzdrzevat in se kaj druga potrosnega pomenjat kot olja, filtre in zavore.. Avto je pa v resnici itak prepuscen sposobnosti mehanika kateremu ga vozijo, ker vecina ljudi ne ve o avtih popolnoma nic... Tak ti lahko rece da je avto redno vzdrzevan, kar pa ne pomeni da je avto 100% Sploh kar se tice E39 sem videl ze vse mozne primere.. tudi imel sem cisto vse vrste motorjev, ki so v E39 obstajali.. Pa ti avti so nekateri videvali milijon km ze 10 let nazaj.. Poznam primer 523i touringa z 1400000km pa na stevcu pise samo 400000 ker je ze preskocil.. in ko nekdo danes vidi 400 rece uf ogromno km... zakaj je 400k km veliko za 30 let star avto? Ljudje, ki gledajo 3 in 30 let stare avte po istih kriterijih so problem zakaj ima danes vecina starih avtov zlagane km. Imam doma 635csi z 250000km.. avto je star natanko 40 let. Vseh 250000km je prevozil med letoma 1985 in 1997... Pa ko me kdo iz tujine klice na oglas mi ocita da ima ze veliko km. Da za oldtimerja je to zelo veliko.. skoda da nima 150000.. Kako naj ima avto ki ga je nekoc nekdo novega uporabljal redno danes samo 150000km???? Ce bi jih pa naredil 150000 in bil potem parkiran 25 let je pa isto na njem za popravit kot ce jih je imel 250 ali pa 350 tisoc pa stal 25 let.. Avti malo km ohranijo samo s stanjem pri miru.. ali pa z kratkimi relacijami kjer se motorji po vsakem hladnem vzigu ne segrejejo na delevno temperaturo. Ne eno ne drugo za avto ni dobro ![]() Stric se recimo pelje vsak dan 8km na siht.. in 8km domov. Vsi njegovi druzinski avti majo malo km.. pa so vec casa laufali hladni kot zagreti. Na 2016 letnik range roverju je blo treba delat generalko na motorju pri 95000km ![]() Se strinjamo, da se ne strinjamo in naj vsak misli kar zeli pa bo najbolje ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#10919
Globalno so največ vredni oldtimerji z malo kilometri in v tovarniškem stanju. Prevoženi kilometri so postavka, ki močno vpliva na ceno. Ne brez razloga. Ne gre več kilometrov, višja cena, kot sanjajo nekateri.
|
Prikaži več možnosti
|
#10920
Taki so v muzejih tovarn ali v zbirkah bogatašev, in gredo na zrak edino na kak event ali na dražbo.
To je drugi svet in nima veze z "našimi" oldtimerji, ki se jih kupuje predvsem za dušo.
Da je pa v slovenski mentaliteti, da je treba vedno zaslužit, to je pa druga zgodba... še pri nakupu daily avta folk razmišlja, za kolk ga bo prodal, namesto da bi razmišljal, da se bo z njim nekaj let vozil vsak dan
Na trgu in za naše žepe ni E39, pri kateri bi bili kilometri na števcu bolj važni, od dejanskega stanja. F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|