Skoči na vsebino

 

Trenutna ponudba E39 na Avto.net

* * * * - 11 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
10943 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 277
  • Avtomobil: BMW

#10921

Globalno so največ vredni oldtimerji z malo kilometri in v tovarniškem stanju. Prevoženi kilometri so postavka, ki močno vpliva na ceno. Ne brez razloga. Ne gre več kilometrov, višja cena, kot sanjajo nekateri.

To vpliva samo še na nevešče kupce,tisti ki smo take avte videli,sraufali vemo,da je malo kilometrov prej lahko slabost kot nekaj blagodejnega saj ni zamenjano še nič,zadeve so pa stare po 30let preparene,razpadajoče itd. torej menjas iste stvari,prej več stvari kot pri voženem avtu.
Kje je še vlaga v avtu in kdo sploh uporablja razvlaževalce itd itd itd

Urejal blackberet, 09.04.2025, 11:17.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • branevrankar je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 427
  • Lokacija: Slo

#10922

Jaz sem imel do sedaj tri avtomobile, ki so bili stari 20-30 let in imeli 40-120kkm. Prav pri nobenem nisem imel nobenih težav, ko so se začeli redno voziti. Zamenjal sem vse tekočine, akumulator, gume, preventivno še zavorne cevi in potem samo gas, brez problemov. Preveč teorije včasih škodi :)
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 823
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#10923

Ko sem jaz kupil 2003 Z4 z 98k km, sem v prvih par mescih redne vožnje menjal gumi koleno na sesalni strani, čisto prepereto (takoj po nakupu), tesnilo pokrova ventilov, puščalo, in oljni separator, valda spet guma in membrana. Na poti iz Švedske domov se je še ena cinšpula poslovila. Skratka je bilo videt, da je bil šok, ko se je avto začel vozit, prej je pa stal.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 427
  • Lokacija: Slo

#10924

To si naštel 5 kosov. Ko bereš to temo, pa dobiš občutek, da ne glede na to, ali boš kupil star avto s 100kkm ali pa s 500kkm, ga bo treba restavrirat.


Prikaži več možnosti
    • Jerry in airmike uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 823
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#10925

Hja, tesnil je še nekaj, gumi in vakuum cevi je še kar nekaj, vsaka lahko na enak način odpove.


Prikaži več možnosti


Scared
Scared
  • Uporabnik
  • Sporočil: 274

#10926

He he, kake 'teorije' vse tukaj gor prebereš..
Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 288
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#10927

Globalno so največ vredni oldtimerji z malo kilometri in v tovarniškem stanju. Prevoženi kilometri so postavka, ki močno vpliva na ceno. Ne brez razloga. Ne gre več kilometrov, višja cena, kot sanjajo nekateri.


Seveda, logicno, ampak tak se ne kupi za vozit... Tu ne govorimo samo o vrednosti pac pa kaj je pametno kupit za vozit.
Ker avti z visokimi cenami in ekstremno malo km so za shranit in gledat.. ne za redno uporabljat.
Tako iz mehanskega kot tudi iz financnega vidika..

Star avto z malo km ima pac vse komponente se prvovgradne, kar je slabost, ne prednost :)
Avto, ki je redno na cesti in ima vec km je pa ponavadi, zato da je sploh na cesti mel sproti menjano ze marsikaj in je mehansko komot lahko bolj "svez" kot en z malo km.

Nihce pa ni govoril, da so avti z vec km drazji :)

Pa verodostojnost malih km pri starih avtih je tudi vedno lahko vsaj do neke mere vprasljiva.
Prikaži več možnosti
    • fantastic five je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 155
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#10928

Se strinjam, da ni primerjave.. ampak ravno iz obratnega razloga, kot zelis ti razlozit.
Seveda odvisno za kaj bos avto uporabljal, ko ga kupis in kje je avto bil vse kilometre prej vozen.
Ce je bil avto par let vmes na soli je vseeno a ma 500k ali pa 150k.. isto kot je vseeno ce je bil vse km v lepem suhem podnebju 150 ali 500k km.
Ce imas namen avto vozit 20-30k km na leto je 10x boljsi redno vzdrzevan avto z veliko kilometri kot pa avto, ki je star 30 let ima 150000km in je polovico zivljenja nekje stal parkiran in ima vse dele se prvovgradne.

Stanje avta je najhuje, ko dolgo stoji. Ampak tezava pri visoki kilometrini so konstantne opdovedi tega in onega. Vem, been there done that.

Za uporabo vsak dan, pa izbija posebej e39 konkretne € iz zepa. Vem, ker sem imel obe za DD, in delal z ibrma po 1500km tedensko. 2x stvar je zamor materijala pri teh kilometrih, ce se nekaj ni bilo menjano. Menajal si recimo spodnje roke, zgornje pa ker nimajo lufta, pustis. Sklopka je bila prva, turbina prva in je shodila na 513kkm komaj na e39 525d.

Ampak pod crto imas star avto, ki te res zna presenetit na cesti. Slepali smo karavana kakih 5x, limota pa samo 1x, ko mu je sredi voznje se vzgal alternator. Vmes sem.nabail Octavio, ki smo do sedaj imeli menjavo sprednjh selenov in ostale redne servise. Pa ima avto 242kkm od 2019 zacel z 10km na uri. Ok motor je pil vodo ampak to je bilo drugo (drug motor dobil), ni vplivao direktno na ustavitev vozila.

Avti z visokim stevilom km pac niso za moj stil voznje, kakor tudi ne za izzive ki im jih postavljam :laugh Tako da je tu treba definirati, ko se pogovsrjate o dnevni uporabi vozila ali se govori o 10, 50, 100 ali vec kilometrov dnevno. Ker 10km na dan ali manj, za mene ni ravno neka upraba, to je bolj da akku ne crkne.

Urejal MajoR, 10.04.2025, 05:47.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 108
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#10929

Ni švoh na hitr...

 

https://suchen.mobil...c6ccee54&vc=Car


Je pa v DE kar nekaj izbire in se mi zdi, da tem dinozavrim cene padajo... hmmmm :laugh


Prikaži več možnosti


primoz
primoz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 115

#10930

Takega dinozavra imel bi tudi jaz :beer


Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 041
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#10931

Ni švoh na hitr...

 

https://suchen.mobil...c6ccee54&vc=Car


Je pa v DE kar nekaj izbire in se mi zdi, da tem dinozavrim cene padajo... hmmmm :laugh

Lepa petica, ampak a nismo ugotovili da raje 530i ali M5, kot pa 540i?


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 108
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#10932

Hehehe....
Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 651
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#10933

Kakšni so pa 8-valjniki v 535i modelih?
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 108
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#10934

Podobno kot v 540i sam bolj svoh, verjetno je pa bolje 530i, kajti ce ze V8, je 540i way to go.
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 440
  • Lokacija: Sevnica

#10935

Ma nic ni narobe s 535, ce je motor zdrav, gre avto vseeno zelo dobro, sploh navor je ta, ki mu zelo pomaga pri vsakodnevni voznji. Zvok je tudi taprav, tako da ce so 535 cenejsi, se ne bi precej obotavljal.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 472
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: California

#10936

Podobno kot v 540i sam bolj svoh, verjetno je pa bolje 530i, kajti ce ze V8, je 540i way to go.

Eh ne veš , če se zapelješ z enim ali drugim pa ne boš vedel kateri je 3.5 in kateri 4.4. Pa če fajn spremljaš več pospeševanj, boš opazil kako se 3.5 hitreje zavrti in večina misli da je ta močnejši. Samo na papirju čutiš razliko. Imel sem jih mnogo in nikoli ni bilo smiselno vržt 3.5 ven za 4,4 , preveč dela za premalo užitka.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 823
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#10937

535i je praktično 530i z boljšim zvokom in slabšo agilnostjo.

 

@voodoo: Občutek proti 540i pa verjetno daje krajši diff.


Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 288
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#10938

Eh ne veš , če se zapelješ z enim ali drugim pa ne boš vedel kateri je 3.5 in kateri 4.4. Pa če fajn spremljaš več pospeševanj, boš opazil kako se 3.5 hitreje zavrti in večina misli da je ta močnejši. Samo na papirju čutiš razliko. Imel sem jih mnogo in nikoli ni bilo smiselno vržt 3.5 ven za 4,4 , preveč dela za premalo užitka.


Ce pa to ne opazis pol pa tut ne vem no.. :)

Sem mel 3x M5, 8x 540i in 3x 535i... Pa se kako opazis razliko med 40 in 35. Cisto lepo se stopnjuje razlika do M5..
V avtomatik izvedbi sta itak obadva zaspana.. se manj cuti razlika.
Med rocnima ti mora bit pa res vseeno za avte, da se ti zdi isto :)
Razlika se malo cuti ze ce je 4.4 brez vanosa ali pa z vanosom!

Ravno zadnjic mi je nekdo razlagal kako je 530i sestak itak bolj zivahen motor in hitrejsi kot 540i.. Pa isto nisem razumel o cem sploh govorijo..
Ravno osmak ima v nizkih navor, ki ga sestaku manjka. Gre pa konkretno bolje.

Ce hoce kdo ozivet 540i je naslednja kombinacija najboljsa:
Diff z razmerjem od M5, boljsi izpuh in remap pa gre avto konkretno bolje. (4 sekunde hitreje do 200.., ko smo merili je to bilo dobrih 18 sek 0-200) Tudi v normalni voznji se je precej poznalo.
Aja, rocni menjalnik in M62B44Tü motor.

En star posnetek taksnega setupa:
https://youtu.be/Bsj...R9ZVpROZlBX95rY
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 108
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#10939

Tocno to sem imel jaz... M62TUB44 rocni in pa diff od M5 ter izpuh :mljask
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 108
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#10940

Avto res iz podna vlece noro dobr in zaradi 6Pr koncna ni problem :)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.