Trenutna ponudba E39 na avto.netu
#6121
Kolegova Gre zelo dobro 530dt straight pipe in cip. Sem bil kar presenecen. Se pozna da se bencinar suce visje, ceprav po obcutku v avtu bi rekel da ma 530d najmanj 100 konjev vec realna slika pa je drugacna. To govorim od 0-170km/h v letecem nima sans 523i ker le ima 530 vec navora. Pa mam jaz tudi 530dt ker mi v ta avto najbol pase za daily z nizko porabo proti bencinarju pa se vedno si hitrejsi od vecino mlinckov na cesti.
|
Prikaži več možnosti
|
#6122
Boš pač gledal primerke do 999 eur. Problem rešen. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6123
Kokaner1, tale trditev pa tudi v najslajših sanjah ne bo držala |
Prikaži več možnosti
|
#6124
Če nimaš pametnega odgovora, ni potrebno pisati neumnosti. Ko si pa že tako pameten,pa me razsvetli kaj je toliko vredno, na tej oskubljeni petici.
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
Prikaži več možnosti
|
#6126
Recimo, da je zelo lepo ohranjena, verjetno od dolgoletnega lastnika.
Kogar moti cena, lahko vzame cenejsega, res je. |
Prikaži več možnosti
|
#6127
Če je brez praske, brez pike rje... original tako ohranjena kot opisuje in kot zgleda po slikah je to glavna vrednost na tem avtu. Saj ravno iz tega razloga ga verjetno tudi gledaš |
Prikaži več možnosti
|
#6128
Hahahaha, ne se hecat no, 528i z m50 sesalcem, ews off 7200rpm ne leti tako kot čipan 530d, sploh če ma čipan straight pipe in še kak malo večji turbo od E60.... Dream on dude... Moreš vedet eno stvar, da 528i z temi dodatki pride komaj na realnih 220 konjev in 300nm navora.. Medtem ko je 3.0D že z navorom v osnovi preko za 110nm navora, kje je še potem dodatek ko ga čipneš. Poje te z 523i kot za šalo.
Jaz sem z svojo E39 528iA pojedel stari X5 3.0d, brez večjih težav. Ampak X5 je težka krava 2 toni. razlika je 500kg. To ni malo. Tako, da tu ni primerjave kaj dela potem porihtan E39 530d., ker gre noro dobro. Motor je vrhunski, kapo dol bmw_ju za to. Nimam ga samo zaradi tega, ker sem diesel hater. Drugače bi ga imel takoj, in čipiran pa večji turbo bi tudi bil gor. Urejal dragan klep, 19.01.2020, 19:46. |
Prikaži več možnosti
|
#6129
2 lastnika pred mano, zakaj? |
Prikaži več možnosti
|
#6130
Majster ga je prvo prodajal za 3000€, očitno neuspešno, zdaj je še dražji.
Je bilo nekaj zelo lepih primerkov, v razponu od 2500-3200€ z lepo opremo, ta je gol kot lešnik, saj nima praktično nič. Kante ne prodaš danes niti za 500€,solidni so mogoče vredni 1000€. Meni je pač precenjen, če dobi med 1500-2000€ je lahko vesel...
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#6131
Nič ni narobe z njim. Naslednji lastnik, če bo ljubitelj, bo naredil do konca kar prešnji ni. |
Prikaži več možnosti
|
#6132
Hja, ampak recimo, da je tale avto od človeka, ki ga ima že dolgo, ima res takšne km in je resnično v odlični kondiciji... Ni pa popolnoma goli, od dodatne opreme ima mali BC (lahko so bli čist brez), zadnja elektro stekla in trikrak volan
Nekaj sem že jaz, vsega pa ne bom, ker ga nimam namena imet. |
Prikaži več možnosti
|
#6133
Par primerkov 523i,528i,528iA je bilo na avto.net z bistveno več opreme,podobnimi kilometri in nižjo ceno,v zadnje pol leta.
Ponudbo E39 bencinarjev spremljam aktivno.Omenjeni avto,če je res odličen, ima dodano vrednost, ampak vseeno mislim da ne bo našel kupca za to vsoto, predvsem ker je izredno slabo opremljen.
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#6134
Jaz sem primerjal avte z fiktivnimi 300000 in realnimi 300000. Kar je od E39 z 300000 na števcu na avtonetu jih ima v 99% v resnici milijon Urejal _BuLLet_, 19.01.2020, 20:00. |
Prikaži več možnosti
|
#6136
Sej je lep, sam nujno shadow line letvice gor, ker ni gršega kot videt M paket s krom letvicami. Takoj veš, da je sestavljanka in da ni original.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#6137
Sama motorja sta neuničljiva, celo dosti bolj trpežna od katerega koli bencinarja iste tovarne. Pomožni agregati imajo pa svoj rok trajanja, ampak vseeno, z malo pameti zdržijo ogromno. V splošnem so motorji iz M57 serije najboljši bmwjevi dizelski motorji vseh časov, tako trpežnih ne bo nikoli več, tako da se nimaš česa bat. Če je kaj narobe, se porihta z malo truda in za majhen denar. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#6138
Če se le da se izogni 525d in vzemi 530d, razen če je 525d res nekaj posebnega. 3.0 je fantazija od motorja, to je čisto svoj razred, je popoln stroj, najboljši kar jih je bilo izdelanih v celotni zgodovini avtomobilizma, odkar je Rudolf Diesel pogruntal sistem. Še zvok tega motorja je fantastičen, olja ne kuri niti ko ima prevoženih milijon km, mene je ravno ta motor prepričal, da sem prestopil iz bencinarjev na dizle. Zdaj sem sicer spet na bencinarju ker se izredno malo vozim, ampak če bi se veliko, bi kupil točno tega. Svoje povejo tudi cene na trgu, 530d MTech je recimo v tujini popolnoma enako cenjen kot recimo 530i MTech, kar je precedens med klasiki novejše zgodovine, to je do zdaj uspelo samo najboljšim dizlom, ki so bili brez izjeme vsi izključno mercedesovi. Šele M57D29 jim je dal vetra.
Prvi april je že mimo, lol The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#6139
Torej če na E39 s serijskim M paketom zamenjam letvice je avto sestavljanka? Kaj pa če natočim neoriginalen vitrex? Je potem že sestavljanka?
|
Prikaži več možnosti
|
#6140
Se čisto strinjam, da ne izgleda ravno lepo, zato sem pa že prvi dan šel za silo kupit plastidip, pa še nisem naredil. Urejal _BuLLet_, 20.01.2020, 01:06. |
Prikaži več možnosti
|